Narzędzie help desk, które przysporzy Ci klientów

Skorzystaj z wyższego poziomu produktywności, lepszego utrzymania klientów
lub zwiększonej dzięki naszemu oprogramowaniu do wielokanałowej obsługi klienta.

Stosunek ceny do wartości jest nieoceniony! Dzięki ponad 180 funkcjom i ponad 40 integracjom nasze oprogramowanie jest idealnym rozwiązaniem dla firm i branż każdej wielkości.

Usprawnij wszystkie kanały komunikacji i zarządzaj nimi z jednego, wspólnego panelu. Korzystaj z integracji z mediami społecznościowymi, nieograniczonej historii przeglądania zgłoszeń, nagrań rozmów, hybrydowych strumieni zgłoszeń i innych narzędzi zwiększających produktywność.

Wszystkie kanały komunikacji w jednym miejscu

Oprogramowanie help desk od LiveAgent integruje się z wieloma kanałami komunikacji i oferuje niemal 200 funkcji.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, co pozwala na wyjątkową obsługę naszych klientów.

Peter Komornik, CEO
logo slido czarne

Poznaj LiveAgent – wielokanałową platformę komunikacyjną

Zapewnij swojemu zespołowi odpowiednie narzędzie help desk, aby zwiększyć produktywność i spędzać mniej czasu na komunikacji z klientami. Dzięki LiveAgent Twoi klienci mogą kontaktować się z Tobą z dowolnego miejsca. Nie ma znaczenia, czy chcą oni wysyłać e-maile, przesłać zgłoszenie przez live czat, dzwonić czy kontaktować się z Tobą za pośrednictwem mediów społecznościowych – LiveAgent pozwala odpowiedzieć na wszystkie ich prośby z jednego miejsca.

LiveAgent Tickets Overview inside the application

 

Narzędzie help desk

Narzędzie help desk

Narzędzie help desk

Narzędzie help desk

Zaawansowane funkcje dla organizacji pracy

LiveAgent oferuje szereg z pozoru drobnych funkcji, które mają ogromny wpływ na ogólną wydajność zespołu.

Automatycznie udostępniaj swoje e-maile, czaty i rozmowy na podstawie predefiniowanych reguł lub źródła. Czytaj więcej…

Reguły to zbiór wyzwalaczy, które są wykonywane po ustawieniu warunków. Czytaj więcej…

Empower your customers with automated callbacks to improve customer satisfaction and reduce customer effort. Read more…

Give your agents all the information they need to provide insightful and personalized service at every touchpoint. Read more…

Gotowe szablony wiadomości to predefiniowane odpowiedzi, które pomogą Ci szybciej reagować na zgłoszenia klientów. Czytaj więcej…

Zbierz wiele wiadomości z różnych źródeł w jeden wątek. Czytaj więcej…

Najlepszy stosunek jakości do ceny

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem help desk dla MiŚ przedsiębiorstw w 2019 i 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Ticket

Ticket

Dla małych biznesów i profesjonalnych marketerów

15 /mo
Ticket+Chat

Ticket+Chat

Dla małych biznesów i profesjonalnych marketerów

29 /mo
Mobilna aplikacja obsługi klienta

Mobilna aplikacja help desk

Zainstaluj naszą aplikację dla systemu Android lub iOS, aby odpowiadać na żądania klientów, gdy jesteś poza biurem.  Nie ma znaczenia, czy otrzymujesz od klientów e-maile lub telefony, aplikacja mobilna LiveAgent pozwala odpowiedzieć na wszystkie zgłoszenia.

W pełni wielojęzyczny

Pozwól zarówno pracownikom obsługi klienta, jak i klientom, używać ich ojczystego języka, by czuli się pewniej w komunikacji. LiveAgent jest przetłumaczony na ponad 40 języków i dodatkowo pozwala w pełni dostosować każdą literę lub akcent literowy w aplikacji.

Zawiera wsparcie w wielu językach
funkcje, których potrzebujesz

Funkcje, których potrzebujesz

LiveAgent oferuje zaawansowane rozwiązanie help desk, w tym rozwinięty system zgłoszeń z automatyzacją, SLA, czatem, interakcjami i wiadomościami z social media, oraz komunikacją call center, IVR, formularzami kontaktowymi i centrum pomocy. W tej chwili dostępnych jest ponad 180 funkcji narzędzia help desk i ponad 40 integracji!

LiveAgent dostosowuje się do Twojego biznesu

LiveAgent jako oprogramowanie help desk szybko dostosowuje się do potrzeb różnych modeli biznesowych. Dowiedz się, jak może pomóc Twojej firmie w obsłudze klienta.

Aktówka

Rozwiązania dla biznesu

Start-upy & Korporacje

Enterprise

Rząd

Edu & NGO

Rozwiązania dla przemysłu

Rozwiązania dla sektorów

E-commerce & Usługi

Travel & Zakwaterowanie

Marketing & Telekomunikacja

Rozrywka

Najczęstsze powody migracji firm do oprogramowania help desk

Znasz te problemy? Nasi klienci je rozwiązali, przechodząc na LiveAgent.

helpdesk zagubiony e mail w skrzynce odbiorczej

Zagubione e-maile w Outlooku

Czy Twój współpracownik zapomniał odpisać na istotnego maila? Nie uzależniaj swojej pracy od działań innych członków zespołu i przenieś wszystko do wspólnej skrzynki odbiorczej.

help desk późne odpowiadanie klientom

Opóźnione odpowiedzi do Twoich klientów

Zdarza Ci się przegapić ważne terminy, a priorytety w Twojej skrzynce odbiorczej nie spełniają swoich zadań? Skonfiguruj umowy SLA dla e-maili o wysokim priorytecie.

obsluga klienta niemozliwa wspolpraca przez email

Problemy z zastąpieniem kogoś na urlopie

Twój kolega jest na wakacjach i musisz przejąć jego obowiązki? Uniwersalna firmowa skrzynka odbiorcza to najlepszy wybór w tej sytuacji.

Helpdesk brak informacji o wydajności zaspołu

Brak informacji o wydajności Twojego zespołu

Czy masz świadomość tego, co dzieje się w komunikacji Twojego zespołu? Analizuj wszystkie odpowiedzi przepływające przez Twoją firmę w jednym miejscu.

Ponad 30 tysięcy firm nie może się mylić!

Zobacz historie sukcesu i nasze referencje, aby dowiedzieć się, jak LiveAgent może usprawnić obsługę klienta i zwiększyć zadowolenie partnerów biznesowych.

Czym jest narzędzie help desk?

Oprogramowanie help desk zazwyczaj przechwytuje całą komunikację przychodzącą od klientów i przekształca ją w zgłoszenia, aby ułatwić efektywne zarządzanie. Twoi klienci używają różnych sposobów kontaktu, takich jak e-mail, telefon, komunikatory lub czat, więc utrzymywanie całej komunikacji w jednym miejscu pomaga pracownikom działu obsługi klienta lepiej zrozumieć problemy klientów i szybciej zareagować.

czym jest narzedzie help desk
jak wybrac najlepsze narzedzie help desk

Jak wybrać odpowiednie oprogramowanie help desk

Istnieje wiele rozwiązań help desk, różniących się od siebie funkcjami, ceną i zastosowaniem. Przy wyborze odpowiedniego oprogramowania, warto kierować się potrzebami firmy.

Większość usługodawców oferuje w swoich serwisach podstawowe funkcje, takie jak zgłoszenia, czat i panel analityczny. Bardziej zaawansowane rozwiązania oferują dodatkowe opcje: automatyzację, wielojęzyczne wsparcie bazy wiedzy lub inny zestaw narzędzi wspierających współpracę.

Możliwości LiveAgent są jednak znacznie większe! Zbudowaliśmy narzędzie call center bezpośrednio w platformie. Dodatkowo, umożliwiamy zbieranie i odpisywanie na wiadomości z wybranych platform społecznościowych bezpośrednio w panelu LiveAgent! W rezultacie, wszystkie zgłoszenia dostępne są z poziomu wspólnego, intuicyjnego panelu.

Porównanie narzędzi help desk

Na rynku istnieje całkiem sporo narzędzi help desk, więc wybór odpowiedniego rozwiązania może stanowić wyzwanie. Z LiveAgent wybór jest prosty: nasz system help desk łączy prosty interfejs użytkownika, zaawansowaną funkcjonalność i jasne zasady rozliczenia w cenie… prostej kolacji dla dwojga.

porownanie narzedzi help desk

FAQ

Czym jest IT help desk?

IT help desk to dedykowany dział w organizacji, który ma za zadanie odpowiadać na techniczne zgłoszenia użytkowników.

Czym jest customer service help desk?

Customer service help desk to narzędzie pozwalające zespołom obsługi klienta na zarządzanie przychodzącymi zgłoszeniami i pytaniami.

Czym jest system zgłoszeń w obsłudze klienta?

System zgłoszeń to narzędzie do zarządzania, które służy do przetwarzania i archiwizacji zgłoszeń obsługi klienta, zwanych również biletami. Taki system powinien być przyjazny dla użytkownika i umożliwiać przechowywanie wszystkich niezbędnych informacji o nim.

Jaka jest różnica między help desk a service desk?

Choć często określenia help desk i service desk są używane zamiennie, mają różne znaczenie. Help desk zazwyczaj wykorzystywany jest do rozwiązywania błędów technicznych, podczas, gdy service desk zazwyczaj wspiera zapytania dotyczące nowych usług i udziela informacji.

Dlaczego potrzebujemy systemu zgłoszeń?

Systemy zgłoszeń wykorzystywane są do wsparcia wydajnej obsługi klienta. Zarządzanie kanałami komunikacji, takimi jak e-mail, social media, live czat czy połączenia, może być nieefektywne i czasochłonne. Systemy zgłoszeń zbierają całość komunikacji w zgłoszenia wyświetlane w jednym panelu. W ten sposób, obsługa klienta staje się skuteczniejsza, ponieważ agenci mają lepszy pogląd na zgłoszenia z różnych kanałów komunikacji na wspólnej platformie.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co wspólnego mają Huawei, BMW, Yamaha i O2? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj za darmo! Nie wymagamy karty kredytowej.

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.