Najlepszy czat na żywo dla sklepów Shopify

Zapewnij przyjemne i przyjazne środowisko w swoim sklepie internetowym dzięki oprogramowaniu do czatu LiveAgent. Poprowadź potencjalnych klientów przez lejek sprzedażowy i natychmiast wyjaśnij wszystkie ich pytania i wątpliwości.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Zatrzymaj się na moment

Kontaktuj się z klientami w czasie rzeczywistym bezpośrednio w swoim sklepie internetowym Shopify. Dzięki super szybkiej i łatwej integracji możesz natychmiast rozpocząć rozmowę.

Korzyści z pomocy na czacie na żywo

Czat na żywo stał się preferowaną platformą komunikacyjną dla kupujących online podczas przeglądania i zakupów online. Obsługa czatu LiveAgent zapewnia Twojemu zespołowi niezwykłe korzyści, zapewniając bardziej wydajną i spersonalizowaną obsługę klienta.

ticket load

Zmniejszona liczba przychodzących zgłoszeń i wniosków

Support agent sitting in fron of the notebook

Szybka, łatwa i bezpośrednia interakcja z klientem

Growing trend money

Zwiększone zaangażowanie i wskaźniki sprzedaży

Fast live chat

Lepszy wpływ na doświadczenie klienta

Wszystkie kanały komunikacji w jednym miejscu

Oprogramowanie help desk od LiveAgent integruje się z wieloma kanałami komunikacji i oferuje niemal 200 funkcji.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Podstawowe cechy

工作

Utwórz przycisk czatu w dowolnym stylu i umieść go w dowolnym miejscu w witrynie. Alternatywnie możesz wybrać już gotowy przycisk z naszej galerii przycisków. Czytaj więcej…

Database illustration

Odpowiadaj na wszystkie pytania klientów lub udzielaj im porad, jak podejmować bardziej świadome decyzje w czasie rzeczywistym. Przygotuj się, zanim klienci klikną opcję Wyślij, korzystając z widoku pisania w czasie rzeczywistym. Czytaj więcej…

Purchaes frequency

Skontaktuj się i zaoferuj pomoc swoim gościom online, zapraszając ich do czatu na żywo z agentem. Utwórz własne lub wybierz z naszej galerii zaproszeń na czat. Czytaj więcej…

What is live chat software

Pozwól swoim klientom przeglądać bez przerwy, oferując opcję dokowania okna czatu. Okno czatu można zadokować po lewej lub prawej stronie witryny. Czytaj więcej…

personalization features of LiveAgent

Uzyskaj kompleksową wiedzę na temat liczby odwiedzających witrynę, położenia geograficznego lub typu używanego adresu URL. Ręczne przypisywanie dostępnych agentów w zależności od liczby klientów oczekujących w kolejce na rozmowę. Czytaj więcej…

Website Monitoring by LiveAgent

Wyświetl wszystkie poprzednie czaty, zapytania klientów, dane i informacje. Zastosuj tagi do określonych czatów, aby przyspieszyć wyszukiwanie. Wykorzystaj zebrane dane do rozwiązywania problemów. Czytaj więcej…

0-24-támogatás

Skoncentruj się i monitoruj interakcje użytkowników online z Twoją witryną oraz czas, jaki spędzają na jej przeglądaniu. Aktywnie przygotuj się do rozmowy, zdobywając informacje na temat potencjalnego klienta. Czytaj więcej…

Hívásátirányítás előnyei

Ustaw dystrybucję czatu na predefiniowanej trasie, aby uzyskać maksymalne wykorzystanie oraz szybką i precyzyjną komunikację. Czytaj więcej…

Person with chart behind him exxplainig the data

Mierz wpływ czatu na żywo i agentów na konwersje i przychody, śledząc sesje czatu na żywo. Czytaj więcej…

LiveAgent Login

Komunikatory między zespołami lub działami umożliwiają skuteczniejszą komunikację wewnętrzną. Rozpocznij rozmowę bezpośrednio ze zgłoszenia lub trwającego czatu. Czytaj więcej…

Ponad 30 tysięcy firm nie może się mylić!

Zobacz historie sukcesu i nasze referencje, aby dowiedzieć się, jak LiveAgent może usprawnić obsługę klienta i zwiększyć zadowolenie partnerów biznesowych.

Bardzo funkcjonalne rozwiązanie do czatu na żywo

Czat na żywo działa dobrze i nie mogę się doczekać, gdy będę mógł rozmawiać w różnych językach z potencjalnymi klientami”.

Najlepszy stosunek jakości do ceny

LiveAgent to najczęściej oceniane i najlepsze oprogramowanie pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Pozostań w kontakcie z klientami we wszystkich kanałach komunikacji dzięki dodatkowym funkcjom.

Ticket

Ticket

Dla małych biznesów i profesjonalnych marketerów

15 /mo
Ticket+Chat

Ticket+Chat

Dla małych biznesów i profesjonalnych marketerów

29 /mo

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co wspólnego mają Huawei, BMW, Yamaha i O2? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj za darmo! Nie wymagamy karty kredytowej.
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Artykuły powiązane zNajlepszy czat na żywo dla sklepów Shopify
Rozważasz LiveAgent do obsługi Twojego czatu na żywo? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się, jak wypadł w naszych ogólnych testach.

Recenzja czatu na żywo LiveAgent

Chatra oferuje dobre narzędzia do komunikacji, ale jest droższy od konkurencji. LiveAgent również ma dobre funkcje, ale ma problemy z personalizacją i usuwaniem brandingu. Overall warto rozważyć LiveAgent dla obsługi klienta w mediach społecznościowych.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Umów się na demo - LiveAgent

LiveAgent offers a demo where users can learn how to achieve their business goals, whether it's increasing customer satisfaction or generating more sales. The demo provides details about LiveAgent's product and software functionality, as well as answers to questions about pricing, services, integrations, and features. The key approach emphasized by Brian Tracy and Andrej Saxon, the sales manager, is to focus on helping customers solve problems and achieve goals, rather than just selling products or services. Additionally, LiveAgent is creating user accounts and sending login information to users' email addresses. Their website uses cookies, and users are asked to accept their privacy and cookie policies.

Przenieś swój helpdesk na wyższy poziom dzięki połączniu w jednym oprogramowaniu: e-maila, czatu na żywo, mediów społecznościowych, centrum obsługi telefonicznej i bazy wiedzy.

Szukasz alternatywy dla Lucep?

Oferujemy szeroki zakres kanałów komunikacji, podczas gdy Twoje konto LiveAgent jest przygotowywane. Możesz korzystać z czatu, połączeń głosowych, rozmów wideo, formularza kontaktowego oraz innych.

Chcesz przenieść się z LiveChat do LiveAgent? Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i O2 i zapewniaj światowej klasy wsparcie.

Chcesz przejść z LiveChat do LiveAgent?

Wypróbuj LiveAgent, wielojęzyczne oprogramowanie obsługi klienta, które oferuje kompleksowe rozwiązania i wysokiej jakości wsparcie techniczne.

System ticketowy LiveAgent to coś więcej niż email. Zapewnij klientom komunikację poprzez wszystkie kanały. LiveAgent oferuje najszybszy widget czatu na rynku, który jest aktualizowany co 2,5 sekundy. LiveAgent obsługuję również integrację call center.

Szukasz alternatywy dla SupportBee?

Rozwiązania dla przemysłu i biznesu, opinie klientów, wsparcie, informacje o firmie. Zapisz się na nasz newsletter i uzyskaj najnowsze informacje o LiveAgent.

Już dziś zdobądź przewagę dzięki oprogramowaniu do interakcji z klientami. Bądź na bieżąco ze wszystkimi żądaniami klientów i popraw jakość obsługi klienta we wszystkich kanałach.

Idź ramię w ramię ze swoimi klientami

Opinie użytkowników wyrażają pozytywne opinie na temat LiveAgent, narzędzia do obsługi klienta pokonującego inne dostępne na rynku, zwiększającego efektywność i satysfakcję klientów.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo