SolarWinds to świetne oprogramowanie, ale rozumiemy, że możesz chcieć skorzystać z lepiej dopasowanego rozwiązania. Przetestuj LiveAgent podczas bezpłatnego okresu próbnego.
Jeśli uważasz, że warto dać nam szansę, możemy pomóc Ci zaimportować Twoje dane do nowego rozwiązania help desk. Wybierz LiveAgent i wykorzystaj bezpłatną migrację danych dzięki nowemu, kompleksowemu rozwiązaniu do obsługi klienta. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o możliwościach LiveAgent.
Automatyczne przekazywanie danych
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Przenieś swoje kontakty i profile agentów
Cała komunikacja z klientami w formie zgłoszeń
Przenieś istotne tagi
Zabierz informacje zwrotne od klientów
Proces migracji jest po naszej stronie, więc nie musisz nic płacić. Nasz zespół wsparcia z przyjemnością pomoże Ci w migracji! Zrelaksuj się, a a my poinformujemy Cię, kiedy będziesz gotowy do korzystania z nowego oprogramowania do obsługi klienta.
Jak uzyskać bezpłatną migrację? To całkiem proste. Po prostu rozpocznij bezpłatny okres próbny i skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Nie musisz instalować żadnych produktów! LiveAgent działa w przeglądarce, dzięki czemu można uzyskać do niego dostęp z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. Możesz spróbować już teraz, klikając przycisk poniżej.
Popraw przepływ swojej pracy dzięki nowemu zestawowi narzędzi i efektywnie pomagaj swoim klientom
Oszczędzaj pieniądze z LiveAgent i sprawiaj, że Twoi klienci będą naprawdę lojalni.
LiveAgent pozwala pomagać klientom i być blisko nich za pośrednictwem większej liczby kanałów
LiveAgent wspiera wiele języków, więc możesz czuć się komfortowo podczas obsługi klienta
Chcesz wiedzieć, co możesz zyskać dzięki naszemu oprogramowaniu? Nasz system ticketowy obsługuje wszystkie przychodzące wiadomości e-mail od klientów, a ponadto obsługuje również wszystkie nasze inne narzędzia. Jednym z nich jest najszybszy na rynku czat na żywo z prędkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Możesz skorzystać także z portalu klienta znanego jako baza wiedzy, wsparcia call center z wieloma opcjami i komunikacji w mediach społecznościowych. Możesz śledzić wiadomości z Facebook Messenger, Twitter, Instagram i Viber.
Narzędzia te powinny obejmować najczęściej używane sposoby komunikacji. Istnieje również wiele funkcji i integracji, które pomogą Ci dalej.
Aby pozwolić Ci zapewnić dobrą obsługę swoich klientów, musisz doświadczyć jej w swoim biznesie. Właśnie dlatego oferujemy specjalne, całodobowe wsparcie dla naszych klientów.
Jesteśmy zawsze do Twojej dyspozycji, od migracji platformy po wsparcie podczas korzystania z naszego produktu. Skontaktuj się z nami w dowolny sposób, niezależnie od tego, czy jest to e-mail, czat na żywo czy rozmowy telefoniczne. Daj nam znać, a pomożemy Ci rozwiązać wszelkie problemy. W końcu używamy tego samego produktu, co nasi klienci, więc dokładnie wiemy, co robić. Nasi klienci są zadowoleni z LiveAgent – może do nich dołączysz?
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
Roman Bosch
Partly
To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.
Viviane Carter
CSI Products
Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.
Christian Lange
Lucky-Bike
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.
Jens Malmqvist
Projure
Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.
Catana Alexandru
Websignal
Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.
Jan Wienk
All British Casino
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!
Sissy Böttcher
Study Portals
Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.
Peter Koning
TypoAssassin
Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.
Aranzazu F
Factorchic
Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.
Martin Drugaj
Atomer
Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.
Ivan Golubović
AVMarket
Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.
Alexandra Danišová
Nay
Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.
David Chandler
Volterman
Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.
Co łączy Huawei, BMW, O2 i Yamahę? LiveAgent – bingo!
Przenieś bezpłatnie swoje dane od dowolnego z wymienionych poniżej dostawców rozwiązań pomocy technicznej. Dokonaj zmiany już dziś. Mamy coś dla Ciebie.
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach