Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Inteligentne przekazywanie połączeń

Dzięki inteligentnemu przekazywaniu połączeń LiveAgent przekierowywanie telefonów do współpracowników jest dziecinnie proste. To ważna funkcja naszego kompleksowego oprogramowania call center, dzięki któremu obsługa telefoniczna klientów staje się łatwa i przyjemna.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone
Definicja przekierowywania połączeń

Czym jest inteligentne przekazywanie połączeń?

Przekazywanie połączeń to popularna funkcja oprogramowań call center w wielu firmach telekomunikacyjnych i przedsiębiorstwach. Polega na przekazywaniu połączenia od jednego pracownika do kolejnego. Istnieją 2 rodzaje przekazywania: inteligentne i “w ciemno“. LiveAgent oferuje inteligentne przekazywanie połączeń. 

Jeśli telefon zostanie przekierowany, klient czeka na linii, kiedy inicjowane jest następne połączenie. Tym sposobem dowiesz się, czy przekazane połączenie zostało odrzucone czy przyjęte. Jeśli zostało odrzucone, klient znowu połączy się z pierwszym pracownikiem.

Kto może skorzystać na inteligentnym przekazywaniu połączeń?

Duże korporacje i przedsiębiorstwa oraz międzynarodowe firmy z wieloma działami każdego dnia przekazują setki połączeń między pracownikami. Klienci łączą się ze złymi działami czy pracownikami. Ten problem może rozwiązać inteligentne przekazywanie połączeń.

Korzyści z nadzorowanych transferów połączeń

4 korzyści płynące z inteligentnego przekazywania połączeń

Stoper

Kontakt z niecierpliwymi klientami

Niecierpliwym klientom zależy na natychmiastowej pomocy. Teraz mogą poznać odpowiedzi na swoje pytania w kilka sekund — nawet, jeżeli zadzwonili do złego działu lub pracownika.

Menedżer

Pracownicy mają czas na przygotowanie

W trakcie przekazywania połączenia do innego pracownika, osoba, która miała pierwszy kontakt z klientem, może udzielić mu dodatkowych informacji poprzez chat wewnętrzny.

Uścisk dłoni

Sprawne rozwiązywanie problemów

Zapewnij klientom wyjątkową obsługę dzięki sprawnemu rozwiązywaniu problemów i komunikacji przez email po zakończonym połączeniu. Wszystko na tym samym tickecie.

Zwiększona satysfakcja i lojalność klientów

Zwiększ satysfakcję klientów

Zadowoleni klienci to jeden z najcenniejszych zasobów twojej firmy. Zwiększ ich satysfakcję dzięki indywidualnemu podejściu. 

Usprawnij przepływ pracy z menu głosowym

Przywitaj swoich klientów skuteczną wiadomością menu głosowego (IVR) i skieruj ich do odpowiednich działów w celu szybszego rozwiązania problemów. Stwórz unikalne menu głosowe w zaledwie kilka minut. Zaoferuj klientom zindywidualizowaną obsługą z menu głosowym, wiadomością powitalną czy muzyką.

Inteligentne kolejkowanie połączeń

Jedną z ważnych części oprogramowania call center jest kolejkowanie połączeń, znane też jako ACD (automatyczna dystrybucja połączeń). Funkcja polega na automatycznej dystrybucji połączeń między pracownikami w zależności od wybranych preferencji. LiveAgent oferuje kolejkowanie losowe i zgodnie z pierwszeństwem. Przy losowym kolejkowaniu połączenia są przydzielane przypadkowo. Z kolei ustalanie pierwszeństwa w pełni wykorzystuje dostępność pracowników i zmniejsza czas między połączeniami.

Działy

Kompleksowe oprogramowanie call center

Oprogramowanie call center nie musi kosztować kilkaset euro. Przekazywanie połączeń, menu głosowe, nielimitowane nagrania i kolejkowanie połączeń — to wszystko znajdziesz w chmurze call center od LiveAgent. Odkryj zintegrowane funkcje i przygotuj się do rozmów z klientami. 

Powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Najlepszy stosunek jakości do ceny

Z przekazywaniem połączeń, nielimitowanymi nagraniami i własnym menu głosowym zawsze będziesz w kontakcie telefonicznym ze swoimi klientami.

Package Name

All-Inclusive

Dla dużych firm i przedsiębiorstw

39 /m-c

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo