Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Czy często rozpraszają Cię wiadomości w mediach społecznościowych od potencjalnych i obecnych klientów? Zapomnij o tym! Połącz wszystkie swoje kanały mediów społecznościowych z LiveAgent i korzystaj z zaawansowanej automatyzacji. Dzięki nieograniczonej historii i ujednoliconym wiadomościom uzyskasz potrzebne informacje o Twoich klientach.
LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, system obsługi zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Najpopularniejsze
Start-upy & Korporacje
Enterprise
Instytucje rządowe
Edukacja & NGO
Ecommerce & Usługi
Podróże & Zakwaterowanie
Marketing & Telekomunikacja
Rozrywka
Obsługa klienta w mediach społecznościowych zapewnia obsługę klienta klientom lub potencjalnym klientom za pośrednictwem platform mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram lub Twitter. Obsługa klienta w mediach społecznościowych obejmuje odpowiadanie na bezpośrednie wiadomości, komentarze i wzmianki w ciągu 24 godzin.
Najlepszym sposobem wykorzystania mediów społecznościowych jako narzędzia do obsługi klienta jest traktowanie kanałów mediów społecznościowych tak, jak oficjalne zgłoszenie od klienta. Udzielaj szybkich, uczciwych, słodkich i kompetentnych odpowiedzi na wszelkie wiadomości, komentarze lub wzmianki.
Oprogramowanie do obsługi klienta w mediach społecznościowych jest częścią rozwiązania help desk. Umożliwia przedstawicielom klientów szybkie odpowiadanie na zapytania klientów z jednego interfejsu. Dzięki temu nie muszą przełączać się między platformami, aby odebrać. Oprogramowanie może zapobiec frustracji i niezadowoleniu klientów, ponieważ nigdy nie stracisz kontaktu z zapytaniami klientów. Obecność i szybkie reagowanie jest ważne dla budowania relacji z klientami na platformach SoMe. Dzięki temu rozwiązaniu do obsługi klienta w mediach społecznościowych możesz skutecznie i skutecznie budować lojalność klientów od razu.
LiveAgent łączy się z wieloma platformami mediów społecznościowych. Na przykład za każdym razem, gdy otrzymasz komentarz lub wzmiankę o poście z Instagrama, otrzymasz zgłoszenie w LiveAgent. To samo dotyczy Twittera. Co więcej, możesz połączyć Viber i Facebook.
Media społecznościowe są ważne dla obsługi klienta, ponieważ umożliwiają firmom interakcję z odbiorcami. Firmy mogą łatwo informować swoich klientów o nadchodzących wydarzeniach, wyprzedażach lub zmianach. W ten sam sposób klienci mogą się kontaktować firmy z pytaniami, komentarzami lub wątpliwościami. Jeśli pytania klientów pozostaną bez odpowiedzi, klienci nie zawahają się przenieść swojej firmy gdzie indziej.
Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent - bingo!
LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla biznesu, które oferuje wiele funkcji oraz integracji. Firma posiada centrum wsparcia oraz możliwość przenoszenia danych. Na stronie można znaleźć też blog, słowniczek i szablony. LiveAgent ma zadowolonych klientów i oferuje program lojalnościowy. Firma prowadzi newsletter z aktualizacjami i zniżkami. LiveAgent zapewnia bezpieczeństwo danych i przestrzega regulaminu oraz polityki prywatności. Firma oferuje darmową wersję testową.
Recenzja czatu na żywo LiveAgent
Chatra oferuje dobre narzędzia do komunikacji, ale jest droższy od konkurencji. LiveAgent również ma dobre funkcje, ale ma problemy z personalizacją i usuwaniem brandingu. Overall warto rozważyć LiveAgent dla obsługi klienta w mediach społecznościowych.
Idź ramię w ramię ze swoimi klientami
Opinie użytkowników wyrażają pozytywne opinie na temat LiveAgent, narzędzia do obsługi klienta pokonującego inne dostępne na rynku, zwiększającego efektywność i satysfakcję klientów.
Chcesz przejść z LiveChat do LiveAgent?
Wypróbuj LiveAgent, wielojęzyczne oprogramowanie obsługi klienta, które oferuje kompleksowe rozwiązania i wysokiej jakości wsparcie techniczne.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach