Alternatywa dla Heska - LiveAgent
LiveAgent to opłacalne narzędzie, które usprawnia obsługę klientów poprzez różne kanały. Zapewnia szybką odpowiedź i poprawia satysfakcję klientów.
Zapewnij doskonałąobsługę klienta.
LiveAgent to pionierskie oprogramowanie pomocy technicznej, obsługujące ponad 150 mln użytkowników i 40 tysięcy firm na całym świecie. Dzięki niemu można generować większe przychody, zwiększać wartość klienta i satysfakcję użytkowników. Jest to najlepiej oceniane rozwiązanie na rynku, oferujące błyskawiczne odpowiedzi i niezapomniane doświadczenia klientów. Założone w 2006 roku, LiveAgent jest nadal liderem w dziedzinie pomocy technicznej.
Narzędzie otrzymywania zgłoszeń
Zwiększ satysfakcję, zarobki i lojalność klientów poprzez spersonalizowane rozmowy i szybką, wygodną pomoc. Usprawnij obsługę i obniż koszty.
Alternatywa dla Hivera - LiveAgent
Uzyskaj widżet czatu na żywo, który zapewnia płynną i szybką obsługę klienta. Dostosuj markę i zapewnij osobistą obsługę dla wszystkich.
Zrealizuj to Zrealizuj to dzięki oprogramowaniu do angażowania klientów.
Odpowiednie oprogramowanie dla biznesu powinno pozwalać na wielokanałowe zaangażowanie klientów, w tym przez e-mail, SMS i media społecznościowe. Automatyzacja to kluczowa funkcja, oszczędzająca czas i umożliwiająca realizację strategii zaangażowania klientów.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach