Oprogramowanie call center do szybkiego rozwiązywania problemów

Zbuduj wirtualne call center jako część swojego wielokanałowego rozwiązania help desk. Stosunek ceny do wartości nie ma sobie równych dzięki zaawansowanym funkcjom, takim jak nieograniczone nagrywanie rozmów, inteligentny routing i IVR.

Wszystkie rozmowy są rejestrowane w Twojej uniwersalnej skrzynce odbiorczej w formie ticketu lub w ramach ticketu hybrydowego. Strumieniuj, aby uzyskać pełny przegląd wszystkich interakcji z klientami.

Wsparcie wszystkich kanałów w jednym miejscu

Oprogramowanie centrum obsługi telefonicznej LiveAgent integruje się z wieloma kanałami komunikacji i oferuje prawie 200 funkcji.

Nieograniczone możliwości

Dzięki LiveAgent otrzymujesz nieograniczoną historię, nieograniczoną liczbę nagrań rozmów, brak ograniczeń dotyczących IVR, liczby połączeń.

I nie płacisz nic więcej za korzystanie z naszego oprogramowania call center. 

Na nowo odkryliśmy sposób, w jaki firmy dzwonią do klientów

Sprawdź, jak LiveAgent może pomóc w odpowiadaniu na telefony klientów i integracji funkcji call center w kompleksowe, wielokanałowe rozwiązanie help desk.

Dlaczego potrzebujesz oprogramowania call center

Dlaczego firmy obsługujące przychodzące połączenia telefoniczne od swoich klientów zaczęły używać LiveAgent jako głównego centrum telefonicznego? Oto najczęstsze przyczyny.

Obsługuj nieodebrane połączenia

Obsługuj nieodebrane połączenia

Pozwól klientom kontaktować się z Tobą telefonicznie, nawet jeśli nie ma nikogo, kto mógłby odebrać połączenie. Nagrania rozmów, oddzwonienia i kolejki oczekujących – mamy to wszystko.

przekierowywanie rozmów w swoim zespole

Przekierowywanie połączeń w Twoim zespole

Zdefiniuj reguły i przepływy pracy, aby zautomatyzować przekierowywanie i przekazywanie połączeń w Twojej firmie. Bogate funkcje IVR pozwolą Ci zaprojektować dowolny scenariusz.

Wiele urządzeń dla call center

Wiele liczb

Prowadzisz międzynarodową firmę i chcesz podzielić swoje numery telefonów według języka lub konkretnego biura? Możemy połączyć Cię z dowolnym dostawcą VoIP.

call center historia połączeń

Śledź historię połączeń

Nagrywaj i przechowuj każdą rozmowę telefoniczną w Twojej firmie. Zapewnij swojemu zespołowi dostęp do każdego połączenia, aby każdy mógł przejąć komunikację z klientem.

Problem: powolna obsługa klienta

Klienci oczekują spersonalizowanego podejścia w momencie rozpoczęcia rozmowy lub czatu na żywo z Twoją firmą. W rzeczywistości ponad 63% klientów oczekuje, że firmy udzielą szybkiej, konkretnej odpowiedzi, bez powtórzeń i jakichkolwiek błędów. Dlatego kluczem do utrzymania klientów jest spersonalizowana obsługa klienta, ponieważ ma ona ogromny wpływ na kondycję i rozwój Twojej firmy.

powolne wsparcie klientów
Kobieta trzyma smartfon

Rozwiązanie: wsparcie głosowe

Oferuj markowe lub zlokalizowane doświadczenie dzięki określonym wiadomościom powitalnym dla różnych marek, działów i numerów telefonów. Twoi klienci wybiorą konkretny problem, którym chcą się zająć podczas rozmowy telefonicznej, co oszczędza czas i zasoby po obu stronach. Z łatwością połącz ich z każdym konkretnym działem dzięki interaktywnym odpowiedziom głosowym (IVR) i zapewnieniu światowej klasy obsługi klienta.

Spójrz na call center LiveAgent

Call center oparte na chmurze to tylko część obszernego i złożonego rozwiązania

Odbieraj wszystkie telefony klientów i pozwól LiveAgent przekierować je do właściwej osoby lub działu w Twoim zespole.

LiveAgent zapewnia bezproblemową integrację z dowolnym dostawcą VoIP.

Zaprojektuj nawet najbardziej skomplikowane i spersonalizowane drzewa IVR dla klienta i zautomatyzuj obsługę głosową.

Twoi agenci mogą odbierać połączenia przez przeglądarkę, dowolne telefony sprzętowe, telefony programowe lub za pomocą aplikacji mobilnych.

Masz dość przełączania się między telefonami, czatami, e-mailami i innymi narzędziami do komunikacji?

Nie będziesz musiał tego robić! LiveAgent to unikalne oprogramowanie integrujące wiele kanałów komunikacji w jednym miejscu z przystępnymi i przejrzystymi cenami. Nie płać dodatkowych opłat za samo korzystanie z call center. Porównaj nasze rozwiązanie wielokanałowe z innymi dostawcami na rynku.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

oprogramowanie call center przestan zmieniac
Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, system ticketowy i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

Peter Komornik, CEO
logo slido czarne

Trzy proste kroki, aby rozpocząć korzystanie z naszego oprogramowania call center

Konfiguracja Twojego call center nie musi być koszmarem. Z LiveAgent możesz rozpocząć ją w ciągu kilku minut i kilku prostych kliknięć.

Oprogramowanie Call Center

Oprogramowanie Call Center

Oprogramowanie Call Center

Kompleksowe oprogramowanie call center

oprogramowanie call center w chmurze

Oprogramowanie call center w chmurze

LiveAgent daje nieskończone możliwości zapewnienia bezproblemowej obsługi klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej, czatu i wbudowanego call center.

Połącz ulubionego dostawcę VoIP i kontakty

Podłącz swojego ulubionego dostawcę VoIP

Wybierz jedną z gotowych integracji lub pozwól naszym specjalistom bezpłatnie połączyć LiveAgent z Twoim ulubionym dostawcą SIP.

call center odbieranie połączeń z twojej witryny

Odbieraj połączenia ze swojej strony internetowej

Umieść przycisk „Zadzwoń do nas” w dowolnym miejscu swojej witryny i od razu zacznij odbierać połączenia. Zapewnij najlepszą, jaką możesz obsługę klienta.

call center przychodzące i wychodzące połączenia

Połączenia przychodzące i wychodzące

Odbieraj nieograniczone połączenia przychodzące od klientów i ciesz się nieograniczoną liczbą nagrań głosowych i połączeń wychodzących.

LiveAgent łączy się z ponad 99% dostawcami usług VoIP

nielimitowane nagrania rozmów call center

Nieograniczone nagrania rozmów

Bezpiecznie rejestruj i przechowuj wszystkie swoje rozmowy w celach prawnych i szkoleniowych. Nie ma znaczenia, w jakiej branży działa i jakiej wielkości jest Twoja firma, nagrywanie rozmów okazało się jednym z najskuteczniejszych sposobów rozwiązywania problemów, zapewniania bezpieczeństwa, a w różnych przypadkach spełniania wymagań zgodności. Nielimitowane nagrywanie rozmów zapewnia to, że zawsze jesteś chroniony wysokiej jakości nagraniami rozmów, kiedy ich najbardziej potrzebujesz. Wszystkie Twoje nagrania są przechowywane jako zwykłe tickety i mają ten sam jednolity wygląd.

Inteligentne kolejkowanie połączeń

Call center LiveAgent automatycznie przekierowywuje połączenia na podstawie priorytetu lub przydziału losowego. Wybranie priorytetu spowoduje przypisanie połączenia o najwyższym priorytecie agentowi, który był najdłużej nieaktywny od ostatniego połączenia. Losowe przypisanie spowoduje rozdzielenie połączeń do wszystkich dostępnych agentów, tworząc tym samym równe obciążenie pracą dla wszystkich agentów.

inteligentne przekierowywanie rozmów
zintegrowany czat wideo w call center liveagent

Zintegrowany czat wideo

Przenieś obsługę klienta na wyższy poziom dzięki zintegrowanemu narzędziu do rozmów wideo. Nie ma potrzeby wybierania i polegania na żadnym zewnętrznym rozwiązaniu (np. Skype lub Hangouts dla firm). W ten sposób możesz zapewnić jeszcze bardziej spersonalizowany sposób komunikacji z klientami. Nasze rozwiązanie jest całkowicie oparte na przeglądarce i jest częścią Twojego planu All-Inclusive bez żadnych dodatkowych opłat. Rozmowy wideo są przechowywane jako tickety w określonych działach.

Stała miesięczna opłata, bez dodatkowych kosztów

Twoje oprogramowanie call center jest teraz bezpośrednio wbudowane w nasze wiodące oprogramowanie help desk. Nie ma żadnych dodatkowych opłat za minutę użytkowania. Wszystkie koszty są zawarte w prostej i przejrzystej wycenie. Żadnych umów długoterminowych, po prostu płać na bieżąco.

All-Inclusive

All-Inclusive

VoIP, przekierowanie połączeń, nagrywanie i IVR.

39 /miesiąc

Co to jest oprogramowanie call center?

Oprogramowanie call center to platforma komunikacyjna, która pozwala firmom rozwiązywać problemy klientów przez telefon. Zespoły wsparcia mogą wysłuchać Twoich klientów, zrozumieć ich problemy i znaleźć rozwiązanie w ciągu kilku minut. Rozpocznij od wdrożenia centrum obsługi w chmurze, to kwestia kilku minut.

Trzech agentów zapewniających wsparcie głosowe
jak wybrać najlepsze oprogramowanie centrum obsługi

Jak wybrać odpowiednie oprogramowanie call center

Wybór najlepszego systemu call center do działań wspierających wymaga dogłębnych badań. Oto kilka wskazówek. Po pierwsze, oprogramowanie call center nie powinno pobierać opłat za faktyczne korzystanie z call center. Twój rachunek powinien zawierać tylko faktycznie wykorzystane minuty. Po spełnieniu pierwszych kryteriów przyjrzyj się bliżej funkcjom. Kontrola IVR, nieograniczona kontrola nagrań, przekierowanie połączeń, sprawdzenie. Ostatnim krokiem jest przyjrzenie się samemu oprogramowaniu i sprawdzenie, czy pasuje do przepływu pracy w Twojej firmie.

Zaufały nam wiodące firmy

Firmy na całym świecie polegają na LiveAgent, jego funkcjach i integracjach. Dołącz do nich również.

oprogramowanie call center któremu zaufały wiodące firmy

FAQ

Co to jest oprogramowanie call center?

Oprogramowanie call center to rozwiązanie, które pomaga firmom zarządzać przychodzącymi połączeniami telefonicznymi od klientów. Oprogramowanie centrum obsługi telefonicznej może mieć wiele funkcji, takich jak centralizacja połączeń telefonicznych z telefonów stacjonarnych lub witryn internetowych, kierowanie połączeń lub nawet nagrywanie rozmów. Oprogramowanie call center powinno również pomóc agentom call center uzyskać dostęp do ważnych informacji o ich klientach, takich jak historia zamówień, dane kontaktowe i poprzednie zgłoszenia.

Jak działa oprogramowanie call center?

Oprogramowanie centrum obsługi telefonicznej centralizuje i przekierowuje połączenia z telefonów stacjonarnych lub witryn internetowych do oprogramowania. Jeśli klient dzwoni, oprogramowanie skanuje swoją bazę danych klientów, aby sprawdzić, czy ma jakieś wcześniejsze informacje o dzwoniącym. W ten sposób agent uzyskuje dostęp do informacji i przegląda je przed odebraniem połączenia. Tymczasem połączenie jest w kolejce. Po odebraniu, rozmowy są nagrywane w celach szkoleniowych i jakościowych.

Co to jest IVR w środowisku call center?

IVR to interaktywna technologia odpowiedzi głosowej. IVR umożliwia komputerom interakcję z ludźmi za pomocą poleceń głosowych lub dźwięków z klawiatury. IVR jest używany w środowisku call center do kierowania połączeń do odpowiednich agentów lub działów. IVR może również służyć do pobierania informacji o koncie lub przekazywania opinii.

Jaka funkcję spełnia Call Center?

Główną funkcją call center jest umożliwienie klientom telefonowania do firm z wszelkimi pytaniami dotyczącymi produktów, zasad, zwrotów, funkcjonalności, rozwiązywania problemów lub opinii.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.