Bezstresowe oprogramowanie do obsługi mediów społecznościowych

Usiądź wygodnie i zrelaksuj się, ponieważ LiveAgent konwertuje wszystkie powiadomienia na zgłoszenia.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Karta kredytowa nie jest wymagana    
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie li>
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Social
Social media support software

Obsługa mediów społecznościowych w twoim helpdesku

LiveAgent to wielokanałowe oprogramowanie typu helpdesk, które gromadzi wszystkie interakcje klientów z wielu sieci społecznościowych i organizuje je logicznie w jednym miejscu. Korzystanie z LiveAgent do obsługi klienta pozwala skupić się na najważniejszych zadaniach biznesowych przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiego poziomu zadowolenia klienta. Obsługa mediów społecznościowych przez LiveAgent jest szybka, wydajna i opłacalna. Wypróbuj już dziś.
  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Pozwól LiveAgent obsługiwać wiadomości w mediach społecznościowych

Czy często rozpraszają Cię wiadomości w mediach społecznościowych od potencjalnych i obecnych klientów? Zapomnij o tym! Połącz wszystkie swoje kanały mediów społecznościowych z LiveAgent i korzystaj z zaawansowanej automatyzacji. Dzięki nieograniczonej historii i ujednoliconym wiadomościom uzyskasz potrzebne informacje o Twoich klientach.

Które kanały social media są zawarte w rozwiązaniu LiveAgent?

Facebook

Nasza integracja z Facebookiem eliminuje potrzebę monitorowania wielu urządzeń, konta multimedialne i udostępnianie danych logowania. Wszyscy agenci mogą odpowiadać na zgłoszenia z Twojej uniwersalnej skrzynki odbiorczej, więc nie musisz być zależny od administratora strony na Facebooku. Korzystanie z integracji z Facebookiem jest łatwe. Po prostu połącz swoją stronę biznesową na Facebooku (lub strony!) z pulpitem LiveAgent i zacznij. Wszelkie komentarze w Twoich postach społecznościowych lub wzmianki o Twojej stronie zostaną automatycznie przekonwertowane na zgłoszenia, na które możesz odpowiedzieć, a następnie zarchiwizować. W rezultacie może pomóc Ci zbudować lojalną społeczność online poprzez zwiększenie zaangażowania klientów.
Youtube video:
Facebook messenger chat app

Facebook Messenger

Integracja Facebook Messenger umożliwia czatowanie w czasie rzeczywistym z Twoich klientów. Gdy Twoja strona na Facebooku otrzyma bezpośrednią wiadomość, jest ona natychmiast przekształcana w zgłoszenie i umieszczana w panelu LiveAgent. Możesz łatwo odpowiadać, wysyłać załączniki, a nawet nacisnąć przycisk „Lubię to”.

Twitter

Integracja z Twitterem w usłudze LiveAgent umożliwia monitorowanie wszystkich @wzmianek stronę lub dowolne #hashtagi do wyboru. Po prostu połącz swoje konto na Twitterze z pulpitem LiveAgent i wybierz, które hashtagi i wzmianki chcesz monitorować. Wszystkie monitorowane hashtagi i wzmianki zostaną automatycznie przekonwertowane na zgłoszenia i mogą być automatycznie przypisane do dowolnego działu, który wybierzesz. LiveAgent automatycznie pobierze wszystkie tweety z monitorowanymi słowami kluczowymi i możesz zacząć na nie odpowiadać z pulpitu nawigacyjnego.
Youtube video:
Youtube video:

Instagram

Integracja z Instagramem umożliwia przeglądanie postów i odpowiadanie na nie zostały oznaczone lub wspomniane w, a także odpowiadać na wszelkie komentarze pod Twoimi postami w mediach społecznościowych. Ponadto dzięki uniwersalnej skrzynce odbiorczej LiveAgent masz wszystkie swoje zgłoszenia w jednym miejscu, więc nie ma potrzeby monitorowania wielu urządzeń lub kont. W rezultacie LiveAgent oszczędza czas agentów, poprawia ich czasy odpowiedzi na zapytania i jednocześnie zwiększa wydajność agentów. Wypróbuj już dziś i od razu stwórz silną pozycję w mediach społecznościowych.

Viber

Integracja z Viberem umożliwia odbieranie i odpowiadanie Wiadomości Viber do Twojej uniwersalnej skrzynki odbiorczej. Sprawdź, jak to działa w naszym filmie demonstracyjnym!
Youtube video:

Przydatne funkcje przyspieszające obsługę mediów społecznościowych

Nie musisz spędzać godzin w mediach społecznościowych, aby w odpowiednim czasie odpowiadać swoim klientom.
Każda prywatna wiadomość z kanałów mediów społecznościowych trafi do tego samego miejsca, co e-maile, czaty i połączenia.
Wybierz spośród setek wyzwalaczy i warunków, aby zautomatyzować przepływ pracy i procesy.
Użyj określonych tagów lub oddzielnych działów do zarządzania kanałami wsparcia mediów społecznościowych.
Zwiększ swoją produktywność, używając gotowych wiadomości, dodając załączniki i wstawiając notatki.
Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, system obsługi zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

Oprogramowanie w przystępnej cenie

Przyjęliśmy inne podejście niż inne oprogramowanie na rynku. Niektóre kanały oferujemy jako dodatki, co pozwala zaoszczędzić pieniądze, zwłaszcza jeśli masz dużą liczbę agentów. Płać tylko za to, z czego korzystasz, korzystając z naszych przejrzystych cen.
$15 miesiąc

Ticket

  • Nieograniczona historia zgłoszeń
  • Nieograniczone adresy e-mail
  • Zaawansowane raportowanie
  • Portal klienta + forum
$29 miesiąc

Ticket+chat

  • Wszystko co w planie Ticket, plus:
  • Nieograniczone przyciski czatu
  • Zarządzanie informacjami zwrotnymi
  • Monitorowanie odwiedzających w czasie rzeczywistym
$0 miesiąc

Darmowe

  • 7-dniowa historia zgłoszeń
  • 1 przycisk czatu
  • 1 numer telefonu
  • 1 adres e-mail

Mieć przewagę konkurencyjną

Przekształcając obsługę klienta w mediach społecznościowych w oprogramowanie help desk, zyskujesz przewagę nad konkurencją. Klienci chcą się z Tobą łatwo kontaktować, bez konieczności zastanawiania się, który kanał mediów społecznościowych jest najszybszy i najbardziej prawdopodobny do uzyskania odpowiedzi. Pamiętaj, że stare, dobre zwykłe e-maile są stopniowo zastępowane prawdziwymi czat na żywo, oprogramowanie call center i wiadomości w mediach społecznościowych. Dzięki LiveAgent możesz udzielać natychmiastowych odpowiedzi. Inwestowanie w oprogramowanie do obsługi klienta pomoże Ci zapewnić szybką, wygodną i bezproblemową obsługę klienta.
Have a competitive advantage
How to choose the right help desk software

Zwiększenie retencji klientów

Firmy mogą poprawić retencję klientów dzięki różnym strategiom marketingowym, w tym wręczaniu prezentów, ankietom i rabatom. Jednak najczęściej zapominaną strategią mediów społecznościowych jest zapewnianie wyjątkowej obsługi klienta. Nie ma w tym tajemnicy. Zadowoleni klienci zwykle wracają. Aby osiągnąć znakomitą obsługę klienta, musisz najpierw wyposażyć zespół obsługi klienta w odpowiednie narzędzie do zarządzania mediami społecznościowymi. LiveAgent gromadzi wszystkie wzmianki i wiadomości na jednej platformie, dzięki czemu pracownicy działu obsługi klienta mogą być bardziej wydajni i skuteczni. W rezultacie poprawiasz zaangażowanie klientów, a w konsekwencji również utrzymanie klientów.

Ponad 30 000 firm nie może się mylić

Zobacz nasze historie sukcesu i referencje, aby dowiedzieć się, w jaki sposób LiveAgent może usprawnić obsługę klienta i zwiększyć zadowolenie partnerów biznesowych.

Korzystaj w dowolny sposób

LiveAgent dostosowuje się do wielkości firmy i branży. Pomagamy organizacjom wszystkich typów i rozmiarów. Sprawdź, co mają do powiedzenia na temat korzystania z naszego oprogramowania.
Business bag - icon

Rozwiązania dla biznesu

Start-upy & Korporacje

Enterprise

Instytucje rządowe

Edukacja & NGO

Industry Solutions - icon

Rozwiązania branżowe

Ecommerce & Usługi

Podróże & Zakwaterowanie

Marketing & Telekomunikacja

Rozrywka

Powody, dla których powinieneś używać
oprogramowania społecznościowego do obsługi klienta

Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego firmy zaczęły komunikować się ze swoimi klientami za pomocą oprogramowania do obsługi klienta społecznościowego, a nie bezpośrednio w mediach społecznościowych? To dlatego, że byli zmęczeni monitorowaniem różnych urządzeń przez media społecznościowe, udostępnianiem danych logowania i przełączaniem kart! Czy identyfikujesz się z następującymi?
Smiley face icon

Brak całościowego poglądu

Nie wiesz, o czym była Twoja poprzednia rozmowa z klientem, ponieważ odbywała się na innym kanale? LiveAgent śledzi całą komunikację.
Clock icon

Utrata cennego czasu

Czy zbyt często przełączasz się między różnymi typami oprogramowania? Pozwól LiveAgentowi wykonać pracę za Ciebie. <p
Web icon

Trudności zarządzania

Czy zarządzasz wieloma profilami w różnych sieciach społecznościowych? Dzięki LiveAgent możesz zarządzać nimi wszystkimi z jednego pulpitu nawigacyjnego.

Czym jest obsługa klienta w mediach społecznościowych?

Obsługa klienta w mediach społecznościowych to stosunkowo nowa nisza oprogramowania. Jego głównym celem jest zebranie każdej wiadomości i wzmianki o Twojej marce w różnych sieciach społecznościowych w jeden system, z którego możesz komunikować się z odbiorcami. Główną korzyścią jest to, że jest częścią wielokanałowego systemu pomocy technicznej pozwala zobaczyć interakcje klientów z innych kanałów obsługi klienta w tym samym miejscu. Ponadto każda wiadomość jest gromadzona w uniwersalnej skrzynce odbiorczej, a następnie przekształcana w ujednolicone zgłoszenia za pomocą hybrydowego strumienia zgłoszeń.
What is social media customer service
How to choose social support system

Jak wybrać system wsparcia mediów społecznościowych?

Jeśli zdecydowałeś się rozpocząć wspieranie odbiorców mediów społecznościowych poza określonymi sieciami, możesz spisać wszystkie wymagania dotyczące systemu. W pierwszej rundzie powinieneś sprawdzić, czy zamierzasz przenieść komunikację e-mail w to samo miejsce, w którym będziesz otrzymywać wiadomości z mediów społecznościowych. Po tym możesz rozważyć zaoferowanie wsparcia na czacie na żywo, dodając call center przychodzące lub samoobsługowe wsparcie za pośrednictwem bazy wiedzy. Wreszcie, możesz chcieć mieć platformę, taką jak portal klienta, gdzie użytkownicy mogą znaleźć wszystkie swoje prośby, przesyłać pytania na forum, sugerować ulepszenia i przekazywać opinie.

Nie wahaj się, wypróbuj LiveAgent już dziś

LiveAgent to najczęściej recenzowane i najwyżej oceniane oprogramowanie pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Jest ku temu powód. Zapewniamy światowej klasy oprogramowanie help-desk, które zapewnia bezproblemową obsługę zarówno zespołu obsługi klienta, jak i klientów. Wypróbuj LiveAgent już dziś z naszym bezpłatnym 14-dniowym okresem próbnym lub wypróbuj naszą bezpłatną wersję LiveAgent< /a>. Będziemy szczęśliwi, że cię mamy.
Don't hesitate, try LiveAgent today
Social media support comparison

Porównanie obsługi mediów społecznościowych

Jeśli szukasz najlepszego systemu pomocy technicznej z obsługą mediów społecznościowych, porównanie różnych alternatyw jest koniecznością. Wielokanałowa pomoc techniczna zawiera znacznie więcej niż tylko łączniki do mediów społecznościowych. Nawet jeśli nie potrzebujesz wszystkich funkcji, niezbędna jest opcja dodawania niektórych kanałów, gdy Twoja firma się rozwija.

Co mówią liczby o wsparciu dla mediów społecznościowych?

ticketing email ticketing - icon

Wsparcie mediów społecznościowych

65% osób w wieku 18-34 lat uważa, że media społecznościowe to skuteczny kanał obsługi klienta. Microsoft
Speed o meter - icon

Czas odpowiedzi

48% konsumentów oczekuje odpowiedzi na pytania i skargi w mediach społecznościowych w ciągu 24 godzin. Statystyka  
Connect favourite VoIP provider and contacts icon

Bezproblemowe doświadczenie

Ponad 50% firm zgłasza, że jednym z najważniejszych problemów klientów jest „zapewnienie bezproblemowej obsługi klienta w wielu kanałach”. Zaproś grupę​
call center cloud based call center software - icon

Cyfrowa a głosowa obsługa klienta

57% klientów wolałoby kontaktować się z firmami za pośrednictwem mediów cyfrowych, takich jak poczta elektroniczna lub media społecznościowe, zamiast korzystać z głosowej obsługi klienta. Ameyo
Brand loyalty stems from good service

Lojalność wobec marki wynika z dobrej obsługi

Przyjaźni pracownicy lub przedstawiciele obsługi klienta to niezapomniane wrażenia, które powodują, że konsumenci trzymają się marki, dla 73% klientów. Zapewnienie tego doświadczenia może być łatwe jeśli wiesz, co to za sobą pociąga. Według Shep Hyken, eksperta w zakresie obsługi klienta, przedstawiciele obsługi klienta powinni odpowiadać na czas, w spersonalizowany sposób i nigdy zapomnij zadać dodatkowe pytania. Na przykład, jeśli klient poprosi Cię o szybkie rozwiązanie swojego problemu, zapytaj go, jak szybko, aby spełnić jego oczekiwania. Pamiętaj, że lojalni klienci zwiększają ROI, ponieważ mają tendencję do kupowania więcej.

Wszystkie kanały wsparcia w jednym miejscu

Oprogramowanie do obsługi klienta w mediach społecznościowych LiveAgent integruje się z wieloma kanałami komunikacji i oferuje prawie 200 funkcji.
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Najczęściej zadawane pytania

Co to jest obsługa klienta w mediach społecznościowych?

Obsługa klienta w mediach społecznościowych zapewnia obsługę klienta klientom lub potencjalnym klientom za pośrednictwem platform mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram lub Twitter. Obsługa klienta w mediach społecznościowych obejmuje odpowiadanie na bezpośrednie wiadomości, komentarze i wzmianki w ciągu 24 godzin.

Jak wykorzystać media społecznościowe jako narzędzie do obsługi klienta?

Najlepszym sposobem wykorzystania mediów społecznościowych jako narzędzia do obsługi klienta jest traktowanie kanałów mediów społecznościowych tak, jak oficjalne zgłoszenie od klienta. Udzielaj szybkich, uczciwych, słodkich i kompetentnych odpowiedzi na wszelkie wiadomości, komentarze lub wzmianki.

Co to jest oprogramowanie obsługi klienta w mediach społecznościowych?

Oprogramowanie do obsługi klienta w mediach społecznościowych jest częścią rozwiązania help desk. Umożliwia przedstawicielom klientów szybkie odpowiadanie na zapytania klientów z jednego interfejsu. Dzięki temu nie muszą przełączać się między platformami, aby odebrać. Oprogramowanie może zapobiec frustracji i niezadowoleniu klientów, ponieważ nigdy nie stracisz kontaktu z zapytaniami klientów. Obecność i szybkie reagowanie jest ważne dla budowania relacji z klientami na platformach SoMe. Dzięki temu rozwiązaniu do obsługi klienta w mediach społecznościowych możesz skutecznie i skutecznie budować lojalność klientów od razu.

Dlaczego LiveAgent jest idealny do obsługi klienta w mediach społecznościowych?

LiveAgent łączy się z wieloma platformami mediów społecznościowych. Na przykład za każdym razem, gdy otrzymasz komentarz lub wzmiankę o poście z Instagrama, otrzymasz zgłoszenie w LiveAgent. To samo dotyczy Twittera. Co więcej, możesz połączyć Viber i Facebook.

Dlaczego media społecznościowe są ważne dla obsługi klienta?

Media społecznościowe są ważne dla obsługi klienta, ponieważ umożliwiają firmom interakcję z odbiorcami. Firmy mogą łatwo informować swoich klientów o nadchodzących wydarzeniach, wyprzedażach lub zmianach. W ten sam sposób klienci mogą się kontaktować firmy z pytaniami, komentarzami lub wątpliwościami. Jeśli pytania klientów pozostaną bez odpowiedzi, klienci nie zawahają się przenieść swojej firmy gdzie indziej.

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent - bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz Nie wymagamy karty kredytowej

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo