Wspieraj klientów dzięki oprogramowaniu bazy wiedzy

Twórz oszałamiające repozytoria wiedzy & FAQ z łatwością.

  • ✓Brak opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base software by LiveAgent

Oprogramowanie bazy wiedzy dla lepszej samoobsługi

Wiedza to potęga. Daj swoim klientom możliwość pomagania sobie i ułatwiaj codzienną rutynę agentów, tworząc inteligentną i konfigurowalną bazę wiedzy. LiveAgent jest najczęściej przeglądanym i Najlepsze oprogramowanie pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.
  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Czym jest baza wiedzy?

Baza wiedzy to jedno źródło wiedzy instytucjonalnej, którą Twoja firma dostarcza klientom 24/7 bez konieczności interakcji z klientem. Jest to w zasadzie katalog pełen treści, który może pomóc Twoim klientom w rozwiązywaniu ich problemów lub znajdowaniu informacji/rozwiązań, których szukają. W dzisiejszych czasach jest to dość popularne narzędzie do odpowiadania na często zadawane pytania, więc klienci nie muszą kontaktować się z agentami i czekać w linia niepotrzebnie. Zamiast tego agenci mogą po prostu odpowiadać na powtarzające się pytania, tworząc artykuły dla klientów. Baza wiedzy LiveAgent jest częścią portalu samoobsługowego. W ten sposób możesz nie tylko tworzyć artykuły z bazy wiedzy, ale także tworzyć fora i umożliwiać swoim klientom śledzenie statusu i historii zapytań.
Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Baza wiedzy jest częścią rozbudowanego portalu klienta

Wypełnij swoją bazę wiedzy forami, polami z opiniami klientów i skorzystaj z nieograniczonej historii zgłoszeń.

Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, system obsługi zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają na zapewnienie wyjątkowego wsparcia naszym klientom.

black Slido logo

4 proste kroki do skonfigurowania narzędzia do zarządzania bazą wiedzy

Platforma bazy wiedzy może odgrywać kluczową rolę w ogólnej obsłudze klienta.

Jakie są zaawansowane funkcje bazy wiedzy?

LiveAgent's internal knowledge base

Wewnętrzna baza wiedzy

Artykuły z bazy wiedzy to świetny sposób na samoobsługę klientów przez całą dobę. Ale co, jeśli chcesz zaoferować tę samą opcję swojemu zespołowi wewnętrznemu? LiveAgent zapewni Ci ochronę. LiveAgent funkcja wewnętrznej bazy wiedzy umożliwia dostosowanie biblioteki online zawierającej informacje o procesie wdrażania, wiedzy o firmie, wydarzeniach, nagrodach, nowych promocjach itp. Wewnętrzna baza wiedzy działa tak samo jak ta dla Twoich klientów. W ten sposób możesz porządnie kategoryzować tematy i mieć pole wyszukiwania, dzięki czemu Twoi pracownicy mogą natychmiast przeglądać odpowiednie treści. Posiadanie wewnętrznego narzędzia bazy wiedzy nie tylko poprawia wydajność pracowników i przepływy pracy, ale także umożliwia zespołowi obsługi klienta zapewnienie profesjonalnej pomocy bez wszelkie opóźnienia.

Forum

Forum LiveAgent to potężne narzędzie do dzielenie się wiedzą między klientami. To doskonałe miejsce, w którym klienci mogą angażować się i pomagać sobie nawzajem w rozwiązywaniu problemów i uzyskiwać natychmiastowe odpowiedzi. Ponadto firmy mogą również tworzyć fora wewnętrzne, które znacznie usprawniają współpracę w zespole. Na przykład forum wewnętrzne może być doskonałym środkiem do omawiania rozwiązań i propozycji ze współpracownikami. Ponadto pracownicy mogą przeglądać poprzednie pytania, na które koledzy mogli już odpowiedzieć.
Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent
Feedback & suggestions feature in help desk software - LiveAgent

Opinie i sugestie

Informacja zwrotna jest istotną i nieuniknioną częścią każdej firmy. Nawet jeśli tego nie chcesz, nadal tam jest. Twoja firma powinna zawsze postrzegać opinie użytkowników jako narzędzie do ulepszania usług/produktów i rozwoju. Co więcej, umożliwienie klientom przekazywania opinii i sugestii sprawia, że czują się wysłuchani, co ostatecznie poprawia lojalność klientów. LiveAgent oferuje wysoce konfigurowalny i łatwy w użyciu przycisk opinii, kolejna potężna funkcja, która zachęca odwiedzających do przekazywania opinii/sugestii. W ten sposób Twoja firma pokazuje, że jest otwarta na opinie klientów i będzie dążyć do zaspokojenia ich potrzeb.

Widżet wyszukiwania

Niezbędne jest posiadanie zaawansowanego paska wyszukiwarki, aby Twoi klienci mogli szybko i łatwo znaleźć informacje. Porządkowanie zawartości bazy wiedzy według kategorii to świetny sposób na ułatwienie wyszukiwania, ale większość klientów nie poświęci na to czasu tylko po to, aby znaleźć odpowiedni artykuł. Ponadto należy pamiętać, że posiadanie wysokiej jakości artykułów z bazy wiedzy nie wystarczy. Jeśli odwiedzający nie mogą znaleźć odpowiednich treści, prawdopodobnie niepotrzebnie skontaktują się z przedstawicielami klientów. Dlatego nie lekceważ wysokiej jakości funkcji wyszukiwania w bazie wiedzy i wypróbuj łatwy w użyciu pasek wyszukiwania w LiveAgent z wieloma opcjami dostosowywania.
Search widgets feature in Customer portal software - LiveAgent
Liveagent dashboard

Przyjazny dla użytkownika pulpit nawigacyjny

Posiadanie skutecznej bazy wiedzy polega na pomaganiu klientom w dostarczaniu odpowiednich treści. Nie należy jednak zapominać również o swoich pracownikach. Posiadanie przyjaznego dla użytkownika pulpitu nawigacyjnego w narzędziu do zarządzania wiedzą to kolejna kluczowa funkcja, która może być często pomijana. Interfejs LiveAgent umożliwia agentom tworzenie nowych artykułów przy niewielkim lub zerowym czasie szkolenia. Gotowy do wypróbowania? Wypróbuj bezpłatne demo i przekonaj się sam.

Kategorie

Celem tworzenia oprogramowania bazy wiedzy online jest to, aby można było je łatwo przeszukiwać. Jednak im więcej treści tworzy Twoja firma, tym bardziej może stać się chaotyczna. W rezultacie LiveAgent pozwala tworzyć kategorie tak, aby Twoi klienci nie zgubili się w treści.
Customer loyalty and retention - Knowledge Base - LiveAgent
Attachment in articles feature for Knowledge base articles - LiveAgent

Załączniki

Działy obsługi klienta często muszą udostępniać załączniki plików z klientami, takimi jak pliki PDF lub samouczki wideo. Dlatego korzystne jest posiadanie oprogramowania do zarządzania wiedzą, które obsługuje taką funkcjonalność – dzięki czemu nie musisz już męczyć się z wysyłaniem dokumentu Google google dysk do klienta. Zamiast tego możesz po prostu utworzyć odpowiedni artykuł, który zawiera również załącznik w postaci pliku.

Baza wiedzy

Baza wiedzy jest bardzo przydatna, jeśli Twoja firma sprzedaje kilka produktów, marek lub świadczy kilka niezależnych usług. Jedno konto LiveAgent daje Ci możliwość tworzenia nieograniczonych baz wiedzy, z których każda ma własny, niepowtarzalny wygląd, ustawienia i zawartość. Zapewnij klientom wiedzę, której potrzebują, dzięki przygotowanym przewodnikom.
Multi knowledge base feature in Customer portal software - LiveAgent
Attachment in articles feature for Knowledge base articles - LiveAgent

Funkcjonalny edytor WYSIWYG

Stworzenie bazy wiedzy nie musi być trudne. Wszystko, co musisz zrobić, to utworzyć określone kategorie dla łatwej nawigacji w bazie wiedzy. Wypłenij je treścią za pomocą wbudowanego edytora WYSIWYG. Ulepsz strukturę treści, używając preferowanych nagłówków, kolorów, stylów i obrazów. Dostępność i przystępność mogą iść w parze!

Uczciwe oprogramowanie bazy wiedzy

Wiedza oznacza moc. Jednak dostarczenie go do klientów nie musi kosztować setek dolarów. Nasze ceny zostały opracowane z myślą o tym i dlatego system bazy wiedzy jest częścią naszego najtańszego planu.
9$ miesiąc

Small business

  • Nieograniczona historia zgłoszeń
  • 3 adresy e-mail
  • 3 formularze kontaktowe
  • 1 klucz API
$29 miesiąc

Medium business

  • Wszystko to, co w planie Small, plus
  • 10 adresów e-mail
  • 3 przyciski czatu na żywo
  • Zarządzanie działami
0$ miesiąc

Darmowe

  • 7-dniowa historia zgłoszeń
  • 1 adres e-mail
  • 1 przycisk czatu
  • 1 formularz kontaktowy

Inne podstawowe funkcje LiveAgent

Portal bazy wiedzy to tylko wierzchołek góry lodowej. Wykorzystaj swój pełny potencjał dzięki wielokanałowemu oprogramowaniu help desk LiveAgent.
Dzięki LiveAgent, Twoje e-maile, czaty, rozmowy i wzmianki w mediach społecznościowych trafiają do jednej uniwersalnej skrzynki odbiorczej. Czytaj więcej…
Wsparcie przez czat na żywo jest kluczowym składnikiem skutecznej strategii pozyskiwania klientów w każdej firmie. Czytaj więcej…

Połączenia głosowe i wideo

Zbuduj wirtualne centrum telefoniczne w ramach wielokanałowego rozwiązania pomocy technicznej. LiveAgent zbiera rozmowy telefoniczne z Twojej witryny internetowej lub telefonu stacjonarnego w jednym miejscu. Czytaj więcej…
Zintegruj swoje profile mediów społecznościowych z LiveAgent i odpowiadaj na komentarze, prywatne wiadomości lub tweety bezpośrednio ze swojego konta. Czytaj więcej…

Ponad 30 000 firm nie może się mylić

Zobacz nasze historie sukcesu i referencje, aby dowiedzieć się, jak LiveAgent może usprawnić obsługę klienta i zwiększyć zadowolenie partnerów biznesowych.

Dlaczego system bazy wiedzy?

70% klientów woli poszukać odpowiedzi przed skontaktowaniem się z obsługą klienta. Skonfiguruj bazę wiedzy kilkoma kliknięciami, twórz kategorie, artykuły i dostosuj je do projektu swojej firmy bez kodowania, szybko i skutecznie.
Business bag - icon

Korzyści biznesowe

Pomoc offline w każdej chwili Bezproblemowa obsługa klienta Wewnętrzny przepływ wiedzy w firmie
ticketing software powerful collaboration - icon

Korzyści dla klienta

Dostępność przez 24/7, 365 dni w roku Możliwość samodzielnego uzyskiwania odpowiedzi Najszybsza obsługa klienta
Person speaking multiple languages

Wsparcie w wielu językach

Jeśli Twoja firma działa na arenie międzynarodowej, zapewnienie wsparcia bez zatrudniania dodatkowych agentów obsługi klienta może być trudne. Rozwiązanie bazy wiedzy firmy LiveAgent to doskonały sposób na zaoferowanie opcji samoobsługi 24/7 w wielu krajach. Wszystko, co musi zrobić Twoja firma, to tworzyć niezbędne artykuły i dostarczać je w językach wymagających pomocy klienta. To rozwiązanie może poprawić jakość obsługi klienta, a tym samym satysfakcję klienta. W zależności od wielkości firmy możesz utworzyć kategorię dla każdego języka lub jeśli potrzebujesz opracować obszerne treści, sugerujemy tworzenie wielu baz wiedzy. Co więcej, możesz zastosować tę taktykę do wewnętrznej bazy wiedzy firmy. Tak więc, jeśli masz międzynarodową firmę, możesz zapewnić, że Twoi pracownicy będą na bieżąco z nowościami firmy, produktami /aktualizacje usług itp.

Dlaczego firmy potrzebują
rozwiązania bazy wiedzy?

Ty najlepiej znasz swoich klientów! Dostarcz im potrzebne informacje i zwiększ ich satysfakcję.
Clock icon

Niecierpliwi klienci szukający pomocy

Dobrze napisane artykuły bazy wiedzy zapewniają najszybszą pomoc Twoim klientom. Twórz, projektuj i edytuj wszystkie artykuły z bazy wiedzy za pomocą edytora WYSIWYG.

Zagubieni i zmieszani klienci

Zagubieni klienci mogą odwrócić się od Twojej marki. Aby temu zapobiec, utwórz sekcję FAQ (często zadawane pytania) i przewodniki techniczne po produktach w ramach portalu wsparcia klienta.

Przeciążona obsługa klienta

Chcesz zapewnić znakomitą obsługę klienta, mimo ograniczonych zasobów? Zmniejsz liczbę przychodzących wiadomości e-mail i czatów, tworząc bazę wiedzy.

Co to jest narzędzie do zarządzania bazą wiedzy?

Oprogramowanie bazy wiedzy lub często nazywane oprogramowaniem dokumentacji pomocy przechwytuje, przechowuje i udostępnia wszystkie ważne dane w jednym miejscu, łatwo dostępnym dla Twoich klientów. Ta samoobsługowa baza danych online zapewnia najszybszą i najwygodniejszą pomoc każdemu, kto szuka informacji o Twoich produktach. Ponieważ obsługuje ona Twoich klientów, nawet gdy Twoi agenci nie są online, dobrze zorganizowana baza wiedzy może zaoszczędzić Twoja firma mnóstwo zasobów.
LiveAgent - What is knowledge base software?
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Jak wybrać odpowiednie narzędzie do zarządzania bazą wiedzy

Opcje dostosowywania, możliwość tworzenia zorganizowanych struktur i łatwego dodawania nowych treści to tylko niektóre z głównych elementów, które firmy biorą pod uwagę przy wyborze odpowiedniego systemu bazy wiedzy. Dobrze dobrane oprogramowanie do zarządzania wiedzą powinno bezproblemowo integrować się z innymi kanałami obsługi klienta i zapewniać klientom płynną obsługę. Oprogramowanie bazy wiedzy firmy LiveAgent jest częścią portalu klienta, który jest częścią wielokanałowego oprogramowania help desk.

Dołącz do klubu firm odnoszących sukcesy

Dołącz do tysięcy firm, które polegają na LiveAgent, aby dzielić się swoją wiedzą z klientami.
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
winners illustration

Wszystkie kanały w jednym miejscu

Narzędzie do zarządzania bazą wiedzy LiveAgent integruje się z wieloma kanałami komunikacji i oferuje prawie 200 funkcji.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Najczęściej zadawane pytania

Co to są narzędzia bazy wiedzy?

Narzędzia bazy wiedzy to narzędzia umożliwiające klientom znajdowanie odpowiedzi na ich pytania bez konieczności kontaktowania się z zespołem obsługi klienta. Bazy wiedzy znajdują się na stronie internetowej firmy w formie FAQ, forum lub poradników artykuły.

Co to jest zarządzanie bazą wiedzy?

Zarządzanie bazą wiedzy to oprogramowanie przeznaczone do zarządzania bazami danych i wspierania użytkowników. Bazy wiedzy zawierają artykuły instruktażowe, często zadawane pytania i fora.

Jak zbudować bazę wiedzy?

Pierwszym krokiem budowania bazy wiedzy jest podjęcie decyzji, jakie informacje chcesz w niej znaleźć. Następnie zdecyduj o jego strukturze i zacznij pisać swoje pierwsze artykuły. Dodaj elementy wizualne, takie jak zrzuty ekranu lub samouczki wideo, aby uatrakcyjnić treści przyjazny użytkownikowi. Dodaj często zadawane pytania i fora. Opublikuj swoją bazę wiedzy i otrzymuj opinie i sugestie od użytkowników, aby zobaczyć, co jeszcze należy dodać.

Co to jest oprogramowanie bazy wiedzy?

Oprogramowanie bazy wiedzy jest częścią kompleksowego rozwiązania pomocy technicznej. Jest to forma samoobsługi dla odwiedzających/klientów Twojej witryny. Ponadto Twoja firma może tworzyć artykuły, fora i tablice sugestii, aby maksymalnie ulepszyć CX.

Jak stworzyć bazę wiedzy w LiveAgent?

Każde konto jest dostarczane z bezpłatnym portalem klienta/przykładową bazą wiedzy, którą możesz w pełni dostosować w oparciu o swoje preferencje. Aby dostosować, przejdź do Portalu klienta>Ogólne>Ustawienia.

Dlaczego baza wiedzy jest ważna?

Bazy wiedzy są ważne, ponieważ zmniejszają obciążenie pracowników obsługi klienta i oszczędzają czas klientów. Zamiast kontaktować się z firmami i czekać na odpowiedź, klienci mogą natychmiast znaleźć odpowiedź, której potrzebują online bez konieczności kontaktowania się z kimkolwiek.

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent - bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz Nie wymagamy karty kredytowej
Artykuły powiązane zNarzędzie do zarządzania bazą wiedzy
Poznaj i zaimplementuj 15 najlepszych praktyk dotyczących pomocy technicznej, takich jak; Help Desk Metrics, aby zapewnić jeszcze lepszą obsługę klienta.

Najlepsze praktyki pomocy technicznej

Stworzenie katalogu wiadomości gotowych, portalu samoobsługowego i obszernej bazy wiedzy są ważnymi elementami efektywnej pomocy technicznej dla klientów. Dodatkowo, analiza wskaźników i regularne badania satysfakcji klientów pomogą usprawnić proces obsługi.

Zapoznaj się z narzędziami do otrzymywania zgłoszeń, które są najczęściej używane na rynku. Wybierz idealne oprogramowanie i wznieś swoją obsługę klienta na księżyc.

Narzędzie otrzymywania zgłoszeń

Popraw jakość obsługi klienta, zwiększając zadowolenie i lojalność. Oferuj wygodę i szybkie odpowiedzi, jednocześnie zmniejszając koszty obsługi.

Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

Darmowy czat internetowy

Czat na żywo to narzędzie komunikacji online, które oferuje pomoc klientom. LiveAgent zapewnia wiele kanałów komunikacji, w tym czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo i formularz kontaktowy. Integracja z Twitterem oferuje rozwiązanie o przystępnych cenach.

Darmowe narzędzie czatu na żywo od LiveAgent pozwoli Ci na swobodną komunikację oraz zamieni odwiedzających w klientów. Skorzystaj z najszybszego widgetu czatu.

Szukasz darmowego oprogramowania czatu na żywo?

Buduj relacje z klientami, oszczędzaj czas pracowników. Najszybszy widget czatu na rynku - LiveAgent. 35% więcej zakupów dzięki czatowi na żywo.

Twórz kategorie w portalu klienta i zapewniaj swoim klientom łatwy dostęp do wiedzy, którą mogą samodzielnie znaleźć.

Baza wiedzy

Silne oprogramowanie bazy wiedzy, łatwy interfejs i obsługa klienta poprzez czat na żywo to kluczowe elementy liveAgent.

LiveAgent to świetna alternatywa dla Kustomera z przystępnymi cenami, świetnym systemem obsługi zgłoszeń i obsługą wielu kanałów komunikacji.

Alternatywa Kustomer - LiveAgent

Baza wiedzy i spersonalizowany portal klienta z opcjami dostosowywania są ważne dla zaawansowanych klientów. LiveAgent poprawia obsługę klienta dzięki szybkiemu czatowi na żywo i automatyzacjom.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo