Inteligentne przekazywanie połączeń

Dzięki inteligentnemu przekazywaniu połączeń LiveAgent przekierowywanie telefonów do współpracowników jest dziecinnie proste. To ważna funkcja naszego kompleksowego oprogramowania call center, dzięki któremu obsługa telefoniczna klientów staje się łatwa i przyjemna.

Definicja przekazywania połączeń

Czym jest inteligentne przekazywanie połączeń?

Przekazywanie połączeń to popularna funkcja oprogramowań call center w wielu firmach telekomunikacyjnych i przedsiębiorstwach. Polega na przekazywaniu połączenia od jednego pracownika do kolejnego. Istnieją 2 rodzaje przekazywania: inteligentne i “w ciemno“. LiveAgent oferuje inteligentne przekazywanie połączeń. 

Jeśli telefon zostanie przekierowany, klient czeka na linii, kiedy inicjowane jest następne połączenie. Tym sposobem dowiesz się, czy przekazane połączenie zostało odrzucone czy przyjęte. Jeśli zostało odrzucone, klient znowu połączy się z pierwszym pracownikiem.

Kto może skorzystać na inteligentnym przekazywaniu połączeń?

Duże korporacje i przedsiębiorstwa oraz międzynarodowe firmy z wieloma działami każdego dnia przekazują setki połączeń między pracownikami. Klienci łączą się ze złymi działami czy pracownikami. Ten problem może rozwiązać inteligentne przekazywanie połączeń.

Korzyści z nadzorowanych transferów połączeń

4 korzyści płynące z inteligentnego przekazywania połączeń

Stoper

Kontakt z niecierpliwymi klientami

Niecierpliwym klientom zależy na natychmiastowej pomocy. Teraz mogą poznać odpowiedzi na swoje pytania w kilka sekund — nawet, jeżeli zadzwonili do złego działu lub pracownika.

Menedżer

Pracownicy mają czas na przygotowanie

W trakcie przekazywania połączenia do innego pracownika, osoba, która miała pierwszy kontakt z klientem, może udzielić mu dodatkowych informacji poprzez chat wewnętrzny.

Uścisk dłoni

Sprawne rozwiązywanie problemów

Zapewnij klientom wyjątkową obsługę dzięki sprawnemu rozwiązywaniu problemów i komunikacji przez email po zakończonym połączeniu. Wszystko na tym samym tickecie.

Zwiększona satysfakcja i lojalność klientów

Zwiększ satysfakcję klientów

Zadowoleni klienci to jeden z najcenniejszych zasobów twojej firmy. Zwiększ ich satysfakcję dzięki indywidualnemu podejściu. 

Usprawnij przepływ pracy z menu głosowym

Przywitaj swoich klientów skuteczną wiadomością menu głosowego (IVR) i skieruj ich do odpowiednich działów w celu szybszego rozwiązania problemów. Stwórz unikalne menu głosowe w zaledwie kilka minut. Zaoferuj klientom zindywidualizowaną obsługą z menu głosowym, wiadomością powitalną czy muzyką.

Inteligentne kolejkowanie połączeń

Jedną z ważnych części oprogramowania call center jest kolejkowanie połączeń, znane też jako ACD (automatyczna dystrybucja połączeń). Funkcja polega na automatycznej dystrybucji połączeń między pracownikami w zależności od wybranych preferencji. LiveAgent oferuje kolejkowanie losowe i zgodnie z pierwszeństwem. Przy losowym kolejkowaniu połączenia są przydzielane przypadkowo. Z kolei ustalanie pierwszeństwa w pełni wykorzystuje dostępność pracowników i zmniejsza czas między połączeniami.

Działy

Kompleksowe oprogramowanie call center

Oprogramowanie call center nie musi kosztować kilkaset euro. Przekazywanie połączeń, menu głosowe, nielimitowane nagrania i kolejkowanie połączeń — to wszystko znajdziesz w chmurze call center od LiveAgent. Odkryj zintegrowane funkcje i przygotuj się do rozmów z klientami. 

Powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Najlepszy stosunek jakości do ceny

Z przekazywaniem połączeń, nielimitowanymi nagraniami i własnym menu głosowym zawsze będziesz w kontakcie telefonicznym ze swoimi klientami.

Package Name

All-Inclusive

Dla dużych firm i przedsiębiorstw

39 /m-c

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.