Oprogramowanie help desk dla agencji
LiveAgent to wielojęzyczne oprogramowanie obsługujące 43 tłumaczenia, idealne dla budowania relacji z klientami. Zapewnia wsparcie na czacie na żywo i narzędzia do obsługi klienta. Firma oferuje również bogate wsparcie, bloga oraz szablony.
Przenieś swoje dane do LiveAgent
54% klientów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. LiveAgent oferuje rozwiązanie omnichannel dla lepszych doświadczeń klientów. OneDesk to oprogramowanie do obsługi zgłoszeń. Makra w LiveAgent zaoszczędzą czas zespołu wsparcia.
Oprogramowanie Helpdesk dla branży motoryzacyjej
Nowy model strategii komunikacji: daj klientom 24/7 wsparcie i przyspiesz sukces swojego salonu samochodowego. Zarezerwuj demo już teraz!
Przenosisz się z Zopim do LiveAgent?
Wypróbuj Ticket za €15/m-c lub Ticket + Chat za €29/m-c dla małych firm i specjalistów ds. marketingu. Będziesz w dobrych rękach z LiveAgent.
Chcesz przejść z Dashly na LiveAgent?
Sprawdź wszystkie kanały komunikacji w LiveAgent, takie jak czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo, formularz kontaktowy, forum, opinie i media społecznościowe.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach