Szukasz alternatywy dla CallPage?
CallPage LiveAgent to nie tylko call center, ale kompleksowe rozwiązanie obsługi klienta. Posiada wiele różnych kanałów komunikacji, takich jak czat na żywo, e-mail czy media społecznościowe. Oferta obejmuje trzy plany cenowe, które dają możliwość dostosowania do potrzeb i budżetu. Jest to niezawodna alternatywa dla innych rozwiązań.
Widok pisania w czasie rzeczywistym
Funkcja "widok pisania w czasie rzeczywistym" to narzędzie umożliwiające agentom podgląd tekstu wpisywanego przez klientów w danej chwili. Ta opcja może przyspieszyć czas reakcji i zwiększyć wydajność pracowników, co z kolei przekłada się na zadowolenie klientów. Funkcję można aktywować poprzez ustawienia czatu w konfiguracji i włączyć opcję "Pokaż tekst wpisywany przez klienta". Ostatecznie, wykorzystanie "widoku pisania w czasie rzeczywistym" może pozyskać nowych klientów, zwiększyć ich lojalność i poprawić jakość obsługi.
Chcesz zwięszyść szybkość reakcji?
LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klientów, które umożliwia szybką i skuteczną obsługę zgłoszeń. Dostępne jest w ponad 40 językach, a dzięki funkcji podzielonego zgłoszenia pozwala na zarządzanie danymi i zapytaniami klientów. Oferta ta obejmuje m.in. szybki i natychmiastowy czat na żywo, szablony odpowiedzi agenta oraz indywidualne podejście i szybką reakcję na prośby. LiveAgent jest lepszy i bardziej opłacalny w porównaniu z innymi rozwiązaniami pomocy technicznej.
LiveAgent oferuje bezpłatne oprogramowanie do czatu online, które umożliwia firmom skuteczną komunikację z klientami. Rozwiązanie to pomaga zapewnić doskonałą obsługę klienta i zwiększyć efektywność czatu online. Firma oferuje wsparcie klientów, transfer danych, status systemu oraz dziennik zmian. LiveAgent jest nagradzana i certyfikowana, a klienci opisują je pozytywnie.
Dzięki przejściu na LiveAgent firma Martinusa znacznie poprawiła zarządzanie zgłoszeniami klientów oraz skróciła czas udzielania odpowiedzi. Agenci są zadowoleni, ponieważ aplikacja jest łatwa w obsłudze, oparta na sieci i oferuje pełną historię poprzednich wątków zgłoszeniowych. Dodatkowo, dzięki integracji z koszykiem zakupowym, można szybciej i bardziej efektywnie komunikować się z klientami.
Większość klientów oczekuje szybkiej odpowiedzi na czacie na żywo, jednak dobrze wykonana i precyzyjna obsługa jest dla nich ważniejsza niż szybkość. Klienci wolą również, żeby obsługą zajmowały się osoby, a nie chatboty. Odpowiedzi chatbotów są niezbyt pomocne i ograniczone. 44% klientów uważa, że najlepszą opcją jest rozmowa z żywą osobą podczas zakupu.
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach