Zoiper integration
Czym jest Zoiper?
Zoiper to aplikacja telefonu programowego, która świetnie sprawdza się jako kompleksowe rozwiązanie do obsługi połączeń. Każdy plan oferuje inny zestaw funkcji. Darmowa wersja zawiera podstawowe, ale niezwykle przydatne funkcje. Płatny plan oferuje dodatkowe opcje takie jak połączenia HD i szyfrowanie. Trzeci plan to niestandardowe rozwiązanie, w którym to użytkownicy wybierają projekt i zestaw funkcji.
Jak można użyć Zoiper?
Zoiper to niezawodna aplikacja typu softphone, której można użyć do obsługi połączeń z klientami. Co więcej, dzięki łatwej implementacji i integracji z LiveAgent można używać jej jako głównej aplikacji telefonu programowego do połączenia z LiveAgent. Aplikacja doskonale współpracuje z call center LiveAgent i można wzbogacić ją o funkcje takie jak IVR, nielimitowane nagrywanie rozmów, połączenia wewnętrzne i inne.
Jakie korzyści płyną z używania Zoiper?
- Szybkie wdrażanie
- Łatwa integracja
- Niezawodne działanie
- Prosta obsługa i nawigacja
Jak zintegrować Zoiper z LiveAgent?
To proste. Aby rozpocząć, musisz jedynie pobrać Zoiper i mieć numer usługi VoIP połączony z LiveAgent. Po rozpoczęciu konfiguracji Zoiper należy utworzyć nowe urządzenie w LiveAgent z numerem VoIP.
Przejdź do Configuration (Konfiguracja) > Call (Połączenia) > Devices (Urządzenia) i utwórz nowy telefon SIP. Wprowadź numer z usługi VoIP i nazwij telefon w dowolny sposób. Po zapisaniu urządzenia pojawi się ekran z danymi do logowania.

- Teraz w konfiguracji Zoiper możesz podłączyć konto VoIP. Użyj informacji uwierzytelniających z poprzedniego kroku. Podaj dane do logowania w formacie użytkownik@host, a następnie podaj hasło.

- To wszystko – udało ci się połączyć swój telefon programowy Zoiper z LiveAgent. Możesz teraz zacząć odbierać i obsługiwać połączenia z klientami w swoim call center LiveAgent.

Handle customer queries over phone with LiveAgent
LiveAgent offers a variety of useful call center features that can help you handle any incoming calls and keep them stored in the system. Give it a try with our free trial today!
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!
Zoho Mail to profesjonalny dostawca usług e-mail idealny dla firm, umożliwiający integrację z LiveAgent poprzez Zapier. Zarządzaj skrzynkami odbiorczymi z różnych platform w jednym miejscu, automatyzuj procesy i usprawniaj obsługę klienta bez przełączania aplikacji. Odkryj zalety i łatwą konfigurację integracji, zwiększając produktywność i satysfakcję klientów. Wypróbuj za darmo!
Przenosisz się z Zopim do LiveAgent?
Zespół LiveAgent aktualnie pracuje nad wtyczką do przeniesienia się z Zopim. LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym oprogramowaniem systemu obsługi klienta #1 dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, O2 i Uniwersytet Oksfordzki.