“W celu poprawy jakości obsługi klienta oraz ze względów bezpieczeństwa rozmowa ta będzie nagrywana. Kontynuując rozmowę, przyjmujesz do wiadomości i zgadzasz się z tym oświadczeniem. Poczekaj, aż połączysz się z agentem pomocy.”
Nagrywaj i przechowuj wszystkie połączenia przychodzące i wiadomości poczty głosowej na koncie LiveAgent.
Automatyczne przekazywanie danych
Rejestrując się, akceptuję regulamin orazPolitykę prywatności.
Nielimitowane nagrania rozmów to potężna funkcja, która zapewnia, że wszystkie Twoje rozmowy są bezpiecznie przechowywane na koncie LiveAgent w celach prawnych, szkoleniowych lub wsparcia. Nie ma znaczenia, z jakiego środowiska biznesowego lub branżowego wywodzi się Twoja firma. Nagrania rozmów są jednym z najbardziej efektywnych sposobów rozwiązywania problemów, zapewnienia bezpieczeństwa i spełniania wymagań zgodności.
LiveAgent nie ogranicza liczby nagrań rozmów przechowywanych na Twoim koncie ani ich długości. Przechowuj i zarządzaj nimi za pomocą jednego wielokanałowego oprogramowania pomocy technicznej.
Firmy różnej wielkości i typu, od freelancerów, prawników lub asystentów opieki zdrowotnej, po duże przedsiębiorstwa FSA, wszyscy mogą skorzystać z nieograniczonych nagrań rozmów Oferujemy możliwość wyszukania, odsłuchania lub pobrania dowolnego nagrania połączenia ze swojego konta.
Zwłaszcza branża bankowa, firmy ubezpieczeniowe i firmy telekomunikacyjne najbardziej zyskują na funkcji nieograniczonej liczby nagrań rozmów. Zwłaszcza gdy wymaga tego prawo.
Wszystkie rozmowy obsługiwane przez LiveAgent są automatycznie nagrywane i przechowywane bez konieczności korzystania z aplikacji innej firmy. Poprawia to bezpieczeństwo i poufność Twoich danych.
Każde nagranie jest konwertowane na zgłoszenie z własnym unikalnym identyfikatorem zgłoszenia. Dodaj notatki do zgłoszeń, aby usprawnić i ułatwić wyszukiwanie.
Wszystkie nagrania rozmów są przechowywane na Twoim koncie LiveAgent bez żadnych ograniczeń co do długości lub liczby nagrań.
Oprócz możliwości przechowywania nieograniczonej liczby nagrań rozmów, LiveAgent przechowuje również całą twoją pocztę głosową. Zapisujemy wszystko.
Czasami małe, ale ważne szczegóły mogą zostać pominięte podczas połączenia głosowego. Wróć do nagrania, odtwórz je i zapewnij doskonałą obsługę klienta.
Udostępnij nagranie rozmowy swojemu zespołowi zarządzającemu produktem. W ten sposób zyskają oni wiedzę, jak klienci wchodzą w interakcję z produktem. Dzięki temu mogą ulepszyć dany produkt.
Nowi współpracownicy mogą uczyć się z nagranych rozmów. Ten rodzaj informacji zwrotnej daje im szansę wyciągnięcia wniosków wcześniejszych doświadczeń współpracowników.
Zadowoleni klienci zawsze chętnie dzielą się pozytywnym doświadczeniem z Twoim produktem. Może się to również zdarzyć podczas połączenia głosowego. Możesz wrócić do tego poprzez odtworzenie nagrania.
Nie musisz polegać na rozwiązaniach innych firm, ponieważ możesz utworzyć własne interaktywne odpowiedzi głosowych na koncie LiveAgent w ciągu kilku sekund. Zdefiniuj opcje, z których będą mogli wybierać Twoi klienci. Ustaw krótki fragment muzyki lub wiadomość powitalną wraz z instrukcjami. Kieruj klientów do właściwego działu lub konkretnego agenta i zapewniaj doskonałą obsługę klienta.
Inteligentne przekierowanie połączeń lub automatyczna dystrybucja połączeń (ACD) to proces, który automatycznie przekazuje połączenia do określonego działu lub agenta. Proces ten opiera się na zestawie wybranych preferencji, takich jak przypisanie priorytetu lub przypisanie losowe.
Firmy mogą kontrolować przepływ połączeń przychodzących, ustawiając czas routingu, po którym połączenie jest przekierowywane do innego agenta lub maksymalny czas w kolejce. Ponieważ klienci chcą jak najszybciej łączyć się z agentami, zaleca się ustawienie jak najkrótrze.
Przekazywanie połączeń to funkcja call center, która przekazuje połączenie od jednego agenta do drugiego. LiveAgent obecnie oferuje obsługiwane transfery połączeń, które są bardzo szybkie. Twoi klienci i współpracownicy zawsze będą wiedzieć, kiedy zamierzasz przekazać rozmowę innemu agentowi.
Po prostu poinformuj klienta o zmianie agenta, wstrzymaj połączenie. Współpracownik udzieli mu pomocy. Możesz nawet zaimplementować muzykę, która będzie odtwarzana podczas oczekiwania klienta na linii, co sprawi, że obsługa będzie lepiej oceniona.
Uzyskaj zaawansowane funkcje oprogramowania call center, takie jak nagrywanie rozmów lub przekierowywanie rozmów. Dostaniesz to wszystko za przystępną cenę.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś… LiveAgent!
Jako pierwszy otrzymuj ekskluzywne oferty i najnowsze wiadomości o naszych produktach i usługach. Prosto do Twojej skrzynki
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.