Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

TelefonBG

Co to jest TelefonBG?

TelefonBG jest dostawcą usług VoIP dla help desków. Dostarcza firmom numery telefonów, statystyki połączeń, pocztę głosową z numerami z ponad 60 krajów. TelefonBG oferuje wiele funkcji, obsługiwanych urządzeń i narzędzi ułatwiających wykonywanie połączeń.

Jak możesz tego używać?

Pomaga centrom telefonicznym LiveAgent we wprowadzaniu komunikacji telefonicznej do strumienia zgłoszeń. Możesz skorzystać z tej usługi za pomocą naszego przycisku połączenia, aby umożliwić zwiększenie interakcji z klientem za pośrednictwem połączeń telefonicznych.

Po prostu umieść przycisk połączenia na swojej stronie internetowej, skonfiguruj oprogramowanie call center w TelefonBG i zacznij dzwonić, odbierać połączenia, zbierać opinie i zamieniać dzwoniących w klientów.

Call center to potężne narzędzie dla Twoich agentów i świetne uzupełnienie Twojego help desk wraz z innymi kanałami, takimi jak czat na żywo, e-mail, Facebook czy baza wiedzy.

Korzyści

  • Ulepszone zarządzanie informacjami zwrotnymi z połączeniami i przyciskiem połączenia
  • Zwiększ płynność pracy dzięki jednemu rozwiązaniu do zarządzania połączeniami
  • Zwiększ możliwości dzięki nieograniczonej liczbie nagrań rozmów LiveAgent
  • Uzyskaj komunikację telefoniczną w zgłoszeniach

Jak zintegrować TelefonBG z LiveAgent?

Dla TelefonBG dostępna jest natywna integracja, więc nie ma potrzeby korzystania z aplikacji innych firm do obsługi tego procesu. Otwórz pulpit nawigacyjny i postępuj zgodnie z przewodnikiem po integracji.

Przejdź do Konfiguracja > Połączenie > Numery
W górnej części znajdź i kliknij pomarańczowy przycisk Utwórz, aby dodać numer.

Dodaj numer Telefon BG w konfiguracji agenta na żywo i ustawieniach połączeń
Dodaj numer TelefonBG

Otworzy się nowe okno z dostawcami VoIP. Znajdź i kliknij TelefonBG na liście.

Konfiguracja TelefonBG podczas dodawania nowego numeru call center w LiveAgent
Konfiguracja TelefonBG

Teraz musisz podać swoje dane logowania i inne informacje, takie jak numer, prefiks wybierania numeru i dział. Kiedy skończysz, kliknij Dodaj.

Numer TelefonBG został dodany do LiveAgent
Sukces

Koniec! Integracja i numer telefonu zostały skonfigurowane i możesz zacząć z nich korzystać już teraz.

Nowa rozmowa z numerem TelefonBG z LiveAgent
Rozpocznij połączenie

Nadal jesteś ciekawy możliwości naszego call center? Obejrzyj wideo poniżej.

Call Center Software Demo | LiveAgent
Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo