Przenosisz się z HelpScout do LiveAgent?

Importowanie danych z HelpScout do LiveAgent to bułka z masłem. Skorzystaj z naszego przewodnika krok po kroku i zrób to sam, lub skontaktuj się z nami, a nasi pracownicy z pomocy technicznej z przyjemnością przeprowadzą migrację Twoich danych.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Migrate data to LiveAgent on your own

Użyj naszej wtyczki do samodzielnej migracji danych

Tylko kilka kliknięć dzieli Cię od przesłania danych z HelpScout do LiveAgent. Jedyne, co musisz zrobić, to zalogować się do panelu LiveAgent i kliknąć na suwak aktywacji w swoich wtyczkach. Migracja z HelpScout będzie wymagać tylko klucza API – żadne dodatkowe kodowanie nie jest konieczne.

Dowiedz się więcej

Jesteśmy gotowi, aby Ci pomóc

Skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej lub czatu na żywo, aby poinformować nas, że chcesz przenieść swoje dane z HelpScout do LiveAgent. Bezpiecznie i w zupełności bezpłatnie przeniesiemy wszystkie Twoje dane. A Ty w tym czasie możesz usiąść, napić się kawy i zrelaksować.

Data migration from one solution to another

Jakie dane możesz przenieść z HelpScout

3 stars feedback

Opinie

Przenieś wszystkie opinie otrzymane od klientów.

Manager - icon

Ludzie

Z łatwością przenieś agentów, administratorów, użytkowników końcowych i klientów.

Tags

Tagi

Przenieś wszystkie departamenty i tagi ticketów.

Email received in inbox

Tickety

Przenieś tickety, załączniki, pliki użytkowników i obszary ticketów.

Zalety z przeniesienia się z HelpScout

Customer providing review for service on mobile phone

Znakomita obsługa klienta

Nasi agenci są w gotowości, aby pomóc Ci rozwiązać każdy problem 24/7.

Ultimate omni-channel help desk software experience

W pełni funkcjonalna obsługa techniczna

Nasze oprogramowanie oferuje ponad 179 funkcji pomocy technicznej, uzupełnionych o ponad 40 integracji.

Person collecting papers into the net

Znaczne oszczędności i zwrot inwestycji

LiveAgent oferuje stały darmowy plan a także trzy inne plany w znakomitych cenach.

Multilingual support in LiveAgent

Wiele obsługiwanych języków

LiveAgent jest dostępny w 43 różnych językach (niektórych tylko częściowo) i obsługuje widżety z możliwością dostosowania języka.

Przenieś się z Help Scout już dziś

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenionym jako numer 1 oprogramowaniem w pomocy technicznej dla małych i średnich firm 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i Oxford University aby zapewnić swoim klientom wsparcie światowej klasy.

Package Name

Ticket

Dla małych firm oraz profesjonalnych sprzedawców

15 /msc
Package Name

Ticket+Czat

Idealny dla małych i średnich firm

29 /msc

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Dokładnie tak… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie wymagana
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Migracja z innego oprogramowania?

Przenieś bezpłatnie swoje dane od dowolnego z wymienionych poniżej dostawców rozwiązań do czatu na żywo. Dokonaj zmiany już dziś. Mamy coś dla Ciebie.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Artykuły powiązane zPrzeniesienie z HelpScout
Page - 8

Zapewnij doskonałą obsługę klienta.

The TEXT discusses the impact of social media on consumer behavior and the importance of strategic marketing in reaching target audiences. It emphasizes the need for personalized and engaging content to stand out in a crowded digital landscape. Additionally, the TEXT highlights the growing influence of influencers and the role of data analytics in understanding consumer preferences. Overall, it stresses the significance of adapting to the evolving marketing landscape to effectively connect with consumers.

Page - 4

Zapewnij doskonałą obsługę klienta.

The TEXT discusses the importance of marketing and how it can help businesses reach their target audience effectively. It also highlights the various strategies and tools that can be used to create successful marketing campaigns. Additionally, it emphasizes the need for businesses to adapt to the changing marketing trends in order to stay competitive in the market. Overall, the TEXT provides valuable insights into the world of marketing and its impact on business success.

Łatwo sprawdzić, kto przegląda Twoją witrynę dzięki funkcji Odwiedzający online w LiveAgent. Śledź wszystkich w witrynie i przeglądaną stronę.

Odwiedzający online

Łatwo sprawdzić, kto przegląda Twoją witrynę dzięki funkcji Odwiedzający online w LiveAgent. Śledź wszystkich w witrynie i przeglądaną stronę.

Migracja Zopim

Przenosisz się z Zopim do LiveAgent?

Zespół LiveAgent aktualnie pracuje nad wtyczką do przeniesienia się z Zopim. LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym oprogramowaniem systemu obsługi klienta #1 dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, O2 i Uniwersytet Oksfordzki.

Czy chcesz zautomatyzować powtarzalne zadania agentów? Dowiedz się o zautomatyzowanych procesach obsługi klienta, aby od razu usprawnić swój biznes.

Zautomatyzowana obsługa klienta

Oprogramowanie do obsługi klienta gromadzi wiele kanałów komunikacji, umożliwiając skuteczne rozwiązywanie problemów z obsługą klienta. Automatyzacja procesów, gotowe wiadomości, szablony e-mail i organizacja kolejki klientów to kluczowe funkcje. Dodatkowo, artykuły z bazy wiedzy i automatyzacja przepływu pracy pomagają w usprawnieniu obsługi klienta.

Chcesz przenieść swoje dane z Helprace do innego rozwiązania? Zajrzyj do LiveAgent i zobacz korzyści. Rozpocznij bezpłatny okres próbny już dziś.

Przeniesienie z Helprace?

LiveAgent jest cenionym narzędziem do obsługi klienta, które przyspiesza komunikację i poprawia satysfakcję klientów. Pomaga w kategoryzowaniu zgłoszeń i śledzeniu potrzeb klientów, co przekłada się na wzrost konwersji i produktywności.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x