Czy twoi klienci są zadowoleni z obsługi klienta?

Zadowoleni klienci są bardziej lojalni, chętniej wracają po twoje usługi czy produkty i chętniej polecają twoją markę. To większe zyski dla twojej firmy przy niższych kosztach utrzymania. Pomiar zadowolenia klienta to teraz norma w wielu firmach, dzięki której masz dostęp do cennych informacji na temat wyników twojego zespołu.

Funkcje raportowania LiveAgent, zintegrowane z jednym z najlepszych oprogramowań customer satisfaction, pozwolą ci podnieść poziom swojej obsługi klienta. Z łatwością możesz otrzymywać opinie od swoich klientów, śledzić jakość obsługi i zrozumieć lepiej swoich klientów, żeby zapewniać im jeszcze lepszą obsługę.

Dlaczego zadowolenie klientów jest takie ważne

recenzja

Postaw na marketing szeptany

Zadowoleni klienci to darmowy marketing szeptany! 69% klientów poleciłoby firmę, z którą mieli pozytywne doświadczenia, a 50% klientów częściej wracałoby po produkty czy usługi.(NewVoiceMedia)

opinia

Niezadowoleni klienci to więcej pracy

Niezadowoleni klienci psują atmosferę i zaufanie. 95% klientów po negatywnym doświadczeniu z firmą “podjęłoby jakieś kroki”, np. opowiedziało o swoich doświadczeniach rodzinie i znajomym lub przeszło do innej firmy. (RightNow)

Zwiększona satysfakcja i lojalność klientów

Zadowoleni klienci to lojalni klienci

Zadowoleni klienci budują zaufanie do twojej marki. 10% wzrost zadowolenia klientów prowadzi do 12% wzrostu zaufania wśród klientów. (Institute of Customer Service)

Dolar trzymany w dwóch rękach

Zdobywanie klientów jest droższe niż utrzymanie

Zdobywanie klientów kosztuje więcej niż ich utrzymanie. Zdobywanie nowych klientów kosztuje od 5 do 25 razy więcej niż utrzymanie klientów. (Harvard Business Review)

opinie h2ft

Czym jest oprogramowanie pomiaru zadowolenia klientów?

Oprogramowanie pomiaru zadowolenia klientów (customer satisfaction) to narzędzie, które pozwala firmom na łatwe zdobywanie, organizacje i zarządzanie opiniami klientów, na pomiar zadowolenia klientów i zidentyfikowanie niezadowolonych klientów. Aplikacje mogą zawierać funkcje analityczne, ankiety, opinie, śledzenia skarg, raportowanie i więcej. Oprócz pomiaru zadowolenia z twoich usług i obsługi, oprogramowanie customer satisfaction pomoże ci w ocenie wyników twoich pracowników obsługi klienta w oparciu o opinie, które otrzymują.

Dlaczego zadowolenie klientów ma znaczenie

biznes i finanse (1)

Zadowoleni klienci to większe zyski

Wysokie zadowolenie klientów generuje więcej zysków. Zadowoleni klienci, którzy mieli dobre doświadczenie z firmą, wydają 140% więcej niż ci, którzy mieli negatywne doświadczenia. (Harvard Business Review).

czat na żywo wzrost sprzedaży

Zadowoleni klienci to długofalowe korzyści

Zadowoleni klienci na dłuższą metę przyniosą ci wyższe zyski. Klienci z pozytywnymi doświadczeniami długofalowo przynoszą od 600% do 1400% więcej zysku niż klienci krytykujący firmę. (Bain & Company)

Pomiar zadowolenia klientów jest niezwykle istotny

Na dzisiejszym przepełnionym rynku świetny produkt nie jest gwarancją sukcesu, potrzebujesz jeszcze świetnej obsługi. Jakość obsługi klienta twojej firmy bezpośrednio wpływa na zadowolenie klientów z twojej marki. Jeśli nie mierzysz satysfakcji klientów, nie dowiesz się, czy są zadowoleni ze wsparcia klienta twojego przedsiębiorstwa.

raport mx0a

Zapewnij klientom lepsze doświadczenia z LiveAgent i zwiększ ich zadowolenie

Oprogramowanie obsługi klienta LiveAgent to kompleksowe, wielokanałowe rozwiązanie. Funkcje pomiaru zadowolenia klientów to jedynie ułamek możliwości programu. Zawiera ponad 179 funkcji, które pomogą ci zorganizować komunikację z klientami, podnieść poziom obsługi i zwiększyć wyniki zadowolenia klientów.

Kompleksowe rozwiązanie dla wsparcia klienta

Zostaw za sobą korzystanie z kilku programów. LiveAgent oferuje:

  • – niezawodny system ticketowy z inteligentną dystrybucją ticketów
  • – Wbudowane call center, które obsługuje rozmowy i wideo rozmowy
  • – Czat na żywo z zaproszeniami do rozmowy i monitorowaniem odwiedzających
  • – Portal samoobsługi z bazą wiedzy, FAQ i forum
  • – Integracje najważniejszych mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter czy Instagram
praca oh83
wybór bwbs

Zapewniaj klientom wielokanałową obsługę

W dzisiejszych czasach klienci korzystają z wielu form kontaktu, żeby skontaktować się z firmami i oczekują płynnej komunikacji poprzez różne kanały. Dzięki oprogramowaniu LiveAgent możesz z łatwością zarządzać interakcjami z klientami w jednym miejscu i zapewniać im doskonałą obsługę, niezależnie od wybranego kanału.

Zwiększ wydajność zespołu obsługi klienta

Liczne funkcje (w tym zautomatyzowane przekazywanie ticketów zarządzanie SLA, szablony wiadomości, funkcje współpracy czy natychmiastowy dostęp do informacji i historii klienta) pozwalają twojemu zespołowi na szybkie, wydajne i zindywidualizowane wsparcie klienta — co sprawia, że zadowolenie twoich klientów rośnie.

undraw być dumnym qne1
Kobieta analizuje proces na trzech plakatach

Więcej niż pomiar zadowolenia klientów

Mierz wyniki zespołu obsługi klienta i określ, co możesz zrobić lepiej. LiveAgent oferuje zaawansowane funkcje analityczne i raportowania, które pozwolą ci na śledzenie licznych metryk i KPI oraz na wygenerowanie różnych raportów, takich jak wykorzystanie kanałów, wyniki i dostępność pracowników, stosowanie KPI, śledzenie czasu i więcej.

Dlaczego LiveAgent to oprogramowanie obsługi klienta dla ciebie

urodziny

Ponad 15 lat doświadczenia

Pomagamy firmom podnosić poziom obsługi klienta od 2004 r.

recenzja

Wybrało nas 21 000 firm

LiveAgent zaufało już 21000 firm z różnych branż z całego świata.

Bieg

Dostosujesz go do swoich potrzeb

Oprogramowanie łatwo spersonalizować i dostosować do swoich potrzeb.

Torba z pieniędzmi i moneta

Przejrzysta i przystępna cena

Bez umów, bez ukrytych kosztów. Po prostu wybierz jeden z 4 różnych planów w przystępnych cenach – w tym jeden darmowy.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.