Ciesz się nieograniczoną liczbą nagrań rozmów na swoim koncie LiveAgent

“W celu poprawy jakości obsługi klienta oraz ze względów bezpieczeństwa rozmowa ta będzie nagrywana. Kontynuując rozmowę, przyjmujesz do wiadomości i zgadzasz się z tym oświadczeniem. Poczekaj, aż połączysz się z agentem pomocy.”

Nagrywaj i przechowuj wszystkie połączenia przychodzące i wiadomości poczty głosowej na koncie LiveAgent.

Definicja kolejkowania połączeń

Z czym wiążą się nieograniczone nagrania rozmów?

Nielimitowane nagrania rozmów to potężna funkcja, która zapewnia, że ​​wszystkie Twoje rozmowy są bezpiecznie przechowywane na koncie LiveAgent w celach prawnych, szkoleniowych lub wsparcia. Nie ma znaczenia, z jakiego środowiska biznesowego lub branżowego wywodzi się Twoja firma. Nagrania rozmów są jednym z najbardziej efektywnych sposobów rozwiązywania problemów, zapewnienia bezpieczeństwa i spełniania wymagań zgodności.

LiveAgent nie ogranicza liczby nagrań rozmów przechowywanych na Twoim koncie ani ich długości. Przechowuj i zarządzaj nimi za pomocą jednego wielokanałowego oprogramowania pomocy technicznej.

Kto może skorzystać z nieograniczonej liczby nagrań rozmów?

Firmy różnej wielkości i typu, od freelancerów, prawników lub asystentów opieki zdrowotnej, po duże przedsiębiorstwa FSA, wszyscy mogą skorzystać z nieograniczonych nagrań rozmów Oferujemy możliwość wyszukania, odsłuchania lub pobrania dowolnego nagrania połączenia ze swojego konta.

Zwłaszcza branża bankowa, firmy ubezpieczeniowe i firmy telekomunikacyjne najbardziej zyskują na funkcji nieograniczonej liczby nagrań rozmów. Zwłaszcza gdy wymaga tego prawo.

Korzyści z przekierowywania połączeń

Korzyści z nieograniczonej liczby nagrań

Definicja przekazywania połączeń

Nie ma potrzeby używania oprogramowania do nagrywania rozmów

Wszystkie rozmowy obsługiwane przez LiveAgent są automatycznie nagrywane i przechowywane bez konieczności korzystania z aplikacji innej firmy. Poprawia to bezpieczeństwo i poufność Twoich danych.

Rozwiązanie leży w współdzielonej skrzynce odbiorczej

Łatwe do przechowywania i wyszukiwania

Każde nagranie jest konwertowane na zgłoszenie z własnym unikalnym identyfikatorem zgłoszenia. Dodaj notatki do zgłoszeń, aby usprawnić i ułatwić wyszukiwanie.

Zgłoszenia email

Nieograniczona przestrzeń

Wszystkie nagrania rozmów są przechowywane na Twoim koncie LiveAgent bez żadnych ograniczeń co do długości lub liczby nagrań.

Obsługa klienta w czasie rzeczywistym

Uzyskaj dostęp do poczty głosowej gdziekolwiek jesteś

Oprócz możliwości przechowywania nieograniczonej liczby nagrań rozmów, LiveAgent przechowuje również całą twoją pocztę głosową. Zapisujemy wszystko.

4 korzyści z nieograniczonego nagrywania rozmów

Odzyskaj brakujące szczegóły

Przejrzyj ważne szczegóły

Czasami małe, ale ważne szczegóły mogą zostać pominięte podczas połączenia głosowego. Wróć do nagrania, odtwórz je i zapewnij doskonałą obsługę klienta.

Opinia na 3 gwiazdki

Ulepsz swoje produkty

Udostępnij nagranie rozmowy swojemu zespołowi zarządzającemu produktem. W ten sposób zyskają oni wiedzę, jak klienci wchodzą w interakcję z produktem. Dzięki temu mogą ulepszyć dany produkt.

Trening dla współpracowników

Trening dla Twojego zespołu

Nowi współpracownicy mogą uczyć się z nagranych rozmów. Ten rodzaj informacji zwrotnej daje im szansę wyciągnięcia wniosków wcześniejszych doświadczeń współpracowników.

Przechwytuj opinie

Przechwytuj opinie klientów

Zadowoleni klienci zawsze chętnie dzielą się pozytywnym doświadczeniem z Twoim produktem. Może się to również zdarzyć podczas połączenia głosowego. Możesz wrócić do tego poprzez odtworzenie nagrania.

Interaktywne wiadomości głosowe

Interaktywne odpowiedzi głosowe (IVR)

Nie musisz polegać na rozwiązaniach innych firm, ponieważ możesz utworzyć własne interaktywne odpowiedzi głosowych na koncie LiveAgent w ciągu kilku sekund. Zdefiniuj opcje, z których będą mogli wybierać Twoi klienci. Ustaw krótki fragment muzyki lub wiadomość powitalną wraz z instrukcjami. Kieruj klientów do właściwego działu lub konkretnego agenta i zapewniaj doskonałą obsługę klienta.

Inteligentne przekierowywanie połączeń

Inteligentne przekierowanie połączeń lub automatyczna dystrybucja połączeń (ACD) to proces, który automatycznie przekazuje połączenia do określonego działu lub agenta. Proces ten opiera się na zestawie wybranych preferencji, takich jak przypisanie priorytetu lub przypisanie losowe.

Firmy mogą kontrolować przepływ połączeń przychodzących, ustawiając czas routingu, po którym połączenie jest przekierowywane do innego agenta lub maksymalny czas w kolejce. Ponieważ klienci chcą jak najszybciej łączyć się z agentami, zaleca się ustawienie jak najkrótrze.

Definicja kolejkowania połączeń
Korzyści z nadzorowanych transferów połączeń

Obsługiwane przekazywanie połączeń

Przekazywanie połączeń to funkcja call center, która przekazuje połączenie od jednego agenta do drugiego. LiveAgent obecnie oferuje obsługiwane transfery połączeń, które są bardzo szybkie. Twoi klienci i współpracownicy zawsze będą wiedzieć, kiedy zamierzasz przekazać rozmowę innemu agentowi.

Po prostu poinformuj klienta o zmianie agenta, wstrzymaj połączenie. Współpracownik udzieli mu pomocy. Możesz nawet zaimplementować muzykę, która będzie odtwarzana podczas oczekiwania klienta na linii, co sprawi, że obsługa będzie lepiej oceniona.

Powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Najlepszy stosunek jakości do ceny

Uzyskaj zaawansowane funkcje oprogramowania call center, takie jak nagrywanie rozmów lub przekierowywanie rozmów. Dostaniesz to wszystko za przystępną cenę.

Package Name

Pełen pakiet

Dla dużych firm i korporacji

39 miesięcznie

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty płatniczej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.