Idź ramię w ramię ze swoimi klientami

Dzięki oprogramowaniu do interakcji z klientem LiveAgent zawsze dzieli Cię tylko jedno kliknięcie. Pozwól swoim klientom na samodzielną eksplorację, ale pozostań blisko. Daj im nieograniczone możliwości kontaktu i zapewniaj im doskonałą obsługę klienta za każdym razem.
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Interakcja z klientami w każdym punkcie styku

Ułatwione interakcje z klientami

Nasze wielokanałowe oprogramowanie do interakcji z klientami przechowuje wszystkie zapytania klientów w scentralizowany pulpit nawigacyjny.

Odpowiadaj na tweety, wiadomości na czacie na żywo lub rozmowy telefoniczne z jednego interfejsu, przeglądając ważne informacje o klientach za pomocą naszego wbudowany CRM .

LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent helpdesk tour

Mniej zgadywania, więcej spostrzeżeń

Nasze oprogramowanie do obsługi interakcji z klientem umożliwia śledzenie drogi rozwiązywania problemów klienta przez różne kanały, pozostając w tym samym wątek zgłoszenia .

Przechwytuj potencjalnych klientów i konwertuj

Skorzystaj z najszybszego na świecie widżetu czatu na żywo, który jest wyposażony w formularze przed czatem, aktywne wyzwalacze czatu i widok pisania w czasie rzeczywistym.

Z łatwością dostosuj animację, kolor, styl i tło każdego przycisku czatu.

Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations
Szablony obsługi klienta w social media

Natychmiastowa obsługa Instagrama i Twittera

Instagram, Twitter, Facebook, Messenger czy Viber? Mamy je wszystkie. Interakcja z klientami w mediach społecznościowych nigdy nie była łatwiejsza.

Zaczynasz publikować na Twitterze? Skonfiguruj monitorowanie słów kluczowych, aby uratować relacje z klientami, zanim będzie za późno.

Wirtualne centrum telefoniczne? Jest!

Automatyczna dystrybucja połączeń, bezpłatne połączenia wewnętrzne, złożone drzewa IVR, opcje oddzwaniania i nieograniczone nagrywanie rozmów. Najlepsza część? Agenci mogą zapewnić obsługę klienta w podróży i na wszystkich urządzeniach.

Dowiedz się więcej o naszym oprogramowaniu do obsługi interakcji z klientami call center .

Oprogramowanie call center dla połączeń inbound i outbound

Społeczność & amp; samoobsługa

Zapewnij swoim klientom wyznaczoną przestrzeń do interakcji społecznościowych i samoobsługi.

Utwórz bazy wiedzy wielu marek , społecznościowe fora i formularze zgłoszeń dostosowane do estetyki Twojej firmy dzięki naszym edytorom WYSIWYG .

percentage graph

Raportuj, automatyzuj, grywalizuj, gotowe!

Oprogramowanie LiveAgent do interakcji z klientami gromadzi dane o wszystkich interakcjach z klientami i przekształca je w przydatne raporty . Uzyskaj przydatne informacje, zwiększ wydajność agentów dzięki zaawansowanej automatyzacji i zwiększ produktywność agentów dzięki gamification .

Brzmi zbyt dobrze, aby mogło być prawdziwe?

Opinie naszych Klientów mówią same za siebie

Masz dość przełączania się między telefonami, czatami, e-mailami i innymi narzędziami do komunikacji?

Nie musisz! LiveAgent to wyjątkowe oprogramowanie do interakcji z klientami, integrujące wiele kanałów komunikacji pod jednym dachem z przystępnymi i przejrzystymi cenami. Nie płać dodatkowych opłat za samo korzystanie z call center lub czatu na żywo.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Unhappy man-illustration
Peter Komornik

LiveAgent combines excellent live chat, ticketing and automation that allow us to provide exceptional support to our customers.

black Slido logo

Odkryj wszystko, co ma do zaoferowania LiveAgent

Zadowoleni klienci? Bezcenny.

Czy zauważyłeś, że oprogramowanie LiveAgent do interakcji z klientem jest najtańszą i jednocześnie najbardziej zaawansowaną opcją na rynku? Zgadza się. Sprawdź wszystko, co mamy do zaoferowania na naszej stronie z cenami.

Package Name

Ticket+Chat

Możliwości obsługi zgłoszeń i czatu na żywo obsługiwane przez automatyzację.

$29 /mo
Package Name

All-Inclusive

Czat na żywo, call center, media społecznościowe, portal klienta i obsługę zgłoszeń.

$39 /mo

Będziesz w dobrych rękach!

Obsługiwaliśmy ponad 150 milionów użytkowników końcowych, ponad 30 000 firm i mamy prawie 17 lat doświadczenia jako wiodące oprogramowanie do interakcji z klientami. Na co czekasz?

Bezpłatna 14-dniowa wersja próbna Nie wymagamy karty kredytowej
Artykuły powiązane zOprogramowanie do interakcji z klientami
Chcesz przenieść swoje dane z Lucep i szukasz innego rozwiązania? Poznaj LiveAgent i korzyści, jakie oferuje. Rozpocznij okres próbny już dzisiaj.

Chcesz przenieść się z Lucep do LiveAgent?

Chcesz przenieść swoje dane z Lucep i szukasz innego rozwiązania? Poznaj LiveAgent i korzyści, jakie oferuje. Rozpocznij okres próbny już dzisiaj.

Migracja do Liveagent jest łatwa dzięki jednej z naszych gotowych wtyczek. Liveagent jest dostępny w 43 różnych wersjach językowych i obsługuje widżety z możliwością dostosowania języka. Liveagent oferuje zawsze bezpłatny plan, a także trzy inne plany w okazyjnej cenie.

Przenieś swoje dane do LiveAgent

Przenieś swoje dane do LiveAgent bez problemów! Skorzystaj z gotowych wtyczek lub zaufaj naszym specjalistom, a przeprowadzimy migrację za Ciebie. Oferujemy darmowy okres próbny do 30 dni, bez wymogu karty kredytowej. Zapewniamy pełną obsługę klienta 24/7, uniwersalną skrzynkę odbiorczą i wsparcie wielojęzyczne. Odkryj oszczędności i znakomitą funkcjonalność LiveAgent. Rozpocznij migrację i popraw jakość obsługi klienta już dziś!

LiveAgent to więcej możliwości jeśli chodzi o obsługę klienta. To kompleksowe rozwiązanie dla twojej firmy. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz pojedyncze funkcje.

Szukasz alternatywy dla Vision?

Szukasz alternatywy dla Vision? LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta, które zwiększa satysfakcję klientów i produktywność zespołu. Z ponad 175 funkcjami i 40 integracjami, oferuje wsparcie przez e-mail, czat na żywo, call center i media społecznościowe. Skorzystaj z darmowego okresu próbnego i podnieś poziom obsługi swojej firmy bez konieczności podawania danych karty kredytowej.

LiveAgent stanowi doskonałą alternatywę dla HelpSpot. Zapoznaj się z naszym niesamowitym wielokanałowym systemem obsługi zgłoszeń i rozpocznij bezpłatny okres próbny.

Alternatywa dla HelpSpot - LiveAgent

Discover a powerful alternative to HelpSpot with LiveAgent! Streamline communication and enhance customer support with its intuitive interface and robust features. Achieve higher sales and customer satisfaction while benefiting from fast, accurate responses and comprehensive tracking capabilities. Trusted by companies like Huawei and BMW, LiveAgent is your cost-effective solution for maximizing business potential.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start a Free Trial x