Wersja próbna

Oprogramowanie do badania doświadczeń klientów

Oprogramowanie do badania doświadczeń klientów odgrywa kluczową rolę w zbieraniu, organizowaniu i śledzeniu opinii klientów we współczesnym biznesie.

Korzystanie z oprogramowania do badania doświadczeń klientów może znacznie poprawić relacje z klientami, ponieważ umożliwia szybkie i skuteczne reakcje. Analizując dane, które gromadzisz za pomocą tego oprogramowania, możesz również wpływać na bieżące strategie marketingowe i biznesowe.

LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga spersonalizować interakcje z klientami. Łączy wszystkie kanały komunikacji – e-mail, czat na żywo, połączenia telefoniczne i media społecznościowe – w jednej, wspólnej skrzynce odbiorczej firmy i dostarcza kompleksowe rozwiązanie help desk.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone
Zamknij Więcej

Czym jest oprogramowanie do badania doświadczeń klientów

Doświadczenie klienta (zwane również CX) jest definiowane jako całkowita suma doświadczeń, które Twoi klienci otrzymują poprzez interakcję z Twoją firmą. Doświadczenie klienta jest niezwykle ważną częścią sukcesu biznesowego, ponieważ większość klientów oczekuje osobistych relacji z markami, z którymi wchodzą w interakcję.

Reagowanie szybko i skutecznie na zapytania, sugestie i skargi klientów ma zatem kluczowe znaczenie – szczególnie w sytuacji, kiedy większość firm musi zarządzać coraz większą liczbą kanałów komunikacji. Z tego powodu oprogramowanie do obsługi klienta jest niezbędne dla większości marek. Takie narzędzia jednak wciąż są niedoceniane, a firmy nadal używają Outlooka do zarządzania udostępnionymi skrzynkami pocztowymi.

Zaawansowane oprogramowanie do badania doświadczeń klientów

Oprogramowanie do obsługi klienta, takie jak LiveAgent, umożliwia połączenie wszystkich interakcji z klientami w zintegrowany, sprawny system. Poprawia doświadczenia klienta na wszystkich etapach jego podróży zakupowej, ponieważ umożliwia bezpośrednią komunikację między nim a Twoją marką.

Zazwyczaj oprogramowanie do obsługi klienta korzysta z systemu obsługi zgłoszeń, w którym zapytania poszczególnych użytkowników są rejestrowane, a następnie kolejkowane w celu udzielenia odpowiedzi. Zaawansowane systemy, takie jak LiveAgent, mogą łączyć wiele różnych kanałów komunikacji w jeden system ticketowy, usprawniający wszystkie interakcje z klientami.

undra usmiechnięta twarz lmgm

Jakie są kluczowe elementy najlepszego narzędzia do badania doświadczeń klientów?

Wybierając oprogramowanie do obsługi klienta, należy zwrócić uwagę na jego kluczowe funkcje. Czego zatem się spodziewać?

008 pytanie

Wbudowany system CRM

Najlepsze oprogramowanie do badania doświadczeń klientów ma wbudowany CRM.  LiveAgent używa systemu CRM, aby zintegrować wszystkie posiadane informacje o konkretnym kliencie.

czat na zywo wieksza sprzedaz

Raportowanie i analizy

Aby Ci pomóc, najlepsze oprogramowanie do obsługi klienta zapewnia narzędzia do śledzenia odpowiedzi na zapytania klientów. LiveAgent zapewnia w pełni funkcjonalny pakiet analityczny.

Połącz ulubionego dostawcę VoIP i kontakty

Hybrydowy strumień obsługi zgłoszeń

Najlepsze systemy obsługi klienta łączą wszystkie kanały komunikacji w jednej skrzynce odbiorczej. LiveAgent robi to przy użyciu pliku hybrydowego strumienia ticketów.

Kontroler

Funkcje grywalizacji

Oprogramowanie do obsługi klienta dotyczy nie tylko Twoich klientów. LiveAgent zawiera funkcje grywalizacji, których możesz użyć także do nagradzania swojego zespołu.

Korzyści ze skupienia się na doświadczeniach klienta

Istnieje wiele powodów, dla których skupienie się na doświadczeniu klienta to ogromna korzyść dla marki. Wymieńmy te najważniejsze:

dlaczego liveagent 2

Spersonalizowane doświadczenia

Klienci dziś bardziej niż kiedykolwiek wcześniej oczekują wspaniałych doświadczeń z markami. Zamiast szukać świetnych produktów, Twoi klienci chcą mieć z Tobą dobre relacje. I na tym warto się skupić.

Torba z pieniędzmi i moneta

Zwiększona rentowność

Skoncentrowanie się na doświadczeniu klienta może zwiększyć rentowność nawet o 32%. Szybka i uprzejma reakcja na wiadomości klientów często może mieć wpływ na to, czy klient dokonuje zakupu u nas, czy decyduje się na zakup podobnego produktu w innym miejscu. 

Odzyskaj brakujące szczegóły

Zobacz obszary do poprawy

Korzystanie z oprogramowania do zarządzania interakcjami z klientami może dostarczyć danych, które mają bezpośredni wpływ na planowanie biznesowe. Korzystając z oprogramowania takiego jak LiveAgent, możesz łatwo zobaczyć trendy w kontaktach z klientami i wskazać obszary, które warto poprawić.

Stoper

Ułatwiona praca Twojego zespołu

Pomyśl o swoim ciężko pracującym zespole! Obsługa klienta może być trudnym i złożonym zadaniem, a narzędzie, które je ułatwia, to dla Twojej firmy ogromna wartość.

szybkie ładowanie 0lbh

Mierzenie doświadczenia klienta

Jedną z głównych zalet oprogramowania do zarządzania doświadczeniami klienta jest możliwość zmierzenia, jak dobrze komunikujesz się z klientami. Chociaż istnieją samodzielne programy do pomiaru doświadczeń klientów, najlepszym podejściem dla większości firm jest użycie zintegrowanego systemu, takiego jak LiveAgent.

Korzystając z LiveAgent, możesz szybko opracować szereg wskaźników, które dadzą Ci przegląd skuteczności obsługi klienta. Oto najważniejsze z nich:

Większa satysfakcja i lojalność klientów

Współczynnik rekomendacji

Najbardziej podstawowym wskaźnikiem jest Twój współczynnik rekomendacji. Pytając klientów, czy poleciliby Twoją firmę znajomemu, możesz uzyskać obraz tego, jak dobrze ich obsługujesz.

czat na żywo poprawia satysfakcję

Współczynnik satysfakcji klienta

Bardziej złożone podejście polega na zebraniu danych dotyczących wskaźnika satysfakcji klienta (CSAT) za pomocą zautomatyzowanej ankiety, w której klienci proszeni są o wyrażenie opinii w kilku obszarach.

oprogramowanie-ticketowe-wieksza-satysfakcja

Współczynnik rezygnacji klientów

Współczynnik rezygnacji klientów to kolejna ważna miara, która może dostarczyć informacji o liczbie klientów, którzy przestali kupować Twoje produkty w określonym czasie. 

call center historia połączeń

Wskaźnik czasu rozwiązania & FCR

Upewnij się, że mierzysz średni czas potrzebny na rozwiązanie zgłoszeń. Rozwiązanie pierwszego kontaktu (FCR) to podzbiór czasu rozwiązania problemu, ale ten wskaźnik sprawdza, ile zapytań klientów zostało rozwiązanych przy pierwszym kontakcie.  

Zamykaj Częściej

Wybranie oprogramowania do badania doświadczeń klientów

Przy określaniu, które oprogramowanie do badania doświadczeń klientów jest dla Ciebie odpowiednie, należy wziąć pod uwagę wiele czynników. Wiele rozwiązań służących do badań doświadczeń klienta na rynku może z łatwością przytłoczyć.

Wybierając oprogramowanie do badania doświadczeń klientów, należy wziąć pod uwagę trzy główne kwestie:

Jakie są Twoje wymagania?

Podobnie jak w przypadku każdej decyzji biznesowej, warto zacząć od przemyślenia, czego dokładnie potrzebujesz od swojego oprogramowania. Chociaż Twoim celem powinna być satysfakcja klienta, różne narzędzia oferują różne sposoby osiągnięcia tego celu.

Jeśli Twoje wymagania obejmują pakiety analityczne, zintegrowany system obsługi zgłoszeń i wbudowany CRM, LiveAgent jest właściwym wyborem dla Ciebie, ponieważ domyślnie ma wszystkie wymienione funkcje.

odkryj lista rzeczy do zrobienia a49b
odkryj miłośnik książek mkck

Czy już wiesz,, co oferuje rynek?

Na rynku stale pojawiają się nowe narzędzia do zarządzania doświadczeniami klientów. Z tego powodu ważne jest, aby zainwestować w oprogramowanie, które odpowiada potrzebom biznesowym – nie tylko wielkości firmy, ale także szczególnym wymaganiom branży.

Badania są tutaj kluczowe. Sprawdź nasze przewodniki dla biznesu i poszczególnych sektorów, aby dowiedzieć się, czy LiveAgent jest odpowiedni dla Twojego rodzaju działalności lub branży.

Czy znasz alternatywy?

Jeśli posiadasz już listę wymagań dotyczących oprogramowania do badań doświadczeń klienta, warto porównać różne rozwiązania dla Twoich potrzeb. Istnieje wiele witryn z recenzjami (CapterraG2CrowdGetAppTrustpilot), dzięki którym uzyskasz szczegółowe porównanie oprogramowań do zarządzania doświadczeniami klientów. Poświęć trochę czasu na porównanie kluczowych funkcji różnych dostępnych programów.

Kiedy to zrobisz, zauważysz, że funkcje narzędzi mogą się od siebie znacznie różnić.

undraw wybierz
kobieta i mężczyzna odbierają nagrody

Potrzebujesz lepszego oprogramowania do zarządzania CX?

Jeśli szukasz obecnie najlepszego oprogramowania do badania doświadczeń klientów, wypróbuj LiveAgent.

LiveAgent jest najczęściej i najwyżej recenzowanym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Peter Komornik

LiveAgent zawiera doskonały czat na żywo, system obsługi zgłoszeń i automatyzację, dzięki którym zapewniamy wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

Peter Komornik, CEO
logo slido czarne

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.