Zapewnij przyjemne i przyjazne środowisko w swoim sklepie internetowym dzięki oprogramowaniu do czatu LiveAgent. Poprowadź potencjalnych klientów przez lejek sprzedażowy i natychmiast wyjaśnij wszystkie ich pytania i wątpliwości.
Automatyczne przekazywanie danych
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Kontaktuj się z klientami w czasie rzeczywistym bezpośrednio w swoim sklepie internetowym Shopify. Dzięki super szybkiej i łatwej integracji możesz natychmiast rozpocząć rozmowę.
Czat na żywo stał się preferowaną platformą komunikacyjną dla kupujących online podczas przeglądania i zakupów online. Obsługa czatu LiveAgent zapewnia Twojemu zespołowi niezwykłe korzyści, zapewniając bardziej wydajną i spersonalizowaną obsługę klienta.
Oprogramowanie help desk od LiveAgent integruje się z wieloma kanałami komunikacji i oferuje niemal 200 funkcji.
Utwórz przycisk czatu w dowolnym stylu i umieść go w dowolnym miejscu w witrynie. Alternatywnie możesz wybrać już gotowy przycisk z naszej galerii przycisków. Czytaj więcej…
Odpowiadaj na wszystkie pytania klientów lub udzielaj im porad, jak podejmować bardziej świadome decyzje w czasie rzeczywistym. Przygotuj się, zanim klienci klikną opcję Wyślij, korzystając z widoku pisania w czasie rzeczywistym. Czytaj więcej…
Skontaktuj się i zaoferuj pomoc swoim gościom online, zapraszając ich do czatu na żywo z agentem. Utwórz własne lub wybierz z naszej galerii zaproszeń na czat. Czytaj więcej…
Pozwól swoim klientom przeglądać bez przerwy, oferując opcję dokowania okna czatu. Okno czatu można zadokować po lewej lub prawej stronie witryny. Czytaj więcej…
Uzyskaj kompleksową wiedzę na temat liczby odwiedzających witrynę, położenia geograficznego lub typu używanego adresu URL. Ręczne przypisywanie dostępnych agentów w zależności od liczby klientów oczekujących w kolejce na rozmowę. Czytaj więcej…
Wyświetl wszystkie poprzednie czaty, zapytania klientów, dane i informacje. Zastosuj tagi do określonych czatów, aby przyspieszyć wyszukiwanie. Wykorzystaj zebrane dane do rozwiązywania problemów. Czytaj więcej…
Skoncentruj się i monitoruj interakcje użytkowników online z Twoją witryną oraz czas, jaki spędzają na jej przeglądaniu. Aktywnie przygotuj się do rozmowy, zdobywając informacje na temat potencjalnego klienta. Czytaj więcej…
Ustaw dystrybucję czatu na predefiniowanej trasie, aby uzyskać maksymalne wykorzystanie oraz szybką i precyzyjną komunikację. Czytaj więcej…
Mierz wpływ czatu na żywo i agentów na konwersje i przychody, śledząc sesje czatu na żywo. Czytaj więcej…
Komunikatory między zespołami lub działami umożliwiają skuteczniejszą komunikację wewnętrzną. Rozpocznij rozmowę bezpośrednio ze zgłoszenia lub trwającego czatu. Czytaj więcej…
Zobacz historie sukcesu i nasze referencje, aby dowiedzieć się, jak LiveAgent może usprawnić obsługę klienta i zwiększyć zadowolenie partnerów biznesowych.
„Czat na żywo działa dobrze i nie mogę się doczekać, gdy będę mógł rozmawiać w różnych językach z potencjalnymi klientami”.
LiveAgent to najczęściej oceniane i najlepsze oprogramowanie pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Pozostań w kontakcie z klientami we wszystkich kanałach komunikacji dzięki dodatkowym funkcjom.
Czy wiesz, co wspólnego mają Huawei, BMW, Yamaha i O2? LiveAgent – bingo!
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach