Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ciesz się nieograniczoną liczbą nagrań rozmów na swoim koncie LiveAgent

“W celu poprawy jakości obsługi klienta oraz ze względów bezpieczeństwa rozmowa ta będzie nagrywana. Kontynuując rozmowę, przyjmujesz do wiadomości i zgadzasz się z tym oświadczeniem. Poczekaj, aż połączysz się z agentem pomocy.”

Nagrywaj i przechowuj wszystkie połączenia przychodzące i wiadomości poczty głosowej na koncie LiveAgent.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone
Call routing definition

Z czym wiążą się nieograniczone nagrania rozmów?

Nielimitowane nagrania rozmów to funkcja, która zapewnia, że ​​wszystkie Twoje rozmowy są bezpiecznie przechowywane na koncie LiveAgent w celach prawnych, szkoleniowych lub wsparcia. Nie ma znaczenia, z jakiego środowiska biznesowego lub branżowego wywodzi się Twoja firma. Nagrania rozmów są jednym z najbardziej efektywnych sposobów rozwiązywania problemów, zapewnienia bezpieczeństwa i spełniania wymagań zgodności.

LiveAgent nie ogranicza liczby nagrań rozmów przechowywanych na Twoim koncie ani ich długości. Przechowuj i zarządzaj nimi za pomocą jednego wielokanałowego oprogramowania pomocy technicznej.

Kto może skorzystać z nieograniczonej liczby nagrań rozmów?

Firmy różnej wielkości i typu, od freelancerów, prawników lub asystentów opieki zdrowotnej, po duże przedsiębiorstwa FSA, wszyscy mogą skorzystać z nieograniczonych nagrań rozmów Oferujemy możliwość wyszukania, odsłuchania lub pobrania dowolnego nagrania połączenia ze swojego konta.

Zwłaszcza branża bankowa, firmy ubezpieczeniowe i firmy telekomunikacyjne najbardziej zyskują na funkcji nieograniczonej liczby nagrań rozmów. Zwłaszcza gdy wymaga tego prawo.

Call routing benefits

Korzyści z nieograniczonej liczby nagrań

Definition of call transfers

Nie ma potrzeby używania oprogramowania do nagrywania rozmów

Wszystkie rozmowy obsługiwane przez LiveAgent są automatycznie nagrywane i przechowywane bez konieczności korzystania z aplikacji innej firmy. Poprawia to bezpieczeństwo i poufność Twoich danych.

Solution lies in shared inbox

Łatwe do przechowywania i wyszukiwania

Każde nagranie jest konwertowane na zgłoszenie z własnym unikalnym identyfikatorem zgłoszenia. Dodaj notatki do zgłoszeń, aby usprawnić i ułatwić wyszukiwanie.

Email ticketing

Nieograniczona przestrzeń

Wszystkie nagrania rozmów są przechowywane na Twoim koncie LiveAgent bez żadnych ograniczeń co do długości lub liczby nagrań.

Real-time customer support

Uzyskaj dostęp do poczty głosowej gdziekolwiek jesteś

Oprócz możliwości przechowywania nieograniczonej liczby nagrań rozmów, LiveAgent przechowuje również całą twoją pocztę głosową. Zapisujemy wszystko.

4 korzyści z nieograniczonego nagrywania rozmów

Recover missing details

Przejrzyj ważne szczegóły

Czasami małe, ale ważne szczegóły mogą zostać pominięte podczas połączenia głosowego. Wróć do nagrania, odtwórz je i zapewnij doskonałą obsługę klienta.

3 stars feedback

Ulepsz swoje produkty

Udostępnij nagranie rozmowy swojemu zespołowi zarządzającemu produktem. W ten sposób zyskają oni wiedzę, jak klienci wchodzą w interakcję z produktem. Dzięki temu mogą ulepszyć dany produkt.

Coaching for members

Trening dla Twojego zespołu

Nowi współpracownicy mogą uczyć się z nagranych rozmów. Ten rodzaj informacji zwrotnej daje im szansę wyciągnięcia wniosków wcześniejszych doświadczeń współpracowników.

Capture testimonials

Przechwytuj opinie klientów

Zadowoleni klienci zawsze chętnie dzielą się pozytywnym doświadczeniem z Twoim produktem. Może się to również zdarzyć podczas połączenia głosowego. Możesz wrócić do tego poprzez odtworzenie nagrania.

Interactive voice response

Interaktywne odpowiedzi głosowe (IVR)

Nie musisz polegać na rozwiązaniach innych firm, ponieważ możesz utworzyć własne interaktywne odpowiedzi głosowych na koncie LiveAgent w ciągu kilku sekund. Zdefiniuj opcje, z których będą mogli wybierać Twoi klienci. Ustaw krótki fragment muzyki lub wiadomość powitalną wraz z instrukcjami. Kieruj klientów do właściwego działu lub konkretnego agenta i zapewniaj doskonałą obsługę klienta.

Inteligentne przekierowywanie połączeń

Inteligentne przekierowanie połączeń lub automatyczna dystrybucja połączeń (ACD) to proces, który automatycznie przekazuje połączenia do określonego działu lub agenta. Proces ten opiera się na zestawie wybranych preferencji, takich jak przypisanie priorytetu lub przypisanie losowe.

Firmy mogą kontrolować przepływ połączeń przychodzących, ustawiając czas routingu, po którym połączenie jest przekierowywane do innego agenta lub maksymalny czas w kolejce. Ponieważ klienci chcą jak najszybciej łączyć się z agentami, zaleca się ustawienie jak najkrótrze.

Call routing feature in LiveAgent's call center software
Benefits of attended call transfers

Obsługiwane przekazywanie połączeń

Przekazywanie połączeń to funkcja call center, która przekazuje połączenie od jednego agenta do drugiego. LiveAgent obecnie oferuje obsługiwane transfery połączeń, które są bardzo szybkie. Twoi klienci i współpracownicy zawsze będą wiedzieć, kiedy zamierzasz przekazać rozmowę innemu agentowi.

Po prostu poinformuj klienta o zmianie agenta, wstrzymaj połączenie. Współpracownik udzieli mu pomocy. Możesz nawet zaimplementować muzykę, która będzie odtwarzana podczas oczekiwania klienta na linii, co sprawi, że obsługa będzie lepiej oceniona.

Powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Najlepszy stosunek jakości do ceny

Uzyskaj zaawansowane funkcje oprogramowania call center, takie jak nagrywanie rozmów lub przekierowywanie rozmów. Dostaniesz to wszystko za przystępną cenę.

Package Name

Pełen pakiet

Dla dużych firm i korporacji

39 miesięcznie

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty płatniczej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo