Komunikacja bez zakłóceń

Twoi wirtualni klienci używają wielu kanałów, żeby się z tobą skontaktować i oczekują spójnej, sprawnej komunikacji poprzez wiele kanałów. To dlatego większość firm, które pracują z klientami, korzysta z rozwiązań contact center, żeby zapewnić klientom płynną, wielokanałową obsługę.

najważniejsze elementy ig28

Czym jest oprogramowanie contact center?

Oprogramowanie contact center to narzędzie, które umożliwia firmom organizację interakcji z klientami z różnych kanałów. Wliczają się w to telefony, VoIP, email, czat na żywo, wiadomości i media społecznościowe. 

Coraz więcej firm korzysta z rozwiązań contact center i przewiduje się, że światowy rynek oprogramowań contact center będzie warty 47,47 miliarda do 2025 r.

Dlaczego potrzebujesz oprogramowania contact center w chmurze

Oprogramowanie contact center w chmurze likwiduje potrzebę korzystania z tradycyjnych, “stacjonarnych” rozwiązań. Oznacza to, że możesz korzystać z kompleksowego systemu contact center i jego zaawansowanych funkcji bez drogiego sprzętu, infrastruktury i profesjonalnego zespołu IT.

Rozwiązania w chmurze nadają się zarówno dla małych, jak i dużych firm. Łatwo dostosować je do swoich potrzeb, gwarantują wysokie bezpieczeństwo i są przystępne cenowo.

undraw utrzymanie cn7j

Czego możesz oczekiwać od oprogramowania contact center

Połącz ulubionego dostawcę VoIP i kontakty

Wielokanałowa obsługa

Obsługiwanie wielu kanałów komunikacji często daje wrażenie niespójnej obsługi klienta.  Z oprogramowaniem contact center twój zespół może bezbłędnie pomagać klientom poprzez wszystkie kanały.

Rosnące trendy na wykresach

Lepsze zarządzanie obsługą klienta

Funkcje analityczne i raportowania oprogramowania contact center to narzędzia, z którymi managerowie mogą obserwować i zarządzać każdym aspektem obsługi klienta, śledzić istotne metryki i mieć wgląd w wyniki pracy swojego zespołu.

bezpieczny

Większe bezpieczeństwo danych

Oprogramowania contact center gwarantują zaawansowane funkcje bezpieczeństwa, w tym szyfrowanie danych i tworzenie kopii zapasowych danych, żeby lepiej chronić poufne informacje o twoich klientach.

czat na żywo poprawia satysfakcję

Większa produktywność

Oprogramowania contact center są bogate w funkcje, z którymi twój zespół ma dostęp do informacji o kliencie, dzięki czemu mogą pomagać klientom szybko, profesjonalnie i produktywnie.

Dodatkowe korzyści płynące z używania contact center

czat na żywo wzrost sprzedaży

Niższe koszty obsługi klienta

Ujednolicenie, automatyzacja i optymalizacja twoich procesów obsługi klienta oznacza szybszy czas odpowiedzi, szybsze rozwiązywanie problemów i mniej powtarzających się telefonów — dzięki czemu zwiększysz produktywność zespołu i obniżysz koszty operacyjne.

Integracje cennik

Większe możliwości sprzedaży

Dzięki natychmiastowemu dostępowi do szczegółowych informacji o kliencie, takich jak dane osobowe czy historia zakupów i usług, pracownicy mogą polecać i sprzedawać więcej odpowiednich produktów czy usług.

Kompleksowe, wielokanałowe oprogramowanie contact center od LiveAgent

Oprogramowanie contact center od LiveAgent to wielokanałowe, bogate w funkcje rozwiązanie, z którym twój dział wsparcia będzie bardziej produktywny, a twoi klienci bardziej zadowoleni.

Niezawodny system ticketowy

Oprogramowanie contact center od LiveAgent oferuje zaawansowane opcje ticketowania, takie jak inteligentna dystrybucja ticketów, automatyzacja przepływu pracy, zarządzanie odpowiedzialnością, szablony wiadomości, zarządzanie SLA, rozdzielanie i łączenie ticketów, narzędzia do współpracy, raportowanie i więcej.

Wsparcie przez czat na żywo

Czat na żywo to jedna z najważniejszych funkcji oprogramowania contact center od LiveAgent, dzięki której możesz zapewniać klientom natychmiastowe wsparcie, którego oczekują od firm. 

Czat na żywo od LiveAgent zawiera dziesiątki podstawowych i zaawansowanych funkcji, w tym opcje inteligentnego przekazywania wiadomości, zaproszenia do czatu, monitoring odwiedzających, podgląd czatu na żywo i więcej.

Rozmowy głosowe i wideo rozmowy

Oprogramowanie call center w chmurze to jeden z elementów zaawansowanego rozwiązania contact center od LiveAgent. Dzięki niemu odbierzesz telefony stacjonarne i pochodzące z twojej strony internetowej, zaprojektujesz rozbudowane i spersonalizowane menu głosowe, ustalisz zasady automatyzacji przekierowania i przekazywania połączeń, nagrasz rozmowy bez ograniczeń i wiele więcej.

Integracja social media

65% ludzi między 18 a 34 rokiem życia uważa, że media społecznościowe to skuteczny kanał obsługi klienta. LiveAgent integruje najpopularniejsze kanały social media, takie jak Facebook, Twitter czy Instagram i pomaga ci śledzić i odpowiadać na wiadomości, komentarze i oznaczenia w mediach społecznościowym w jednym panelu. Z LiveAgent nie musisz przełączać kont ani korzystać z kilku urządzeń.

Zaawansowany portal samoobsługi

70% klientów woli znaleźć odpowiedzi na stronie internetowej firmy niż zadawać je przez email czy telefon. LiveAgent pozwoli ci na rozbudowanie obsługi klienta przez zindywidualizowany portal samoobsługi z bazą wiedzy, FAQ i forum. Twoi klienci sami rozwiążą problemy, bez pomocy twojego zespołu wsparcia.

odkryj miłośnik książek mkck

Potrzebujesz oprogramowania contact center?

Na rynku oprogramowań contact center znajdziesz bardzo dużo rozwiązań i wybranie odpowiedniego może być problematyczne. Kiedy zdecydujesz, jakiego rodzaju oprogramowania contact center szukasz, stwórz listę z funkcjami, które są niezbędne dla twojego zespołu obsługi klienta. Niektóre rozwiązania oferują tylko podstawowe funkcje, niektóre zaś bardziej zaawansowane. LiveAgent oferuje wielokanałowe rozwiązanie contakt center, które posiada ponad 179+ funkcji, z których zawsze możesz korzystać oraz więcej niż 40 integracji w pakiecie.

Oprogramowanie contact center od LiveAgent to rozwiązanie dla ciebie

chmura (1)

Technologia w chmurze

Ciesz się nowymi funkcjami, intuicyjnym interfejsem, zaawansowanym bezpieczeństwem i innymi korzyściami technologii w chmurze.

urodziny

Ponad 15 lat na rynku

LiveAgent pomaga firmom rozwijać się i podnosić poziom obsługi klienta od 2004 r.

Uścisk dłoni

Zaufało nam 21000 firm

Ponad 21000 firm z różnych branż wybrało LiveAgent dla obsługi klienta.

Bieg

Dostosowany do twoich potrzeb

Nasze oprogramowanie łatwo dostosujesz do swoich potrzeb i wymagań.

oszczędności dwkw

Wybierz odpowiedni plan

Najlepsze oprogramowanie contact center powinno iść w parze z twoimi celami, potrzebami i budżetem.

LiveAgent oferuje 4 różne plany – w tym jeden zupełnie darmowy – bez umów czy ukrytych opłat. Nasze ceny są przystępne i przejrzyste, naliczane za miesiące korzystania z oprogramowania. W każdej chwili możesz zmienić plan na tańszy lub droższy oraz dodać lub usunąć pracowników. 

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.