Inteligentne kolejkowanie połączeń

“Witamy w centrum obsługi klienta. Dział sprzedaży, naciśnij 1. Dział wsparcia technicznego, naciśnij 2. Dla ofert współpracy naciśnij 3. “

Automatyczne kolejkowanie połączeń w zależności od pierwszeństwa lub aktualnej ilości pracy. Z LiveAgent, najczęściej ocenianym i wysoko ocenianym oprogramowaniem do obsługi klienta #1 dla małych i średnich firm w 2019, przekierowywanie połączeń to pestka.

Czym jest kolejkowanie połączeń?

Kolejkowanie połączeń to funkcja, która automatycznie przypisuje telefony klientów do odpowiedniej osoby, działu czy kolejki — w zależności od twoich wymagań, które możesz ustawić w chmurze swojego oprogramowania call center. Firmy mogą przejąć całkowitą kontrolę nad przychodzącymi połączeniami i ustalić warunki oraz wybrać, czy połączenia mają być przydzielane losowo czy do konkretnego pracownika z pierwszeństwem.

Przekierowywanie połączeń jest też znane pod nazwą Automated Call Distribution (ACD) (automatyczna dystrybucja połączeń).

Kto zyskuje na kolejkowaniu połączeń?

Firmy wszelkich rozmiarów, które regularnie otrzymują połączenia przychodzące i chcą zapewnić klientom doskonałą obsługę, mogą cieszyć się korzyściami płynącymi z kolejkowania połączeń.

Średnie firmy i duże przedsiębiorstwa mogą zyskać na ustalaniu pierwszeństwa i mieć pewność, że połączenia trafią do doświadczonych pracowników w odpowiednich działach. Inne funkcje wbudowanego call center, takie jak połączenia wewnętrzne, IVR (menu głosowe) czy przekazywanie połączeń jeszcze bardziej usprawnią pracę.

Małe firmy, firmy jednoosobowe i freelancerzy mogą skorzystać z losowego przypisywania połączeń i innych zaawansowanych funkcji call center, takich jak wideo chat czy IVR.

Korzyści z przekierowywania połączeń
Jak działa przekierowywanie połączeń

Jak działa kolejkowanie połączeń?

Kolejkowanie połączeń, czyli automatyczna dystrybucja połączań, uaktywnia się przy każdym telefonie od klienta. Na początku klienci usłyszą automatyczną wiadomość powitalną lub prośbę o pozostanie na linii, zanim telefon zostanie przypisany jednemu z pracowników. Klienci, którzy czekają w kolejce, usłyszą muzykę i zostaną poproszeni o nierozłączanie się. Kiedy kolejka jest pusta, rozpoczyna się połączenie.

Najważniejsze funkcje kolejkowania połączeń

Losowe przypisywanie

Losowe przypisywanie

Wszystkie przychodzące połączenia klientów zostaną losowo przypisane pracownikom, którzy są dostępni. W ustawieniach możesz wybrać, do których działów zostaną przekierowane.

Czas kolejkowania połączeń

Czas kolejkowania

Ustal ilość sekund, po których telefon zostanie przekierowany do innego pracownika. Połączenia są losowo przypisywane pracownikom. Zmniejsz czas oczekiwania i zwiększ efektywność komunikacji.

Ustalanie pierwszeństwa

Ustal pierwszeństwo

Nowe połączenie jest automatycznie przypisywane dostępnemu pracownikowi, który jako pierwszy zakończył połączenie i któremu przydzieliłeś/aś pierwszeństwo. W pełni wykorzystaj dostępność swoich pracowników.

Maksymalny czas w kolejce

Maksymalny czas oczekiwania

Ustal maksymalny czas oczekiwania na połączenie. Kiedy dobiegnie końca, telefon zostanie przekierowany do sekcji offline twojego menu głosowego.

4 korzyści płynące z inteligentnego kolejkowania połączeń

Zwiększona satysfakcja i lojalność klientów

Większa satysfakcja klientów

Dzięki przekierowywaniu połączeń twoi klienci będą cieszyć się bardziej spersonalizowaną, efektywną i lepszą obsługą klienta. Skutek? Większa satysfakcja.

Stoper

Twoi pracownicy zaoszczędzą czas

Dzięki ustalaniu pierwszeństwa wykorzystasz umiejętności i wiedzę pracowników. Dzięki temu będą mogli wykorzystać swoje mocne strony. 

Zmniejsz koszty z oprogramowaniem obsługi klienta

Niższe koszty operacyjne

Wykorzystanie potencjału swoich pracowników i zmniejszenie przerw między połączeniami skutkuje w niższych kosztach operacyjnych.

Prędkościomierz

Szybki i sprawny kontakt

Łączenie oczekujących klientów z dostępnymi pracownikami może zająć zaledwie kilka sekund.

Interaktywne wiadomości głosowe w pakiecie

Ustaw interaktywną wiadomość głosową (IVR) i zautomatyzuj przepływ pracy w 5 minut. Stwórz wyjątkową wiadomość i zapewnij klientom jeszcze lepszą, bardziej zindywidualizowaną obsługę. Menu głosowe to świetny sposób na szybszą komunikację i bardziej skuteczne rozwiązywanie problemów.

Daj klientom szansę na opisanie swojego problemu, zanim zostaną przekierowani do odpowiedniego działu.

Interaktywne wiadomości głosowe
Wykorzystaj nieograniczone nagrania

Nagrywanie rozmów bez ograniczeń

Z LiveAgent zyskasz możliwość przechowywania wszystkich rozmów z klientami na potrzeby prawne lub w celu polepszenia komunikacji. Z aktywnym kontem możesz słuchać, pobierać i wracać do rozmów, kiedy tylko chcesz, żeby jeszcze lepiej zadbać o swoich klientów. Długość i ilość twoich nagrań jest nieograniczona.

Używaj LiveAgent do...

Dostosuj LiveAgent do rozmiaru i branży swojej firmy. Pomagamy organizacjom wszystkich rodzajów i rozmiarów. Sprawdź, co myślą o korzystaniu z naszych usług. 

Aktówka

Rozwiązania dla biznesu

Start-upy i korporacje

Przedsiębiorstwa

Rząd

Edukacja i organizacje pozarządowe

Rozwiązania dla przemysłu

Rozwiązania dla przemysłu

E-commerce i usługi

Podróże i zakwaterowanie

Marketing i telekomunikacja

Rozrywka

Powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Atrakcyjna cena

W cenie kolacji dla dwóch osób kupisz oprogramowanie z wbudowanym call center, które zawiera funkcje kolejkowania połączeń i menu głosowego.

Package Name

All-Inclusive

Dla dużych firm i przedsiębiorstw

39 /m-c

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.