Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Inteligentne kolejkowanie połączeń

“Witamy w naszym dziale obsługi klienta. Naciśnij 1, aby uzyskać informacje o sprzedaży, naciśnij 2, aby uzyskać pomoc techniczną lub naciśnij 3, aby uzyskać odpowiedzi na pytania dotyczące współpracy. Poczekaj, aż jeden z naszych agentów się z Tobą połączy. ”

Automatyczne przekierowywanie połączeń przychodzących na podstawie priorytetów lub bieżącego obciążenia pracowników obsługi klienta. Dzięki LiveAgent, najlepiej ocenianemu i najlepiej ocenianemu oprogramowaniu do pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2019 r., Przekierowywanie połączeń to pestka.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Czym jest kolejkowanie połączeń?

Kolejkowanie połączeń to funkcja, która automatycznie przypisuje telefony klientów do odpowiedniej osoby, działu czy kolejki — w zależności od twoich wymagań, które możesz ustawić w chmurze swojego oprogramowania call center. Firmy mogą przejąć całkowitą kontrolę nad przychodzącymi połączeniami i ustalić warunki oraz wybrać, czy połączenia mają być przydzielane losowo czy do konkretnego pracownika z pierwszeństwem.

Przekierowywanie połączeń jest też znane pod nazwą Automated Call Distribution (ACD) (automatyczna dystrybucja połączeń).

Kto zyskuje na kolejkowaniu połączeń?

Firmy wszelkich rozmiarów, które regularnie otrzymują połączenia przychodzące i chcą zapewnić klientom doskonałą obsługę, mogą cieszyć się korzyściami płynącymi z kolejkowania połączeń.

Średnie firmy i duże przedsiębiorstwa mogą zyskać na ustalaniu pierwszeństwa i mieć pewność, że połączenia trafią do doświadczonych pracowników w odpowiednich działach. Inne funkcje wbudowanego call center, takie jak połączenia wewnętrzne, IVR (menu głosowe) czy przekazywanie połączeń jeszcze bardziej usprawnią pracę.

Małe firmy, firmy jednoosobowe i freelancerzy mogą skorzystać z losowego przypisywania połączeń i innych zaawansowanych funkcji call center, takich jak wideo chat czy IVR.

Kolejkowanie połączeń
How does call routing work

Jak działa kolejkowanie połączeń?

Kolejkowanie połączeń, czyli automatyczna dystrybucja połączań, uaktywnia się przy każdym telefonie od klienta. Na początku klienci usłyszą automatyczną wiadomość powitalną lub prośbę o pozostanie na linii, zanim telefon zostanie przypisany jednemu z pracowników. Klienci, którzy czekają w kolejce, usłyszą muzykę i zostaną poproszeni o nierozłączanie się. Kiedy kolejka jest pusta, rozpoczyna się połączenie.

Najważniejsze funkcje kolejkowania połączeń

Random assignement

Losowe przypisywanie

Wszystkie przychodzące połączenia klientów zostaną losowo przypisane pracownikom, którzy są dostępni. W ustawieniach możesz wybrać, do których działów zostaną przekierowane.

Call routing time

Czas kolejkowania

Ustal ilość sekund, po których telefon zostanie przekierowany do innego pracownika. Połączenia są losowo przypisywane pracownikom. Zmniejsz czas oczekiwania i zwiększ efektywność komunikacji.

Priority assignment

Ustal pierwszeństwo

Nowe połączenie jest automatycznie przypisywane dostępnemu pracownikowi, który jako pierwszy zakończył połączenie i któremu przydzieliłeś/aś pierwszeństwo. W pełni wykorzystaj dostępność swoich pracowników.

Maximum queue time

Maksymalny czas oczekiwania

Ustal maksymalny czas oczekiwania na połączenie. Kiedy dobiegnie końca, telefon zostanie przekierowany do sekcji offline twojego menu głosowego.

4 korzyści płynące z inteligentnego kolejkowania połączeń

Increased customer satisfaction and loyalty

Większa satysfakcja klientów

Dzięki przekierowywaniu połączeń twoi klienci będą cieszyć się bardziej spersonalizowaną, efektywną i lepszą obsługą klienta. Skutek? Większa satysfakcja.

Stopwatch

Twoi pracownicy zaoszczędzą czas

Dzięki ustalaniu pierwszeństwa wykorzystasz umiejętności i wiedzę pracowników. Dzięki temu będą mogli wykorzystać swoje mocne strony.

Reduce costs by implementing help desk software

Niższe koszty operacyjne

Wykorzystanie potencjału swoich pracowników i zmniejszenie przerw między połączeniami skutkuje w niższych kosztach operacyjnych.

Speed o meter

Szybki i sprawny kontakt

Łączenie oczekujących klientów z dostępnymi pracownikami może zająć zaledwie kilka sekund.

Interaktywne wiadomości głosowe w pakiecie

Ustaw interaktywną wiadomość głosową (IVR) i zautomatyzuj przepływ pracy w 5 minut. Stwórz wyjątkową wiadomość i zapewnij klientom jeszcze lepszą, bardziej zindywidualizowaną obsługę. Menu głosowe to świetny sposób na szybszą komunikację i bardziej skuteczne rozwiązywanie problemów.

Daj klientom szansę na opisanie swojego problemu, zanim zostaną przekierowani do odpowiedniego działu.

Interactive voice response
Make use of unlimited call recordings

Nagrywanie rozmów bez ograniczeń

Z LiveAgent zyskasz możliwość przechowywania wszystkich rozmów z klientami na potrzeby prawne lub w celu polepszenia komunikacji. Z aktywnym kontem możesz słuchać, pobierać i wracać do rozmów, kiedy tylko chcesz, żeby jeszcze lepiej zadbać o swoich klientów. Długość i ilość twoich nagrań jest nieograniczona.

Używaj LiveAgent do...

Dostosuj LiveAgent do rozmiaru i branży swojej firmy. Pomagamy organizacjom wszystkich rodzajów i rozmiarów. Sprawdź, co myślą o korzystaniu z naszych usług.

Business pages

Rozwiązania dla biznesu

Start-upy i korporacje

Przedsiębiorstwa

Rząd

Edukacja i organizacje pozarządowe

Industry Solutions

Rozwiązania dla przemysłu

E-commerce i usługi

Podróże i zakwaterowanie

Marketing i telekomunikacja

Rozrywka

Powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Atrakcyjna cena

W cenie kolacji dla dwóch osób kupisz oprogramowanie z wbudowanym call center, które zawiera funkcje kolejkowania połączeń i menu głosowego.

Package Name

All-Inclusive

Dla dużych firm i przedsiębiorstw

39 /m-c

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo