Przenosisz się z Crisp do LiveAgent?

LiveAgent oferuje darmowe przeniesienie z Crisp, w pełni przeprowadzone przez nasz zespół wsparcia technicznego. Przeniesiemy wszystkie twoje dane z Crisp do LiveAgent szybko, bezpiecznie i przede wszystkim – bezpłatnie! Skontaktuj się z nami i już dzisiaj rozpocznij przenoszenie danych.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Data migration from one solution to another

Przeniesiemy twoje dane - za darmo

Skontaktuj się z nami przez chat na żywo lub e-mail i daj znać, że chcesz przenieść dane z Crisp do LiveAgent. Bezpiecznie i bezpłatnie przeniesiemy wszystkie twoje dane. Ty możesz usiąść wygodnie, zrelaksować się i wypić dobrą kawę.

Chcesz samodzielnie przenieść się z Crisp?

Jeśli chcesz samodzielnie przenieść dane z Crisp do LiveAgent, skontaktuj się z nami przez chat na żywo lub email. Nasz zespół aktualnie pracuje nad wtyczkami do przenoszenia danych z różnych systemów obsługi klienta. Crisp jeszcze nie jest jednym z nich, ale jeśli chcesz, żeby było inaczej, daj nam znać!

Migrate data to LiveAgent on your own

Jakie dane mogę przenieść z Crisp?

Zapoznaj się z najważniejszymi korzyściami, które płyną z przeniesienia danych z Crisp do LiveAgent

3 stars feedback

Opinie

Przenieś wszystkie opinie ze swojego centrum wsparcia klienta.

Manager - icon

Ludzie

Z łatwością przenieś pracowników, adminów, użytkowników końcowych i klientów.

Tags

Tagi

Przenieś wszystkie tagi swojego oddziału i ticketów.

Email received in inbox

Tickety

Przenieś tickety, załączniki, kategorie użytkowników i kategorie ticketów

Przenosisz się z Crisp do LiveAgent?

Zapoznaj się z najważniejszymi korzyściami, które płyną z przeniesienia danych z Crisp do LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Wyjątkowa obsługa klienta

Nasz zespół jest do twojej dyspozycji 24/7.

Ultimate omni-channel help desk software experience

W pełni zintegrowany system obsługi klienta

Nasze oprogramowanie posiada 178 funkcji systemu wsparcia technicznego i wysoko zintegrowaną obsługę klienta.

Person collecting papers into the net

Znaczne oszczędności i zwrot z inwestycji

LiveAgent oferuje bezpłatny plan ma zawsze oraz trzy płatne plany w wyjątkowych cenach.

Multilingual support in LiveAgent

LiveAgent jest dostępny w 43 językach (w niektórych językach częściowo) i obsługuje wielojęzyczne widgety.

Przenieś dane z Crisp już dzisiaj

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym systemem obsługi klienta #1 dla małych i średnich firm w 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, O2 oraz Uniwersytet Oksfordzki i zapewnij swoim klientom wsparcie najwyższej klasy.

Package Name

Ticket

Dla małych firm i specjalistów ds. marketingu

15 /m-c
Package Name

Ticket+chat

Idealny dla małych i średnich firm

29 /m-c

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Chcesz przeprowadzić migrację z innego oprogramowania do czatu na żywo?

Przenieś bezpłatnie swoje dane od dowolnego z wymienionych poniżej dostawców rozwiązań do czatu na żywo. Dokonaj zmiany już dziś. Mamy coś dla Ciebie.

Artykuły powiązane zMigracja Crisp
Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

Darmowy czat internetowy

Czat na żywo to narzędzie komunikacji online, które oferuje pomoc klientom. LiveAgent zapewnia wiele kanałów komunikacji, w tym czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo i formularz kontaktowy. Integracja z Twitterem oferuje rozwiązanie o przystępnych cenach.

Zastanawiasz się nad wyborem osTicket do obsługi zgłoszeń? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się, jak oprogramowanie poradziło sobie w naszych ogólnych testach.

Recenzja systemu zgłoszeń osTicket

Deskero to program do obsługi klienta w chmurze, oferujący łatwy edytor artykułów i atrakcyjne ceny. Jednak ma podstawowe funkcje bazy wiedzy i nielogiczne rozmieszczenie przycisków. Dedykowane centrum Zty e-mail może obciążać system komunikacji, ale narzędzia takie jak Widżet opinii i oprogramowanie LiveAgent mogą pomóc w obsłudze klientów. Darmowe oprogramowanie do obsługi zgłoszeń i narzędzia do monitorowania połączeń to również ważne narzędzia dla firmy. (169 znaków)

Darmowy czat dla strony internetowej to część serwisu, w której użytkownicy mogą komunikować się z innymi w czasie rzeczywistym. Użytkownicy w jednym pokoju rozmów często mają wspólne zainteresowania.

Darmowy czat dla stron internetowych

Bezpłatny czat dla stron internetowych umożliwia komunikację w czasie rzeczywistym, bez wymaganej rejestracji. Łatwy sposób na nawiązywanie kontaktów w sieci.

Skorzystaj z naszych angażujących szablonów e-maili, które pozwolą zmaksymalizować frekwencję i rejestrację na Twoim webinarze.

Szablony email dla zapowiedzi webinaru

Zarządanie zgłoszeniami z wysokim priorytetem, ochrona przed spamem i wirusami - LiveAgent i CommuniGate Pro mogą pomóc firmom i programistom.

Darmowe narzędzie czatu na żywo od LiveAgent pozwoli Ci na swobodną komunikację oraz zamieni odwiedzających w klientów. Skorzystaj z najszybszego widgetu czatu.

Szukasz darmowego oprogramowania czatu na żywo?

Buduj relacje z klientami, oszczędzaj czas pracowników. Najszybszy widget czatu na rynku - LiveAgent. 35% więcej zakupów dzięki czatowi na żywo.

Zgłoszenie serwisowe to zapytanie od klienta, które zadaje pytanie dotyczące Twojej firmy, produktu lub usługi. Prośbę o wsparcie można złożyć bezpośrednio.

Zgłoszenie serwisowe

Algorytm zarządzania czasem priorytetyzuje zgłoszenia zgodnie z umowami SLA i ostatnim agentem, z możliwością konfiguracji przez użytkownika. Outsourcing to korzystne rozwiązanie z setkami opcji na całym świecie. Funkcja podzielonego zgłoszenia ułatwia zarządzanie danymi i zmniejsza liczbę zgłoszeń o połowę.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo