Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Połóżmy kres słabej obsłudze klienta.

Zrób wrażenie na klientach szybkimi & kompetentnymi odpowiedziami.

  • ✓ Bez opłaty konfiguracyjnej   
  • ✓ Obsługa klienta 24/7  
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej   
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używane przez
logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
helpdesk software animation
Helpdesk software

Oprogramowanie help desk, które przekona Twoich klientów

Benefit from higher agent productivity levels and customer retention or conversion with our omnichannel help desk software. The price to value ratio is unmatched. With over 180 help desk features and over 40 integrations, our software is the perfect solution for businesses of all sizes and industries. 

Streamline all communication channels and manage them from a single shared company inbox. Enjoy social media integrations, unlimited ticket browsing history, call recordings, hybrid ticket streams, and other productivity tools.

Odkryj zaawansowane narzędzie pomocy technicznej

Oprogramowanie pomocy technicznej IT firmy LiveAgent zbiera różne kanały komunikacji w ujednolicone zgłoszenia.

Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, co pozwala na wyjątkową obsługę naszych klientów.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Poznaj LiveAgent – wielokanałową platformę komunikacyjną

Zapewnij swojemu zespołowi odpowiednie narzędzie help desk, aby zwiększyć produktywność i spędzać mniej czasu na komunikacji z klientami. Dzięki LiveAgent Twoi klienci mogą kontaktować się z Tobą z dowolnego miejsca. Nie ma znaczenia, czy chcą wysyłać e-maile, przesłać zgłoszenie przez live czat, dzwonić czy kontaktować się z Tobą za pośrednictwem mediów społecznościowych – LiveAgent pozwala odpowiedzieć na wszystkie ich prośby z jednego miejsca.

Zaawansowane funkcje help desk dla organizacji pracy

LiveAgent oferuje szereg prostych funkcji, które mają ogromny wpływ na ogólną wydajność Twojego zespołu.

Automatycznie udostępniaj swoje e-maile, czaty i rozmowy na podstawie predefiniowanych reguł lub źródła. Czytaj więcej…

Reguły to zbiór wyzwalaczy, które są wykonywane po spełnieniu warunków. Czytaj więcej…

Zapewnij swoim klientom funkcje callback, aby zwiększyć satysfakcję i zminimalizować wysiłek klientów Read more…

Przekaż swoim agentom wszystkie informacje, których potrzebują, aby zapewnić konkretne i spersonalizowane usługi w każdym punkcie styku z klientami. Read more…

Gotowe szablony wiadomości to predefiniowane odpowiedzi, które pomogą Ci szybciej reagować na zgłoszenia klientów. Czytaj więcej…

Zbierz wiele wiadomości z różnych źródeł w jeden wątek. Czytaj więcej…

Zgłoszenia

Zgłoszenia

Dla małych firm i profesjonalnych marketerów

$15/mies
Zgłoszenia

Zgłoszenia+Czat

Dla średnich i małych firm oraz profesjonalnych agencji

29 USD/mies.
Mobile help desk application

Mobilna aplikacja help desk

Zainstaluj naszą aplikację dla systemu Android lub iOS, aby odpowiadać na żądania klientów, gdy jesteś poza biurem.  Nie ma znaczenia, czy otrzymujesz od klientów e-maile lub telefony, aplikacja mobilna LiveAgent pozwala odpowiedzieć na wszystkie zgłoszenia.

W pełni wielojęzyczny

Pozwól zarówno pracownikom obsługi klienta, jak i klientom, używać ich ojczystego języka, by czuli się pewniej w komunikacji. LiveAgent jest przetłumaczony na ponad 40 języków i dodatkowo pozwala w pełni dostosować każdą literę lub akcent literowy w aplikacji.

Multilingual support included
girl sitting on beanbag browsing social media on tablet

Integracje social media

Obsługa klienta w mediach społecznościowych (SoMe) jest obecnie koniecznością. LiveAgent oferuje najpopularniejsze integracje z mediami społecznościowymi, dzięki czemu Twoja firma może szybko i bez opóźnień nawiązać kontakt z odbiorcami mediów społecznościowych. Na przykład możesz połączyć się z Facebookiem, Twitterem lub Instagramem poprzez prostą integrację.

Integracje z CRM

LiveAgent współpracuje z wieloma partnerami, aby umożliwić klientom włączenie platformy do zarządzania relacjami z klientami. Dzięki integracji CRM Twoi agenci będą mogli szybko i skutecznie uzyskać dostęp do danych klientów. Dzięki temu jesteś w stanie skutecznie rozwiązywać każde zapytanie klienta i jednocześnie tworzyć długotrwałe relacje z klientami.

Person drafting the integration flow

Funkcje, których potrzebujesz

LiveAgent oferuje odpowiednią część funkcji oprogramowania pomocy technicznej, w tym system zarządzania zgłoszeniami z potężną automatyzacją, SLA, czat na żywo, sieci społecznościowe i wiadomości, call center, IVR, formularze kontaktów i centrum wsparcia. W tej chwili dostępnych jest ponad ponad 180 funkcji help desk i ponad 40 integracji! p>

LiveAgent dostosowuje się do Twojego biznesu

LiveAgent jako oprogramowanie help desk szybko dostosowuje się do potrzeb różnych modeli biznesowych. Dowiedz się, jak może pomóc Twojej firmie w obsłudze klienta.

Business pages

Rozwiązania dla biznesu

Start-upy i Korporacje

Enterprise

Rząd

Edukacja i NGO

Industry Solutions

Rozwiązania dla sektorów

E-commerce i Usługi

Travel i Zakwaterowanie

Marketing i Telekomunikacja

Rozrywka

Najczęstsze powody migracji firm do oprogramowania help desk

Znasz te problemy? Nasi klienci je rozwiązali, przechodząc do LiveAgent.

Compas icon

Opóźnione odpowiedzi do Twoich klientów

Zdarza Ci się przegapić ważne terminy, a priorytety w Twojej skrzynce odbiorczej nie spełniają swoich zadań? Skonfiguruj umowy SLA dla e-maili o wysokim priorytecie.

Email icon

Problemy z zastąpieniem kogoś na urlopie

Twój kolega jest na wakacjach i musisz przejąć jego obowiązki? Uniwersalna firmowa skrzynka odbiorcza to najlepszy wybór w tej sytuacji.

Lightbulb icon

Brak informacji o wydajności Twojego zespołu

Czy masz świadomość tego, co dzieje się w komunikacji Twojego zespołu? Analizuj wszystkie odpowiedzi Twojej firmę w jednym miejscu.

Ponad 30 tysięcy firm nie może się mylić!

Zobacz historie sukcesu i nasze referencje, aby dowiedzieć się, jak LiveAgent może usprawnić obsługę klienta i zwiększyć zadowolenie partnerów biznesowych.

Czym jest narzędzie help desk?

Oprogramowanie help desk zazwyczaj przechwytuje całą komunikację przychodzącą od klientów i przekształca ją w zgłoszenia, aby ułatwić efektywne zarządzanie. Twoi klienci używają różnych sposobów kontaktu, takich jak e-mail, telefon, komunikatory lub czat, więc utrzymywanie całej komunikacji w jednym miejscu pomaga pracownikom działu obsługi klienta lepiej zrozumieć problemy klientów i szybciej zareagować.

What is help desk software

Jak oprogramowanie help desk może pomóc Twojej firmie?

Oprogramowanie help desk umożliwia pomoc klientom 24/7. Jak? Wystarczy utworzyć szczegółowąbaza wiedzy. Z naszych badań wynika, że prawie 70% klientów preferuje opcję samoobsługi. Samoobsługa jest szybka, wygodna i może dać Twojej firmie przewagę nad konkurencją.

Nie trać więcej czasu na przełączanie się między platformami, aby odpowiadać na zapytania klientów. Spraw, aby Twoi agenci i klienci byli zadowoleni, łącząc swój e-mail, czat na żywo, rozmowy telefoniczne, media społecznościowe i nie tylko w LiveAgent, i obserwuj, jak od razu poprawiają się interakcje z klientami.

Zawsze otrzymuj informacje o wydajności agentów, aby codziennie poprawiać się. Dane dotyczące wydajności zespołu w LiveAgent mogą zapewnić Twojej firmie praktyczny wgląd w obsługę klienta. W rezultacie możesz określić, czy potrzebne są dodatkowe szkolenia lub jak poprawić satysfakcję klienta.

Jednym ze sposobów na poprawę obsługi klienta jest docieranie do klientów przez cały czas przeglądania. Oprogramowanie obsługi klienta umożliwia przedstawicielom obsługi klienta kontakt za pośrednictwem proaktywnych zaproszeń na czat. W rezultacie Twoi agenci mogą zapobiec wysokiemu współczynnikowi odrzuceń, poprawić CX i ostatecznie zwiększyć lojalność klientów.

Aby zapewnić doskonałą obsługę klienta, Twoi agenci muszą być szybcy i wydajni. Jednak radzenie sobie z powtarzalnymi zadaniami może zająć dużo czasu. Automatyzacja zadań i tworzenie szablonów wiadomości za pośrednictwem systemu obsługi zgłoszeń pozwala im wykorzystać swój czas dla potrzebujących klientów.

System pomocy technicznej umożliwia współpracownikom współpracę na wiele sposobów. Zespół obsługi klienta może komunikować się bezpośrednio wewnątrz zgłoszeń i bardzo szybko rozwiązywać problemy klientów. Ponadto zespół obsługi klienta może również czatować poza zgłoszeniami pomocy technicznej. Efektywna praca zespołowa wniesie Twoją obsługę klienta na profesjonalny poziom, co zaowocuje zadowolonymi klientami.

How to choose the right help desk software

Jak wybrać odpowiednie oprogramowanie help desk

Istnieje wiele rozwiązań help desk, różniących się od siebie funkcjami, ceną i zastosowaniem. Przy wyborze odpowiedniego oprogramowania, warto kierować się potrzebami firmy.

Większość usługodawców oferuje w swoich serwisach podstawowe funkcje, takie jak zgłoszenia, czat i panel analityczny. Bardziej zaawansowane rozwiązania oferują dodatkowe opcje: automatyzację, wielojęzyczne wsparcie bazy wiedzy lub inny zestaw narzędzi wspierających współpracę.

Możliwości LiveAgent są jednak znacznie większe! Zbudowaliśmy narzędzie call center bezpośrednio w platformie. Dodatkowo, umożliwiamy zbieranie i odpisywanie na wiadomości z wybranych platform społecznościowych bezpośrednio w panelu LiveAgent! W rezultacie, wszystkie zgłoszenia dostępne są z poziomu wspólnego, intuicyjnego panelu.

Porównanie narzędzi help desk

Na rynku istnieje całkiem sporo narzędzi help desk, więc wybór odpowiedniego rozwiązania może stanowić wyzwanie. Z LiveAgent wybór jest prosty: nasz system help desk łączy prosty interfejs użytkownika, zaawansowaną funkcjonalność i jasne zasady rozliczenia w cenie… kolacji dla dwojga.

Help desk software comparison

Wszystkie kanały obsługi klienta w jednym miejscu

Narzędzie help desk od LiveAgent integruje się z wieloma kanałami komunikacji i oferuje niemal 200 funkcji.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

FAQ

Czym jest IT help desk?

IT help desk to dedykowany dział w organizacji, który ma za zadanie odpowiadać na techniczne zgłoszenia użytkowników.

Czym jest customer service help desk?

Customer service help desk to narzędzie pozwalające zespołom obsługi klienta na zarządzanie przychodzącymi zgłoszeniami i pytaniami.

Czym jest system zgłoszeń w obsłudze klienta?

System zgłoszeń to narzędzie do zarządzania, które służy do przetwarzania i archiwizacji zgłoszeń obsługi klienta, zwanych również ticketami. Taki system powinien być przyjazny dla użytkownika i umożliwiać przechowywanie wszystkich niezbędnych informacji o nim.

Jaka jest różnica między help desk a service desk?

Choć często określenia help desk i service desk są używane zamiennie, mają różne znaczenie. Help desk zazwyczaj wykorzystywany jest do rozwiązywania błędów technicznych, podczas, gdy service desk zazwyczaj wspiera zapytania dotyczące nowych usług i udziela informacji.

Dlaczego potrzebujemy systemu zgłoszeń?

Systemy zgłoszeń wykorzystywane są do wsparcia wydajnej obsługi klienta. Zarządzanie kanałami komunikacji, takimi jak e-mail, social media, live czat czy połączenia, może być nieefektywne i czasochłonne. Systemy zgłoszeń zbierają całość komunikacji w zgłoszenia wyświetlane w jednym panelu. W ten sposób, obsługa klienta staje się skuteczniejsza, ponieważ agenci mają lepszy pogląd na zgłoszenia z różnych kanałów komunikacji na wspólnej platformie.

You Will Be in Good Hands!

Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent - bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo