Bogaty w funkcje i niezwykle szybki live chat dla WordPress

Dzisiejsi konsumenci chcą odpowiedzi natychmiast, bez konieczności dzwonienia do obsługi klienta, czekania godzinami na odpowiedź e-mail lub przeglądania materiałów marki. Właśnie dlatego czat na żywo nie jest już jednym z kanałów kontaktu do wyboru, ale raczej koniecznością dla wielu firm.

Dzięki czatowi na żywo LiveAgent dla WordPress możesz zapewnić natychmiastową obsługę klienta, a także zwiększyć zaangażowanie i satysfakcję klientów dzięki proaktywnym, szybkim wyzwalaczom interakcji. 

[klienci]
[rejestracja]

Benefity czatu na żywo

translator - icon

Oczekiwany i preferowany przez konsumentów

60% konsumentów w wieku od 18 do 34 lat regularnie korzysta z czatu na żywo do obsługi klienta. 53% wolałoby skorzystać z czatu online niż z wykonania połączenia do działu obsługi klienta.

Integrations pricing-icon

Nie tylko dla obsługi klienta

85% firm B2B i 74% firm B2C korzysta z czatu na żywo do sprzedaży. 54% firm z sektora B2B i 31% z sektora B2C korzysta z czatu na żywo do celów marketingowych.

colorful review - icon

Gwarantowana satysfakcja klientów

Szybkość i wygoda czatu na żywo sprawia, że klienci są bardziej usatysfakcjonowani.

Globalna średnia ocena zadowolenia klientów z czatu na żywo wynosi aż 83,1%.

SEO and web - icon

Większa sprzedaż od stałych klientów

Konsumenci kupują więcej od marek, które oferują czat na żywo.

52% klientów jest bardziej skłonnych do ponownych zakupów w firmie, która zapewnia obsługę poprzez live chat.

Czy LiveAgent to odpowiednia wtyczka live chat do mojej witryny WordPress?

Szukasz najlepszej wtyczki live chat dla swojej witryny WordPress? Choć nietrudno znaleźć setki wtyczek czatu na żywo, w naszej opinii to właśnie LiveAgent dla WordPress może być idealnym rozwiązaniem dla Twojej firmy, działu obsługi klienta, i samych klientów.

Zobacz, dlaczego.

podgląd chatu na żywo

Zachwyć klientów najszybszą wtyczką live chat na rynku

Współcześni klienci są niecierpliwi i nienawidzą czekać. Stworzyliśmy najszybszy na rynku widżet live chat, który wyświetla się w Twojej witrynie w zaledwie 2,5 sekundy. Zaskocz swoich klientów szybką obsługą i pokaż, że cenisz ich czas.

cleverness-of-liveagent

Zwiększ zaangażowanie i konwersję dzięki proaktywnemu czatowi

Popraw zaangażowanie, zapraszając swoich klientów lub potencjalnych klientów do kontaktu z Tobą, gdy tylko trafią na Twoją stronę.

Włączenie proaktywnych czatów na stronach z cenami i podstronach finalizacji zamówienia często okazuje się niezwykle skutecznym sposobem zwiększania sprzedaży i przekształcania większej liczby odwiedzających w płacących klientów.

personalization features-of LiveAgent

Włącz inteligentną dystrybucję czatu między dostępnymi agentami

Wykorzystaj elastyczne, zaawansowane opcje routingu i dystrybucji czatu. Skonfiguruj priorytety agentów i określ maksymalne obciążenie czatu. LiveAgent oferuje nawet więcej funkcji dla zwiększenia produktywności! Dzięki naszemu narzędziu, czaty przypisywane są agentom, którzy już wcześniej rozmawiali z klientami. W ten sposób można zapewnić szybkie, dokładne i kompleksowe wsparcie.

provide help with LiveAgent

Połącz się i rozmawiaj ze swoimi współpracownikami

Narzędzie czatu na żywo of LiveAgent sprzyja produktywnej współpracy zespołowej. Nie wiesz, jak pomóc klientowi, z którym rozmawiasz? Przypisz do czatu agenta, który lepiej zna temat, lub natychmiast połącz się ze swoim zespołem za pośrednictwem wewnętrznego czatu, aby uzyskać pomoc. Nie musisz tracić czasu, logując się do innych, zewnętrznych aplikacji!

smart and intelligent call routing by LiveAgent

Śledź zachowanie odwiedzających i połącz się z nimi w odpowiednim momencie

Ulepsz swoje wsparcie dzięki monitorowaniu witryny w czasie rzeczywistym. Zobacz wszystkich odwiedzających online, sprawdź, jak wchodzą w interakcję z Twoją witryna i śledź czas spędzony na każdej stronie. Posiadanie informacji takich jak źródło, z którego dana osoba trafiła na stronę, kraj lub aktualna strefa czasowa może sprawić, że Twoje proaktywne zaproszenia do czatu będą jeszcze bardziej spersonalizowane.

Live chat - Proactive chat invitations

Podejrzyj, co piszą Twoi klienci

Dzięki widokowi wymiany wiadomości w czasie rzeczywistym możesz pozytywnie zaskoczyć swoich klientów błyskawicznym wsparciem i sprawić, że poczują się, jakbyś dosłownie czytał w ich myślach! Zobacz, co klienci piszą na czacie, zanim jeszcze klikną Wyślij, przewiduj ich potrzeby i przygotuj odpowiedzi, zanim zostaną zadane pytania.

Zintegruj wtyczkę z WordPressem w ciągu kilku minut

LiveAgent został stworzony, aby zaoszczędzić Twój cenny czas. Prosta integracja (na zasadzie kopiuj i wklej) połączy Cię z klientami w ciągu kilku sekund. LiveAgent kieruje nowe przychodzące czaty do właściwych członków zespołu i dynamicznie dostosowuje dostępność czatu, gdy Twoi agenci logują się i wylogowują podczas swojej zmiany.

Więcej niż czat na żywo

LiveAgent to nie tylko wtyczka dla czatu na żywo. 

To kompleksowe, wielokanałowe rozwiązanie dla obsługi klienta, które jest wyposażone w ponad 180 funkcji, ponad 40 integracji i niemal nieskończone opcje dostosowywania.

Potrzebujesz świetnego systemu obsługi zgłoszeń z automatyzacją, wirtualnego centrum telefonicznego, narzędzia do obsługi zapytań w social media lub oprogramowania dla zarządzania portalem klienta?

Nie musisz szukać dłużej: wszystkie te funkcje zapewnia LiveAgent.

LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview | Live Agent05:20Youtube video: LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview
Live Agent

Przenieś obsługę klienta na wyższy poziom dzięki LiveAgent

Szukasz darmowej wtyczki do czatu na żywo dla swojej witryny WordPress? Rozpocznij w pełni funkcjonalny, 14-dniowy okres próbny i przyjrzyj się bliżej, jak działa nasze rozwiązanie i jakie korzyści może przynieść Twojej firmie.

Nie jest wymagane pobieranie bałaganu, oprogramowanie jest całkowicie oparte na chmurze. Alternatywnie, poproś o demonstrację jeden na jeden z kimś z naszego zespołu, aby lepiej zrozumieć, dlaczego LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem do czatu na żywo dla małych i średnich firm w 2020 roku.

LiveAgent rating live chat agent - gif

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BWM, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
[recenzje]
Related Articles to Live chat dla WordPress
LiveAgent to świetna alternatywa, jeśli chcesz uzyskać więcej opcji komunikacji z klientami. Przejdź z CallPage na LiveAgent już teraz.

Szukasz alternatywy dla CallPage?

CallPage LiveAgent to nie tylko call center, ale kompleksowe rozwiązanie obsługi klienta. Posiada wiele różnych kanałów komunikacji, takich jak czat na żywo, e-mail czy media społecznościowe. Oferta obejmuje trzy plany cenowe, które dają możliwość dostosowania do potrzeb i budżetu. Jest to niezawodna alternatywa dla innych rozwiązań.

Szybsze przygotowywanie odpowiedzi na czacie na żywo dzięki widokowi pisania w czasie rzeczywistym. Widok pisania w czasie rzeczywistym pozwala zobaczyć, co pisze klient, zanim ostatecznie wyśle wiadomość.

Widok pisania w czasie rzeczywistym

Funkcja "widok pisania w czasie rzeczywistym" to narzędzie umożliwiające agentom podgląd tekstu wpisywanego przez klientów w danej chwili. Ta opcja może przyspieszyć czas reakcji i zwiększyć wydajność pracowników, co z kolei przekłada się na zadowolenie klientów. Funkcję można aktywować poprzez ustawienia czatu w konfiguracji i włączyć opcję "Pokaż tekst wpisywany przez klienta". Ostatecznie, wykorzystanie "widoku pisania w czasie rzeczywistym" może pozyskać nowych klientów, zwiększyć ich lojalność i poprawić jakość obsługi.

Zwiększ szybkość reakcji o 26% z LiveAgent. Twoi klienci będą zachwyceni, a twoja sprzedaż wzrośnie. Wypróbuj LiveAgent już dziś.

Chcesz zwięszyść szybkość reakcji?

LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klientów, które umożliwia szybką i skuteczną obsługę zgłoszeń. Dostępne jest w ponad 40 językach, a dzięki funkcji podzielonego zgłoszenia pozwala na zarządzanie danymi i zapytaniami klientów. Oferta ta obejmuje m.in. szybki i natychmiastowy czat na żywo, szablony odpowiedzi agenta oraz indywidualne podejście i szybką reakcję na prośby. LiveAgent jest lepszy i bardziej opłacalny w porównaniu z innymi rozwiązaniami pomocy technicznej.

Popraw jakość obsługi klienta za pomocą prostego przycisku czatu na żywo na swojej stronie. Sprawdź wszystkie funkcje i korzyści, jakie oferuje czat na żywo.

Czat w czasie rzeczywistym

LiveAgent oferuje bezpłatne oprogramowanie do czatu online, które umożliwia firmom skuteczną komunikację z klientami. Rozwiązanie to pomaga zapewnić doskonałą obsługę klienta i zwiększyć efektywność czatu online. Firma oferuje wsparcie klientów, transfer danych, status systemu oraz dziennik zmian. LiveAgent jest nagradzana i certyfikowana, a klienci opisują je pozytywnie.

Martinus to największa księgarnia internetowa i sieć księgarni na Słowacji, założona w 1990 roku. Przeczytaj więcej o ich historii sukcesu.

Martinus | LiveAgent

Dzięki przejściu na LiveAgent firma Martinusa znacznie poprawiła zarządzanie zgłoszeniami klientów oraz skróciła czas udzielania odpowiedzi. Agenci są zadowoleni, ponieważ aplikacja jest łatwa w obsłudze, oparta na sieci i oferuje pełną historię poprzednich wątków zgłoszeniowych. Dodatkowo, dzięki integracji z koszykiem zakupowym, można szybciej i bardziej efektywnie komunikować się z klientami.

Jakie są oczekiwania i preferencje klientów dla Twojej firmy? Statystyki znajdziesz w naszym artykule i przekonaj się sam.

Oczekiwania i preferencje

Większość klientów oczekuje szybkiej odpowiedzi na czacie na żywo, jednak dobrze wykonana i precyzyjna obsługa jest dla nich ważniejsza niż szybkość. Klienci wolą również, żeby obsługą zajmowały się osoby, a nie chatboty. Odpowiedzi chatbotów są niezbyt pomocne i ograniczone. 44% klientów uważa, że najlepszą opcją jest rozmowa z żywą osobą podczas zakupu.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo