Wykorzystanie narzędzi do zdalnej obsługi klienta staje się ogólnoświatową normą. Jeszcze przed pandemią COVID-19 popularność pracy zdalnej stopniowo wzrastała.
Pracodawcy stają się coraz bardziej elastyczni i rozumieją, że wykwalifikowani pracownicy są zaletą ich firmy niezależnie od lokalizacji ich miejsca pracy. W rzeczywistości, według PRNewswire, 83% firm wprowadziło, lub planuje wprowadzić, politykę elastycznego miejsca pracy. Dlaczego? Czytaj dalej, aby się dowiedzieć.
Automatyczne przekazywanie danych
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Narzędzie do pracy zdalnej pozwala na współpracę z zespołem i jednoczesną efektywną obsługę klientów.
Odpowiednie oprogramowanie do zdalnej pomocy technicznej powinno mieć funkcje ułatwiające komunikację ze współpracownikami i klientami w różnych kanałach, automatyzację przepływu pracy, śledzenie ilości wykonanej pracy i pomoc w tworzeniu kompleksowych raportów.
Według corocznego badania FlexJob, aż 65% respondentów jest bardziej produktywnych w swoim domowym biurze niż w tradycyjnym miejscu pracy, dzięki mniejszej liczbie rozpraszaczy i przerw.
Według badania Amerisleep 57% pracowników zdalnych jest bardziej skłonnych mieć satysfakcję ze swojej pracy niż przeciętny Amerykanin.
Wspomniane badanie Amerisleep wykazało również, że prawie 80% pracowników zdalnych opisało swój typowy poziom stresu w tygodniu pracy jako „niezestresowany” lub „umiarkowanie zestresowany”.
Pracownicy zdalni biorą mniej dni chorobowych. Według badania pracy zdalnej przez Indeed, 50% pracowników zdalnych stwierdziło, że praca z domu zmniejszyła liczbę dni chorobowych, a 56% – że zmniejszyło to ich nieobecności.
Jeśli Twój biznes przeżywa ciężkie chwile z powodu koronawirusa, nie martw się. Oferujemy opcje kredytowania klientom, których nie stać na opłacenie miesięcznej subskrypcji LiveAgent. Skontaktuj się z nami na czacie na żywo lub wyślij nam wiadomość e-mail z opisem Twojej sytuacji, a chętnie znajdziemy rozwiązanie.
Odpowiednie narzędzie do śledzenia pracy zdalnej pozwoli Ci śledzić wszystko, od statystyk użytkowania i wydajności agentów aż po oceny satysfakcji klientów. Twórz kompleksowe raporty według czasu, działu, agenta, tagu lub kanału. Czytaj więcej…
Narzędzie do zarządzania pracą powinno pomóc w zarządzaniu zadaniami, obciążeniem pracą i agentami za pomocą funkcji automatyzacji, które przypisują obowiązki, dopasowują optymalne obciążenia, rozdzielają przydziały czy wykrywają zachodzenie zadań agentów. Czytaj więcej…
Narzędzie do współpracy zdalnej powinno obsługiwać zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne połączenia głosowe i wideo. Połączenia wewnętrzne umożliwiają komunikację ze współpracownikami bez konieczności korzystania z zewnętrznych aplikacji, a połączenia zewnętrzne umożliwiają profesjonalną obsługę klientów nawet w zaciszu własnego domu. Czytaj więcej…
Narzędzie do zdalnego wsparcia klienta powinno umożliwiać komunikację zarówno z klientami, jak i ze współpracownikami, z poziomu jednego pulpitu nawigacyjnego. Korzystaj z czatu na żywo, aby pomagać klientom w czasie rzeczywistym. Wykorzystuj czat wewnętrzny do komunikowania się ze współpracownikami w celu usprawnienia pracy zdalnej. Czytaj więcej…
LiveAgent to punkt kompleksowej obsługi dla wszystkich zdalnych zespołów obsługi klienta.
Pomagamy biznesom rosnąć i dbać o ich klientów od roku 2004. Mamy to, czego potrzeba, by wznieść Twoją zdalną obsługę klienta na wyższy poziom.
To kompleksowe rozwiązanie dla wszystkich potrzeb Twojej obsługi klienta, obejmujące system obsługi zgłoszeń, czat na żywo, centrum obsługi telefonicznej i obsługę mediów społecznościowych.
LiveAgent jest najczęściej i najwyżej ocenianym narzędziem help desk dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku.
W LiveAgent znajdziesz ponad 180 funkcji, ponad 40 integracji i niemal nielimitowane możliwości dostosowania narzędzia do Twoich potrzeb.
Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent - bingo!
To determine the best remote help desk software for your company, check out review platforms like Capterra. Moreover, compare features, pricing, and customization. Pick the three best ones and test their trials. Every reputable company that offers a help desk solution has one.
Remote support software enables your agents to provide customer service from almost anywhere with a simple internet connection. Moreover, it is a centralized customer service software, where you can automate agent tasks, analyze reports and efficiently respond to customers from one spot.
A proper remote help desk software displays reporting tools, which enable you to view and track your agent's performance on a daily basis if needed.
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach