TelefonBG integration
Partner website
Partner Privacy Policy
TelefonBG Polityka prywatności
Co to jest TelefonBG?
TelefonBG jest dostawcą usług VoIP dla help desków. Dostarcza firmom numery telefonów, statystyki połączeń, pocztę głosową z numerami z ponad 60 krajów. TelefonBG oferuje wiele funkcji, obsługiwanych urządzeń i narzędzi ułatwiających wykonywanie połączeń.
Jak możesz tego używać?
Pomaga centrom telefonicznym LiveAgent we wprowadzaniu komunikacji telefonicznej do strumienia zgłoszeń. Możesz skorzystać z tej usługi za pomocą naszego przycisku połączenia, aby umożliwić zwiększenie interakcji z klientem za pośrednictwem połączeń telefonicznych.
Po prostu umieść przycisk połączenia na swojej stronie internetowej, skonfiguruj oprogramowanie call center w TelefonBG i zacznij dzwonić, odbierać połączenia, zbierać opinie i zamieniać dzwoniących w klientów.
Call center to potężne narzędzie dla Twoich agentów i świetne uzupełnienie Twojego help desk wraz z innymi kanałami, takimi jak czat na żywo, e-mail, Facebook czy baza wiedzy.
Korzyści
- Ulepszone zarządzanie informacjami zwrotnymi z połączeniami i przyciskiem połączenia
- Zwiększ płynność pracy dzięki jednemu rozwiązaniu do zarządzania połączeniami
- Zwiększ możliwości dzięki nieograniczonej liczbie nagrań rozmów LiveAgent
- Uzyskaj komunikację telefoniczną w zgłoszeniach
Jak zintegrować TelefonBG z LiveAgent?
Dla TelefonBG dostępna jest natywna integracja, więc nie ma potrzeby korzystania z aplikacji innych firm do obsługi tego procesu. Otwórz pulpit nawigacyjny i postępuj zgodnie z przewodnikiem po integracji.
Przejdź do Konfiguracja > Połączenie > Numery
W górnej części znajdź i kliknij pomarańczowy przycisk Utwórz, aby dodać numer.
Otworzy się nowe okno z dostawcami VoIP. Znajdź i kliknij TelefonBG na liście.
Teraz musisz podać swoje dane logowania i inne informacje, takie jak numer, prefiks wybierania numeru i dział. Kiedy skończysz, kliknij Dodaj.
Koniec! Integracja i numer telefonu zostały skonfigurowane i możesz zacząć z nich korzystać już teraz.
Nadal jesteś ciekawy możliwości naszego call center? Obejrzyj wideo poniżej.
Frequently Asked Questions
Co to jest TelefonBG?
TelefonBG to bułgarski dostawca usług VoIP z obsługą w ponad 60 krajach. Jest wykorzystywany przez centra telefoniczne do zapewnienia zdolności do dzwonienia dla zespołów sprzedażowych, zespołów obsługi klienta i innych.
Czy integracja TelefonBG z LiveAgent jest darmowa?
Nie musisz płacić dodatkowo za integrację TelefonBG z LiveAgent, jeśli wybrałeś plan All-Inclusive.
Czy mogę zintegrować TelefonBG z LiveAgent?
Tak, możesz to zrobić. LiveAgent oferuje natywną integrację dostępną w planie All-Inclusive dla klientów, którzy wybrali TelefonBG jako swojego dostawcę usług VoIP. Proces integracji jest prosty i zajmuje tylko kilka minut. Przejdź do konfiguracji LiveAgent i ustawień połączeń. Utwórz nowy numer i wybierz TelefonBG jako swoją usługę VoIP. Kliknij przycisk Zapisz.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.