Automatyczne przekazywanie danych
By signing up, I accept T&C and Polityka prywatności.
Czy często rozpraszają Cię wiadomości w mediach społecznościowych od potencjalnych i obecnych klientów? Zapomnij o tym! Połącz wszystkie swoje kanały mediów społecznościowych z LiveAgent i korzystaj z zaawansowanej automatyzacji. Dzięki nieograniczonej historii i ujednoliconym wiadomościom uzyskasz potrzebne informacje o Twoich klientach.
LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, system obsługi zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Start-upy & Korporacje
Enterprise
Instytucje rządowe
Edukacja & NGO
Ecommerce & Usługi
Podróże & Zakwaterowanie
Marketing & Telekomunikacja
Rozrywka
Obsługa klienta w mediach społecznościowych zapewnia obsługę klienta klientom lub potencjalnym klientom za pośrednictwem platform mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram lub Twitter. Obsługa klienta w mediach społecznościowych obejmuje odpowiadanie na bezpośrednie wiadomości, komentarze i wzmianki w ciągu 24 godzin.
Najlepszym sposobem wykorzystania mediów społecznościowych jako narzędzia do obsługi klienta jest traktowanie kanałów mediów społecznościowych tak, jak oficjalne zgłoszenie od klienta. Udzielaj szybkich, uczciwych, słodkich i kompetentnych odpowiedzi na wszelkie wiadomości, komentarze lub wzmianki.
Oprogramowanie do obsługi klienta w mediach społecznościowych jest częścią rozwiązania help desk. Umożliwia przedstawicielom klientów szybkie odpowiadanie na zapytania klientów z jednego interfejsu. Dzięki temu nie muszą przełączać się między platformami, aby odebrać. Oprogramowanie może zapobiec frustracji i niezadowoleniu klientów, ponieważ nigdy nie stracisz kontaktu z zapytaniami klientów. Obecność i szybkie reagowanie jest ważne dla budowania relacji z klientami na platformach SoMe. Dzięki temu rozwiązaniu do obsługi klienta w mediach społecznościowych możesz skutecznie i skutecznie budować lojalność klientów od razu.
LiveAgent łączy się z wieloma platformami mediów społecznościowych. Na przykład za każdym razem, gdy otrzymasz komentarz lub wzmiankę o poście z Instagrama, otrzymasz zgłoszenie w LiveAgent. To samo dotyczy Twittera. Co więcej, możesz połączyć Viber i Facebook.
Media społecznościowe są ważne dla obsługi klienta, ponieważ umożliwiają firmom interakcję z odbiorcami. Firmy mogą łatwo informować swoich klientów o nadchodzących wydarzeniach, wyprzedażach lub zmianach. W ten sam sposób klienci mogą się kontaktować firmy z pytaniami, komentarzami lub wątpliwościami. Jeśli pytania klientów pozostaną bez odpowiedzi, klienci nie zawahają się przenieść swojej firmy gdzie indziej.
Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent - bingo!
Jako pierwszy otrzymuj ekskluzywne oferty i najnowsze wiadomości o naszych produktach i usługach. Prosto do Twojej skrzynki
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach