Toky integration
Co to jest Toky?
Toky to usługa call center, system telefonii biznesowej i dostawca VoIP. Służy do zarządzania call center.
Jak możesz tego używać?
Nie ominiesz żadnych nowych połączeń, wiadomości głosowych i wiadomości tekstowych, ponieważ otrzymasz o nich powiadomienie w panelu LiveAgent. Możesz także zarządzać kontaktami, tworzyć rozmowy i wysyłać wiadomości tekstowe.
Korzyści
- Wsparcie call center dla twojego help desk
- Dowiedz się o wszystkich połączeniach, SMS-ach i poczcie głosowej bez przełączania aplikacji
- Wysyłaj SMS-y z pulpitu nawigacyjnego
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działaniu oprogramowania call center, obejrzyj poniższy film.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!
Discover Yootel, a premier VoIP operator offering seamless business communication solutions. Easily integrate Yootel with LiveAgent's call center for enhanced customer interaction and operational efficiency. Enjoy advanced features like IVR, call recording, and more. Perfect for businesses aiming to optimize their communication strategies. Visit to learn more!
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!