Przenosisz się z LeadDesk do LiveAgent?

Rozważasz migrację z LeadDesk do LiveAgent? Możesz na nas liczyć. Nasz zespół jest gotowy, aby pomóc Ci w migracji danych – zupełnie bezpłatnie. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Data migration from one solution to another

Przenieś swoje dane bezpłatnie!

Dokładnie tak, przejście z LeadDesk do LiveAgent nic Cię nie kosztuje. Skontaktuj się z naszym zespołem, aby omówić migrację danych. Wszystkim się za Ciebie zajmiemy, a Ty możesz się w tym czasie zrelaksować.

Chcesz przeprowadzić migrację samodzielnie?

LiveAgent oferuje wtyczki migracyjne do oprogramowania dla obsługi klienta. Obecnie pracujemy nad wtyczką migracyjną dla LeadDesk. Więcej informacji już wkrótce.

Migrate data to LiveAgent on your own

Jakie dane mogę przenieść z LeadDesk?

3 stars feedback

Opinie

Przenieś wszystkie opinie otrzymane od klientów.

Manager - icon

Ludzie

Z łatwością przenieś agentów, administratorów, użytkowników końcowych i klientów.

Tags

Tagi

Przenieś wszystkie swoje tagi dla departamentów i ticketów.

Email received in inbox

Tickety

Przenieś tickety, załączniki, pliki użytkowników i obszary ticketów.

Gotowy na przeniesienie z LeadDesk do LiveAgent?

Zerknij na niektóre korzyści, które otrzymujesz, przechodząc do LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Znakomita obsługa klienta

Nasi agenci są w gotowości 24/7, aby pomóc Ci rozwiązać każdy problem.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Doskonałe rozwiązania dla systemów obsługi klienta

Przydatne narzędzia, ponad 175 funkcji i więcej niż 40 integracji. Mamy wszystko, czego potrzebujesz.

Person collecting papers into the net

Zwiększ swoje oszczędności i zwrot z inwestycji

Uzyskaj stały darmowy plan LiveAgent lub wybierz jeden spośród trzech planów w znakomitych cenach.

Multilingual support in LiveAgent

Wybierz swój język

Wybierz jedeną z 43 wersji językowych. LiveAgent obsługuje widgety z możliwością dostosowania języka.

Przenieś swoje dane z LeadDesk już dziś

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najczęściej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW i Yamaha w zapewnianiu światowej klasy wsparcia swoim klientom.

Package Name

Ticket

Dla małych firm i profesjonalnych sprzedawców

15 /msc
Package Name

Ticket+Czat

Idealny dla małych i średnich firm

29 /msc

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie tak… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie wymagana
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Migracja z innego oprogramowania help desk?

Przenieś bezpłatnie swoje dane od dowolnego z wymienionych poniżej dostawców rozwiązań pomocy technicznej. Dokonaj zmiany już dziś. Mamy coś dla Ciebie.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Artykuły powiązane zPrzeniesienie z LeadDesk
Podziel klientów na firmy i śledź, czego żądają te firmy. Wypróbuj tę funkcję LiveAgent – kolekcje Twoich kontaktów.

Firmy

Firmy to zbiory kontaktów Twoich klientów, oferujące narzędzia do obsługi klienta, szablony, webinary i blog z informacjami na temat branży. LiveAgent pomaga w organizowaniu pracy poprzez zarządzanie kontaktami i obsługę klienta. Dostępne w różnych rozmiarach, oferuje także możliwość wypróbowania za darmo.

Zaproś odwiedzających witrynę do czatu na żywo z agentami. LiveAgent zapewnia różne zaproszenia. Przeczytaj o tym i wypróbuj teraz w LiveAgent.

Galeria zaproszeń do czatu

Agent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści, a obsługa klienta przez człowieka jest preferowana. LiveAgent gwarantuje zadowolenie klientów i oferuje kompleksowe wsparcie.

Porównanie standardów obsługi klienta w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, uwzględniające kulturowe różnice i ich wpływ na doświadczenie klienta. Jack Whitehall analizuje wpływ czynników kulturowych na obsługę klienta w różnych krajach.

Obsługa klienta w Wielkiej Brytanii kontra w Stanach Zjednoczonych | Jack Whitehall

Porównanie standardów obsługi klienta w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, uwzględniające kulturowe różnice i ich wpływ na doświadczenie klienta. Jack Whitehall analizuje wpływ czynników kulturowych na obsługę klienta w różnych krajach.

Akademia - Jak Zbierac Referencje

Jak zbierać referencje

Tekst zawiera wskazówki dotyczące poprawy obsługi klienta w firmie. Wskazano na potrzebę korzystania z ankiet i recenzji, automatyzację e-maili po sprzedaży oraz wykorzystanie narzędzi do obsługi zgłoszeń. Omówiono różne wskaźniki, takie jak czas odpowiedzi czy liczba zgłoszeń, które mogą być przydatne dla menedżerów zajmujących się obsługą klienta. Tekst sugeruje również wykorzystanie czatu na żywo w celu poprawy konwersji i lojalności klientów.

Integracje - Haraka

Haraka

LiveAgent oferuje rozwiązania dla biznesu w przemyśle oraz wsparcie techniczne i dostęp do dziennika zmian. Firma posiada nagrody i certyfikaty oraz program lojalnościowy dla partnerów. Na blogu znajdziesz szablony, słowniczek, akademię oraz testy pisania. Można się zarejestrować, by otrzymać dostęp do konta, które zostanie skonfigurowane w ciągu kilku minut. Strona korzysta z plików cookie.

Chcesz wiedzieć, jak przeprowadzić audyt call center? Poniżej znajduje się podstawowa lista kontrolna audytu call center, której możesz użyć we własnym procesie audytu.

Lista kontrolna audytu Call Center

Twój call center musi zadbać o skuteczność, procedury i szkolenia, aby zapewnić satysfakcję klienta i zatrzymanie pracowników. Monitoruj rotację agentów i zarządzaj siłą roboczą.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x