Partner
Co to jest TelefonBG?
TelefonBG jest dostawcą usług VoIP dla help desków. Dostarcza firmom numery telefonów, statystyki połączeń, pocztę głosową z numerami z ponad 60 krajów. TelefonBG oferuje wiele funkcji, obsługiwanych urządzeń i narzędzi ułatwiających wykonywanie połączeń.
Jak możesz tego używać?
Pomaga centrom telefonicznym LiveAgent we wprowadzaniu komunikacji telefonicznej do strumienia zgłoszeń. Możesz skorzystać z tej usługi za pomocą naszego przycisku połączenia, aby umożliwić zwiększenie interakcji z klientem za pośrednictwem połączeń telefonicznych.
Po prostu umieść przycisk połączenia na swojej stronie internetowej, skonfiguruj oprogramowanie call center w TelefonBG i zacznij dzwonić, odbierać połączenia, zbierać opinie i zamieniać dzwoniących w klientów.
Call center to potężne narzędzie dla Twoich agentów i świetne uzupełnienie Twojego help desk wraz z innymi kanałami, takimi jak czat na żywo, e-mail, Facebook czy baza wiedzy.
Korzyści
- Ulepszone zarządzanie informacjami zwrotnymi z połączeniami i przyciskiem połączenia
- Zwiększ płynność pracy dzięki jednemu rozwiązaniu do zarządzania połączeniami
- Zwiększ możliwości dzięki nieograniczonej liczbie nagrań rozmów LiveAgent
- Uzyskaj komunikację telefoniczną w zgłoszeniach
Jak zintegrować TelefonBG z LiveAgent?
Dla TelefonBG dostępna jest natywna integracja, więc nie ma potrzeby korzystania z aplikacji innych firm do obsługi tego procesu. Otwórz pulpit nawigacyjny i postępuj zgodnie z przewodnikiem po integracji.
Przejdź do Konfiguracja > Połączenie > Numery
W górnej części znajdź i kliknij pomarańczowy przycisk Utwórz, aby dodać numer.

Otworzy się nowe okno z dostawcami VoIP. Znajdź i kliknij TelefonBG na liście.

Teraz musisz podać swoje dane logowania i inne informacje, takie jak numer, prefiks wybierania numeru i dział. Kiedy skończysz, kliknij Dodaj.

Koniec! Integracja i numer telefonu zostały skonfigurowane i możesz zacząć z nich korzystać już teraz.

Nadal jesteś ciekawy możliwości naszego call center? Obejrzyj wideo poniżej.

Frequently asked questions
Co to jest TelefonBG?
TelefonBG to bułgarski dostawca usług VoIP z obsługą w ponad 60 krajach. Jest wykorzystywany przez centra telefoniczne do zapewnienia zdolności do dzwonienia dla zespołów sprzedażowych, zespołów obsługi klienta i innych.
Czy integracja TelefonBG z LiveAgent jest darmowa?
Nie musisz płacić dodatkowo za integrację TelefonBG z LiveAgent, jeśli wybrałeś plan All-Inclusive.
Czy mogę zintegrować TelefonBG z LiveAgent?
Tak, możesz to zrobić. LiveAgent oferuje natywną integrację dostępną w planie All-Inclusive dla klientów, którzy wybrali TelefonBG jako swojego dostawcę usług VoIP. Proces integracji jest prosty i zajmuje tylko kilka minut. Przejdź do konfiguracji LiveAgent i ustawień połączeń. Utwórz nowy numer i wybierz TelefonBG jako swoją usługę VoIP. Kliknij przycisk Zapisz.
Oprogramowanie Helpdesk dla branży e-commerce
LiveAgent jest oceniane jako numer 1 oprogramowanie do pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2019 roku. Można rozpocząć darmową wersję próbną na 7 lub 30 dni bez wymaganego numeru karty kredytowej. Użyj swojego adresu e-mail firmy, aby uzyskać 30 dni próby za darmo. Możesz również wybrać nazwę dla swojej subdomeny LiveAgent.
Dedykowane centrum z oprogramowaniem portalu klienta
Firma zachęca do korzystania z jej oprogramowania portalu klienta, które umożliwia łatwy dostęp do informacji dla użytkowników bez oczekiwania na pomoc techniczną. Portal samoobsługowy online stanowi dedykowaną przestrzeń dla klientów umożliwiającą przeglądanie bazy wiedzy, for i opinii. Dzięki temu przedstawiciele klientów mogą skupić się na trudniejszych zapytaniach, a produktywność agentów zwiększy się. Dlaczego warto mieć portal klienta? Rozwiązania programowe portalu klienta umożliwiają użytkownikom portalu dostęp do potrzebnych im informacji bez oczekiwania na pomoc techniczną.
Szukasz alternatywy dla Kayako?
LiveAgent to potężna alternatywa dla oprogramowania Kayako w działach pomocy technicznej. Oferuje 4 konkurencyjne cenowo pakiety podstawowe, w tym funkcje dodatkowe, takie jak integracja z mediami społecznościowymi, hybrydowy strumień ticketowania, ujednoliconą wielokanałową skrzynkę odbiorczą, funkcje raportowania i analizy, automatyzację, grywalizację i wiele więcej. LiveAgent oferuje jedną uniwersalną skrzynkę odbiorczą z ponad 179 gotowymi do użycia funkcjami dla help desku, w tym tagi, przypomnienia i notatki, oraz ponad 40 integracji. Wypróbuj LiveAgent już dziś i rozpocznij darmowy okres próbny bez wymaganej karty kredytowej.
Szukasz alternatywy dla Vocalcom?
Czat na żywo to doskonałe rozwiązanie dla agencji, które zapewnia szybką i bezpośrednią odpowiedź na pytania klientów. Daje to możliwość wyboru rozmowy z konkretną osobą online w czasie rzeczywistym. Czat na żywo jest szczególnie korzystny dla agencji reklamowych, cyfrowych, promocyjnych, Social Media, marketingu internetowego, biur podróży i turystyki, freelancerów i innych agencji. Alternatywą jest oprogramowanie pomocy technicznej Olark LiveAgent, które oferuje więcej niż tylko czat na żywo. Jest to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klientów, które pozwala na indywidualne podejście i szybką reakcję na prośby. Można wypróbować je za darmo przez 7 lub 30 dni, bez konieczności podawania danych karty kredytowej.