Migracja z Gist do LiveAgent?

Przenieś swoje dane z Gist do LiveAgent z pomocą naszego zespołu obsługi klienta. Nic Cię to nie kosztuje i możemy bezpiecznie przesłać wszystkie Twoje dane, abyś mógł jak najszybciej rozpocząć korzystanie z LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Data migration from one solution to another

My zajmiemy się przeniesieniem danych!

Zachęcamy do skontaktowania się z naszą obsługą klienta i omówienia migracji danych z Gist do LiveAgent. Nasi agenci zadbają o wszystko. W międzyczasie możesz usiąść, zrelaksować się i poczekać, aż dane zostaną bezpiecznie przesłane.

Chcesz przeprowadzić migrację samodzielnie?

Obecnie pracujemy nad wtyczką migracji z Gist do LiveAgent. Więcej informacji wkrótce!

Migrate data to LiveAgent on your own

Jakie dane mogę migrować z Gist?

3 stars feedback

Opinie

Przenieś wszystkie opinie otrzymane przez portal klienta.

Manager - icon

Ludzie

Z łatwością migruj role agentów, administratorów, użytkowników końcowych i klientów.

Tags

Tagi

Przenieś wszystkie tagi działów i ticketów.

Email received in inbox

Tickety

Przeprowadź migrację ticketów, załączników, pól użytkowników i pól zgłoszeń.

Gotowy do migracji z Gist do LiveAgent?

Przyjrzyj się niektórym korzyściom, jakie otrzymujesz po przejściu na LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Znakomita obsługa klienta

Wsparcie 24/7 od naszych agentów. Jesteśmy tam, gdzie nas potrzebujesz.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Doskonałe rozwiązania dla systemów obsługi klienta

Przydatne narzędzia, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Mamy wszystko to, czego potrzebujesz.

Person collecting papers into the net

Zwiększ swoje oszczędności i zwrot z inwestycji

Uzyskaj LiveAgent za darmo na zawsze lub wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów.

Multilingual support in LiveAgent

Wybierz swój język

Wybierz jedno z 43 różnych tłumaczeń. LiveAgent obsługuje również widżety z możliwością dostosowania języka.

Przenieś swoje dane już dziś!

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i Oxford University w zapewnianiu światowej klasy wsparcia swoim klientom.

Package Name

Ticket

Dla małych firm i profesjonalnych sprzedawców

15 /miesiąc
Package Name

Ticket + Czat

Idealny dla małych i średnich firm

29 /miesiąc

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
Related Articles to Migracja z Gist
Czy chcesz przeprowadzić migrację z Outlooka do kompleksowego rozwiązania do obsługi klienta? Dowiedz się więcej o migracji danych do LiveAgent.

Przenosisz się z Outlooka?

LiveAgent jest bardzo dobrze ocenianym narzędziem do komunikacji z klientami. Firmy, takie jak Huawei, BMW, Yamaha i O2, korzystają z niego. Według opinii użytkowników, LiveAgent przyspieszył komunikację z klientami, zwiększył satysfakcję klientów i poprawił współczynnik konwersji płatnych klientów. Będziesz w dobrych rękach, korzystając z LiveAgenta.

Przełącz się z Hesk na LiveAgent i uzyskaj wielokanałowy system zgłoszeń, który obsługuje media społecznościowe i superszybki widget czatu na żywo.

Alternatywa dla Heska - LiveAgent

LiveAgent jest uznawany jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami. Użytkownicy doceniają łatwość obsługi i funkcjonalność, a także jego efektywność w przyśpieszeniu i usprawnieniu obsługi klienta. Narzędzie umożliwia agentom zapewnienie lepszego i dokładniejszego wsparcia, dzięki czemu wzrasta satysfakcja klientów i sprzedaż. LiveAgent został także postrzegany jako opłacalne rozwiązanie, które pomaga w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

Zespół LiveAgent aktualnie pracuje nad wtyczką do przeniesienia się z Zopim. LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym oprogramowaniem systemu obsługi klienta #1 dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, O2 i Uniwersytet Oksfordzki.

Przenosisz się z Zopim do LiveAgent?

LiveAgent oferuje obsługę klienta w 43 językach oraz wielojęzyczne widgety. Zapewniają znakomitą obsługę klienta z 24/7 wsparciem oraz przydatne narzędzia i funkcje. Istnieją trzy opcje płatne, ale jest też darmowe rozwiązanie. LiveAgent to jedyny w swoim rodzaju system dla obsługi klienta.

Przeniesienie z HelpScout do LiveAgent to bułka z masłem. Zrób to samo postępując według instrukcji z naszego przewodnika krok po kroku lub skontaktuj się z nami, a my Ci pomożemy.

Przenosisz się z HelpScout do LiveAgent?

LiveAgent jest najlepiej ocenianym i recenzowanym oprogramowaniem do pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Więcej informacji o ofertach "Ticket dla małych firm oraz profesjonalnych sprzedawców" i "Ticket+Czat" można znaleźć na stronie internetowej. LiveAgent obsługuje firmy takie jak Huawei, BMW, Yamaha i Oxford University. Przenieś się z Help Scout już dziś.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Przechodzisz z CallPage na LiveAgent?

LiveAgent oferuje wiele korzyści, takich jak doskonałe rozwiązania dla obsługi klienta, wsparcie 24/7 od agentów oraz narzędzia i integracje. Można także wybrać jeden z trzech płatnych planów lub korzystać z darmowej wersji. Istnieje możliwość wyboru jednego z 43 tłumaczeń oraz dostosowania języka w widżetach. Jeśli jesteś gotowy na migrację z CallPage, warto przyjrzeć się korzyściom, jakie można uzyskać po przejściu na LiveAgent.

LiveAgent stanowi doskonałą alternatywę dla HelpSpot. Zapoznaj się z naszym niesamowitym wielokanałowym systemem obsługi zgłoszeń i rozpocznij bezpłatny okres próbny.

Alternatywa dla HelpSpot - LiveAgent

Firma LiveAgent otrzymała wiele pozytywnych opinii od użytkowników, którzy chwalą jej funkcjonalność i łatwość obsługi. Klienci zauważyli poprawę jakości obsługi dzięki zintegrowanym kanałom komunikacji, takim jak e-mail, media społecznościowe i telefon. Wprowadzenie LiveAgenta pomogło wielu firmom osiągnąć cel zwiększenia satysfakcji klientów i sprzedaży.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo