Recenzja bazy wiedzy LiveAgent
LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania do obsługi klienta, w tym czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo i formularz kontaktowy. Integracja z Twitterem oferuje rozwiązanie o przystępnych cenach. Akademia LiveAgent oferuje badanie zachowań konsumentów i segmentację klientów. Cennik LiveAgent oferuje różne plany subskrypcji, zaczynając od bezpłatnego. Baza wiedzy LiveAgent to łatwe w użyciu rozwiązanie z intuicyjnym interfejsem.
Idź ramię w ramię ze swoimi klientami
LiveAgent to doskonałe narzędzie do obsługi klienta, oferujące integrację z różnymi kanałami komunikacji. Klienci polecają je za szybką reakcję i wzrost satysfakcji klientów oraz sprzedaży.
LiveAgent oferuje narzędzia do obsługi klienta, integracje, wsparcie, przenoszenie danych i program lojalnościowy. Skuteczne rozwiązywanie problemów i szablony wiadomości e-mail są dostępne. Personalizacja e-maili i skonfigurowanie powiadomień na różne cele jest możliwe. LiveAgent umożliwia także zacieśnianie relacji z klientami poprzez e-maile z podziękowaniem. Negatywny wpływ pętli mailowych na efektywność komunikacji firmy jest również zauważalny. Dodatkowo, blog, szablony i webinar są dostępne dla bloggerów i osób poszukujących wiedzy.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.