Przyjazne dla użytkownika
oprogramowanie do zdalnej pomocy.

Odkryj, jak łatwa może być zdalna współpraca.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Karta kredytowa nie jest wymagana    
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Szukasz narzędzia do zdalnej obsługi klienta?

Wykorzystanie narzędzi do zdalnej obsługi klienta staje się ogólnoświatową normą. Jeszcze przed pandemią COVID-19 popularność pracy zdalnej stopniowo wzrastała.

Pracodawcy stają się coraz bardziej elastyczni i rozumieją, że wykwalifikowani pracownicy są zaletą ich firmy niezależnie od lokalizacji ich miejsca pracy. W rzeczywistości, według PRNewswire, 83% firm wprowadziło, lub planuje wprowadzić, politykę elastycznego miejsca pracy. Dlaczego? Czytaj dalej, aby się dowiedzieć.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
real time collaboration - illustration

Czym jest narzędzie do zdalnej obsługi klienta?

Narzędzie do pracy zdalnej pozwala na współpracę z zespołem i jednoczesną efektywną obsługę klientów.

Odpowiednie oprogramowanie do zdalnej pomocy technicznej powinno mieć funkcje ułatwiające komunikację ze współpracownikami i klientami w różnych kanałach, automatyzację przepływu pracy, śledzenie ilości wykonanej pracy i pomoc w tworzeniu kompleksowych raportów.

Dlaczego korzystanie z narzędzia do pracy zdalnej jest korzystne?

activity - gif

Zwiększenie produktywności pracowników

Według corocznego badania FlexJob, aż 65% respondentów jest bardziej produktywnych w swoim domowym biurze niż w tradycyjnym miejscu pracy, dzięki mniejszej liczbie rozpraszaczy i przerw.

heart turning black and white - gif

Zwiększenie satysfakcji z pracy

Według badania Amerisleep 57% pracowników zdalnych jest bardziej skłonnych mieć satysfakcję ze swojej pracy niż przeciętny Amerykanin.

tune - gif

Zmniejszenie poziomu stresu pracowników

Wspomniane badanie Amerisleep wykazało również, że prawie 80% pracowników zdalnych opisało swój typowy poziom stresu w tygodniu pracy jako „niezestresowany” lub „umiarkowanie zestresowany”.

temperature weather - gif

To jest zdrowsze!

Pracownicy zdalni biorą mniej dni chorobowych. Według badania pracy zdalnej przez Indeed, 50% pracowników zdalnych stwierdziło, że praca z domu zmniejszyła liczbę dni chorobowych, a 56% – że zmniejszyło to ich nieobecności.

Savings illustration

Czy COVID-19 wpływa na Twój biznes?

Jeśli Twój biznes przeżywa ciężkie chwile z powodu koronawirusa, nie martw się. Oferujemy opcje kredytowania klientom, których nie stać na opłacenie miesięcznej subskrypcji LiveAgent. Skontaktuj się z nami na czacie na żywo lub wyślij nam wiadomość e-mail z opisem Twojej sytuacji, a chętnie znajdziemy rozwiązanie.

Kluczowe funkcje narzędzia do zdalnej obsługi klienta

Odpowiednie narzędzie do śledzenia pracy zdalnej pozwoli Ci śledzić wszystko, od statystyk użytkowania i wydajności agentów aż po oceny satysfakcji klientów. Twórz kompleksowe raporty według czasu, działu, agenta, tagu lub kanału. Czytaj więcej…

Narzędzie do zarządzania pracą powinno pomóc w zarządzaniu zadaniami, obciążeniem pracą i agentami za pomocą funkcji automatyzacji, które przypisują obowiązki, dopasowują optymalne obciążenia, rozdzielają przydziały czy wykrywają zachodzenie zadań agentów. Czytaj więcej…

Narzędzie do współpracy zdalnej powinno obsługiwać zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne połączenia głosowe i wideo. Połączenia wewnętrzne umożliwiają komunikację ze współpracownikami bez konieczności korzystania z zewnętrznych aplikacji, a połączenia zewnętrzne umożliwiają profesjonalną obsługę klientów nawet w zaciszu własnego domu. Czytaj więcej…

Narzędzie do zdalnego wsparcia klienta powinno umożliwiać komunikację zarówno z klientami, jak i ze  współpracownikami, z poziomu jednego pulpitu nawigacyjnego. Korzystaj z czatu na żywo, aby pomagać klientom w czasie rzeczywistym. Wykorzystuj czat wewnętrzny do komunikowania się ze współpracownikami w celu usprawnienia pracy zdalnej. Czytaj więcej…

Jak wykorzystać LiveAgent do pracy zdalnej?

LiveAgent to punkt kompleksowej obsługi dla wszystkich zdalnych zespołów obsługi klienta.

Wypróbuj LiveAgent już dzisiaj

Pomagamy biznesom rosnąć i dbać o ich klientów od roku 2004. Mamy to, czego potrzeba, by wznieść Twoją zdalną obsługę klienta na wyższy poziom.

Web icon

Więcej niż narzędzie do pracy zdalnej

To kompleksowe rozwiązanie dla wszystkich potrzeb Twojej obsługi klienta, obejmujące system obsługi zgłoszeń, czat na żywo, centrum obsługi telefonicznej i obsługę mediów społecznościowych.

Najczęściej i najwyżej oceniane narzędzie

LiveAgent jest najczęściej i najwyżej ocenianym narzędziem help desk dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku.

Elastyczny i bogaty w funkcje

W LiveAgent znajdziesz ponad 180 funkcji, ponad 40 integracji i niemal nielimitowane możliwości dostosowania narzędzia do Twoich potrzeb.

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent - bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz Nie wymagamy karty kredytowej

FAQ

What is the best remote help desktop software?

To determine the best remote help desk software for your company, check out review platforms like Capterra. Moreover, compare features, pricing, and customization. Pick the three best ones and test their trials. Every reputable company that offers a help desk solution has one.

What Is Remote Support Software?

Remote support software enables your agents to provide customer service from almost anywhere with a simple internet connection. Moreover, it is a centralized customer service software, where you can automate agent tasks, analyze reports and efficiently respond to customers from one spot.

How to make sure remote customer service agents work?

A proper remote help desk software displays reporting tools, which enable you to view and track your agent's performance on a daily basis if needed.

Zasoby powiązane zNarzędzie do zdalnej obsługi klienta

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo