Oprogramowanie bazy wiedzy dla lepszej samoobsługi

Wiedza to potęga. Daj swoim klientom możliwość pomagania sobie i ułatwiania codziennej rutyny swoim agentom, tworząc inteligentną i dostosowywaną bazę wiedzy.

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenianym jako numer 1 oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Wszystkie kanały w jednym miejscu

Oprogramowanie bazy wiedzy LiveAgent integruje się z wieloma kanałami komunikacji i oferuje prawie 200 funkcji.

Popraw swój przepływ pracy dzięki oprogramowaniu do obsługi bazy wiedzy

Klienci często sami szukają odpowiedzi. Dobrze zorganizowana baza wiedzy
może zmniejszyć liczbę zgłoszeń do pomocy technicznej i poprawić ogólną wydajność. 

 

Oprogramowanie bazy wiedzy firmy LiveAgent

Dlaczego firmy potrzebują bazy wiedzy?

Ty najlepiej znasz swoich klientów. Przekaż im potrzebne informacje i skup się na ich satysfakcji.

niecierpliwy klient szukający pomocy

Niecierpliwi klienci szukający pomocy

Dobrze napisane artykuły z bazy wiedzy zapewniają najszybszą pomoc Twoim klientom. Twórz, projektuj i edytuj wszystkie artykuły z bazy wiedzy za pomocą edytora WYSIWYG.

helpdesk zagubiony e mail w skrzynce odbiorczej

Zagubieni klienci

Zagubieni klienci mogą się odejść. Aby temu zapobiec, utwórz fAQ (często zadawane pytania) i przewodniki techniczne po produktach w ramach portalu pomocy technicznej.

Limit obsługi klienta

Przeciążona obsługa klienta

Chcesz zapewnić znakomitą obsługę klienta przy ograniczonych zasobach? Zmniejsz obciążenie przychodzących wiadomości e-mail i czatów, tworząc bazę wiedzy.

niska produktywność pracowników

Niska efektywność pracowników

Zbuduj wewnętrzną bazę wiedzy dla swoich pracowników i przechowuj ważne informacje w jednym miejscu.

4 proste kroki do skonfigurowania oprogramowania bazy wiedzy

Platforma bazy wiedzy może odgrywać kluczową rolę w ogólnej obsłudze klienta.

Oprogramowanie bazy wiedzy

Oprogramowanie bazy wiedzy

Oprogramowanie bazy wiedzy

Oprogramowanie bazy wiedzy

Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, system ticketowy i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

Peter Komornik, CEO
logo slido czarne

Baza wiedzy

Baza wiedzy jest bardzo przydatna, jeśli Twoja firma sprzedaje kilka produktów, marek lub świadczy kilka niezależnych usług. Jedno konto LiveAgent daje Ci możliwość tworzenia nieograniczonych baz wiedzy, z których każda ma własny, niepowtarzalny wygląd, ustawienia i zawartość.

Zapewnij klientom wiedzę, której potrzebują, dzięki przygotowanym przewodnikom.

Potężny edytor WYSIWYG

Potężny edytor WYSIWYG

Stworzenie bazy wiedzy nie musi być trudne. Wszystko, co musisz zrobić, to utworzyć określone kategorie, aby ułatwić nawigację w bazie wiedzy. Następnie wypełnij te kategorie treścią za pomocą wbudowanego edytora WYSIWYG. Stylizuj treść, używając preferowanych nagłówków, kolorów, stylów i obrazów, aby stworzyć lepszą strukturę artykułów. Bycie dostępnym i przystępnym nie musi być trudne.

Uczciwe oprogramowanie bazujące na wiedzy

Wiedza to potęga. Jednak dostarczenie jej klientom nie musi kosztować setek dolarów. Nasze ceny są budowane z myślą o tym i dlatego oprogramowanie bazy wiedzy jest częścią naszego najtańszego planu.

Ticket

Ticket

Dla małych firm i profesjonalnych sprzedawców

15 /miesiąc
Ticket+Chat

Ticket+Czat

Dla małych firm i profesjonalnych sprzedawców

29 /miesiąc

Inne podstawowe funkcje LiveAgent

Portal bazy wiedzy to tylko wierzchołek góry lodowej. Wykorzystaj swój pełny potencjał dzięki wielokanałowemu oprogramowaniu pomocy technicznej LiveAgent.

Dzięki LiveAgent Twoje e-maile, czaty, rozmowy i wzmianki w mediach społecznościowych trafią do jednej uniwersalnej skrzynki odbiorczej. Czytaj więcej…

Wsparcie przez czat na żywo jest kluczowym składnikiem skutecznej strategii pozyskiwania klientów w każdej firmie. Czytaj więcej…

Zbuduj wirtualne centrum telefoniczne w ramach wielokanałowego rozwiązania pomocy technicznej. LiveAgent centralizuje rozmowy telefoniczne z Twojej witryny internetowej lub telefonu stacjonarnego w jednym miejscu. Czytaj więcej…

Zintegruj swoje profile mediów społecznościowych z LiveAgent i odpowiadaj na komentarze, prywatne wiadomości lub tweety bezpośrednio ze swojego konta. Czytaj więcej…

Ponad 30 000 firm nie może się mylić

Zobacz nasze historie sukcesu i referencje, aby dowiedzieć się, jak LiveAgent może usprawnić obsługę klienta i zwiększyć zadowolenie partnerów biznesowych.

Dlaczego warto mieć oprogramowanie bazy wiedzy?

70% klientów woli poszukać odpowiedzi przed skontaktowaniem się z obsługą klienta. Skonfiguruj bazę wiedzy kilkoma kliknięciami, twórz kategorie, artykuły i dostosuj je do projektu swojej firmy bez kodowania, za pomocą zaledwie kilku kliknięć.

Aktówka

Korzyści biznesowe

Bądź pomocny nawet offline

Bezproblemowa obsługa klienta i opieka

Wewnętrzna wiedza w firmie

oprogramowanie ticketowe umożliwia współpracę

Korzyści dla klienta

Dostępna 24/7/365

Możliwość samodzielnego uzyskiwania odpowiedzi

Najszybsza obsługa klienta

Co to jest oprogramowanie bazy wiedzy?

Oprogramowanie bazy wiedzy, często nazywane oprogramowaniem do obsługi dokumentacji przechwytuje, przechowuje i udostępnia wszystkie ważne dane w jednym miejscu, do którego klienci mają łatwy dostęp. Ta samoobsługowa baza danych online zapewnia najszybszą i najwygodniejszą pomoc każdemu, kto szuka informacji o Twoich produktach.

Ponieważ obsługuje ona klientów, nawet gdy agenci nie są online, dobrze zorganizowana baza wiedzy może zaoszczędzić zasoby Twojej firmy.

Co to jest oprogramowanie bazy wiedzy  es
Jak wybrać właściwe narzędzie do bazy wiedzy

Jak wybrać odpowiednie narzędzie bazy wiedzy

Opcje dostosowywania, możliwość tworzenia zorganizowanych struktur i łatwe dodawanie nowych treści, to tylko kilka z głównych elementów, które firmy biorą pod uwagę przy wyborze odpowiedniego oprogramowania bazy wiedzy. Dobrze dobrane oprogramowanie bezproblemowo integruje się z innymi kanałami obsługi klienta i zapewnia bezproblemową obsługę klientów. Oprogramowanie bazy wiedzy firmy LiveAgent jest częścią portalu klienta, będącego częścią wielokanałowego oprogramowania help desk.

Dołącz do klubu firm odnoszących sukcesy

Dołącz do tysięcy firm, które polegają na LiveAgent, aby dzielić się swoją wiedzą z klientami.

zwycięzcy ao2o

FAQ

Co to są narzędzia bazy wiedzy?

Narzędzia bazy wiedzy to narzędzia, które umożliwiają klientom znajdowanie odpowiedzi na pytania bez konieczności kontaktowania się z zespołem obsługi klienta. Bazy wiedzy znajdują się na stronie internetowej firmy w formie FAQ, forum lub poradników.

Co to jest zarządzanie oparte na wiedzy?

Zarządzanie bazą wiedzy to oprogramowanie przeznaczone do zarządzania bazami danych i wspierania użytkowników. Bazy wiedzy zawierają artykuły z instrukcjami, często zadawane pytania i fora.

Jak zbudować bazę wiedzy?

Pierwszym krokiem tworzenia bazy wiedzy jest podjęcie decyzji o tym, jakie informacje chcesz w niej zawrzeć. Następnie zdecyduj o jej strukturze i zacznij pisać pierwsze artykuły. Dodaj elementy wizualne, takie jak zrzuty ekranu lub samouczki wideo, aby uatrakcyjnić zawartość użytkownikowi. Dodaj FAQ i fora. Opublikuj swoją bazę wiedzy i otrzymuj opinie i sugestie od użytkowników, aby dowiedzieć się, co jeszcze należy do niej dodać.

Dlaczego baza wiedzy jest ważna?

Bazy wiedzy są ważne, ponieważ zmniejszają obciążenie pracowników obsługi klienta i oszczędzają czas klientów. Zamiast kontaktować się z firmami i czekać na odpowiedź, klienci mogą natychmiast znaleźć odpowiedź, której potrzebują online bez konieczności kontaktowania się z nikim.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.