Narzędzie do zarządzania bazą wiedzy dla lepszej samoobsługi

Wiedza to potęga! Daj swoim klientom możliwość szybkiego rozwiązania problemów i spraw, że codzienna praca Twoich agentów będzie łatwiejsza, tworząc inteligentną i elastyczną bazę wiedzy.

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenianym jako numer 1 oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

[klienci]
[rejestracja]

Wszystkie kanały w jednym miejscu

Narzędzie do zarządzania bazą wiedzy LiveAgent integruje się z wieloma kanałami komunikacji i oferuje prawie 200 funkcji.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Popraw swój przepływ pracy dzięki narzędziu do obsługi bazy wiedzy

Klienci często sami szukają odpowiedzi. Dobrze zorganizowana baza wiedzy
może zmniejszyć liczbę zgłoszeń do pomocy technicznej i poprawić ogólną wydajność Twojego zespołu.

 

Narzędzie do zarządzania bazą wiedzy LiveAgent

4 proste kroki do skonfigurowania narzędzia do zarządzania bazą wiedzy

Platforma bazy wiedzy może odgrywać kluczową rolę w ogólnej obsłudze klienta.

Narzędzie do zarządzania bazą wiedzy

Narzędzie do zarządzania bazą wiedzy

Narzędzie do zarządzania bazą wiedzy

Narzędzie do zarządzania bazą wiedzy

Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, system obsługi zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają na zapewnienie wyjątkowego wsparcia naszym klientom.

Peter Komornik, CEO
logo slido czarne

Baza wiedzy

Baza wiedzy jest bardzo przydatna, jeśli Twoja firma sprzedaje kilka produktów, marek lub świadczy kilka niezależnych usług. Jedno konto LiveAgent daje Ci możliwość tworzenia nieograniczonych baz wiedzy, z których każda ma własny, niepowtarzalny wygląd, ustawienia i zawartość.

Zapewnij klientom wiedzę, której potrzebują, dzięki przygotowanym przewodnikom.

Skuteczny edytor WYSIWYG

Funkcjonalny edytor WYSIWYG

Stworzenie bazy wiedzy nie musi być trudne. Wszystko, co musisz zrobić, to utworzyć określone kategorie dla łatwej nawigacji w bazie wiedzy. Wypłenij je treścią za pomocą wbudowanego edytora WYSIWYG. Ulepsz strukturę treści, używając preferowanych nagłówków, kolorów, stylów i obrazów. Dostępność i przystępność mogą iść w parze!

Rzetelne narzędzie do zarządzania bazą wiedzy

Wiedza to potęga. Dostarczenie jej klientom nie musi kosztować setek euro. Nasze ceny są przygotowane z myślą o tym, dlatego oprogramowanie bazy wiedzy jest częścią naszego najtańszego planu.

Ticket

Ticket

Dla małych firm i profesjonalnych sprzedawców

15 /miesiąc
Ticket+Chat

Ticket+Czat

Dla małych firm i profesjonalnych sprzedawców

29 /miesiąc

Inne podstawowe funkcje LiveAgent

Portal bazy wiedzy to tylko wierzchołek góry lodowej. Wykorzystaj swój pełny potencjał dzięki wielokanałowemu oprogramowaniu help desk LiveAgent.

Dzięki LiveAgent, Twoje e-maile, czaty, rozmowy i wzmianki w mediach społecznościowych trafiają do jednej uniwersalnej skrzynki odbiorczej. Czytaj więcej…

Wsparcie przez czat na żywo jest kluczowym składnikiem skutecznej strategii pozyskiwania klientów w każdej firmie. Czytaj więcej…

Zbuduj wirtualne centrum telefoniczne w ramach wielokanałowego rozwiązania pomocy technicznej. LiveAgent zbiera rozmowy telefoniczne z Twojej witryny internetowej lub telefonu stacjonarnego w jednym miejscu. Czytaj więcej…

Zintegruj swoje profile mediów społecznościowych z LiveAgent i odpowiadaj na komentarze, prywatne wiadomości lub tweety bezpośrednio ze swojego konta. Czytaj więcej…

Ponad 30 000 firm nie może się mylić

Zobacz nasze historie sukcesu i referencje, aby dowiedzieć się, jak LiveAgent może usprawnić obsługę klienta i zwiększyć zadowolenie partnerów biznesowych.

Dlaczego warto mieć narzędzie do zarządzania bazą wiedzy?

70% klientów woli poszukać odpowiedzi przed skontaktowaniem się z obsługą klienta. Skonfiguruj bazę wiedzy kilkoma kliknięciami, twórz kategorie, artykuły i dostosuj je do projektu swojej firmy bez kodowania, szybko i skutecznie.

Aktówka

Korzyści biznesowe

Pomoc offline w każdej chwili

Bezproblemowa obsługa klienta

Wewnętrzny przepływ wiedzy w firmie

narzędzie obsługi zgłoszeń umożliwia współpracę

Korzyści dla klienta

Dostępność przez 24/7, 365 dni w roku

Możliwość samodzielnego uzyskiwania odpowiedzi

Najszybsza obsługa klienta

Dlaczego firmy potrzebują bazy wiedzy?

Ty najlepiej znasz swoich klientów! Dostarcz im potrzebne informacje i zwiększ ich satysfakcję.

niecierpliwy klient szukający pomocy

Niecierpliwi klienci szukający pomocy

Dobrze napisane artykuły bazy wiedzy zapewniają najszybszą pomoc Twoim klientom. Twórz, projektuj i edytuj wszystkie artykuły z bazy wiedzy za pomocą edytora WYSIWYG.

helpdesk zagubiony e mail w skrzynce odbiorczej

Zagubieni i zmieszani klienci

Zagubieni klienci mogą odwrócić się od Twojej marki. Aby temu zapobiec, utwórz sekcję FAQ (często zadawane pytania) i przewodniki techniczne po produktach w ramach portalu wsparcia klienta.

Limit obsługi klienta

Przeciążona obsługa klienta

Chcesz zapewnić znakomitą obsługę klienta, mimo ograniczonych zasobów?

Zmniejsz liczbę przychodzących wiadomości e-mail i czatów, tworząc bazę wiedzy.

niska produktywność pracowników

Niska efektywność pracowników

Zbuduj wewnętrzną bazę wiedzy dla swoich pracowników i przechowuj ważne informacje w jednym miejscu.

Co to jest narzędzie do zarządzania bazą wiedzy?

Narzędzie do zarządzania bazą wiedzy, często nazywane oprogramowaniem do obsługi dokumentacji przechwytuje, przechowuje i udostępnia wszystkie ważne dane w jednym, łatwo dostępnym dla klientów miejscu.

Tego typu samoobsługowa baza danych online zapewnia najszybszą i najwygodniejszą pomoc każdemu, kto szuka informacji o Twoich produktach.

Dobrze zorganizowana baza wiedzy może zaoszczędzić zasoby Twojej firmy i obsłużyć klientów nawet wtedy, kiedy Twoi agenci nie są online.

Co to jest narzędzie do zarządzania bazą wiedzy
Jak wybrać właściwe narzędzie do bazy wiedzy

Jak wybrać odpowiednie narzędzie do zarządzania bazą wiedzy

Opcje dostosowywania, możliwość tworzenia zorganizowanych struktur i łatwe dodawanie nowych treści, to tylko kilka z głównych elementów, które firmy biorą pod uwagę przy wyborze odpowiedniego narzędzia do zarządzania bazą wiedzy. Dobrze dobrane oprogramowanie bezproblemowo integruje się z innymi kanałami obsługi klienta i zapewnia bezproblemowe wsparcie. Narzędzie do zarządzania bazą wiedzy LiveAgent jest częścią portalu klienta, wchodzącego w skład wielokanałowego oprogramowania help desk.

Dołącz do klubu firm odnoszących sukcesy

Dołącz do tysięcy firm, które polegają na LiveAgent, aby dzielić się swoją wiedzą z klientami.

[klienci]
zwycięzcy

FAQ

Co to jest narzędzie do zarządzania bazą wiedzy?

Narzędzie do zarządzania bazą wiedzy umożliwia klientom znajdowanie odpowiedzi na pytania bez konieczności kontaktowania się z zespołem obsługi klienta. Bazy wiedzy można znaleźć na stronie internetowej firmy w postaci często zadawanych pytań, forum lub artykułów instruktażowych.

Co to jest zarządzanie bazą wiedzy?

Zarządzanie bazą wiedzy kieruje bazami danych i wspiera użytkowników. Bazy wiedzy zawierają artykuły z instrukcjami, często zadawane pytania i fora.

Jak zbudować bazę wiedzy?

Pierwszym krokiem tworzenia bazy wiedzy jest zidentyfikowanie, jakie informacje chcesz w niej umieścić. Wybierz odpowiednią strukturę i przystąp do przygotowywania materiałów pomocniczych. Dodaj elementy wizualne, takie jak zrzuty ekranu lub samouczki wideo, aby treść była bardziej przyjazna dla użytkownika. Dodatkowo, umieść często zadawane pytania i funkcję forum. Opublikuj swoją bazę wiedzy i otrzymuj sugestie od użytkowników, aby dowiedzieć się, co jeszcze należy do niej dodać.

Dlaczego baza wiedzy jest ważna dla biznesu?

Bazy wiedzy są ważne, ponieważ zmniejszają obciążenie pracowników obsługi klienta i oszczędzają czas klientów. Zamiast kontaktować się z firmami i czekać na odpowiedź, klienci mogą natychmiast znaleźć rozwiązanie problemu, bez konieczności kontaktowania się z działem obsługi.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj teraz za darmo! Nie wymagamy karty kredytowej
[recenzje]

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.