Wspieraj klientów dzięki oprogramowaniu bazy wiedzy

Twórz oszałamiające repozytoria wiedzy & FAQ z łatwością.

  • ✓Brak opłaty instalacyjnej
  • ✓ Obsługa klienta 24/7
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base software by LiveAgent

Oprogramowanie bazy wiedzy dla lepszej samoobsługi

Wiedza to potęga. Daj swoim klientom możliwość pomagania sobie i ułatwiaj codzienną rutynę agentów, tworząc inteligentną i konfigurowalną bazę wiedzy.

LiveAgent jest najczęściej przeglądanym i Najlepsze oprogramowanie pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge

Czym jest baza wiedzy?

Baza wiedzy to jedno źródło wiedzy instytucjonalnej, którą Twoja firma dostarcza klientom 24/7 bez konieczności interakcji z klientem. Jest to w zasadzie katalog pełen treści, który może pomóc Twoim klientom w rozwiązywaniu ich problemów lub znajdowaniu informacji/rozwiązań, których szukają.

W dzisiejszych czasach jest to dość popularne narzędzie do odpowiadania na często zadawane pytania, więc klienci nie muszą kontaktować się z agentami i czekać w linia niepotrzebnie. Zamiast tego agenci mogą po prostu odpowiadać na powtarzające się pytania, tworząc artykuły dla klientów.

Baza wiedzy LiveAgent jest częścią portalu samoobsługowego. W ten sposób możesz nie tylko tworzyć artykuły z bazy wiedzy, ale także tworzyć fora i umożliwiać swoim klientom śledzenie statusu i historii zapytań.

Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Baza wiedzy jest częścią rozbudowanego portalu klienta

Wypełnij swoją bazę wiedzy forami, polami z opiniami klientów i skorzystaj z nieograniczonej historii zgłoszeń.

Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, system obsługi zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają na zapewnienie wyjątkowego wsparcia naszym klientom.

black Slido logo

4 proste kroki do skonfigurowania narzędzia do zarządzania bazą wiedzy

Platforma bazy wiedzy może odgrywać kluczową rolę w ogólnej obsłudze klienta.

Jakie są zaawansowane funkcje bazy wiedzy?

LiveAgent's internal knowledge base

Wewnętrzna baza wiedzy

Artykuły z bazy wiedzy to świetny sposób na samoobsługę klientów przez całą dobę. Ale co, jeśli chcesz zaoferować tę samą opcję swojemu zespołowi wewnętrznemu? LiveAgent zapewni Ci ochronę.

LiveAgent funkcja wewnętrznej bazy wiedzy umożliwia dostosowanie biblioteki online zawierającej informacje o procesie wdrażania, wiedzy o firmie, wydarzeniach, nagrodach, nowych promocjach itp.

Wewnętrzna baza wiedzy działa tak samo jak ta dla Twoich klientów. W ten sposób możesz porządnie kategoryzować tematy i mieć pole wyszukiwania, dzięki czemu Twoi pracownicy mogą natychmiast przeglądać odpowiednie treści.

Posiadanie wewnętrznego narzędzia bazy wiedzy nie tylko poprawia wydajność pracowników i przepływy pracy, ale także umożliwia zespołowi obsługi klienta zapewnienie profesjonalnej pomocy bez wszelkie opóźnienia.

Forum

Forum LiveAgent to potężne narzędzie do dzielenie się wiedzą między klientami. To doskonałe miejsce, w którym klienci mogą angażować się i pomagać sobie nawzajem w rozwiązywaniu problemów i uzyskiwać natychmiastowe odpowiedzi.

Ponadto firmy mogą również tworzyć fora wewnętrzne, które znacznie usprawniają współpracę w zespole. Na przykład forum wewnętrzne może być doskonałym środkiem do omawiania rozwiązań i propozycji ze współpracownikami. Ponadto pracownicy mogą przeglądać poprzednie pytania, na które koledzy mogli już odpowiedzieć.

Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent
Feedback & suggestions feature in help desk software - LiveAgent

Opinie i sugestie

Informacja zwrotna jest istotną i nieuniknioną częścią każdej firmy. Nawet jeśli tego nie chcesz, nadal tam jest. Twoja firma powinna zawsze postrzegać opinie użytkowników jako narzędzie do ulepszania usług/produktów i rozwoju. Co więcej, umożliwienie klientom przekazywania opinii i sugestii sprawia, że czują się wysłuchani, co ostatecznie poprawia lojalność klientów.

LiveAgent oferuje wysoce konfigurowalny i łatwy w użyciu przycisk opinii, kolejna potężna funkcja, która zachęca odwiedzających do przekazywania opinii/sugestii. W ten sposób Twoja firma pokazuje, że jest otwarta na opinie klientów i będzie dążyć do zaspokojenia ich potrzeb.

Widżet wyszukiwania

Niezbędne jest posiadanie zaawansowanego paska wyszukiwarki, aby Twoi klienci mogli szybko i łatwo znaleźć informacje. Porządkowanie zawartości bazy wiedzy według kategorii to świetny sposób na ułatwienie wyszukiwania, ale większość klientów nie poświęci na to czasu tylko po to, aby znaleźć odpowiedni artykuł.

Ponadto należy pamiętać, że posiadanie wysokiej jakości artykułów z bazy wiedzy nie wystarczy. Jeśli odwiedzający nie mogą znaleźć odpowiednich treści, prawdopodobnie niepotrzebnie skontaktują się z przedstawicielami klientów. Dlatego nie lekceważ wysokiej jakości funkcji wyszukiwania w bazie wiedzy i wypróbuj łatwy w użyciu pasek wyszukiwania w LiveAgent z wieloma opcjami dostosowywania.

Search widgets feature in Customer portal software - LiveAgent
Liveagent dashboard

Przyjazny dla użytkownika pulpit nawigacyjny

Posiadanie skutecznej bazy wiedzy polega na pomaganiu klientom w dostarczaniu odpowiednich treści. Nie należy jednak zapominać również o swoich pracownikach. Posiadanie przyjaznego dla użytkownika pulpitu nawigacyjnego w narzędziu do zarządzania wiedzą to kolejna kluczowa funkcja, która może być często pomijana.

Interfejs LiveAgent umożliwia agentom tworzenie nowych artykułów przy niewielkim lub zerowym czasie szkolenia. Gotowy do wypróbowania? Wypróbuj bezpłatne demo i przekonaj się sam.

Kategorie

Celem tworzenia oprogramowania bazy wiedzy online jest to, aby można było je łatwo przeszukiwać. Jednak im więcej treści tworzy Twoja firma, tym bardziej może stać się chaotyczna. W rezultacie LiveAgent pozwala tworzyć kategorie tak, aby Twoi klienci nie zgubili się w treści.

Customer loyalty and retention - Knowledge Base - LiveAgent
Attachment in articles feature for Knowledge base articles - LiveAgent

Załączniki

Działy obsługi klienta często muszą udostępniać załączniki plików z klientami, takimi jak pliki PDF lub samouczki wideo. Dlatego korzystne jest posiadanie oprogramowania do zarządzania wiedzą, które obsługuje taką funkcjonalność – dzięki czemu nie musisz już męczyć się z wysyłaniem dokumentu Google google dysk do klienta. Zamiast tego możesz po prostu utworzyć odpowiedni artykuł, który zawiera również załącznik w postaci pliku.

Baza wiedzy

Baza wiedzy jest bardzo przydatna, jeśli Twoja firma sprzedaje kilka produktów, marek lub świadczy kilka niezależnych usług. Jedno konto LiveAgent daje Ci możliwość tworzenia nieograniczonych baz wiedzy, z których każda ma własny, niepowtarzalny wygląd, ustawienia i zawartość. Zapewnij klientom wiedzę, której potrzebują, dzięki przygotowanym przewodnikom.
Multi knowledge base feature in Customer portal software - LiveAgent
Attachment in articles feature for Knowledge base articles - LiveAgent

Funkcjonalny edytor WYSIWYG

Stworzenie bazy wiedzy nie musi być trudne. Wszystko, co musisz zrobić, to utworzyć określone kategorie dla łatwej nawigacji w bazie wiedzy. Wypłenij je treścią za pomocą wbudowanego edytora WYSIWYG. Ulepsz strukturę treści, używając preferowanych nagłówków, kolorów, stylów i obrazów. Dostępność i przystępność mogą iść w parze!

Uczciwe oprogramowanie bazy wiedzy

Wiedza oznacza moc. Jednak dostarczenie go do klientów nie musi kosztować setek dolarów. Nasze ceny zostały opracowane z myślą o tym i dlatego system bazy wiedzy jest częścią naszego najtańszego planu.

14 Day Trial
No Credit Card required
and many more
9$ miesiąc

Small business

  • Nieograniczona historia zgłoszeń
  • 3 adresy e-mail
  • 3 formularze kontaktowe
  • 1 klucz API
$29 miesiąc

Medium business

  • Wszystko to, co w planie Small, plus
  • 10 adresów e-mail
  • 3 przyciski czatu na żywo
  • Zarządzanie działami
0$ miesiąc

Darmowe

  • 7-dniowa historia zgłoszeń
  • 1 adres e-mail
  • 1 przycisk czatu
  • 1 formularz kontaktowy

Inne podstawowe funkcje LiveAgent

Portal bazy wiedzy to tylko wierzchołek góry lodowej. Wykorzystaj swój pełny potencjał dzięki wielokanałowemu oprogramowaniu help desk LiveAgent.
LiveAgent - email ticketing

Dzięki LiveAgent, Twoje e-maile, czaty, rozmowy i wzmianki w mediach społecznościowych trafiają do jednej uniwersalnej skrzynki odbiorczej. Czytaj więcej…

LiveAgent real-time live chat

Wsparcie przez czat na żywo jest kluczowym składnikiem skutecznej strategii pozyskiwania klientów w każdej firmie. Czytaj więcej…

LiveAgent - voice and video calls

Zbuduj wirtualne centrum telefoniczne w ramach wielokanałowego rozwiązania pomocy technicznej. LiveAgent zbiera rozmowy telefoniczne z Twojej witryny internetowej lub telefonu stacjonarnego w jednym miejscu. Czytaj więcej…

LiveAgent - all social media channels under one roof

Zintegruj swoje profile mediów społecznościowych z LiveAgent i odpowiadaj na komentarze, prywatne wiadomości lub tweety bezpośrednio ze swojego konta. Czytaj więcej…

Ponad 30 000 firm nie może się mylić

Zobacz nasze historie sukcesu i referencje, aby dowiedzieć się, jak LiveAgent może usprawnić obsługę klienta i zwiększyć zadowolenie partnerów biznesowych.

Dlaczego system bazy wiedzy?

70% klientów woli poszukać odpowiedzi przed skontaktowaniem się z obsługą klienta. Skonfiguruj bazę wiedzy kilkoma kliknięciami, twórz kategorie, artykuły i dostosuj je do projektu swojej firmy bez kodowania, szybko i skutecznie.
Business bag - icon

Korzyści biznesowe

Pomoc offline w każdej chwili

Bezproblemowa obsługa klienta

Wewnętrzny przepływ wiedzy w firmie

ticketing software powerful collaboration - icon

Korzyści dla klienta

Dostępność przez 24/7, 365 dni w roku

Możliwość samodzielnego uzyskiwania odpowiedzi

Najszybsza obsługa klienta

Person speaking multiple languages

Wsparcie w wielu językach

Jeśli Twoja firma działa na arenie międzynarodowej, zapewnienie wsparcia bez zatrudniania dodatkowych agentów obsługi klienta może być trudne. Rozwiązanie bazy wiedzy firmy LiveAgent to doskonały sposób na zaoferowanie opcji samoobsługi 24/7 w wielu krajach.

Wszystko, co musi zrobić Twoja firma, to tworzyć niezbędne artykuły i dostarczać je w językach wymagających pomocy klienta. To rozwiązanie może poprawić jakość obsługi klienta, a tym samym satysfakcję klienta.

W zależności od wielkości firmy możesz utworzyć kategorię dla każdego języka lub jeśli potrzebujesz opracować obszerne treści, sugerujemy tworzenie wielu baz wiedzy. Co więcej, możesz zastosować tę taktykę do wewnętrznej bazy wiedzy firmy.

Tak więc, jeśli masz międzynarodową firmę, możesz zapewnić, że Twoi pracownicy będą na bieżąco z nowościami firmy, produktami /aktualizacje usług itp.

Dlaczego firmy potrzebują
rozwiązania bazy wiedzy?

Ty najlepiej znasz swoich klientów! Dostarcz im potrzebne informacje i zwiększ ich satysfakcję.
Clock icon

Niecierpliwi klienci szukający pomocy

Dobrze napisane artykuły bazy wiedzy zapewniają najszybszą pomoc Twoim klientom. Twórz, projektuj i edytuj wszystkie artykuły z bazy wiedzy za pomocą edytora WYSIWYG.

Zagubieni i zmieszani klienci

Zagubieni klienci mogą odwrócić się od Twojej marki. Aby temu zapobiec, utwórz sekcję FAQ (często zadawane pytania) i przewodniki techniczne po produktach w ramach portalu wsparcia klienta.

Przeciążona obsługa klienta

Chcesz zapewnić znakomitą obsługę klienta, mimo ograniczonych zasobów? Zmniejsz liczbę przychodzących wiadomości e-mail i czatów, tworząc bazę wiedzy.

Co to jest narzędzie do zarządzania bazą wiedzy?

Oprogramowanie bazy wiedzy lub często nazywane oprogramowaniem dokumentacji pomocy przechwytuje, przechowuje i udostępnia wszystkie ważne dane w jednym miejscu, łatwo dostępnym dla Twoich klientów. Ta samoobsługowa baza danych online zapewnia najszybszą i najwygodniejszą pomoc każdemu, kto szuka informacji o Twoich produktach.

Ponieważ obsługuje ona Twoich klientów, nawet gdy Twoi agenci nie są online, dobrze zorganizowana baza wiedzy może zaoszczędzić Twoja firma mnóstwo zasobów.

LiveAgent - What is knowledge base software?
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Jak wybrać odpowiednie narzędzie do zarządzania bazą wiedzy

Opcje dostosowywania, możliwość tworzenia zorganizowanych struktur i łatwego dodawania nowych treści to tylko niektóre z głównych elementów, które firmy biorą pod uwagę przy wyborze odpowiedniego systemu bazy wiedzy. Dobrze dobrane oprogramowanie do zarządzania wiedzą powinno bezproblemowo integrować się z innymi kanałami obsługi klienta i zapewniać klientom płynną obsługę. Oprogramowanie bazy wiedzy firmy LiveAgent jest częścią portalu klienta, który jest częścią wielokanałowego oprogramowania help desk.

Dołącz do klubu firm odnoszących sukcesy

Dołącz do tysięcy firm, które polegają na LiveAgent, aby dzielić się swoją wiedzą z klientami.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
winners illustration

Wszystkie kanały w jednym miejscu

Narzędzie do zarządzania bazą wiedzy LiveAgent integruje się z wieloma kanałami komunikacji i oferuje prawie 200 funkcji.

Artykuły powiązane zNarzędzie do zarządzania bazą wiedzy
Badanie zachowań ludzi pozwala firmom projektować produkty, eliminujące rozdźwięk między mówieniem a działaniem. Technika projektowania behawioralnego to potężne narzędzie poprawiające skuteczność produktów i usług w różnych branżach.

Nie słuchaj swoich klientów – zamiast tego zrób to | Kristen Berman | TEDxBerlin

Badanie zachowań ludzi pozwala firmom projektować produkty, eliminujące rozdźwięk między mówieniem a działaniem. Technika projektowania behawioralnego to potężne narzędzie poprawiające skuteczność produktów i usług w różnych branżach.

Porównanie standardów obsługi klienta w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, uwzględniające kulturowe różnice i ich wpływ na doświadczenie klienta. Jack Whitehall analizuje wpływ czynników kulturowych na obsługę klienta w różnych krajach.

Obsługa klienta w Wielkiej Brytanii kontra w Stanach Zjednoczonych | Jack Whitehall

Porównanie standardów obsługi klienta w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, uwzględniające kulturowe różnice i ich wpływ na doświadczenie klienta. Jack Whitehall analizuje wpływ czynników kulturowych na obsługę klienta w różnych krajach.

Platforma Chatfuel oferuje łatwą w obsłudze platformę do tworzenia chatbotów, z różnymi planami cenowymi i funkcjami. Jest to dobre narzędzie dla firm, ale ceny mogą się różnić w zależności od lokalizacji. Ogólnie rzecz biorąc, jest to solidny wybór dla firm każdej wielkości.

Recenzje chatbotów

Platforma Chatfuel oferuje łatwą w obsłudze platformę do tworzenia chatbotów, z różnymi planami cenowymi i funkcjami. Jest to dobre narzędzie dla firm, ale ceny mogą się różnić w zależności od lokalizacji. Ogólnie rzecz biorąc, jest to solidny wybór dla firm każdej wielkości.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x