LiveAgent oferuje kompleksowy system obsługi klienta, wspierany przez ponad 40 integracji oraz ponad 179 funkcji do obsługi klienta. Dostępny jest w 43 różnych językach i obsługuje wielojęzyczne widgety. Przenoszenie danych z Desk.com do LiveAgent ma wiele korzyści, w tym wyjątkową obsługę klienta, oszczędności i darmowy plan na zawsze. LiveAgent pozwala na przeniesienie pracowników, adminów, użytkowników końcowych, klientów, tagów, ticketów, kategorii użytkowników i kategorii ticketów.
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które pomaga firmom kategoryzować zgłoszenia i śledzić potrzeby klientów. Według wielu użytkowników LiveAgent to doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami, które przyspiesza komunikację i zwiększa satysfakcję klientów. Dzięki LiveAgent użytkownicy mogą osiągnąć wysoką produktywność i efektywność obsługi klienta. Narzędzie jest niezawodne, łatwe w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność.
Chcesz przejść z Dashly na LiveAgent?
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Dostępne są trzy płatne plany oraz darmowa wersja na zawsze. Można wybierać spośród 43 różnych języków oraz dostosowywać widżety. LiveAgent zapewnia znakomitą obsługę klienta oraz wsparcie 24/7. To doskonałe rozwiązanie dla systemów obsługi klienta, które pozwala na oszczędności i zwiększenie zwrotu z inwestycji.
Chcesz przejść z Chaport do LiveAgent?
LiveAgent oferuje 43 tłumaczenia oraz funkcje, narzędzia i integracje umożliwiające doskonałą obsługę klienta. Uzyskaj go za darmo lub wybierz jeden z trzech płatnych planów, co pomoże Ci zwiększyć oszczędności i zwrot z inwestycji. Wsparcie 24/7 od agentów, którzy są zawsze tam, gdzie ich potrzebujesz, stanowi kolejną korzyść. Jeśli rozważasz migrację z Chaport do LiveAgent, przeczytaj otrzymywane korzyści.
LiveAgent oferuje łatwą migrację danych z Freshdesk oraz znakomitą obsługę klienta, pełną funkcjonalną obsługę techniczną i wiele funkcji pomocy technicznej. Oprogramowanie obsługuje także wiele języków. LiveAgent oferuje stały darmowy plan oraz trzy inne plany w znakomitych cenach, co przynosi znaczne oszczędności i zwrot inwestycji.
Szukasz alternatywy dla SolarWinds?
LiveAgent jest preferowanym systemem pomocy technicznej, zastępującym takie narzędzia jak ZenDesk, Freshdesk, Desk.com, LiveZilla i Zopim. Jego funkcjonalność, integracja z social media, wsparcie mobilne, automatyzacja oraz przystępną cenę doceniły firmy i ich klienci. LiveAgent umożliwia wysyłanie e-maili, czatowanie oraz zarządzanie nimi z jednego okna, a także korzystanie z arkuszy kalkulacyjnych. Warto zaznaczyć, że jego stabilność na platformach mobilnych jest kluczowa dla właścicieli małych firm.
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach