Czy często rozpraszają Cię wiadomości w mediach społecznościowych od potencjalnych i obecnych klientów? Zapomnij o tym! Połącz wszystkie swoje kanały mediów społecznościowych z LiveAgent i korzystaj z zaawansowanej automatyzacji. Dzięki nieograniczonej historii i ujednoliconym wiadomościom uzyskasz potrzebne informacje o Twoich klientach.
LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, system obsługi zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Najpopularniejsze
Start-upy & Korporacje
Enterprise
Instytucje rządowe
Edukacja & NGO
Ecommerce & Usługi
Podróże & Zakwaterowanie
Marketing & Telekomunikacja
Rozrywka
Obsługa klienta w mediach społecznościowych zapewnia obsługę klienta klientom lub potencjalnym klientom za pośrednictwem platform mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram lub Twitter. Obsługa klienta w mediach społecznościowych obejmuje odpowiadanie na bezpośrednie wiadomości, komentarze i wzmianki w ciągu 24 godzin.
Najlepszym sposobem wykorzystania mediów społecznościowych jako narzędzia do obsługi klienta jest traktowanie kanałów mediów społecznościowych tak, jak oficjalne zgłoszenie od klienta. Udzielaj szybkich, uczciwych, słodkich i kompetentnych odpowiedzi na wszelkie wiadomości, komentarze lub wzmianki.
Oprogramowanie do obsługi klienta w mediach społecznościowych jest częścią rozwiązania help desk. Umożliwia przedstawicielom klientów szybkie odpowiadanie na zapytania klientów z jednego interfejsu. Dzięki temu nie muszą przełączać się między platformami, aby odebrać. Oprogramowanie może zapobiec frustracji i niezadowoleniu klientów, ponieważ nigdy nie stracisz kontaktu z zapytaniami klientów. Obecność i szybkie reagowanie jest ważne dla budowania relacji z klientami na platformach SoMe. Dzięki temu rozwiązaniu do obsługi klienta w mediach społecznościowych możesz skutecznie i skutecznie budować lojalność klientów od razu.
LiveAgent łączy się z wieloma platformami mediów społecznościowych. Na przykład za każdym razem, gdy otrzymasz komentarz lub wzmiankę o poście z Instagrama, otrzymasz zgłoszenie w LiveAgent. To samo dotyczy Twittera. Co więcej, możesz połączyć Viber i Facebook.
Media społecznościowe są ważne dla obsługi klienta, ponieważ umożliwiają firmom interakcję z odbiorcami. Firmy mogą łatwo informować swoich klientów o nadchodzących wydarzeniach, wyprzedażach lub zmianach. W ten sam sposób klienci mogą się kontaktować firmy z pytaniami, komentarzami lub wątpliwościami. Jeśli pytania klientów pozostaną bez odpowiedzi, klienci nie zawahają się przenieść swojej firmy gdzie indziej.
Dedykowane centrum z oprogramowaniem portalu klienta
Portal klienta LiveAgent umożliwia skuteczną samoobsługę klientów poprzez bazy wiedzy i fora. Zapewnia także wewnętrzne zarządzanie wiedzą dla agentów obsługi klienta, ułatwiając komunikację i interakcje w zespole.
Oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail
Oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail, takie jak LiveAgent, oferuje integrację różnych kanałów komunikacji, uniwersalną skrzynkę odbiorczą, działy i obowiązki, automatyzację marketingu e-mailowego, analitykę, funkcje współpracy zespołowej i szablony e-mail. Może to pomóc w efektywnym zarządzaniu relacjami z klientami i zwiększeniu satysfakcji klientów.
Zbuduj dobrobyt dzięki oprogramowaniu do obsługi klientów
Nasza aplikacja obsługuje wiele języków i znaków specjalnych, umożliwiając komunikację w ojczystym języku. LiveAgent oferuje narzędzia do obsługi klienta i integrację mediów społecznościowych.
Pozyskuj więcej potencjalnych klientów dzięki czatowi na żywo
Oprogramowanie do czatu na żywo, takie jak LiveAgent, pozwala zwiększyć współczynniki konwersji, utrzymanie klientów i zaangażowanie. Dzięki funkcjom inteligentnego routingu, proaktywnych zaproszeń i analizy czatu, firma może poprawić obsługę klienta i zwiększyć efektywność.
Zakończmy złą obsługę za pomocą oprogramowania help desk
LiveAgent offers pre-defined message templates for quicker customer response, as well as the ability to collect multiple messages from different sources into one thread. With plans starting at $9 per month, LiveAgent's frequently and highly rated technical support software is a cost-effective option for small businesses. Different price points offer increasing email addresses, chat buttons, and WhatsApp options. LiveAgent is a reliable choice for businesses looking to stay closer to their customers and respond quickly to their needs.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.