“Witamy w centrum obsługi klienta. Dział sprzedaży, naciśnij 1. Dział wsparcia technicznego, naciśnij 2. Dla ofert współpracy naciśnij 3. “
Automatyczne kolejkowanie połączeń w zależności od pierwszeństwa lub aktualnej ilości pracy. Z LiveAgent, najczęściej ocenianym i wysoko ocenianym oprogramowaniem do obsługi klienta #1 dla małych i średnich firm w 2019, przekierowywanie połączeń to pestka.
Automatyczne przekazywanie danych
Rejestrując się, akceptuję regulamin orazPolitykę prywatności.
Kolejkowanie połączeń to funkcja, która automatycznie przypisuje telefony klientów do odpowiedniej osoby, działu czy kolejki — w zależności od twoich wymagań, które możesz ustawić w chmurze swojego oprogramowania call center. Firmy mogą przejąć całkowitą kontrolę nad przychodzącymi połączeniami i ustalić warunki oraz wybrać, czy połączenia mają być przydzielane losowo czy do konkretnego pracownika z pierwszeństwem.
Przekierowywanie połączeń jest też znane pod nazwą Automated Call Distribution (ACD) (automatyczna dystrybucja połączeń).
Firmy wszelkich rozmiarów, które regularnie otrzymują połączenia przychodzące i chcą zapewnić klientom doskonałą obsługę, mogą cieszyć się korzyściami płynącymi z kolejkowania połączeń.
Średnie firmy i duże przedsiębiorstwa mogą zyskać na ustalaniu pierwszeństwa i mieć pewność, że połączenia trafią do doświadczonych pracowników w odpowiednich działach. Inne funkcje wbudowanego call center, takie jak połączenia wewnętrzne, IVR (menu głosowe) czy przekazywanie połączeń jeszcze bardziej usprawnią pracę.
Małe firmy, firmy jednoosobowe i freelancerzy mogą skorzystać z losowego przypisywania połączeń i innych zaawansowanych funkcji call center, takich jak wideo chat czy IVR.
Kolejkowanie połączeń, czyli automatyczna dystrybucja połączań, uaktywnia się przy każdym telefonie od klienta. Na początku klienci usłyszą automatyczną wiadomość powitalną lub prośbę o pozostanie na linii, zanim telefon zostanie przypisany jednemu z pracowników. Klienci, którzy czekają w kolejce, usłyszą muzykę i zostaną poproszeni o nierozłączanie się. Kiedy kolejka jest pusta, rozpoczyna się połączenie.
Wszystkie przychodzące połączenia klientów zostaną losowo przypisane pracownikom, którzy są dostępni. W ustawieniach możesz wybrać, do których działów zostaną przekierowane.
Ustal ilość sekund, po których telefon zostanie przekierowany do innego pracownika. Połączenia są losowo przypisywane pracownikom. Zmniejsz czas oczekiwania i zwiększ efektywność komunikacji.
Nowe połączenie jest automatycznie przypisywane dostępnemu pracownikowi, który jako pierwszy zakończył połączenie i któremu przydzieliłeś/aś pierwszeństwo. W pełni wykorzystaj dostępność swoich pracowników.
Ustal maksymalny czas oczekiwania na połączenie. Kiedy dobiegnie końca, telefon zostanie przekierowany do sekcji offline twojego menu głosowego.
Dzięki przekierowywaniu połączeń twoi klienci będą cieszyć się bardziej spersonalizowaną, efektywną i lepszą obsługą klienta. Skutek? Większa satysfakcja.
Dzięki ustalaniu pierwszeństwa wykorzystasz umiejętności i wiedzę pracowników. Dzięki temu będą mogli wykorzystać swoje mocne strony.
Wykorzystanie potencjału swoich pracowników i zmniejszenie przerw między połączeniami skutkuje w niższych kosztach operacyjnych.
Łączenie oczekujących klientów z dostępnymi pracownikami może zająć zaledwie kilka sekund.
Ustaw interaktywną wiadomość głosową (IVR) i zautomatyzuj przepływ pracy w 5 minut. Stwórz wyjątkową wiadomość i zapewnij klientom jeszcze lepszą, bardziej zindywidualizowaną obsługę. Menu głosowe to świetny sposób na szybszą komunikację i bardziej skuteczne rozwiązywanie problemów.
Daj klientom szansę na opisanie swojego problemu, zanim zostaną przekierowani do odpowiedniego działu.
Z LiveAgent zyskasz możliwość przechowywania wszystkich rozmów z klientami na potrzeby prawne lub w celu polepszenia komunikacji. Z aktywnym kontem możesz słuchać, pobierać i wracać do rozmów, kiedy tylko chcesz, żeby jeszcze lepiej zadbać o swoich klientów. Długość i ilość twoich nagrań jest nieograniczona.
Dostosuj LiveAgent do rozmiaru i branży swojej firmy. Pomagamy organizacjom wszystkich rodzajów i rozmiarów. Sprawdź, co myślą o korzystaniu z naszych usług.
Start-upy i korporacje
Przedsiębiorstwa
Rząd
Edukacja i organizacje pozarządowe
E-commerce i usługi
Podróże i zakwaterowanie
Marketing i telekomunikacja
Rozrywka
W cenie kolacji dla dwóch osób kupisz oprogramowanie z wbudowanym call center, które zawiera funkcje kolejkowania połączeń i menu głosowego.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie… LiveAgent!
Jako pierwszy otrzymuj ekskluzywne oferty i najnowsze wiadomości o naszych produktach i usługach. Prosto do Twojej skrzynki
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.