Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Wypełnij swoją bazę wiedzy forami, polami z opiniami klientów i skorzystaj z nieograniczonej historii zgłoszeń.
LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, system obsługi zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają na zapewnienie wyjątkowego wsparcia naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Najpopularniejsze
Narzędzie do zarządzania bazą wiedzy LiveAgent integruje się z wieloma kanałami komunikacji i oferuje prawie 200 funkcji.
Narzędzia bazy wiedzy to narzędzia umożliwiające klientom znajdowanie odpowiedzi na ich pytania bez konieczności kontaktowania się z zespołem obsługi klienta. Bazy wiedzy znajdują się na stronie internetowej firmy w formie FAQ, forum lub poradników artykuły.
Zarządzanie bazą wiedzy to oprogramowanie przeznaczone do zarządzania bazami danych i wspierania użytkowników. Bazy wiedzy zawierają artykuły instruktażowe, często zadawane pytania i fora.
Pierwszym krokiem budowania bazy wiedzy jest podjęcie decyzji, jakie informacje chcesz w niej znaleźć. Następnie zdecyduj o jego strukturze i zacznij pisać swoje pierwsze artykuły. Dodaj elementy wizualne, takie jak zrzuty ekranu lub samouczki wideo, aby uatrakcyjnić treści przyjazny użytkownikowi. Dodaj często zadawane pytania i fora. Opublikuj swoją bazę wiedzy i otrzymuj opinie i sugestie od użytkowników, aby zobaczyć, co jeszcze należy dodać.
Oprogramowanie bazy wiedzy jest częścią kompleksowego rozwiązania pomocy technicznej. Jest to forma samoobsługi dla odwiedzających/klientów Twojej witryny. Ponadto Twoja firma może tworzyć artykuły, fora i tablice sugestii, aby maksymalnie ulepszyć CX.
Każde konto jest dostarczane z bezpłatnym portalem klienta/przykładową bazą wiedzy, którą możesz w pełni dostosować w oparciu o swoje preferencje. Aby dostosować, przejdź do Portalu klienta>Ogólne>Ustawienia.
Bazy wiedzy są ważne, ponieważ zmniejszają obciążenie pracowników obsługi klienta i oszczędzają czas klientów. Zamiast kontaktować się z firmami i czekać na odpowiedź, klienci mogą natychmiast znaleźć odpowiedź, której potrzebują online bez konieczności kontaktowania się z kimkolwiek.
Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent - bingo!
Najlepsze praktyki pomocy technicznej
Stworzenie katalogu wiadomości gotowych, portalu samoobsługowego i obszernej bazy wiedzy są ważnymi elementami efektywnej pomocy technicznej dla klientów. Dodatkowo, analiza wskaźników i regularne badania satysfakcji klientów pomogą usprawnić proces obsługi.
Narzędzie otrzymywania zgłoszeń
Popraw jakość obsługi klienta, zwiększając zadowolenie i lojalność. Oferuj wygodę i szybkie odpowiedzi, jednocześnie zmniejszając koszty obsługi.
Szukasz darmowego oprogramowania czatu na żywo?
Buduj relacje z klientami, oszczędzaj czas pracowników. Najszybszy widget czatu na rynku - LiveAgent. 35% więcej zakupów dzięki czatowi na żywo.
Alternatywa Kustomer - LiveAgent
Baza wiedzy i spersonalizowany portal klienta z opcjami dostosowywania są ważne dla zaawansowanych klientów. LiveAgent poprawia obsługę klienta dzięki szybkiemu czatowi na żywo i automatyzacjom.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach