Wsparcie mediów społecznościowych w Twoim help desk

Obsługa klienta w mediach społecznościowych to stosunkowo nowa nisza oprogramowania. Jej głównym celem jest zebranie każdego przekazu i wzmianki o Twojej marce w różnych sieciach społecznościowych w jednym systemie, z którego możesz komunikować się ze swoimi odbiorcami.

Główną korzyścią jest to, że bycie częścią systemu omni-channel umożliwia podgląd interakcji klientów z innych kanałów w tym samym miejscu. Ponadto każda wiadomość jest gromadzona w uniwersalnej skrzynce odbiorczej, a następnie przekształcana w ujednolicone tickety z hybrydowym strumieniem ticketów.

Wsparcie wszystkich kanałów w jednym miejscu

Oprogramowanie do obsługi klienta w mediach społecznościowych LiveAgent integruje się z wieloma kanałami komunikacji i oferuje prawie 200 funkcji.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Co jest zawarte?

Oprogramowanie do obsługi klienta w mediach społecznościowych

Oprogramowanie do obsługi klienta w mediach społecznościowych

Oprogramowanie do obsługi klienta w mediach społecznościowych

Oprogramowanie do obsługi klienta w mediach społecznościowych

Oprogramowanie do obsługi klienta w mediach społecznościowych

Facebook

Nasza integracja z Facebookiem eliminuje potrzebę monitorowania wielu urządzeń, kont i udostępniania danych logowania. Wszyscy agenci mogą odpowiadać na zgłoszenia z Twojej uniwersalnej skrzynki odbiorczej, więc nie musisz być zależny od administratora strony na Facebooku.

Korzystanie z integracji z Facebookiem jest łatwe. Po prostu połącz swoją stronę biznesową (lub strony!) na Facebooku z pulpitem nawigacyjnym LiveAgent. Wszelkie komentarze do Twoich postów lub wzmianki na Twojej stronie zostaną automatycznie zamienione na zgłoszenia, na które możesz odpowiedzieć, a następnie je zarchiwizować.

Facebook messenger chat app

Facebook Messenger

Integracja LiveAgent z Facebook Messenger umożliwia czatowanie w czasie rzeczywistym z klientami. Gdy Twoja strona na Facebooku otrzyma bezpośrednią wiadomość, jest ona natychmiast konwertowana na ticket i umieszczana na pulpicie nawigacyjnym LiveAgent. Możesz łatwo odpowiedzieć, wysłać załączniki, a nawet nacisnąć przycisk „Lubię to”.

Twitter

Integracja LiveAgent na Twitterze umożliwia monitorowanie wszystkich @wzmianek o Twojej stronie lub dowolnych #tagów, które wybierzesz.

Po prostu połącz swoje konto na Twitterze z pulpitem nawigacyjnym LiveAgent i wybierz, które tagi i wzmianki chcesz monitorować. Wszystkie monitorowane tagi i wzmianki zostaną automatycznie zamienione na zgłoszenia i mogą być automatycznie przypisane do dowolnego działu, który wybierzesz. LiveAgent automatycznie pobierze wszystkie tweety z monitorowanymi słowami kluczowymi i możesz zacząć odpowiadać na nie z pulpitu nawigacyjnego.

Instagram

Integracja LiveAgent z Instagramem umożliwia przeglądanie i odpowiadanie na posty, w których zostałeś oznaczony lub wspomniany, a także odpowiadanie na wszelkie komentarze do Twoich postów. Dzięki uniwersalnej skrzynce odbiorczej LiveAgent masz wszystkie swoje zgłoszenia w jednym miejscu, więc nie ma potrzeby monitorowania wielu urządzeń lub kont. LiveAgent oszczędza czas agentów, skraca ich czas odpowiedzi na zapytania i jednocześnie zwiększa produktywność agentów. Wypróbuj.

Viber

Wkrótce nadejdzie integracja LiveAgent z Viber. Umożliwi to odbieranie i odpowiadanie na wiadomości Viber w Twojej uniwersalnej skrzynce odbiorczej, a także przesyłanie wiadomości do kontaktów, które „śledzą” Cię. Transmisja wiadomości to świetne narzędzie dla firm, które chcą podzielić swoich klientów na grupy i wysyłać im ukierunkowane komunikaty marketingowe.

Przydatne funkcje przyspieszające obsługę mediów społecznościowych

Nie musisz spędzać godzin w mediach społecznościowych, aby w odpowiednim czasie odpowiadać swoim klientom.

Każda wiadomość z kanałów mediów społecznościowych trafi w to samo miejsce, co e-maile, czaty i rozmowy telefoniczne.

Wybierz spośród setek wyzwalaczy i warunków, aby zautomatyzować przepływ pracy i procesy.

Użyj określonych tagów lub oddzielnych działów do zarządzania kanałami wsparcia mediów społecznościowych.

Zwiększ swoją produktywność, używając gotowych wiadomości, dodając załączniki i wstawiając notatki.

Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, system ticketowy i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

Peter Komornik, CEO
logo slido czarne

Oprogramowanie w rozsądnej cenie

Przyjęliśmy inne podejście niż pozostałe oprogramowania na rynku. Niektóre kanały oferujemy jako dodatki, co pozwala zaoszczędzić pieniądze, zwłaszcza jeśli masz dużą liczbę agentów. Płać tylko za to, z czego korzystasz dzięki naszym przejrzystym cenom.

Add-on

Add-on

Płać za kanały social media tylko wtedy, gdy ich potrzebujesz.

39 /miesiąc
All-Inclusive

All-Inclusive

Każda funkcja LiveAgent, w tym obsługa social media

39 /miesiąc

Miej przewagę konkurencyjną

Usprawniając obsługę klienta społecznościowego w oprogramowanie pomocy technicznej, zyskujesz przewagę nad konkurencją. Klienci chcą się z Tobą łatwo kontaktować, bez konieczności zastanawiania się, który kanał jest najszybszy do tego, aby otrzymać odpowiedź.

Pamiętaj, że stare, dobre e-maile są stopniowo zastępowane przez rzeczywisty czat na żywo, oprogramowanie call center i wiadomości w mediach społecznościowych. Dzięki LiveAgent możesz udzielać natychmiastowych odpowiedzi. Inwestycja w oprogramowanie do obsługi klienta pomoże Ci zapewnić szybką, wygodną i bezproblemową obsługę klienta.

Miej przewagę konkurencyjną

Ponad 30 000 firm nie może się mylić

Zobacz nasze historie sukcesu i referencje, aby dowiedzieć się, w jaki sposób LiveAgent może usprawnić obsługę klienta i zwiększyć zadowolenie partnerów biznesowych.

Korzystaj w dowolny sposób

LiveAgent dostosowuje się do wielkości firmy i branży. Pomagamy organizacjom wszystkich typów i rozmiarów. Sprawdź, co oni mają do powiedzenia na temat korzystania z naszego oprogramowania.

Aktówka

Rozwiązania dla biznesu

Start-upy & Korporacje

Enterprise

Instytucje rządowe

Edu & NGO

Rozwiązania dla przemysłu

Rozwiązania branżowe

Ecommerce & Usługi

Podróże & Zakwaterowanie

Marketing & Telco

Rozrywka

Powody, dla których warto korzystać z oprogramowania do obsługi klienta w mediach społecznościowych

Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego firmy zaczęły komunikować się ze swoimi klientami za pośrednictwem oprogramowania do obsługi klienta społecznościowego zamiast bezpośrednio w mediach społecznościowych? To dlatego, że byli zmęczeni monitorowaniem różnych urządzeń, udostępnianiem danych logowania i przełączaniem kart! Czy identyfikujesz się z wymienionymi wyżej?

008 pytanie

Brak dużego obrazu

Nie wiesz, o czym była Twoja poprzednia rozmowa z klientem, ponieważ była na innym kanale? LiveAgent śledzi to.

Stoper

Utrata cennego czasu

Czy zbyt często przełączasz się między innym oprogramowaniem i sprzętem? Pozwól LiveAgent wykonać pracę za Ciebie.

Odpowiedź na zgłoszenie

Brak szybkiej reakcji

Czy polegasz na powiadomieniach, aby wiedzieć, kiedy klienci kontaktują się poprzez media społecznościowe? LiveAgent natychmiast pinguje Cię.

004 kierownictwo

Trudne do zarządzania

Zarządzasz wieloma profilami w różnych sieciach społecznościowych? Dzięki LiveAgent możesz zarządzać nimi wszystkimi z jednego pulpitu nawigacyjnego.

Czym jest obsługa klienta w mediach społecznościowych?

Obsługa klienta w mediach społecznościowych to stosunkowo nowa nisza oprogramowania. Jej głównym celem jest zebranie każdego przekazu i wzmianki o Twojej marce w różnych sieciach społecznościowych w jednym systemie, z którego możesz komunikować się ze swoimi odbiorcami.

Główną korzyścią jest to, że bycie częścią systemu omni-channel system umożliwia podgląd interakcji klientów z innych kanałów w tym samym miejscu. Ponadto każda wiadomość jest gromadzona w uniwersalnej skrzynce odbiorczej, a następnie przekształcana w ujednolicone bilety z hybrydowym strumieniem biletów.

Czym jest obsługa klienta w mediach społecznościowych   kópia
Jak wybrać system wsparcia do social media

Jak wybrać system wsparcia mediów społecznościowych?

Jeśli zdecydowałeś się zacząć wspierać swoich odbiorców w social media poza określonymi sieciami, możesz zapisać wszystkie wymagania dotyczące systemu. W pierwszej rundzie powinieneś sprawdzić, czy chcesz przenieść swoją komunikację e-mailową w to samo miejsce, w którym będziesz otrzymywać wiadomości z mediów społecznościowych.

Następnie możesz rozważyć zaoferowanie wsparcia na czacie na żywo, dodanie centrum obsługi połączeń przychodzących lub samoobsługowe wsparcie poprzez bazę wiedzy. Wreszcie, możesz chcieć mieć platformę, taką jak portal klienta, gdzie użytkownicy mogą znaleźć wszystkie swoje prośby, przesyłać pytania na forum lub sugerować ulepszenia i przekazywać opinie.

Nie wahaj się, wypróbuj LiveAgent już dziś

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Są ku temu powody. Zapewniamy światowej klasy oprogramowanie do pomocy technicznej, które gwarantuje bezproblemową obsługę zarówno Twojego zespołu, jak i klientów. Wypróbuj LiveAgent już dziś dzięki naszej bezpłatnej 14-dniowej wersji próbnej lub wypróbuj naszą bezpłatną wersję LiveAgent. Będzie nam miło współpracować z Tobą.

Nie wahaj sie, wypróbuj LiveAgent już dzisiaj
Porównanie obsługi mediów społecznościowych

Porównanie obsługi mediów społecznościowych

Jeśli szukasz najlepszego systemu pomocy technicznej z obsługą mediów społecznościowych, porównanie różnych alternatyw jest koniecznością. Wielokanałowy help desk zawiera znacznie więcej niż tylko złącza do mediów społecznościowych. Nawet jeśli nie potrzebujesz wszystkich funkcji, możliwość dodania określonego kanału w czasie, gdy Twoja firma się rozwija, jest niezbędna.

Co mówią liczby o wsparciu dla mediów społecznościowych?

kolejkowanie emaili

Wsparcie mediów społecznościowych

65% osób w wieku 18-34 lata uważa, że media społecznościowe są skutecznym kanałem obsługi klienta. Microsoft

Prędkościomierz

Czas odpowiedzi

48% konsumentów oczekuje odpowiedzi na pytania i skargi w mediach społecznościowych w ciągu 24 godzin. Statista

Połącz ulubionego dostawcę VoIP i kontakty

Bezproblemowe doświadczenie

Ponad 50% firm zgłasza najbardziej krytyczny problem z obsługą klienta jako „zapewnianie bezproblemowej obsługi w wielu kanałach”. Incite Group​

call center oprogramowanie osadzone w chmurze

Cyfrowe vs głosowe

57% klientów wolałoby kontaktować się z firmami za pośrednictwem mediów cyfrowych, takich jak poczta elektroniczna lub media społecznościowe, zamiast korzystać z głosowej obsługi klienta. Ameyo

Lojalność wobec marki wynika z dobrej obsługi

Lojalność wobec marki wynika z dobrej obsługi

Przyjaźni pracownicy lub przedstawiciele obsługi klienta są tym, co sprawia, że konsumenci pozostają przy marce- dla 73% klientów.

Zapewnienie pozytywnych doświadczeń może być łatwe, jeśli wiemy, co to oznacza. Według Shep Hyken, eksperta w obsłudze klienta, przedstawiciele powinni odpowiadać na pytania terminowo, w spersonalizowany sposób i nigdy nie zapominać o zadawaniu dodatkowych pytań. Na przykład, jeśli klient prosi Cię o szybkie rozwiązanie problemu, zapytaj go, jak szybko można spełnić lub obniżyć oczekiwania.

Pamiętaj, lojalni klienci zwiększają zwrot z inwestycji, ponieważ zwykle kupują więcej.

FAQ

Czym jest obsługa klienta w mediach społecznościowych?

Obsługa klienta w mediach społecznościowych polega na zapewnianiu obsługi klientom lub potencjalnym klientom za pośrednictwem platform mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram czy Twitter. Obsługa klienta w mediach społecznościowych obejmuje odpowiadanie na bezpośrednie wiadomości, komentarze i wzmianki w ciągu 24 godzin.

Jak wykorzystać media społecznościowe jako narzędzie obsługi klienta?

Najlepszym sposobem wykorzystania mediów społecznościowych jako narzędzia do obsługi klienta jest traktowanie swoich kanałów mediów społecznościowych tak, jak oficjalnego zgłoszenia od klienta. Udzielaj szybkich, uczciwych i kompetentnych odpowiedzi na wszelkie wiadomości, komentarze lub wzmianki.

Dlaczego media społecznościowe są ważne dla obsługi klienta?

Media społecznościowe są ważne dla obsługi klienta, ponieważ umożliwiają firmom interakcję z odbiorcami. Firmy mogą łatwo informować swoich klientów o nadchodzących wydarzeniach, wyprzedażach lub zmianach. W ten sam sposób klienci mogą się kontaktować z firmą, dzielić komentarzami, wątpliwościami. Jeśli pytania klientów pozostaną bez odpowiedzi, klienci nie zawahają się przenieść swojej firmy gdzie indziej.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.