Artykuły powiązane zLP
Czat dla klienta to czat w czasie rzeczywistym, który jest umieszczany na komputerze użytkownika. Jest to oprogramowanie, które umożliwia komunikację z innymi osobami po zainstalowaniu tego programu.

Czat dla klienta

Poznaj oprogramowanie czatu dla klienta od LiveAgent, które umożliwia komunikację w czasie rzeczywistym i zarządzanie zgłoszeniami. Oferujemy darmowy czat, wiele funkcji oraz zaawansowane narzędzia help desk. Wypróbuj naszą platformę i zwiększ produktywność swojej firmy bez zobowiązań!

Termin call center to oznacza jedno scentralizowane biuro używane do odbierania lub wykonywania dużej liczby połączeń. Przeczytaj więcej o centrach obsługi telefonicznej.

Funkcje call center

Termin call center to oznacza jedno scentralizowane biuro używane do odbierania lub wykonywania dużej liczby połączeń. Przeczytaj więcej o centrach obsługi telefonicznej.

Zachęć odwiedzających witrynę do działania dzięki proaktywnym zaproszeniom na czat. Twoje niestandardowe zaproszenie wyświetli się klientowi podczas przeglądania.

Proaktywne zaproszenia do czatu

Odkryj, jak proaktywne zaproszenia do czatu od LiveAgent mogą zwiększyć ROI i poprawić obsługę klienta dzięki zaawansowanym funkcjom. Personalizowane, automatyczne zaproszenia do rozmowy na żywo z agentami dostępne są w różnych językach. Zyskaj przewagę dzięki spersonalizowanej obsłudze i zmniejsz liczbę zgłoszeń, poprawiając doświadczenie zakupowe klientów. Wypróbuj teraz za darmo!

Przejrzyj najlepsze alternatywy systemów call center w roku 2024 w oparciu o cenę, funkcje, funkcjonalność i opinie klientów z Captterra, G2 i nie tylko!

Alternatywa dla call center w zakresie sprzedaży i wsparcia

Odkryj dlaczego LiveAgent to najlepsza alternatywa dla call center w 2024. Bez opłat, 24/7 wsparcie i darmowy miesiąc próbny!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start a Free Trial x