Nasi klienci

Dołącz do tysięcy zadowolonych klientów, którzy korzystają z LiveAgent. Zapewnij wyjątkową obsługę klienta z naszym wielokanałowym rozwiązaniem.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
LiveAgent - We reinvented the way companies call with their customers

Używaj LiveAgent do...

Dostosuj LiveAgent do wielkości i branży twojej firmy Pomagamy organizacjom o różnych rozmiarach i rodzajach działalności.

Wypróbuj za darmo. Instalacja zajmie mniej, niż 5 minut.

Wypróbuj LiveAgent
Aktówka

Rozwiązania dla biznesu

Start-upy, małe i średnie firmy

Przedsiębiorstwo

Rząd

Edukacja i organizacje pozarządowe
…i więcej

Rozwiązania dla przemysłu

Rozwiązania dla przemysłu

Ecommerce i usługi

Podróże i hotele

Marketing i telekomunikacja

Rozrywka
…i więcej

  • Partly testimonial

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • HostingAdvice.com

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • HEWO

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • Webmaster deals testimonial

    WebMaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Artykuły powiązane zKlienci
Świetna obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania wsparcia klienta. Poznaj korzyści płynące z korzystania z LiveAgent i zacznij używać go w 5 minut.

Zapewnij doskonałą obsługę klienta.

LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie obsługi klienta, oferujące funkcje czatu na żywo, call center i system obsługi zgłoszeń. Zapewnia spersonalizowaną obsługę klienta, integracje i wsparcie 24/7. Dowiedz się więcej o LiveAgent i zacznij korzystać z darmowego okresu próbnego!

Funkcje - Widzety Z Mozliwoscia Dostosowania Jezyka

Widżety z możliwością dostosowania języka

Dostosuj język czatu internetowego LiveAgent, widżetów kontaktowych lub opinii i zapewniaj wsparcie klientom mówiącym wieloma językami.

Przeniesienie z HelpScout do LiveAgent to bułka z masłem. Zrób to samo postępując według instrukcji z naszego przewodnika krok po kroku lub skontaktuj się z nami, a my Ci pomożemy.

Przenosisz się z HelpScout do LiveAgent?

LiveAgent to oprogramowanie oferujące znakomitą obsługę klienta 24/7, pełną funkcjonalność obsługi technicznej i wiele obsługiwanych języków. Aplikacja umożliwia przeniesienie wszystkich opinii, tagów i obszarów tickety oraz oferuje wiele funkcji i integracji. Oferuje również darmowy plan i trzy inne plany w znakomitych cenach, co zapewni znaczne oszczędności i zwrot inwestycji. Zalety przeniesienia się z HelpScout to między innymi znakomita obsługa klienta oraz pełna funkcjonalność obsługi technicznej.

Zaloguj się na swoje konto LiveAgent na tej stronie.

Zaloguj się do swojego konta LiveAgent

Czat na żywo i narzędzia self-service są ważne dla biznesów e-commerce, ponieważ pozwalają na zwiększenie satysfakcji klientów, zmniejszenie liczby zgłoszeń i kosztów wsparcia. LiveAgent to elastyczne i cenowo przystępne narzędzie samoobsługowe, które oferuje bazy wiedzy, FAQ, przewodniki rozwiązywania problemów i społeczności klientów. Oprogramowanie do obsługi doświadczeń klientów, takie jak LiveAgent, może pomóc firmom w zapewnieniu doskonałej obsługi klientów poprzez zdolność do skalowania komunikacji z klientami w różnych kanałach cyfrowych.

Akceptując niniejszy regulamin lub korzystając z usługi, potwierdzasz, że przeczytałeś, zrozumiałeś i zgadzasz się na ich przestrzeganie warunków.

Regulamin

Umowa dotyczy przetwarzania danych osobowych w ramach usługi LiveAgent. Przetwarzane dane obejmują informacje osobowe, a także dane zbierane w trakcie korzystania z usługi. Użytkownik ma prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych, a Quality Unit ma obowiązek zapewnienia bezpieczeństwa i prywatności danych. Dodatkowo, tekst zawiera informacje dotyczące zakupu usługi AppSumo oraz warunków korzystania z niej.

Pozwól klientom znaleźć odpowiedzi na swoje pytania dzięki oprogramowaniu do samoobsługi. Z oprogramowaniem FAQ od LiveAgent stworzysz wyjątkowe centrum obsługi klienta.

Wykorzystaj oprogramowanie FAQ, żeby umożliwić klientom prostą samoobsługę

Dla małych firm i profesjonalnych marketingowców LiveAgent oferuje zaawansowane funkcje obsługi zgłoszeń, czatu na żywo i prosty edytor WYSIWYG. Dodaj załączniki i twórz osobne treści dla klientów i pracowników, aby zwiększyć efektywność obsługi.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x