Wersja próbna

Oprogramowanie do badania doświadczeń klientów

Zaskocz swoich klientów i zwiększ ich satysfakcję.
  • ✓ Brak opłat konfiguracyjnych   
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej    
  • ✓ Analuj w dowolnym momencie
Używany przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Animacja Nagłówka
Oprogramowanie do obsługi klienta

Bądź na b]eżąco dzięki oprogramowaniu do obsługi klienta

Pomagamy tworzyć rozwiązania omnichannel, które pokochają Twoi klienci.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Karta kredytowa nie jest wymagana    
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie


Rozpocznij | 14 dni za darmo

Używane przez

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

Play Wow button
Tour

Oprogramowanie do obsługi klienta z uczuciem wow

Oprogramowanie obsługi klienta odgrywa kluczową rolę w zbieraniu, organizowaniu i śledzeniu opinii klientów we współczesnym biznesie.

Korzystanie z CX oprogramowanie może radykalnie poprawić relacje z klientami, ponieważ pozwala szybko i skutecznie na nie reagować. Analizując dane gromadzone za pomocą tego oprogramowania, może to również wpłynąć na bieżące strategie marketingowe i rozwoju biznesu.

LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga w personalizacji interakcji z klientami. Łączy wszystkie kanały komunikacji — pocztę e-mail, czat na żywo, rozmowy telefoniczne i media społecznościowe — we wspólnej skrzynce odbiorczej firmy i zapewnia kompleksowe rozwiązanie pomocy technicznej.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

Close More

Co to jest oprogramowanie do obsługi klienta?

Doświadczenie klienta (zwane również CX) jest definiowane jako całkowita suma doświadczeń, które Twoi klienci otrzymują poprzez interakcję z Twoją firmą. Doświadczenie klienta jest niezwykle ważną częścią sukcesu biznesowego, ponieważ większość klientów oczekuje osobistych relacji z markami, z którymi wchodzą w interakcję.

Reagowanie szybko i skutecznie na zapytania, sugestie i skargi klientów ma zatem kluczowe znaczenie – szczególnie w sytuacji, kiedy większość firm musi zarządzać coraz większą liczbą kanałów komunikacji. Z tego powodu oprogramowanie do obsługi klienta jest niezbędne dla większości marek. Takie narzędzia jednak wciąż są niedoceniane, a firmy nadal używają Outlooka do zarządzania udostępnionymi skrzynkami pocztowymi.

Zaawansowane oprogramowanie do obsługi klienta

Oprogramowanie do obsługi klienta, takie jak LiveAgent, umożliwia połączenie wszystkich interakcji z klientami w zintegrowany, bezproblemowy system. Poprawia doświadczenie klienta na wszystkich etapach jego podróży zakupowej, ponieważ umożliwia bezpośrednią komunikację między klientami a pracownikami.

Zazwyczaj oprogramowanie CX korzysta z systemu zgłoszeń, w którym indywidualne zapytania użytkowników są rejestrowane, a następnie ustawiane w kolejce do odpowiedzi. Zaawansowane systemy, takie jak LiveAgent, mogą łączyć wiele różnych kanałów komunikacji w jeden system zgłoszeniowy, usprawniający wszystkie interakcje z klientami.

Funkcje LiveAgent
undraw smiley face lmgm

Jakie są kluczowe elementy najlepszego oprogramowania do zarządzania doświadczeniami klientów?

Wybierając oprogramowanie do obsługi klienta, należy zwrócić uwagę na jego kluczowe funkcje. Czego zatem się spodziewać?

Increase icon

Raportowanie i analizy

Aby Ci pomóc, najlepsze oprogramowanie do zarządzania doświadczeniami klientów zapewnia narzędzia do śledzenia Twojego sukcesu w odpowiadaniu na zapytania klientów. LiveAgent zapewnia w pełni funkcjonalny pakiet analityczny.

Group 370 icon

Hybrydowy strumień obsługi zgłoszeń

Najlepsze systemy obsługi klienta łączą wszystkie kanały komunikacji w jednej skrzynce odbiorczej. LiveAgent robi to przy użyciu pliku hybrydowego strumienia ticketów.

Gameboy icon

Funkcje grywalizacji

Oprogramowanie do obsługi klienta dotyczy nie tylko Twoich klientów. LiveAgent zawiera funkcje grywalizacji, których możesz użyć także do nagradzania swojego zespołu.

Korzyści płynące z koncentracji na doświadczeniu klienta

Istnieje wiele powodów, dla których skupienie się na doświadczeniu klienta to ogromna korzyść dla marki. Wymieńmy te najważniejsze:

Money Bag

Zwiększ rentowność

Skoncentrowanie się na doświadczeniu klienta może zwiększyć rentowność nawet o 32%. Szybka i uprzejma reakcja na wiadomości klientów często może mieć wpływ na to, czy klient dokonuje zakupu u nas, czy decyduje się na zakup podobnego produktu w innym miejscu. 

dollar in zoom

Zobacz obszary poprawy

Korzystanie z oprogramowania do zarządzania interakcjami z klientami może dostarczyć danych, które mają bezpośredni wpływ na planowanie biznesowe. Korzystając z oprogramowania takiego jak LiveAgent, możesz łatwo zobaczyć trendy w kontaktach z klientami i wskazać obszary, które warto poprawić.

Clock icon

Ułatw to swojemu zespołowi

Pomyśl o swoim ciężko pracującym zespole! Obsługa klienta może być trudnym i złożonym zadaniem, a narzędzie, które je ułatwia, to dla Twojej firmy ogromna wartość.

Korzyści biznesowe
undraw fast loading 0lbh

Pomiar doświadczenia klienta

Jedną z głównych zalet oprogramowania do zarządzania doświadczeniami klienta jest możliwość zmierzenia, jak dobrze komunikujesz się z klientami. Chociaż istnieją samodzielne programy do pomiaru doświadczeń klientów, najlepszym podejściem dla większości firm jest użycie zintegrowanego systemu, takiego jak LiveAgent.

Korzystając z LiveAgent, możesz szybko opracować szereg wskaźników, które dadzą Ci przegląd skuteczności obsługi klienta. Oto najważniejsze z nich:

Union icon

Wynik rekomendacji

Najbardziej podstawowym wskaźnikiem jest Twój współczynnik rekomendacji. Pytając klientów, czy poleciliby Twoją firmę znajomemu, możesz uzyskać obraz tego, jak dobrze ich obsługujesz.

Tachometer icon

Ocena satysfakcji

Bardziej złożone podejście polega na zebraniu danych dotyczących wskaźnika satysfakcji klienta (CSAT) za pomocą zautomatyzowanej ankiety, w której klienci proszeni są o wyrażenie opinii w kilku obszarach.

Clock

Rozdzielczość Czasu & FCR

Upewnij się, że mierzysz średni czas potrzebny na rozwiązanie zgłoszeń. Rozwiązanie pierwszego kontaktu (FCR) to podzbiór czasu rozwiązania problemu, ale ten wskaźnik sprawdza, ile zapytań klientów zostało rozwiązanych przy pierwszym kontakcie.  

Close More

Wybór oprogramowania do obsługi doświadczeń klientów

Podczas określania, które oprogramowanie obsługi klienta jest dla Ciebie odpowiednie, należy wziąć pod uwagę wiele czynników. Przy tak wielu dostępnych na rynku rozwiązaniach oprogramowania do zarządzania doświadczeniami klientów, łatwo jest zostać przytłoczonym.

Wybierając oprogramowanie do zarządzania doświadczeniami klientów, należy wziąć pod uwagę trzy główne kwestie:

Jakie są Twoje wymagania?

Podobnie jak w przypadku każdej decyzji biznesowej, warto zacząć od przemyślenia, czego dokładnie potrzebujesz od swojego oprogramowania. Chociaż Twoim celem powinna być satysfakcja klienta, różne narzędzia oferują różne sposoby osiągnięcia tego celu.

Jeśli Twoje wymagania obejmują pakiety analityczne, zintegrowany system obsługi zgłoszeń i wbudowany CRM, LiveAgent jest właściwym wyborem dla Ciebie, ponieważ domyślnie ma wszystkie wymienione funkcje.

undraw to do list a49b
undraw book lover mkck

Czy przeprowadziłeś swoje badania?

Na rynku stale pojawiają się nowe narzędzia do zarządzania doświadczeniami klientów. Z tego powodu ważne jest, aby zainwestować w oprogramowanie, które odpowiada potrzebom biznesowym – nie tylko wielkości firmy, ale także szczególnym wymaganiom branży.

Badania są tutaj kluczowe. Sprawdź nasze przewodniki dla biznesu i poszczególnych sektorów, aby dowiedzieć się, czy LiveAgent jest odpowiedni dla Twojego rodzaju działalności lub branży.

Czy porównałeś alternatywy?

Na podstawie listy wymagań i badań rynku oprogramowania CX powinieneś być w stanie porównać różne rozwiązania dla Twoich potrzeb. Istnieje wiele witryn z recenzjami (CapterraG2CrowdGetAppTrustpilot), które zapewni szczegółowe porównanie oprogramowania do zarządzania doświadczeniami klientów. Nie spiesz się, aby porównać kluczowe funkcje różnych dostępnych programów.

Kiedy to zrobisz, zauważysz, że różne elementy oprogramowania mają bardzo różne funkcje.

undraw Choose bwbs
man and woman receiving awards

Potrzebujesz lepszego oprogramowania CX?

Jeśli szukasz obecnie najlepszego oprogramowania do badania doświadczeń klientów, wypróbuj LiveAgent.

LiveAgent jest najczęściej i najwyżej recenzowanym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Rozpocznij darmowy okres próbny
Peter Komornik

LiveAgent zawiera doskonały czat na żywo, system obsługi zgłoszeń i automatyzację, dzięki którym zapewniamy wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

Peter Komornik, CEO

logo slido black

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent - bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz Nie wymagamy karty kredytowej

Często zadawane pytania dotyczące oprogramowania do obsługi klienta

Co to jest oprogramowanie do obsługi klienta?

Oprogramowanie obsługi klienta to system, w którym gromadzona jest cała komunikacja z klientami. Oznacza to, że wszystkie wiadomości klientów z różnych platform znajdują się w jednym systemie. Na przykład forum, e-mail, komunikacja na czacie na żywo. Co więcej, jest to funkcja bogaty system, który automatyzuje wiele zadań dla agentów klienta bez przełączania platform.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo