Oprogramowanie do badania doświadczeń klientów

Oprogramowanie do badania doświadczeń klientów odgrywa kluczową rolę w zbieraniu, organizowaniu i śledzeniu opinii klientów we współczesnym biznesie.

Korzystanie z oprogramowania do badania doświadczeń klientów może znacznie poprawić relacje z klientami, ponieważ umożliwia szybkie i skuteczne reakcje. Analizując dane, które gromadzisz za pomocą tego oprogramowania, możesz również wpływać na bieżące strategie marketingowe i strategie rozwoju biznesu.

LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga spersonalizować interakcje z klientami. Łączy wszystkie kanały komunikacji – e-mail, czat na żywo, połączenia telefoniczne i media społecznościowe – w jednej, wspólnej skrzynce odbiorczej firmy i zapewnia kompleksowe rozwiązanie help desk.

Zamknij Więcej

Co to jest oprogramowanie do badania doświadczeń klientów

Doświadczenie klienta (zwane również CX) jest definiowane jako całkowita suma doświadczeń, które mają Twoi klienci podczas interakcji z Twoją firmą lub marką. Doświadczenie klienta jest niezwykle ważną częścią sukcesu biznesowego, ponieważ większość klientów oczekuje osobistych relacji z markami, z którymi wchodzą w interakcję.

Reagowanie szybko i skutecznie na zapytania, sugestie i skargi klientów ma zatem kluczowe znaczenie. Niestety większość firm musi zarządzać coraz większą liczbą kanałów komunikacji. Z tego powodu oprogramowanie do obsługi klienta jest niezbędne dla większości marek. Jednak wciąż jest niedoceniane, a firmy nadal używają Outlooka do zarządzania udostępnionymi skrzynkami pocztowymi.

Zaawansowane oprogramowanie do badania doświadczeń klientów

Oprogramowanie do obsługi klienta, takie jak LiveAgent, umożliwia połączenie wszystkich interakcji z klientami w zintegrowany, płynny system. Poprawia doświadczenia klienta na wszystkich etapach jego podróży zakupowej, ponieważ umożliwia bezpośrednią komunikację między klientami a personelem.  

Zazwyczaj oprogramowanie do obsługi klienta korzysta z systemu ticketowego, w którym zapytania poszczególnych użytkowników są rejestrowane, a następnie kolejkowane w celu uzyskania odpowiedzi. Zaawansowane systemy, takie jak LiveAgent, mogą łączyć wiele różnych kanałów komunikacji w jeden system ticketowy, usprawniający wszystkie interakcje z klientami.

undra usmiechnięta twarz lmgm

Jakie są kluczowe części najlepszego oprogramowania do badania doświadczeń klientów?

Wybierając oprogramowanie do obsługi klienta, należy zwrócić uwagę na jego kluczowe funkcje. Oto, czego powinieneś się spodziewać:

008 pytanie

Wbudowany system CRM

Najlepsze oprogramowanie do badania doświadczeń klientów ma wbudowany CRM.  LiveAgent używa systemu CRM , aby zintegrować wszystkie posiadane informacje o konkretnym kliencie.

czat na żywo wzrost sprzedaży

Raportowanie i analizy

Aby Ci pomóc, najlepsze oprogramowanie do obsługi klienta zapewnia narzędzia do śledzenia sukcesu w odpowiadaniu na zapytania klientów. LiveAgent zapewnia w pełni funkcjonalny pakiet analityczny.

Połącz ulubionego dostawcę VoIP i kontakty

Hybrydowy strumień ticketowy

Najlepsze systemy obsługi klienta łączą wszystkie kanały komunikacji w jednej, ujednoliconej skrzynce odbiorczej. LiveAgent robi to przy użyciu pliku hybrydowego strumienia ticketów.

Kontroler

Funkcje grywalizacji

Oprogramowanie do obsługi klienta to nie tylko Twoi klienci. Właśnie dlatego LiveAgent zawiera funkcje grywalizacji , których możesz użyć do nagradzania swojego zespołu.

Korzyści ze skupienia się na doświadczeniach klienta

Istnieje wiele powodów, dla których ważne jest, aby skupić się na doświadczeniu klienta, ale te są najważniejsze:

dlaczego liveagent 2

Spersonalizowane doświadczenia

Najbardziej podstawowym powodem skupienia się na doświadczeniu klienta jest to, że dziś bardziej niż kiedykolwiek wcześniej klienci oczekują wspaniałych doświadczeń z markami, z którymi mają kontakt. Zamiast szukać świetnych produktów, Twoi klienci chcą mieć z Tobą dobre relacje.

Torba z pieniędzmi i moneta

Zwiększona rentowność

Skoncentrowanie się na doświadczeniu klienta może zwiększyć rentowność nawet o 32%. Szybka i uprzejma reakcja na klientów często może mieć wpływ na to, czy klient dokonuje zakupu u nas, czy decyduje się na zakup podobnego produktu w innym miejscu. 

Odzyskaj brakujące szczegóły

Zobacz obszary poprawy

Korzystanie z oprogramowania do zarządzania interakcjami z klientami może dostarczyć danych, które mają bezpośredni wpływ na planowanie biznesowe. Korzystając z oprogramowania takiego jak LiveAgent, możesz łatwo zobaczyć trendy w kontaktach z klientami i wskazać obszary, które musisz poprawić.

Stoper

Ułatwiona praca Twojego zespołu

Pomyśl o swoim ciężko pracującym zespole. Obsługa klienta może być trudną i złożoną pracą, a oprogramowanie, które ją ułatwia to dla Twojej firmy ogromna wartość.

szybkie ładowanie 0lbh

Mierzenie doświadczenia klienta

Jedną z głównych zalet oprogramowania do zarządzania doświadczeniami klienta jest możliwość pomiaru, jak dobrze komunikujesz się z klientami. Chociaż istnieją samodzielne programy do pomiaru doświadczeń klientów, najlepszym podejściem dla większości firm jest użycie zintegrowanego systemu, takiego jak LiveAgent.

Korzystając z LiveAgent, możesz szybko opracować szereg wskaźników, które dadzą Ci przegląd skuteczności obsługi klienta. Oto najważniejsze z nich:

Zwiększona satysfakcja i lojalność klientów

Wynik rekomendacji

Najbardziej podstawowym jest Twój wynik rekomendacji. Pytając klientów, czy poleciliby Twoją firmę znajomemu, możesz uzyskać migawkę tego, jak dobrze ich obsługujesz.

czat na żywo poprawia satysfakcję

Wynik satysfakcji

Bardziej złożone podejście polega na zebraniu danych dotyczących wskaźnika satysfakcji klienta (CSAT) za pomocą zautomatyzowanej ankiety, w której klienci proszeni są o opinie w kilku obszarach.

ticketing-software-increased-satisfaction

Współczynnik rezygnacji klientów

Współczynnik rezygnacji klientów to kolejna ważna miara, która może dostarczyć informacji o liczbie klientów, którzy przestali kupować Twoje produkty w określonym czasie. 

call center historia połączeń

Czas rozwiązania & FCR

Upewnij się, że mierzysz średni czas potrzebny na rozwiązanie zgłoszeń. Rozwiązanie pierwszego kontaktu (FCR) to podzbiór czasu rozwiązania problemu, ale w tym wskaźniku sprawdzasz, ile zapytań klientów zostało rozwiązanych przy pierwszym kontakcie.  

Zamykaj Częściej

Wybranie oprogramowania do badania doświadczeń klientów

Przy określaniu, które oprogramowanie do badania doświadczeń klientów jest dla Ciebie odpowiednie, należy wziąć pod uwagę wiele czynników. Przy tak wielu rozwiązaniach służących do badań doświadczeń klienta na rynku łatwo jest dać się przytłoczyć. 

Wybierając oprogramowanie do badania doświadczeń klientów, należy wziąć pod uwagę trzy główne kwestie:

Jakie są Twoje wymagania?

Podobnie jak w przypadku każdej decyzji biznesowej, powinieneś zacząć od przemyślenia dokładnie tego, czego potrzebujesz od swojego oprogramowania. Chociaż Twoim celem powinno być zadowolenie klienta, różne rozwiązania programowe oferują różne sposoby osiągnięcia tego celu. 

Jeśli Twoje wymagania obejmują pakiety analityczne, zintegrowany system ticketowy i wbudowany CRM, LiveAgent jest właściwym wyborem dla Ciebie. Domyślnie ma wszystkie wymienione funkcje.

odkryj lista rzeczy do zrobienia a49b
odkryj miłośnik książek mkck

Czy już rozejrzałeś się, co oferuje rynek?

Na rynku stale pojawiają się nowe oprogramowanie do zarządzania doświadczeniami klientów. Z tego powodu ważne jest, aby zainwestować w oprogramowanie, które odpowiada potrzebom biznesowym – nie tylko wielkości firmy, ale także szczególnym wymaganiom branży.

Badania są tutaj kluczowe. Spójrz do niektórych z naszych przewodników biznesowych i zawodowych sektorów, aby dowiedzieć się, czy LiveAgent jest odpowiedni dla Twojego rodzaju działalności lub branży.

Czy porównałeś alternatywy?

Na podstawie listy wymagań dotyczących oprogramowania do badań doświadczeń klienta powinieneś być na dobrej pozycji do porównania różnych rozwiązań dla Twoich potrzeb. Istnieje wiele witryn z recenzjami (CapterraG2CrowdGetAppTrustpilot), dzięki którym uzyskasz szczegółowe porównanie oprogramowań do zarządzania doświadczeniami klientów. Poświęć trochę czasu na porównanie kluczowych funkcji różnych dostępnych programów.

Kiedy to zrobisz, zauważysz, że różne fragmenty oprogramowania mają bardzo różne funkcje. 

wybór bwbs
kobieta i mężczyzna odbierają nagrody

Potrzebujesz lepszego oprogramowania do zarządzania CX?

Jeśli szukasz obecnie najlepszego oprogramowania do badania doświadczeń klientów, wypróbuj LiveAgent.

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Peter Komornik

LiveAgent zawiera doskonały czat na żywo, system ticketowy i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

Peter Komornik, CEO
logo slido czarne

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.