Wiedza to potęga. Daj swoim klientom możliwość pomagania sobie i ułatwiaj codzienną rutynę agentów, tworząc inteligentną i konfigurowalną bazę wiedzy.
LiveAgent jest najczęściej przeglądanym i Najlepsze oprogramowanie pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Baza wiedzy to jedno źródło wiedzy instytucjonalnej, którą Twoja firma dostarcza klientom 24/7 bez konieczności interakcji z klientem. Jest to w zasadzie katalog pełen treści, który może pomóc Twoim klientom w rozwiązywaniu ich problemów lub znajdowaniu informacji/rozwiązań, których szukają.
W dzisiejszych czasach jest to dość popularne narzędzie do odpowiadania na często zadawane pytania, więc klienci nie muszą kontaktować się z agentami i czekać w linia niepotrzebnie. Zamiast tego agenci mogą po prostu odpowiadać na powtarzające się pytania, tworząc artykuły dla klientów.
Baza wiedzy LiveAgent jest częścią portalu samoobsługowego. W ten sposób możesz nie tylko tworzyć artykuły z bazy wiedzy, ale także tworzyć fora i umożliwiać swoim klientom śledzenie statusu i historii zapytań.
Wypełnij swoją bazę wiedzy forami, polami z opiniami klientów i skorzystaj z nieograniczonej historii zgłoszeń.
LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, system obsługi zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają na zapewnienie wyjątkowego wsparcia naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Platforma bazy wiedzy może odgrywać kluczową rolę w ogólnej obsłudze klienta.
Artykuły z bazy wiedzy to świetny sposób na samoobsługę klientów przez całą dobę. Ale co, jeśli chcesz zaoferować tę samą opcję swojemu zespołowi wewnętrznemu? LiveAgent zapewni Ci ochronę.
LiveAgent funkcja wewnętrznej bazy wiedzy umożliwia dostosowanie biblioteki online zawierającej informacje o procesie wdrażania, wiedzy o firmie, wydarzeniach, nagrodach, nowych promocjach itp.
Wewnętrzna baza wiedzy działa tak samo jak ta dla Twoich klientów. W ten sposób możesz porządnie kategoryzować tematy i mieć pole wyszukiwania, dzięki czemu Twoi pracownicy mogą natychmiast przeglądać odpowiednie treści.
Posiadanie wewnętrznego narzędzia bazy wiedzy nie tylko poprawia wydajność pracowników i przepływy pracy, ale także umożliwia zespołowi obsługi klienta zapewnienie profesjonalnej pomocy bez wszelkie opóźnienia.
Forum LiveAgent to potężne narzędzie do dzielenie się wiedzą między klientami. To doskonałe miejsce, w którym klienci mogą angażować się i pomagać sobie nawzajem w rozwiązywaniu problemów i uzyskiwać natychmiastowe odpowiedzi.
Ponadto firmy mogą również tworzyć fora wewnętrzne, które znacznie usprawniają współpracę w zespole. Na przykład forum wewnętrzne może być doskonałym środkiem do omawiania rozwiązań i propozycji ze współpracownikami. Ponadto pracownicy mogą przeglądać poprzednie pytania, na które koledzy mogli już odpowiedzieć.
Informacja zwrotna jest istotną i nieuniknioną częścią każdej firmy. Nawet jeśli tego nie chcesz, nadal tam jest. Twoja firma powinna zawsze postrzegać opinie użytkowników jako narzędzie do ulepszania usług/produktów i rozwoju. Co więcej, umożliwienie klientom przekazywania opinii i sugestii sprawia, że czują się wysłuchani, co ostatecznie poprawia lojalność klientów.
LiveAgent oferuje wysoce konfigurowalny i łatwy w użyciu przycisk opinii, kolejna potężna funkcja, która zachęca odwiedzających do przekazywania opinii/sugestii. W ten sposób Twoja firma pokazuje, że jest otwarta na opinie klientów i będzie dążyć do zaspokojenia ich potrzeb.
Niezbędne jest posiadanie zaawansowanego paska wyszukiwarki, aby Twoi klienci mogli szybko i łatwo znaleźć informacje. Porządkowanie zawartości bazy wiedzy według kategorii to świetny sposób na ułatwienie wyszukiwania, ale większość klientów nie poświęci na to czasu tylko po to, aby znaleźć odpowiedni artykuł.
Ponadto należy pamiętać, że posiadanie wysokiej jakości artykułów z bazy wiedzy nie wystarczy. Jeśli odwiedzający nie mogą znaleźć odpowiednich treści, prawdopodobnie niepotrzebnie skontaktują się z przedstawicielami klientów. Dlatego nie lekceważ wysokiej jakości funkcji wyszukiwania w bazie wiedzy i wypróbuj łatwy w użyciu pasek wyszukiwania w LiveAgent z wieloma opcjami dostosowywania.
Posiadanie skutecznej bazy wiedzy polega na pomaganiu klientom w dostarczaniu odpowiednich treści. Nie należy jednak zapominać również o swoich pracownikach. Posiadanie przyjaznego dla użytkownika pulpitu nawigacyjnego w narzędziu do zarządzania wiedzą to kolejna kluczowa funkcja, która może być często pomijana.
Interfejs LiveAgent umożliwia agentom tworzenie nowych artykułów przy niewielkim lub zerowym czasie szkolenia. Gotowy do wypróbowania? Wypróbuj bezpłatne demo i przekonaj się sam.
Celem tworzenia oprogramowania bazy wiedzy online jest to, aby można było je łatwo przeszukiwać. Jednak im więcej treści tworzy Twoja firma, tym bardziej może stać się chaotyczna. W rezultacie LiveAgent pozwala tworzyć kategorie tak, aby Twoi klienci nie zgubili się w treści.
Działy obsługi klienta często muszą udostępniać załączniki plików z klientami, takimi jak pliki PDF lub samouczki wideo. Dlatego korzystne jest posiadanie oprogramowania do zarządzania wiedzą, które obsługuje taką funkcjonalność – dzięki czemu nie musisz już męczyć się z wysyłaniem dokumentu Google google dysk do klienta. Zamiast tego możesz po prostu utworzyć odpowiedni artykuł, który zawiera również załącznik w postaci pliku.
Stworzenie bazy wiedzy nie musi być trudne. Wszystko, co musisz zrobić, to utworzyć określone kategorie dla łatwej nawigacji w bazie wiedzy. Wypłenij je treścią za pomocą wbudowanego edytora WYSIWYG. Ulepsz strukturę treści, używając preferowanych nagłówków, kolorów, stylów i obrazów. Dostępność i przystępność mogą iść w parze!
Wiedza oznacza moc. Jednak dostarczenie go do klientów nie musi kosztować setek dolarów. Nasze ceny zostały opracowane z myślą o tym i dlatego system bazy wiedzy jest częścią naszego najtańszego planu.
Najpopularniejsze
Dzięki LiveAgent, Twoje e-maile, czaty, rozmowy i wzmianki w mediach społecznościowych trafiają do jednej uniwersalnej skrzynki odbiorczej. Czytaj więcej…
Wsparcie przez czat na żywo jest kluczowym składnikiem skutecznej strategii pozyskiwania klientów w każdej firmie. Czytaj więcej…
Zbuduj wirtualne centrum telefoniczne w ramach wielokanałowego rozwiązania pomocy technicznej. LiveAgent zbiera rozmowy telefoniczne z Twojej witryny internetowej lub telefonu stacjonarnego w jednym miejscu. Czytaj więcej…
Zintegruj swoje profile mediów społecznościowych z LiveAgent i odpowiadaj na komentarze, prywatne wiadomości lub tweety bezpośrednio ze swojego konta. Czytaj więcej…
Zobacz nasze historie sukcesu i referencje, aby dowiedzieć się, jak LiveAgent może usprawnić obsługę klienta i zwiększyć zadowolenie partnerów biznesowych.
Pomoc offline w każdej chwili
Bezproblemowa obsługa klienta
Wewnętrzny przepływ wiedzy w firmie
Dostępność przez 24/7, 365 dni w roku
Możliwość samodzielnego uzyskiwania odpowiedzi
Najszybsza obsługa klienta
Jeśli Twoja firma działa na arenie międzynarodowej, zapewnienie wsparcia bez zatrudniania dodatkowych agentów obsługi klienta może być trudne. Rozwiązanie bazy wiedzy firmy LiveAgent to doskonały sposób na zaoferowanie opcji samoobsługi 24/7 w wielu krajach.
Wszystko, co musi zrobić Twoja firma, to tworzyć niezbędne artykuły i dostarczać je w językach wymagających pomocy klienta. To rozwiązanie może poprawić jakość obsługi klienta, a tym samym satysfakcję klienta.
W zależności od wielkości firmy możesz utworzyć kategorię dla każdego języka lub jeśli potrzebujesz opracować obszerne treści, sugerujemy tworzenie wielu baz wiedzy. Co więcej, możesz zastosować tę taktykę do wewnętrznej bazy wiedzy firmy.
Tak więc, jeśli masz międzynarodową firmę, możesz zapewnić, że Twoi pracownicy będą na bieżąco z nowościami firmy, produktami /aktualizacje usług itp.
Oprogramowanie bazy wiedzy lub często nazywane oprogramowaniem dokumentacji pomocy przechwytuje, przechowuje i udostępnia wszystkie ważne dane w jednym miejscu, łatwo dostępnym dla Twoich klientów. Ta samoobsługowa baza danych online zapewnia najszybszą i najwygodniejszą pomoc każdemu, kto szuka informacji o Twoich produktach.
Ponieważ obsługuje ona Twoich klientów, nawet gdy Twoi agenci nie są online, dobrze zorganizowana baza wiedzy może zaoszczędzić Twoja firma mnóstwo zasobów.
Opcje dostosowywania, możliwość tworzenia zorganizowanych struktur i łatwego dodawania nowych treści to tylko niektóre z głównych elementów, które firmy biorą pod uwagę przy wyborze odpowiedniego systemu bazy wiedzy. Dobrze dobrane oprogramowanie do zarządzania wiedzą powinno bezproblemowo integrować się z innymi kanałami obsługi klienta i zapewniać klientom płynną obsługę. Oprogramowanie bazy wiedzy firmy LiveAgent jest częścią portalu klienta, który jest częścią wielokanałowego oprogramowania help desk.
Dołącz do tysięcy firm, które polegają na LiveAgent, aby dzielić się swoją wiedzą z klientami.
Narzędzie do zarządzania bazą wiedzy LiveAgent integruje się z wieloma kanałami komunikacji i oferuje prawie 200 funkcji.
Recenzja telefonu Cisco 7940 Series
Recenzje oprogramowania typu softphone (telefonów programowych) to doskonałe miejsce do wyboru oprogramowania. Można znaleźć recenzje oprogramowania MicroSIP i Bria (X-Lite) oraz skorzystać z różnych kanałów komunikacji.
Recenzja telefonu z ekranem dotykowym Avaya IP Office 9641G
LiveAgent oferuje szeroki zakres funkcji, integracji i wsparcia, aby zbudować skuteczną relację z klientem. Zarejestruj się na bezpłatne demo i dowiedz się więcej.
Nie słuchaj swoich klientów – zamiast tego zrób to | Kristen Berman | TEDxBerlin
Badanie zachowań ludzi pozwala firmom projektować produkty, eliminujące rozdźwięk między mówieniem a działaniem. Technika projektowania behawioralnego to potężne narzędzie poprawiające skuteczność produktów i usług w różnych branżach.
Obsługa klienta w Wielkiej Brytanii kontra w Stanach Zjednoczonych | Jack Whitehall
Porównanie standardów obsługi klienta w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, uwzględniające kulturowe różnice i ich wpływ na doświadczenie klienta. Jack Whitehall analizuje wpływ czynników kulturowych na obsługę klienta w różnych krajach.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.