Szukasz alternatywy dla Olark?

Szukasz oprogramowania, które jest czymś więcej niż czatem na żywo? Live Agent jest najlepszym rozwiązaniem pomocy technicznej dla twojej firmy. Zapewnij swoim klientom opcje w kwestii obsługi klienta.

LiveAgent jest najczęściej przeglądanym i ocenianym jako numer 1 oprogramowaniem pomocy technicznej dla SMB w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

4 powody, dla których firmy przenoszą się do LiveAgent

Dymki czatu na żywo

Najszybszy czat na żywo

Nasz czat na żywo jest najszybszy na rynku, z szybkością wyświetlania do 2,5 sekundy

Integrations pricing-icon

Bogaty w funkcje

Ponad 175 + fukcji, aby twoja praca była łatwiejsza i przyjemniejsza.

increased customer satisfaction

Większa satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klienta i poprawia wskaźniki konwersacji.

signup bonus - icon

Przystępne ceny

Oszczędzaj pieniądze! LiveAgent jest bardziej oszczędny niż inne rozwiązania pomocy technicznej.

report on tablet-illustration

Wielka alternatywa dla Olark

Czat na żywo jest świetnym narzędziem dla zapewnienia wsparcia klientowi. Jednakże, umożliwiając swojemu klientowi wiele ścieżek kontaktu z tobą jest czymś, co opłaci się w dłuższej perspektywie.

Zapewnij swojej obsłudze klienta możliwość zintegrowania emaila, czatu na żywo, mediów społecznościowych, call center i bazy danych w jednym zestawie.

Najszybszy czat na żywo

Czat na żywo jest kluczowym narzędziem dla zapewnienia obsługi klienta. Powinien być szybki, niezawodny i dostosowany do marki twojej firmy. I powinien się też szybko podświetlać!

LiveAgent ma najszybszy czat na żywo na rynku, z prędkością wyświetlania 2,5 sekund. Powolność nie będzie już problemem z LiveAgent.

Watch the website loading time
Savings illustration

Dowiedz się więcej dla swojej pomocy technicznej

Zapewniając swoim klientom i agentom więcej opcji nie musi rujnować twojego budżetu. LiveAgent ma trzy świetne plany płatności, które uwzględniają jedynie najlepsze narzędzia, fukcje i integracje, żeby pomóc ci ułatwić twoją pracę.

Zdobądź wszystkie narzędzia, których potrzebujesz za doskonałą cenę. Zobacz nasze cenniki i dowiedz się więcej.

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

man and woman winners-illustration

Gotowy by się przenieść do LiveAgent?

Nie inwestuj w oprogramowanie, które nie zapewnia wszystiego. Dokonaj zmiany na lepsze. Przenieś się do LiveAgent i uzyskaj dostęp do wszystkich najlepszych narzędzi,fukcji i integracji dla swojej pomocy technicznej.

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz co Huwawei, BMW, Yamaha i O2 mają ze sobą wspólnego? Dobrze zgadłeś… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Karta kredytowa nie jest wymagana
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Porównaj nas z alternatywami

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla Olark
    Czy IVR od Kavkom jest odpowiednim wyborem dla Twojej firmy? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się więcej o jego wynikach.

    Recenzja IVR od Kavkom

    Recenzja IVR od Kavkom poleca oprogramowanie IVR z atrakcyjnym interfejsem i przystępnymi cenami. Choć brakuje niektórych zaawansowanych funkcji, spełnia swoje zadanie.

    Czy chcesz zautomatyzować powtarzalne zadania agentów? Dowiedz się o zautomatyzowanych procesach obsługi klienta, aby od razu usprawnić swój biznes.

    Zautomatyzowana obsługa klienta

    Oprogramowanie do obsługi klienta oferuje szablony wiadomości e-mail, które można spersonalizować. Automatyzacja przepływu pracy i organizacja kolejki klientów są kluczowe dla skutecznej obsługi klienta. Artykuły z bazy wiedzy ułatwiają klientom znalezienie potrzebnych informacji. LiveAgent to platforma, która oferuje wszystkie te funkcje i wiele więcej.

    Oprogramowanie IVR może zwiększyć efektywność i poprawić doświadczenie klienta poprzez szybszy dostęp do informacji i redukcję kosztów operacyjnych. Jednak może być trudne w obsłudze i generować negatywne doświadczenia klientów. Istnieje wiele rodzajów oprogramowania IVR, które oferują różne funkcje i możliwości, takie jak lokalny IVR i IVR w chmurze.

    Recenzje oprogramowania IVR (menu głosowego)

    Oprogramowanie IVR może zwiększyć efektywność i poprawić doświadczenie klienta poprzez szybszy dostęp do informacji i redukcję kosztów operacyjnych. Jednak może być trudne w obsłudze i generować negatywne doświadczenia klientów. Istnieje wiele rodzajów oprogramowania IVR, które oferują różne funkcje i możliwości, takie jak lokalny IVR i IVR w chmurze.

    Przeczytaj naszą recenzję menu głosowego (IVR) od Infobip i dowiedz się, jakie są wady i zalety korzystania z tego rozwiązania.

    Recenzja IVR od Infobip

    Infobip to wszechstronne oprogramowanie do automatyzacji procesów i zarządzania centrum kontaktowym, z wysoką konfigurowalnością i łatwością użycia. Oferuje funkcję IVR, która jest przydatna zarówno dla dużych, jak i małych firm. Konfiguracja może być nieco uciążliwa, ale interfejs użytkownika jest intuicyjny. Oprogramowanie pozwala na tworzenie skomplikowanych i spersonalizowanych przepływów.

    Interfejs agenta oznacza, że agent ma pełną władzę we wszystkim, co z nim związane, kiedy się loguje. Może zarządzać swoim profilem, dostosowywać go i ustawiać tak, jak chce.

    Interfejs agenta

    Platforma LiveAgent oferuje kompleksowe narzędzia do obsługi klienta, w tym zarządzanie zgłoszeniami, wsparcie techniczne i generowanie raportów. Interfejs agenta umożliwia pełną kontrolę nad działaniami agentów, w tym tworzenie notatek, edycję informacji klientów i prowadzenie czatów. Grupa agentów to zorganizowany zespół specjalistów, a narzędzie działa na zasadzie outsourcingu. Możliwe jest wypróbowanie platformy za darmo przez 14 dni.

    Zrozumienie Twoich klientów, które opiera się na ich zachowaniu, preferencjach, doświadczeniach z Twoją firmą, służy do podejmowania decyzji.

    Insight klienta

    Zbieranie i analiza informacji konsumenckich jest kluczowe dla lepszego zrozumienia klientów i skutecznych działań marketingowych. Warto także badać potencjalnych klientów i wykorzystywać raporty generowane przez programy.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x