Wiedza to potęga! Daj swoim klientom możliwość szybkiego rozwiązania problemów i spraw, że codzienna praca Twoich agentów będzie łatwiejsza, tworząc inteligentną i elastyczną bazę wiedzy.
LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenianym jako numer 1 oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.
Automatyczne przekazywanie danych
Rejestrując się, akceptuję regulamin orazPolitykę prywatności.
Połącz swoją bazę wiedzy z forum, opiniami klientów i nieograniczoną historią zgłoszeń dla wyższej satysfakcji klientów.
Klienci często sami szukają odpowiedzi. Dobrze zorganizowana baza wiedzy
może zmniejszyć liczbę zgłoszeń do pomocy technicznej i poprawić ogólną wydajność Twojego zespołu.
LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, system obsługi zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają na zapewnienie wyjątkowego wsparcia naszym klientom.
Platforma bazy wiedzy może odgrywać kluczową rolę w ogólnej obsłudze klienta.
Baza wiedzy jest bardzo przydatna, jeśli Twoja firma sprzedaje kilka produktów, marek lub świadczy kilka niezależnych usług. Jedno konto LiveAgent daje Ci możliwość tworzenia nieograniczonych baz wiedzy, z których każda ma własny, niepowtarzalny wygląd, ustawienia i zawartość.
Zapewnij klientom wiedzę, której potrzebują, dzięki przygotowanym przewodnikom.
Stworzenie bazy wiedzy nie musi być trudne. Wszystko, co musisz zrobić, to utworzyć określone kategorie dla łatwej nawigacji w bazie wiedzy. Wypłenij je treścią za pomocą wbudowanego edytora WYSIWYG. Ulepsz strukturę treści, używając preferowanych nagłówków, kolorów, stylów i obrazów. Dostępność i przystępność mogą iść w parze!
Wiedza to potęga. Dostarczenie jej klientom nie musi kosztować setek euro. Nasze ceny są przygotowane z myślą o tym, dlatego oprogramowanie bazy wiedzy jest częścią naszego najtańszego planu.
Portal bazy wiedzy to tylko wierzchołek góry lodowej. Wykorzystaj swój pełny potencjał dzięki wielokanałowemu oprogramowaniu help desk LiveAgent.
Dzięki LiveAgent, Twoje e-maile, czaty, rozmowy i wzmianki w mediach społecznościowych trafiają do jednej uniwersalnej skrzynki odbiorczej. Czytaj więcej…
Wsparcie przez czat na żywo jest kluczowym składnikiem skutecznej strategii pozyskiwania klientów w każdej firmie. Czytaj więcej…
Zbuduj wirtualne centrum telefoniczne w ramach wielokanałowego rozwiązania pomocy technicznej. LiveAgent zbiera rozmowy telefoniczne z Twojej witryny internetowej lub telefonu stacjonarnego w jednym miejscu. Czytaj więcej…
Zintegruj swoje profile mediów społecznościowych z LiveAgent i odpowiadaj na komentarze, prywatne wiadomości lub tweety bezpośrednio ze swojego konta. Czytaj więcej…
Zobacz nasze historie sukcesu i referencje, aby dowiedzieć się, jak LiveAgent może usprawnić obsługę klienta i zwiększyć zadowolenie partnerów biznesowych.
70% klientów woli poszukać odpowiedzi przed skontaktowaniem się z obsługą klienta. Skonfiguruj bazę wiedzy kilkoma kliknięciami, twórz kategorie, artykuły i dostosuj je do projektu swojej firmy bez kodowania, szybko i skutecznie.
Pomoc offline w każdej chwili
Bezproblemowa obsługa klienta
Wewnętrzny przepływ wiedzy w firmie
Dostępność przez 24/7, 365 dni w roku
Możliwość samodzielnego uzyskiwania odpowiedzi
Najszybsza obsługa klienta
Ty najlepiej znasz swoich klientów! Dostarcz im potrzebne informacje i zwiększ ich satysfakcję.
Dobrze napisane artykuły bazy wiedzy zapewniają najszybszą pomoc Twoim klientom. Twórz, projektuj i edytuj wszystkie artykuły z bazy wiedzy za pomocą edytora WYSIWYG.
Zagubieni klienci mogą odwrócić się od Twojej marki. Aby temu zapobiec, utwórz sekcję FAQ (często zadawane pytania) i przewodniki techniczne po produktach w ramach portalu wsparcia klienta.
Chcesz zapewnić znakomitą obsługę klienta, mimo ograniczonych zasobów?
Zmniejsz liczbę przychodzących wiadomości e-mail i czatów, tworząc bazę wiedzy.
Zbuduj wewnętrzną bazę wiedzy dla swoich pracowników i przechowuj ważne informacje w jednym miejscu.
Narzędzie do zarządzania bazą wiedzy, często nazywane oprogramowaniem do obsługi dokumentacji przechwytuje, przechowuje i udostępnia wszystkie ważne dane w jednym, łatwo dostępnym dla klientów miejscu.
Tego typu samoobsługowa baza danych online zapewnia najszybszą i najwygodniejszą pomoc każdemu, kto szuka informacji o Twoich produktach.
Dobrze zorganizowana baza wiedzy może zaoszczędzić zasoby Twojej firmy i obsłużyć klientów nawet wtedy, kiedy Twoi agenci nie są online.
Opcje dostosowywania, możliwość tworzenia zorganizowanych struktur i łatwe dodawanie nowych treści, to tylko kilka z głównych elementów, które firmy biorą pod uwagę przy wyborze odpowiedniego narzędzia do zarządzania bazą wiedzy. Dobrze dobrane oprogramowanie bezproblemowo integruje się z innymi kanałami obsługi klienta i zapewnia bezproblemowe wsparcie. Narzędzie do zarządzania bazą wiedzy LiveAgent jest częścią portalu klienta, wchodzącego w skład wielokanałowego oprogramowania help desk.
Dołącz do tysięcy firm, które polegają na LiveAgent, aby dzielić się swoją wiedzą z klientami.
Narzędzie do zarządzania bazą wiedzy LiveAgent integruje się z wieloma kanałami komunikacji i oferuje prawie 200 funkcji.
Narzędzie do zarządzania bazą wiedzy umożliwia klientom znajdowanie odpowiedzi na pytania bez konieczności kontaktowania się z zespołem obsługi klienta. Bazy wiedzy można znaleźć na stronie internetowej firmy w postaci często zadawanych pytań, forum lub artykułów instruktażowych.
Zarządzanie bazą wiedzy kieruje bazami danych i wspiera użytkowników. Bazy wiedzy zawierają artykuły z instrukcjami, często zadawane pytania i fora.
Pierwszym krokiem tworzenia bazy wiedzy jest zidentyfikowanie, jakie informacje chcesz w niej umieścić. Wybierz odpowiednią strukturę i przystąp do przygotowywania materiałów pomocniczych. Dodaj elementy wizualne, takie jak zrzuty ekranu lub samouczki wideo, aby treść była bardziej przyjazna dla użytkownika. Dodatkowo, umieść często zadawane pytania i funkcję forum. Opublikuj swoją bazę wiedzy i otrzymuj sugestie od użytkowników, aby dowiedzieć się, co jeszcze należy do niej dodać.
Bazy wiedzy są ważne, ponieważ zmniejszają obciążenie pracowników obsługi klienta i oszczędzają czas klientów. Zamiast kontaktować się z firmami i czekać na odpowiedź, klienci mogą natychmiast znaleźć rozwiązanie problemu, bez konieczności kontaktowania się z działem obsługi.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? LiveAgent – bingo!
Jako pierwszy otrzymuj ekskluzywne oferty i najnowsze wiadomości o naszych produktach i usługach. Prosto do Twojej skrzynki
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.