Wersja próbna

TelefonBG

Co to jest TelefonBG?

TelefonBG jest dostawcą usług VoIP dla help desków. Dostarcza firmom numery telefonów, statystyki połączeń, pocztę głosową z numerami z ponad 60 krajów. TelefonBG oferuje wiele funkcji, obsługiwanych urządzeń i narzędzi ułatwiających wykonywanie połączeń.

Jak możesz tego używać?

Pomaga centrom telefonicznym LiveAgent we wprowadzaniu komunikacji telefonicznej do strumienia zgłoszeń. Możesz skorzystać z tej usługi za pomocą naszego przycisku połączenia, aby umożliwić zwiększenie interakcji z klientem za pośrednictwem połączeń telefonicznych.

Po prostu umieść przycisk połączenia na swojej stronie internetowej, skonfiguruj oprogramowanie call center w TelefonBG i zacznij dzwonić, odbierać połączenia, zbierać opinie i zamieniać dzwoniących w klientów.

Call center to potężne narzędzie dla Twoich agentów i świetne uzupełnienie Twojego help desk wraz z innymi kanałami, takimi jak czat na żywo, e-mail, Facebook czy baza wiedzy.

Korzyści

  • Ulepszone zarządzanie informacjami zwrotnymi z połączeniami i przyciskiem połączenia
  • Zwiększ płynność pracy dzięki jednemu rozwiązaniu do zarządzania połączeniami
  • Zwiększ możliwości dzięki nieograniczonej liczbie nagrań rozmów LiveAgent
  • Uzyskaj komunikację telefoniczną w zgłoszeniach

Jak zintegrować TelefonBG z LiveAgent?

Dla TelefonBG dostępna jest natywna integracja, więc nie ma potrzeby korzystania z aplikacji innych firm do obsługi tego procesu. Otwórz pulpit nawigacyjny i postępuj zgodnie z przewodnikiem po integracji.

Przejdź do Konfiguracja > Połączenie > Numery
W górnej części znajdź i kliknij pomarańczowy przycisk Utwórz, aby dodać numer.

Dodaj numer Telefon BG w konfiguracji agenta na żywo i ustawieniach połączeń
Dodaj numer TelefonBG

Otworzy się nowe okno z dostawcami VoIP. Znajdź i kliknij TelefonBG na liście.

Konfiguracja TelefonBG podczas dodawania nowego numeru call center w LiveAgent
Konfiguracja TelefonBG

Teraz musisz podać swoje dane logowania i inne informacje, takie jak numer, prefiks wybierania numeru i dział. Kiedy skończysz, kliknij Dodaj.

Numer TelefonBG został dodany do LiveAgent
Sukces

Koniec! Integracja i numer telefonu zostały skonfigurowane i możesz zacząć z nich korzystać już teraz.

Nowa rozmowa z numerem TelefonBG z LiveAgent
Rozpocznij połączenie

Nadal jesteś ciekawy możliwości naszego call center? Obejrzyj wideo poniżej.

Back to Integrations Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo