Zysk z wyższego poziomu wydajności agentów i utrzymania klientów lub (konwersji) dzięki naszemu wielokanałowemu oprogramowaniu pomocy technicznej. Stosunek ceny do wartości nie ma sobie równych. Dzięki ponad 180 funkcjom pomocy technicznej i ponad 40 integracjom nasze oprogramowanie jest idealnym rozwiązaniem dla firm każdej wielkości i branż.
Usprawnij wszystkie kanały komunikacji i zarządzaj nimi z jednej wspólnej skrzynki odbiorczej firmy. Korzystaj z integracji z mediami społecznościowymi, nieograniczonej historii przeglądania zgłoszeń, nagrań rozmów, hybrydowych strumieni zgłoszeń i innych narzędzi zwiększających produktywność.
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, co pozwala na wyjątkową obsługę naszych klientów.
Peter Komornik, CEO
Zapewnij swojemu zespołowi odpowiednie narzędzie help desk, aby zwiększyć produktywność i spędzać mniej czasu na komunikacji z klientami. Dzięki LiveAgent Twoi klienci mogą kontaktować się z Tobą z dowolnego miejsca. Nie ma znaczenia, czy chcą wysyłać e-maile, przesłać zgłoszenie przez live czat, dzwonić czy kontaktować się z Tobą za pośrednictwem mediów społecznościowych – LiveAgent pozwala odpowiedzieć na wszystkie ich prośby z jednego miejsca.
Najpopularniejsze
Dział pomocy IT to dedykowany dział w firmie lub organizacji, który pomaga odpowiadać na pytania techniczne użytkowników.
Dział obsługi klienta to oprogramowanie, które pomaga zespołom obsługi klienta zarządzać przychodzącymi żądaniami i zapytaniami.
Każda firma ma inne preferencje i potrzeby. Tak więc istnieją różne rodzaje oprogramowania help desk. Niektóre preferencje obejmują wielkość firmy, funkcje obsługi klienta i liczbę agentów obsługi klienta. W rezultacie rynek oferuje oprogramowanie pomocy technicznej oparte na chmurze, lokalne oprogramowanie pomocy technicznej, oprogramowanie pomocy technicznej typu open source i oprogramowanie pomocy technicznej dla przedsiębiorstw.
System zgłoszeniowy to narzędzie do zarządzania służące do przetwarzania i archiwizowania zgłoszeń do obsługi klienta, znane również jako zgłoszenia. System obsługi zgłoszeń powinien być przyjazny dla użytkownika i być w stanie przechowywać wszystkie niezbędne informacje o użytkowniku.
Terminy help desk i service desk są często używane zamiennie, chociaż mają różne znaczenia. Uważa się, że help desk jest bardziej skoncentrowany na naprawianiu błędów, podczas gdy service desk będzie również pomagał w zgłaszaniu zgłoszeń serwisowych (prośby o nowe usługi) i prośby o informacje (np.: Jak zrobić X?)
Oprogramowanie Help Desk jest przeznaczone dla każdego, kto chciałby zapewnić doskonałą obsługę klienta w wielu kanałach. Mając to na uwadze, oprogramowanie jest używane przez przedsiębiorców indywidualnych, małe firmy lub duże korporacje. Dla każdej kategorii istnieją różne subskrypcje, więc możesz wybrać to, czego potrzebujesz lub wolisz.
Korzyści biznesowe z wdrożenia oprogramowania help desk w Twojej firmie obejmują mniejsze koszty, ponieważ Twoi agenci będą w stanie efektywnie obsługiwać zapytania klientów z wielu kanałów. Co więcej, ponieważ Twoi przedstawiciele będą działać z jednego interfejsu, zaoszczędzi to im dużo czasu, co prowadzi do lepszego ogólnego doświadczenia klienta. Zadowolenie klienta jest celem oprogramowania help desk. Zadowoleni klienci mogą stać się lojalnymi klientami, a to może dać Twojej firmie przewagę konkurencyjną, której wszyscy szukają.
Zanim zdecydujesz się na oprogramowanie do obsługi klienta, musisz ocenić funkcje różnych opcji pomocy technicznej. Oto kilka podstawowych, na które należy zwrócić uwagę; Zautomatyzowana dystrybucja zgłoszeń, umowa SLA, zgłoszenia/notatki wewnętrzne, CRM zgłoszeń, wiadomości gotowe, zasady i integracje.
Systemy zgłoszeniowe są potrzebne do zapewnienia wydajnej i ukierunkowanej obsługi klienta. Utrzymywanie obecności w wiadomościach e-mail, mediach społecznościowych, czatach na żywo lub rozmowach telefonicznych jest czasochłonne i nieefektywne. Systemy zgłoszeniowe gromadzą całą komunikację w jeden dashboard w postaci zgłoszeń. W ten sposób obsługa klienta staje się bardziej wydajna, ponieważ agenci mają lepszy przegląd wszystkich kanałów komunikacji na jednym pulpicie nawigacyjnym.
Dedykowane centrum z oprogramowaniem portalu klienta
Portal klienta LiveAgent umożliwia skuteczną samoobsługę klientów poprzez bazy wiedzy i fora. Zapewnia także wewnętrzne zarządzanie wiedzą dla agentów obsługi klienta, ułatwiając komunikację i interakcje w zespole.
Narzędzie otrzymywania zgłoszeń
Użyj gotowych odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, zwiększając satysfakcję klientów i zarabiając więcej. Zadbaj o zadowolenie klientów poprzez szybką i rzeczową obsługę zgłoszeń.
Bezstresowe oprogramowanie do obsługi mediów społecznościowych
LiveAgent oferuje rozwiązania dla firm z różnych branż, w tym dla startupów, korporacji, instytucji rządowych, edukacji i organizacji pozarządowych. Program pomaga organizacjom w dowolnym procesie obsługi klienta, od śledzenia całej komunikacji, po zarządzanie profilami w różnych sieciach społecznościowych. LiveAgent jest alternatywą dla bezpośredniego komunikowania się z klientami za pomocą mediów społecznościowych, które mogą być uciążliwe i rozproszone.
Pozyskuj więcej potencjalnych klientów dzięki czatowi na żywo
Oprogramowanie do czatu na żywo, takie jak LiveAgent, pozwala zwiększyć współczynniki konwersji, utrzymanie klientów i zaangażowanie. Dzięki funkcjom inteligentnego routingu, proaktywnych zaproszeń i analizy czatu, firma może poprawić obsługę klienta i zwiększyć efektywność.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.