Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Najlepszy czat na żywo dla sklepów Shopify

Zapewnij przyjemne i przyjazne środowisko w swoim sklepie internetowym dzięki oprogramowaniu do czatu LiveAgent. Poprowadź potencjalnych klientów przez lejek sprzedażowy i natychmiast wyjaśnij wszystkie ich pytania i wątpliwości.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Zatrzymaj się na moment

Kontaktuj się z klientami w czasie rzeczywistym bezpośrednio w swoim sklepie internetowym Shopify. Dzięki super szybkiej i łatwej integracji możesz natychmiast rozpocząć rozmowę.

Korzyści z pomocy na czacie na żywo

Czat na żywo stał się preferowaną platformą komunikacyjną dla kupujących online podczas przeglądania i zakupów online. Obsługa czatu LiveAgent zapewnia Twojemu zespołowi niezwykłe korzyści, zapewniając bardziej wydajną i spersonalizowaną obsługę klienta.

ticket load

Zmniejszona liczba przychodzących zgłoszeń i wniosków

Support agent sitting in fron of the notebook

Szybka, łatwa i bezpośrednia interakcja z klientem

Growing trend money

Zwiększone zaangażowanie i wskaźniki sprzedaży

The fastest live chat software on the market

Lepszy wpływ na doświadczenie klienta

Wszystkie kanały komunikacji w jednym miejscu

Oprogramowanie help desk od LiveAgent integruje się z wieloma kanałami komunikacji i oferuje niemal 200 funkcji.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Podstawowe cechy

Utwórz przycisk czatu w dowolnym stylu i umieść go w dowolnym miejscu w witrynie. Alternatywnie możesz wybrać już gotowy przycisk z naszej galerii przycisków. Czytaj więcej…

Odpowiadaj na wszystkie pytania klientów lub udzielaj im porad, jak podejmować bardziej świadome decyzje w czasie rzeczywistym. Przygotuj się, zanim klienci klikną opcję Wyślij, korzystając z widoku pisania w czasie rzeczywistym. Czytaj więcej…

Skontaktuj się i zaoferuj pomoc swoim gościom online, zapraszając ich do czatu na żywo z agentem. Utwórz własne lub wybierz z naszej galerii zaproszeń na czat. Czytaj więcej…

Pozwól swoim klientom przeglądać bez przerwy, oferując opcję dokowania okna czatu. Okno czatu można zadokować po lewej lub prawej stronie witryny. Czytaj więcej…

Uzyskaj kompleksową wiedzę na temat liczby odwiedzających witrynę, położenia geograficznego lub typu używanego adresu URL. Ręczne przypisywanie dostępnych agentów w zależności od liczby klientów oczekujących w kolejce na rozmowę. Czytaj więcej…

Wyświetl wszystkie poprzednie czaty, zapytania klientów, dane i informacje. Zastosuj tagi do określonych czatów, aby przyspieszyć wyszukiwanie. Wykorzystaj zebrane dane do rozwiązywania problemów. Czytaj więcej…

Skoncentruj się i monitoruj interakcje użytkowników online z Twoją witryną oraz czas, jaki spędzają na jej przeglądaniu. Aktywnie przygotuj się do rozmowy, zdobywając informacje na temat potencjalnego klienta. Czytaj więcej…

Ustaw dystrybucję czatu na predefiniowanej trasie, aby uzyskać maksymalne wykorzystanie oraz szybką i precyzyjną komunikację. Czytaj więcej…

Mierz wpływ czatu na żywo i agentów na konwersje i przychody, śledząc sesje czatu na żywo. Czytaj więcej…

Komunikatory między zespołami lub działami umożliwiają skuteczniejszą komunikację wewnętrzną. Rozpocznij rozmowę bezpośrednio ze zgłoszenia lub trwającego czatu. Czytaj więcej…

Ponad 30 tysięcy firm nie może się mylić!

Zobacz historie sukcesu i nasze referencje, aby dowiedzieć się, jak LiveAgent może usprawnić obsługę klienta i zwiększyć zadowolenie partnerów biznesowych.

Bardzo funkcjonalne rozwiązanie do czatu na żywo

„Czat na żywo działa dobrze i nie mogę się doczekać, gdy będę mógł rozmawiać w różnych językach z potencjalnymi klientami”.

GetApp Livechat Review

Najlepszy stosunek jakości do ceny

LiveAgent to najczęściej oceniane i najlepsze oprogramowanie pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Pozostań w kontakcie z klientami we wszystkich kanałach komunikacji dzięki dodatkowym funkcjom.

Ticket

Ticket

Dla małych biznesów i profesjonalnych marketerów

15 /mo
Ticket+Chat

Ticket+Chat

Dla małych biznesów i profesjonalnych marketerów

29 /mo

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co wspólnego mają Huawei, BMW, Yamaha i O2? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj za darmo! Nie wymagamy karty kredytowej.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo