Przeniesienie z Helprace?

Rozważasz przeniesienie z Helprace do innego oprogramowania pomocy technicznej?

Przenieś się z Helprace do LiveAgent szybko, bezpiecznie i efektywnie i zdobądź dostęp do wszystkich naszych narzędzi i funkcji. Nasz zespół obsługi klienta pomoże ci się przenieść z Helprace bez dodatkowych opłat z zachowaniem twoich danych.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Maximum queue time

Bezpłatne przeniesienie z Helprace

Helprace jest świetnym rozwiązaniem dla oprogramowania pomocy technicznej obsługującym wiele firm na świecie, ale my rozumiemy, że nie każde rozwiązanie jest dobre dla każdej firmy. Wypróbowałeś LiveAgent jako swoje oprogramowanie dla zapewnienia najlepszego doświadczenia klientowi?

Zamień system ticketowania i przenieś się z Helprace już dziś. Wybierz dane, których potrzebujesz i skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta, aby omówić swoje przeniesienie. Wszysto jest po naszej stronie, nie musisz płacić ani grosza. I jeśli pierwszy sprawdziś co LiveAgent potrafi, kliknij niżej i zyskaj pełne doświadczenie naszych rozwiązań obsługi klienta.

Jakiego rodzaju dane chcesz przenieść z Helprace?

Supervisor

Ludzie

Przenieś swojego admina, profile agentów i klientów

Mail envelope

Tickety

Przenieś swoje tickety razem z ich historią

Tags - icon

Tagi

Przenieś tagi i działy

customer feedback satisfaction rewards

Opinie

Przenieś opinie zawierające doświadczenie klientów

Przenieś się i doświadczaj jak działają nasze narzędzia

System ticketowania, konta email i baza wiedzy to tylko początek, gdy przeniesiesz się do LiveAgent. Zrób więcej z odpowiednimi narzędziami.

Możesz uzyskać super szybki czat na żywo, niezawodne call center i integracje mediów społecznościowych takich jak Facebook Messenger, Instagram czy Viber. Wszystko to razem z systemem ticketowania, integracjami emailowymi i bazą wiedzy. Wszystko co musisz zrobić, to wybrać odpowiedni plan i których narzędzi chcesz używać. Jak to zrobisz, możesz pójść nawet dalej i wykorzystać wiele zaawansowanych funkcji i integracji, które usprawnią i uwydajnią twoją pracę.

liveagent tools

Zapoznaj się z niektórymi z naszych narzędzi

get inspired

Obsługa klienta to nasza specjalność

Świetne oprogramowanie z doskonałymi narzędziami może ułatwić pracę twoim agentom do spraw obsługi klienta, a twoich klientów usatysfakcjonować.Usatysfakcjonowany klient to większe profity i zwiększona lojalność.

W celu zbudowania dobrego narzędzia wsparcia, firma powinna wiedzieć jak zapewniać wsparcie swoim klientom.Dlatego oferujemy naszym klientom wsparcie 24/7 Skontaktuj się z nami kiedy tylko potrzebujesz pomocy z twoim oprogramowaniem, czy też potrzebujesz więcej informacji.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Tak wygląda dobre doświadczenie klienta

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Gotowy przenieść się do LiveAgent?

Zacznij swój darmowy 14-dniowy okres próbny i przenieść się do LiveAgent już dziś. Kliknij niżej lub skontaktuj się z nami, by uzyskać więcej informacji na temat przeniesienia z Helprace.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz co łączy Huawei,BMW, Yamaha i O2? Dobrze zgadłeś… LiveAgent

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Artykuły powiązane zMigracja z Helprace
Przyciągnij uwagę swojego klienta, drastycznie ograniczając jego zadania operacyjne z LiveAgent. To najczęściej i najwyżej oceniane rozwiązanie dla małych i średnich firm w 2020 roku.

Oprogramowanie help desk dla agencji

LiveAgent to wielojęzyczne oprogramowanie obsługujące 43 tłumaczenia, idealne dla budowania relacji z klientami. Zapewnia wsparcie na czacie na żywo i narzędzia do obsługi klienta. Firma oferuje również bogate wsparcie, bloga oraz szablony.

Migracja do Liveagent jest łatwa dzięki jednej z naszych gotowych wtyczek. Liveagent jest dostępny w 43 różnych wersjach językowych i obsługuje widżety z możliwością dostosowania języka. Liveagent oferuje zawsze bezpłatny plan, a także trzy inne plany w okazyjnej cenie.

Przenieś swoje dane do LiveAgent

54% klientów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. LiveAgent oferuje rozwiązanie omnichannel dla lepszych doświadczeń klientów. OneDesk to oprogramowanie do obsługi zgłoszeń. Makra w LiveAgent zaoszczędzą czas zespołu wsparcia.

LiveAgent dla branży motoryzacyjnej zapewnia wiele opcji kontaktu z lojalnymi klientami dzięki zaawansowanym narzędziom i funkcjom.

Oprogramowanie Helpdesk dla branży motoryzacyjej

Nowy model strategii komunikacji: daj klientom 24/7 wsparcie i przyspiesz sukces swojego salonu samochodowego. Zarezerwuj demo już teraz!

Zespół LiveAgent aktualnie pracuje nad wtyczką do przeniesienia się z Zopim. LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym oprogramowaniem systemu obsługi klienta #1 dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, O2 i Uniwersytet Oksfordzki.

Przenosisz się z Zopim do LiveAgent?

Wypróbuj Ticket za €15/m-c lub Ticket + Chat za €29/m-c dla małych firm i specjalistów ds. marketingu. Będziesz w dobrych rękach z LiveAgent.

Migracja z OTRS? Przenieś się do LiveAgent z pomocą naszej wtyczki lub skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tym za Ciebie

Rozważasz migrację z OTRS?

Przenieś rozmowy z klientami do jednej skrzynki odbiorczej. Importuj kontakty i tagi dla lepszej obsługi klientów. Integracja z mediów społecznościowych i szybki czat na żywo.

Chcesz przeprowadzić migrację z Dashly do innego oprogramowania? Przyjrzyj się LiveAgent, porównaj i przeprowadź migrację danych już dziś.

Chcesz przejść z Dashly na LiveAgent?

Sprawdź wszystkie kanały komunikacji w LiveAgent, takie jak czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo, formularz kontaktowy, forum, opinie i media społecznościowe.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo