Partner
Wkrótce pojawi się przewodnik dotyczący integracji Web.com! Bądźcie czujni.
Co to jest Web.com?
Web.com to wiodąca firma zajmująca się technologią internetową, obsługująca miliony klientów na całym świecie. Poprzez swoje portfolio marek – Web.com , Network Solutions i Register.com – pomagają klienci każdej wielkości budują obecność online, która przynosi rezultaty.
Jak możesz tego używać?
Integracja z LiveAgent umożliwia umieszczanie przycisków czatu na żywo w witrynach Web.com.
Frequently Asked Questions
Jakie są zalety korzystania z Web.com?
- analityka witryny - szybkie ładowanie strony - własna domena
Dlaczego warto zintegrować Web.com z LiveAgent?
Integracja umożliwia umieszczenie przycisku czatu na żywo w Twojej witrynie, co ma wiele zalet. Na przykład zwiększona sprzedaż, lepsze doświadczenia klientów, przewaga konkurencyjna i nie tylko.
LiveAgent to narzędzie, które pozwala na zwiększenie konwersji poprzez strategię obsługi klienta, w tym wprowadzenie czatu na żywo i wsparcie dla kupujących. Firmy, które korzystają z takiego podejścia, osiągają o 11% wyższy współczynnik konwersji. LiveAgent oferuje darmową wersję próbną i potężną bazę wiedzy z edytorem WYSIWYG. Narzędzie self-service LiveAgent oferuje samoobsługowe wsparcie klienta poprzez bazy wiedzy, FAQ, przewodniki rozwiązywania problemów i społeczności klientów. Mapa strony Teks informuje o preferencjach klientów w kontekście obsługi - preferują oni interakcje z ludzkimi przedstawicielami, a nie chatbotami. Zwiększ swoją sprzedaż dzięki LiveAgent! LiveAgent proponuje uniwersalną skrzynkę odbiorczą oraz obsługę czatu na żywo i wygodne wbudowane centrum telefoniczne.