System zapowiedzi głosowych - przykład

Pozwól swoim klientom wprowadzić kod i skieruj ich do odpowiedniego działu, aby natychmiast otrzymali odpowiednią pomoc.

Dołącz do najlepszych firm na całym świecie, które korzystają z systemu zapowiedzi głosowych, aby poprawić obsługę klienta.

Przykłady użycia

LiveAgent daje Ci nieskończone możliwości w zapewnienianiu bezproblemowej obsługi klienta poprzez e-mail, czat i telefon. A od teraz, jeszcze za pomocą wbudowanego centrum obsługi telefonicznej.

Istnieje wiele przypadków w których oprogramowanie dla centrum obsługi telefonicznej jest przydane. Na przykład możesz łączyć przedstawicieli handlowych z klientami za pomocą usprawnionej komunikacji składającej się z czatów, ticketów, połączeń lub interakcji w mediach społecznościowych. Jest tego jeszcze więcej …

Wbudowane profesjonalne oprogramowanie call center

Działy centrum obsługi telefonicznej

Pozwól swoim klientom wprowadzić kod i skieruj ich do odpowiedniego działu, aby natychmiast otrzymali odpowiednią pomoc.

Zawiera wsparcie w wielu językach

Pobierz nazwę klienta ze swojego CRMu i pozwól LiveAgent wygenerować automatyczną wiadomość powitalną za pomocą API.

Dawanie i otrzymywanie oceny

Koncentracja na produkcie

Zapewniaj klientom wsparcie dla konkretnego produktu, unikając ciągłego przełączania między liniami.

Brak wsparcia

Odpowiadanie klientom nawet po godzinach pracy, to świetny sposób na dostarczanie im informacji, których potrzebują oraz wtedy kiedy ich potrzebują.

Zalety systemu zapowiedzi głosowych IVR

Call center

Automatyczne transfery + nieograniczony wybór

Rosnący trend zwiększonej produktywności

Zwiększenie wagi pierwszego kontaktu

Zwiększona satysfakcja i lojalność klientów

Wzrost satysfakcji klienta

Worek pieniędzy moneta dolary

Oszczędność pieniędzy i czasu agentów

Przykład transferu między działami

Spójrz poniżej na drzewo IVR z dwoma dostępnymi działami. Klient może wybrać dział handlowy lub dział techniczny (dwie opcje wyboru).

Witamy, dodzwoniłeś się do [nazwa firmy]. Prosimy o wybranie jednej z dostępnych opcji: 

Aby porozmawiać z przedstawicielem handlowym, naciśnij 1.
Aby uzyskać pomoc techniczną, naciśnij 2.

Czas klienta oraz przedstawiciela firmy został właśnie zaoszczędzony. Gdy klient natychmiast dotrze do właściwego działu, nie będą już potrzebne żadne dodatkowe przełączania pomiędzy działami i agentami.

Nagraj spersonalizowany dźwięk dla każdego automatycznego transferu między działami (odtwórz).
Dodaj muzykę na czekanie, która będzie odtwarzana, zanim przedstawiciel odbierze połączenie (online/odtwórz).
Jeśli nie ma w tym momencie dostępnego agenta, klient będzie mógł zostawić wiadomość głosową (offline/poczta głosowa).

 

 

start:
- wybór:
1:
nazwa: Dział handlowy
odtwórz: http://www.example.com/sound-sales.mp3
wykonaj:
- transfer:
do: Dział handlowy
jeśli:
online:
- odtwórz: http://www.example.com/welcome.mp3
- dzwoń
offline:
odtwórz: http://www.example.com/voicemail.mp3
- poczta głosowa
2:
nazwa: Dział techniczny
odtwórz: http://www.example.com/welcome.mp3
wykonaj:
- transfer:
do: Dział techniczny
jeśli:
online:
- dzwoń
offline:
odtwórz: http://www.example.com/voicemail.mp3
- poczta głosowa

Powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Zapłać 0€ za korzystanie z naszego oprogramowania centrum obsługi telefonicznego

Nasz plan All-Inclusive zawiera wszystkie opcje dla centrum obsługi telefonicznej, nie musisz płacić za nic więcej. Wciąż nie jesteś przekonany? Porównaj nas z innymi alternatywami.

Package Name

All-Inclusive

Doskonały dla firm o różnej wielkości, szczególnie dużych firm

39 /msc

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Universytet Oksfordzki? Dokładnie tak… LiveAgent!

Wybróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie wymagana

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.