Recenzja systemu zgłoszeń osTicket
Deskero to program do obsługi klienta w chmurze, oferujący łatwy edytor artykułów i atrakcyjne ceny. Jednak ma podstawowe funkcje bazy wiedzy i nielogiczne rozmieszczenie przycisków. Dedykowane centrum Zty e-mail może obciążać system komunikacji, ale narzędzia takie jak Widżet opinii i oprogramowanie LiveAgent mogą pomóc w obsłudze klientów. Darmowe oprogramowanie do obsługi zgłoszeń i narzędzia do monitorowania połączeń to również ważne narzędzia dla firmy. (169 znaków)
Darmowy czat dla stron internetowych
Bezpłatny czat dla stron internetowych umożliwia komunikację w czasie rzeczywistym, bez wymaganej rejestracji. Łatwy sposób na nawiązywanie kontaktów w sieci.
Szablony email dla zapowiedzi webinaru
Zarządanie zgłoszeniami z wysokim priorytetem, ochrona przed spamem i wirusami - LiveAgent i CommuniGate Pro mogą pomóc firmom i programistom.
Szukasz darmowego oprogramowania czatu na żywo?
Buduj relacje z klientami, oszczędzaj czas pracowników. Najszybszy widget czatu na rynku - LiveAgent. 35% więcej zakupów dzięki czatowi na żywo.
Algorytm zarządzania czasem priorytetyzuje zgłoszenia zgodnie z umowami SLA i ostatnim agentem, z możliwością konfiguracji przez użytkownika. Outsourcing to korzystne rozwiązanie z setkami opcji na całym świecie. Funkcja podzielonego zgłoszenia ułatwia zarządzanie danymi i zmniejsza liczbę zgłoszeń o połowę.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach