Stań się osiągalny dzięki oprogramowaniu contact center.

Zwiększ swoje wysiłki w zakresie obsługi klienta dzięki wielokanałowemu centrum kontaktowemu LiveAgent już dziś.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej    
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Stwórz bezproblemową obsługę serwisową dzięki oprogramowaniu contact center

Twoi wirtualni klienci używają wielu kanałów, żeby się z tobą skontaktować i oczekują spójnej, sprawnej komunikacji poprzez wiele kanałów. To dlatego większość firm, które pracują z klientami, korzysta z rozwiązań contact center, żeby zapewnić klientom płynną, wielokanałową obsługę.

Niezależnie od kanałów, z których korzystają Twoi klienci – dzięki oprogramowaniu centrum kontaktowego LiveAgent możesz łatwo, wygodnie i skutecznie zarządzać wszystkimi interakcjami z klientami z jednego miejsca.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software
key points illustration

Czym jest oprogramowanie contact center?

Oprogramowanie contact center to narzędzie, które umożliwia firmom organizację interakcji z klientami z różnych kanałów. Wliczają się w to telefony, VoIP, email, czat na żywo, wiadomości i media społecznościowe.

Coraz więcej firm korzysta z rozwiązań contact center i przewiduje się, że światowy rynek oprogramowań contact center będzie warty 47,47 miliarda do 2025 r.

Dlaczego potrzebujesz oprogramowania contact center w chmurze

Oprogramowanie contact center w chmurze likwiduje potrzebę korzystania z tradycyjnych, “stacjonarnych” rozwiązań. Oznacza to, że możesz korzystać z kompleksowego systemu contact center i jego zaawansowanych funkcji bez drogiego sprzętu, infrastruktury i profesjonalnego zespołu IT.

Rozwiązania w chmurze nadają się zarówno dla małych, jak i dużych firm. Łatwo dostosować je do swoich potrzeb, gwarantują wysokie bezpieczeństwo i są przystępne cenowo.

maintenance - illustration

Czego możesz oczekiwać od oprogramowania contact center

Lepsze zarządzanie obsługą klienta

Funkcje analityczne i raportowania oprogramowania contact center to narzędzia, z którymi managerowie mogą obserwować i zarządzać każdym aspektem obsługi klienta, śledzić istotne metryki i mieć wgląd w wyniki pracy swojego zespołu.

Większe bezpieczeństwo danych

Oprogramowania contact center gwarantują zaawansowane funkcje bezpieczeństwa, w tym szyfrowanie danych i tworzenie kopii zapasowych danych, żeby lepiej chronić poufne informacje o twoich klientach.

Większa produktywność

Oprogramowania contact center są bogate w funkcje, z którymi twój zespół ma dostęp do informacji o kliencie, dzięki czemu mogą pomagać klientom szybko, profesjonalnie i produktywnie.

Dodatkowe korzyści płynące z używania contact center

live chat increases sales

Niższe koszty obsługi klienta

Ujednolicenie, automatyzacja i optymalizacja twoich procesów obsługi klienta oznacza szybszy czas odpowiedzi, szybsze rozwiązywanie problemów i mniej powtarzających się telefonów — dzięki czemu zwiększysz produktywność zespołu i obniżysz koszty operacyjne.
Integrations pricing-icon

Większe możliwości sprzedaży

Dzięki natychmiastowemu dostępowi do szczegółowych informacji o kliencie, takich jak dane osobowe czy historia zakupów i usług, pracownicy mogą polecać i sprzedawać więcej odpowiednich produktów czy usług.

Kompleksowe, wielokanałowe oprogramowanie contact center od LiveAgent

Oprogramowanie contact center od LiveAgent to wielokanałowe, bogate w funkcje rozwiązanie, z którym twój dział wsparcia będzie bardziej produktywny, a twoi klienci bardziej zadowoleni.

Niezawodny system ticketowy

Oprogramowanie contact center od LiveAgent oferuje zaawansowane opcje ticketowania, takie jak inteligentna dystrybucja ticketów, automatyzacja przepływu pracy, zarządzanie odpowiedzialnością, szablony wiadomości, zarządzanie SLA, rozdzielanie i łączenie ticketów, narzędzia do współpracy, raportowanie i więcej.
LiveAgent: Ticketing Software Demo | Live Agent03:21Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo
Live Agent
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Wsparcie przez czat na żywo

Czat na żywo to jedna z najważniejszych funkcji oprogramowania contact center od LiveAgent, dzięki której możesz zapewniać klientom natychmiastowe wsparcie, którego oczekują od firm.

Czat na żywo od LiveAgent zawiera dziesiątki podstawowych i zaawansowanych funkcji, w tym opcje inteligentnego przekazywania wiadomości, zaproszenia do czatu, monitoring odwiedzających, podgląd czatu na żywo i więcej.

Rozmowy głosowe i wideo rozmowy

Oprogramowanie call center w chmurze to jeden z elementów zaawansowanego rozwiązania contact center od LiveAgent. Dzięki niemu odbierzesz telefony stacjonarne i pochodzące z twojej strony internetowej, zaprojektujesz rozbudowane i spersonalizowane menu głosowe, ustalisz zasady automatyzacji przekierowania i przekazywania połączeń, nagrasz rozmowy bez ograniczeń i wiele więcej.
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent
How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Integracja social media

65% ludzi między 18 a 34 rokiem życia uważa, że media społecznościowe to skuteczny kanał obsługi klienta. LiveAgent integruje najpopularniejsze kanały social media, takie jak Facebook, Twitter czy Instagram i pomaga ci śledzić i odpowiadać na wiadomości, komentarze i oznaczenia w mediach społecznościowym w jednym panelu. Z LiveAgent nie musisz przełączać kont ani korzystać z kilku urządzeń.

Zaawansowany portal samoobsługi

70% klientów woli znaleźć odpowiedzi na stronie internetowej firmy niż zadawać je przez email czy telefon. LiveAgent pozwoli ci na rozbudowanie obsługi klienta przez zindywidualizowany portal samoobsługi z bazą wiedzy, FAQ i forum. Twoi klienci sami rozwiążą problemy, bez pomocy twojego zespołu wsparcia.

book lover - illustration
LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview | Live Agent05:20Youtube video: LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview
Live Agent

Potrzebujesz oprogramowania contact center?

Na rynku oprogramowań contact center znajdziesz bardzo dużo rozwiązań i wybranie odpowiedniego może być problematyczne. Kiedy zdecydujesz, jakiego rodzaju oprogramowania contact center szukasz, stwórz listę z funkcjami, które są niezbędne dla twojego zespołu obsługi klienta. Niektóre rozwiązania oferują tylko podstawowe funkcje, niektóre zaś bardziej zaawansowane. LiveAgent oferuje wielokanałowe rozwiązanie contakt center, które posiada ponad 179+ funkcji, z których zawsze możesz korzystać oraz więcej niż 40 integracji w pakiecie.

Oprogramowanie contact center od LiveAgent to rozwiązanie dla ciebie

Technologia w chmurze

Ciesz się nowymi funkcjami, intuicyjnym interfejsem, zaawansowanym bezpieczeństwem i innymi korzyściami technologii w chmurze.

Zaufało nam 30000 firm

Ponad 30000 firm z różnych branż wybrało LiveAgent dla obsługi klienta.

Dostosowany do twoich potrzeb

Nasze oprogramowanie łatwo dostosujesz do swoich potrzeb i wymagań.
Savings illustration

Wybierz odpowiedni plan

Najlepsze oprogramowanie contact center powinno iść w parze z twoimi celami, potrzebami i budżetem.

LiveAgent oferuje 4 różne plany – w tym jeden zupełnie darmowy – bez umów czy ukrytych opłat. Nasze ceny są przystępne i przejrzyste, naliczane za miesiące korzystania z oprogramowania. W każdej chwili możesz zmienić plan na tańszy lub droższy oraz dodać lub usunąć pracowników.

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent - bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz Nie wymagamy karty kredytowej
Artykuły powiązane zOprogramowanie Contact Center
Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

Darmowy czat internetowy

Czat na żywo to narzędzie komunikacji online, które oferuje pomoc klientom. LiveAgent zapewnia wiele kanałów komunikacji, w tym czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo i formularz kontaktowy. Integracja z Twitterem oferuje rozwiązanie o przystępnych cenach.

Śledź, co się dzieje, gdy jesteś z dala od laptopa. LiveAgent ma mobilną aplikację pomocy technicznej dla systemów iOS i Android.

Mobilne aplikacje pomocy technicznej

Nagrody i certyfikaty, partnerzy, program lojalnościowy. Blog, Akademia, integracje. Zadzwoń lub zapisz się na demo, aby uzyskać więcej informacji o LiveAgent.

Chcesz przenieść się z LiveChat do LiveAgent? Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i O2 i zapewniaj światowej klasy wsparcie.

Chcesz przejść z LiveChat do LiveAgent?

LiveAgent zapewnia oprogramowanie obsługujące tłumaczenia w 43 językach i jest alternatywą dla Intercom. Przenosząc się z Zopim, możesz wypróbować różne plany cenowe. Integracja z Voyced VoIP jest również możliwa. LiveAgent oferuje demo, aby pomóc klientom w osiąganiu ich celów biznesowych. Tworzenie konta jest łatwe, a LiveAgent korzysta z plików cookie na swojej stronie.

Przekazywanie połączeń zadba o Twoje połączenia. Obsługiwane transfery czekają na zakończenie połączenia, dopóki nie zostanie ono odebrane, odrzucone lub po prostu nie odebrane przez innego agenta.

Przekazywanie połączeń

LiveAgent to kompleksowe narzędzie do komunikacji z klientami, które przyspiesza i usprawnia obsługę klienta i oferuje wiele funkcjonalności oraz integracji, zadowalając duże i małe biznesy. Firma prowadzi blog, oferuje szablony i słowniczek, a także posiada program lojalnościowy i newsletter z aktualizacjami i zniżkami. LiveAgent zapewnia także bezpieczeństwo danych, przestrzega regulaminu oraz polityki prywatności i oferuje darmową wersję testową. Narzędzie posiada uniwersalną skrzynkę odbiorczą i pomaga w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych przez różne kanały. Możliwe jest również przeniesienie danych z innych narzędzi, w tym z Teamwork Desk.

LiveAgent pomaga branży detalicznej w zapewnieniu najlepszej możliwej obsługi klienta. LiveAgent - jedno rozwiązanie omnichannel, które usatysfakcjonuje każdego klienta.

Oprogramowanie Helpdesk dla handlu detalicznego

Platforma LiveAgent oferuje wielojęzyczne oprogramowanie do obsługi klienta, zapewniające wsparcie na czacie na żywo i narzędzia do obsługi klienta. Skupia się na potrzebach millenialsów i młodych dorosłych, poruszając tematy związane z modą, technologią, sztuką i sportem. Oferuje również integrację z różnymi platformami mediów społecznościowych.

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Dołącz do najlepszych firm w zapewnianiu lepszej pomocy technicznej dzięki LiveAgent.

Przenieś swoje dane z CallHub do LiveAgent

Przenieś dane do LiveAgent - najlepsze rozwiązanie dla firm. Kosztuje 29 euro/miesiąc i oferuje bezpłatne wypróbowanie. Zwiększ swoją obsługę klienta.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo