LiveAgent to wielokanałowe oprogramowanie pomocy technicznej, które gromadzi wszystkie interakcje z klientami z wielu sieci społecznościowych i organizuje je w jednym miejscu. Korzystanie z LiveAgent do obsługi klienta pozwala skupić się na najważniejszych zadaniach biznesowych przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiego poziomu satysfakcji klienta.
Obsługa mediów społecznościowych przez LiveAgent jest szybka, wydajna i opłacalna. Wypróbuj już dziś.
Automatyczne przekazywanie danych
Rejestrując się, akceptuję regulamin orazPolitykę prywatności.
Czy często rozpraszają Cię wiadomości w mediach społecznościowych od potencjalnych i obecnych klientów? Zapomnij o tym! Połącz wszystkie swoje kanały mediów społecznościowych z LiveAgent i korzystaj z zaawansowanej automatyzacji. Dzięki nieograniczonej historii i ujednoliconym wiadomościom uzyskasz potrzebne informacje o Twoich klientach.
Nasza integracja z Facebookiem eliminuje potrzebę monitorowania wielu urządzeń, kont i udostępniania danych logowania. Wszyscy agenci mogą odpowiadać na zgłoszenia z Twojej uniwersalnej skrzynki odbiorczej, więc nie musisz być zależny od administratora strony na Facebooku.
Korzystanie z integracji z Facebookiem jest łatwe. Po prostu połącz swoje strony na Facebooku z pulpitem nawigacyjnym LiveAgent. Wszelkie komentarze do Twoich postów lub wzmianki na Twojej stronie zostaną automatycznie zamienione na zgłoszenia, na które możesz odpowiedzieć, a następnie je zarchiwizować.
Integracja LiveAgent z Facebook Messenger umożliwia czatowanie w czasie rzeczywistym z klientami. Gdy Twoja strona na Facebooku otrzyma bezpośrednią wiadomość, jest ona natychmiast konwertowana na zgłoszenie (ticket) i umieszczana na pulpicie nawigacyjnym LiveAgent. Możesz łatwo odpowiedzieć, wysłać załączniki, a nawet nacisnąć przycisk „Lubię to”.
Integracja LiveAgent na Twitterze umożliwia monitorowanie wszystkich @wzmianek o Twojej stronie lub dowolnych #tagów, które wybierzesz.
Połącz swoje konto na Twitterze z pulpitem nawigacyjnym LiveAgent i wybierz, które tagi i wzmianki chcesz monitorować. Wszystkie monitorowane tagi i wzmianki zostaną automatycznie zamienione na zgłoszenia i mogą być automatycznie przypisane do dowolnego działu, który wybierzesz. LiveAgent automatycznie pobierze wszystkie tweety z monitorowanymi słowami kluczowymi i możesz zacząć odpowiadać na nie z pulpitu nawigacyjnego.
Integracja LiveAgent z Instagramem umożliwia przeglądanie i odpowiadanie na posty, w których Twoja marka została oznaczona lub wspomniana, a także odpowiadanie na wszelkie komentarze do Twoich postów. Dzięki uniwersalnej skrzynce odbiorczej LiveAgent masz wszystkie swoje zgłoszenia w jednym miejscu, więc nie ma potrzeby monitorowania wielu urządzeń lub kont. LiveAgent oszczędza czas agentów, zwiększa ich produktywność i skraca ich czas odpowiedzi na zapytania. Wypróbuj już teraz.
Integracja LiveAgent z Viber będzie dostępna już wkrótce. Umożliwi to odbieranie i odpowiadanie na wiadomości Viber w Twojej uniwersalnej skrzynce odbiorczej, a także przesyłanie wiadomości do kontaktów, które „śledzą” Twoją markę. Nadawanie wiadomości to świetne narzędzie dla firm, które chcą podzielić swoich klientów na grupy i wysyłać im ukierunkowane komunikaty marketingowe.
Nie musisz spędzać godzin w mediach społecznościowych, aby w odpowiednim czasie odpowiadać swoim klientom.
Każda wiadomość z kanałów mediów społecznościowych trafi w to samo miejsce, co e-maile, czaty i rozmowy telefoniczne.
Wybierz spośród setek wyzwalaczy i warunków, aby zautomatyzować przepływ pracy i procesy.
Użyj określonych tagów lub oddzielnych działów do zarządzania kanałami wsparcia mediów społecznościowych.
Zwiększ swoją produktywność, używając gotowych wiadomości, dodając załączniki i wstawiając notatki.
LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, system obsługi zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Przyjęliśmy inne podejście niż pozostałe oprogramowania na rynku. Niektóre kanały oferujemy jako dodatki, co pozwala zaoszczędzić pieniądze, zwłaszcza jeśli masz dużą liczbę agentów. Płać tylko za to, z czego korzystasz dzięki naszym przejrzystym cenom.
Usprawniając obsługę klienta społecznościowego w oprogramowanie pomocy technicznej, zyskujesz przewagę nad konkurencją. Klienci chcą się z Tobą łatwo kontaktować, bez konieczności zastanawiania się, który kanał jest najszybszy dla uzyskania odpowiedzi.
Pamiętaj, że stare, dobre e-maile są stopniowo zastępowane przez rzeczywisty czat na żywo, oprogramowanie call center i wiadomości w mediach społecznościowych. Dzięki LiveAgent możesz udzielać natychmiastowych odpowiedzi. Inwestycja w oprogramowanie do obsługi klienta pomoże Ci zapewnić szybkie, wygodne i bezproblemowe wsparcie.
Zobacz nasze historie sukcesu i referencje, aby dowiedzieć się, w jaki sposób LiveAgent może usprawnić obsługę klienta i zwiększyć zadowolenie partnerów biznesowych.
LiveAgent dostosowuje się do wielkości firmy i branży. Pomagamy organizacjom wszystkich typów i rozmiarów. Sprawdź, co mają do powiedzenia na temat korzystania z naszego oprogramowania.
Start-upy & Korporacje
Enterprise
Instytucje rządowe
Edukacja & NGO
Ecommerce & Usługi
Podróże & Zakwaterowanie
Marketing & Telekomunikacja
Rozrywka
Dlaczego firmy zaczęły komunikować się ze swoimi klientami za pośrednictwem oprogramowania do obsługi klienta, zamiast bezpośrednio w mediach społecznościowych? Właśnie dlatego, że monitorowanie różnych urządzeń, udostępnianie danych logowania i przełączanie kart jest nieefektywne. Czy poniższe punkty dotyczą Twojego biznesu?
Nie wiesz, o czym była Twoja poprzednia rozmowa z klientem, ponieważ odbywała się na innym kanale? LiveAgent śledzi całą komunikację.
Czy zbyt często przełączasz się między innym oprogramowaniem i sprzętami? Pozwól LiveAgent wykonać pracę za Ciebie.
Czy polegasz na natywnych powiadomieniach, aby wiedzieć, kiedy klienci kontaktują się poprzez social media? LiveAgent natychmiast powiadamia Cię o nowych interakcjach w panelu.
Posiadasz wiele profili w różnych sieciach społecznościowych? Dzięki LiveAgent możesz zarządzać nimi wszystkimi z jednego pulpitu nawigacyjnego.
Obsługa klienta w mediach społecznościowych jest stosunkowo nowym pojęciem. Jej głównym celem jest zebranie każdego przekazu i wzmianki o Twojej marce w różnych sieciach społecznościowych w jednym systemie, z którego możesz komunikować się ze swoimi odbiorcami.
Główną korzyścią obsługi social media w ramach systemu omni-channel jest podgląd interakcji klientów z różnych kanałów w tym samym miejscu. Ponadto każda wiadomość jest gromadzona w uniwersalnej skrzynce odbiorczej, a następnie przekształcana w ujednolicone zgłoszenia.
Jeśli chcesz zacząć wspierać swoich odbiorców w social media poza określonymi sieciami, możesz wprowadzić wszystkie wymagania dla systemu. W pierwszym etapie sprawdź, czy chcesz przenieść swoją komunikację e-mailową w to samo miejsce, w którym będziesz otrzymywać wiadomości z mediów społecznościowych.
Następnie możesz rozważyć zaoferowanie wsparcia poprzez live chat, dodanie centrum obsługi połączeń przychodzących lub samoobsługowe wsparcie poprzez bazę wiedzy. Wreszcie, możesz zdecydować się na portal klienta, gdzie użytkownicy mogą znaleźć wszystkie swoje prośby, przesyłać pytania na forum lub sugerować ulepszenia i przekazywać opinie.
LiveAgent jest najczęściej i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Są ku temu powody. Zapewniamy światowej klasy oprogramowanie do pomocy technicznej, które gwarantuje bezproblemową obsługę zarówno Twojego zespołu, jak i klientów. Wypróbuj LiveAgent już dziś z naszym bezpłatnym 14-dniowym okresem próbnym lub przetestuj bezpłatną wersję LiveAgent. Będzie nam naprawdę miło współpracować z Tobą!
Jeśli szukasz najlepszego systemu pomocy technicznej z obsługą mediów społecznościowych, porównanie różnych alternatyw jest koniecznością. Wielokanałowy help desk zawiera znacznie więcej niż tylko łącza do mediów społecznościowych. Nawet jeśli nie potrzebujesz wszystkich funkcji, możliwość dodania określonego kanału w czasie, gdy Twoja firma się rozwija, jest niezbędna.
65% osób w wieku 18-34 lata uważa, że media społecznościowe są skutecznym kanałem obsługi klienta. Microsoft
48% konsumentów oczekuje odpowiedzi na pytania i skargi w mediach społecznościowych w ciągu 24 godzin. Statista
Ponad 50% firm uważa zapewnianie bezproblemowego wsparcia w wielu kanałach za ich największy problem w obsłudze klienta. Incite Group
57% klientów wolałoby kontaktować się z firmami za pośrednictwem mediów cyfrowych, takich jak poczta elektroniczna lub media społecznościowe, zamiast korzystać z głosowej obsługi klienta. Ameyo
Przyjaźnie nastawieni pracownicy lub przedstawiciele obsługi klienta to dla 73% klientów czynnik, który sprawia, że konsumenci pozostają przy marce.
Zapewnienie pozytywnych doświadczeń może być łatwe, jeśli rozumiemy, co to naprawdę oznacza. Shep Hyken, ekspert w obsłudze klienta uważa, że przedstawiciele powinni odpowiadać na pytania terminowo, w spersonalizowany sposób i nigdy nie zapominać o zadawaniu dodatkowych pytań. Na przykład, jeśli klient prosi Cię o szybkie rozwiązanie problemu, zapytaj go, jak szybko można spełnić, lub obniżyć, oczekiwania.
Pamiętaj, lojalni klienci zwiększają zwrot z inwestycji, ponieważ zwykle kupują więcej.
Oprogramowanie do obsługi klienta w mediach społecznościowych LiveAgent integruje się z wieloma kanałami komunikacji i oferuje prawie 200 funkcji.
Obsługa klienta w mediach społecznościowych polega na zapewnianiu obsługi obecnym i potencjalnym klientom za pośrednictwem platform mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram czy Twitter. Obsługa klienta w mediach społecznościowych obejmuje odpowiadanie na bezpośrednie wiadomości, komentarze i wzmianki w ciągu 24 godzin.
Najlepszym sposobem wykorzystania mediów społecznościowych jako narzędzia do obsługi klienta jest traktowanie swoich kanałów mediów społecznościowych tak, jak oficjalnego zgłoszenia od klienta. Udzielaj szybkich, uczciwych i kompetentnych odpowiedzi na wszelkie wiadomości, komentarze lub wzmianki.
Media społecznościowe są ważne dla obsługi klienta, ponieważ umożliwiają firmom interakcję z odbiorcami. Firmy mogą łatwo informować swoich klientów o nadchodzących wydarzeniach, wyprzedażach lub zmianach. W ten sam sposób klienci mogą się kontaktować z firmą, dzielić komentarzami czy wątpliwościami. Jeśli pytania klientów pozostaną bez odpowiedzi, mogą oni rozważyć przejście do konkurencji
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? LiveAgent – bingo!
Jako pierwszy otrzymuj ekskluzywne oferty i najnowsze wiadomości o naszych produktach i usługach. Prosto do Twojej skrzynki
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.