Chcesz przeprowadzić migrację z LiveCall?

U nas jest to możliwe! Nasz zespół wsparcia jest gotowy do tego, aby pomóc Ci w migracji danych z LiveCall do LiveAgent. I to za darmo! Skontaktuj się z naszym zespołem pomocy i już dziś dokonaj migracji swoich danych.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Data migration from one solution to another

Bezpłatna migracja z LiveCall

Skontaktuj się z nami przez e-mail lub czat na żywo i omów z naszymi agentami pomocy technicznej migrację z LiveCall do LiveAgent. Ty będziesz mógł usiąść i zrelaksować się, podczas gdy my zajmiemy się Twoimi danymi i bezpiecznie przeniesiemy je na nowe konto LiveAgent.

Chcesz samodzielnie przeprowadzić migrację do LiveAgent?

Obecnie pracujemy nad wtyczką migracyjną specjalnie dla LiveCall. Więcej informacji wkrótce.

Migrate data to LiveAgent on your own

Jakie dane mogę migrować z LiveCall?

3 stars feedback

Opinie

Przenieś wszystkie opinie otrzymane przez portal klienta.

Manager - icon

Ludzie

Łatwo migruj role agentów, administratorów, użytkowników końcowych i klientów.

Tags

Tagi

Przenieś wszystkie tagi działów i ticketów.

Email received in inbox

Tickety

Przeprowadź migrację ticketów, załączników, pól użytkowników i pól zgłoszeń.

Gotowy do migracji z LiveCall do LiveAgent?

Przyjrzyj się niektórym korzyściom, jakie otrzymujesz, przechodząc na LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Znakomita obsługa klienta

Wsparcie 24/7 od naszych agentów. Jesteśmy zawsze tam, gdzie nas potrzebujesz.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Doskonałe rozwiązania dla systemów obsługi klienta

Przydatne narzędzia, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Mamy wszystko to, czego potrzebujesz.

Person collecting papers into the net

Zwiększ swoje oszczędności i zwrot z inwestycji

Uzyskaj LiveAgent za darmo na zawsze lub wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów.

Multilingual support in LiveAgent

Wybierz swój język

Wybierz jedno z 43 różnych tłumaczeń. LiveAgent obsługuje również widżety z możliwością dostosowania języka.

Przenieś swoje dane z LiveCall już dziś

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i Oxford University w zapewnianiu światowej klasy wsparcia swoim klientom.

Package Name

All-Inclusive

Idealny dla firm różnej wielkości i dużych korporacji

39 /miesiąc

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Migracja z innego oprogramowania call center?

Przenieś bezpłatnie swoje dane od dowolnego z wymienionych poniżej dostawców rozwiązań pomocy technicznej. Dokonaj zmiany już dziś. Mamy coś dla Ciebie.

Artykuły powiązane zMigracja z LiveCall
Chcesz dowiedzieć się więcej o bazie wiedzy LiveAgent? Zapoznaj się z naszym artykułem i sprawdź, jak oprogramowanie wypadło w naszych testach.

Recenzja bazy wiedzy LiveAgent

LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania do obsługi klienta, w tym czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo i formularz kontaktowy. Integracja z Twitterem oferuje rozwiązanie o przystępnych cenach. Akademia LiveAgent oferuje badanie zachowań konsumentów i segmentację klientów. Cennik LiveAgent oferuje różne plany subskrypcji, zaczynając od bezpłatnego. Baza wiedzy LiveAgent to łatwe w użyciu rozwiązanie z intuicyjnym interfejsem.

Już dziś zdobądź przewagę dzięki oprogramowaniu do interakcji z klientami. Bądź na bieżąco ze wszystkimi żądaniami klientów i popraw jakość obsługi klienta we wszystkich kanałach.

Idź ramię w ramię ze swoimi klientami

LiveAgent to doskonałe narzędzie do obsługi klienta, oferujące integrację z różnymi kanałami komunikacji. Klienci polecają je za szybką reakcję i wzrost satysfakcji klientów oraz sprzedaży.

Uzyskaj więcej informacji od swoich klientów dzięki integracji Nicereply z LiveAgent. Wprowadza najlepsze funkcje Nicereply do jednego oprogramowania pomocy technicznej.

Nicereply

Platforma Nicereply umożliwia pomiar satysfakcji klientów poprzez ankiety CSAT, NPS i CES. Integracja z LiveAgent pozwala na zbieranie opinii bezpośrednio w systemie. Możliwość dostosowania ankiet, wyboru skali ocen i analizy wyników. Darmowy okres próbny na 14 dni.

Podziel klientów na firmy i śledź, czego żądają te firmy. Wypróbuj tę funkcję LiveAgent – kolekcje Twoich kontaktów.

Firmy

LiveAgent oferuje narzędzia do obsługi klienta, integracje, wsparcie, przenoszenie danych i program lojalnościowy. Skuteczne rozwiązywanie problemów i szablony wiadomości e-mail są dostępne. Personalizacja e-maili i skonfigurowanie powiadomień na różne cele jest możliwe. LiveAgent umożliwia także zacieśnianie relacji z klientami poprzez e-maile z podziękowaniem. Negatywny wpływ pętli mailowych na efektywność komunikacji firmy jest również zauważalny. Dodatkowo, blog, szablony i webinar są dostępne dla bloggerów i osób poszukujących wiedzy.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x