Oprogramowanie do obsługi klienta

Usprawnij swoją obsługę klienta z odpowiednim oprogramowaniem.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej
  • ✓ Obsługa klienta 24/7
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Oprogramowanie help desk dla lepszej komunikacji

Masz dość przełączania między oprogramowaniem i korzystania z niezadowalających rozwiązań? Wypróbuj LiveAgent i przekonaj się, jak wygląda praca z wielokanałowym, bogatym w funkcje oprogramowaniem help desk. Oferuje system obsługi zgłoszeń, który ułatwia komunikację poprzez e-mail, czat na żywo, call center, media społecznościowe, aplikacje do wysyłania wiadomości i bazę wiedzy. Zapisz się do naszego bezpłatnego okresu próbnego i przetestuj LiveAgent już dziś.

  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge

Oprogramowanie do obsługi klienta

Dlaczego warto wybrać LiveAgent?

Dzisiejsze firmy muszą odpowiadać na liczne zapytania klientów, dlatego potrzebują skutecznej komunikacji. Usprawnij obsługę klienta już dziś i wypróbuj LiveAgent za darmo! 

  • Wielokanałowy system zgłoszeń obsługujący wszystkie popularne kanały komunikacji

  • Szeroki wachlarz funkcji poprawiających produktywność agentów
     
  • Ponad 200 funkcji i integracji usprawniających przepływ pracy
  • Szybkie, łatwe wdrażanie i wsparcie 24/7

Przypadki użycia

Jak możesz wykorzystać LiveAgent?

LiveAgent jest używane przez wiele firm z różnych branż na całym świecie i ma wiele przypadków użycia. Pomaga firmom ulepszyć komunikację w zakresie obsługi klienta, wsparcia technicznego i więcej.

  • Skuteczne, wielokanałowe narzędzia komunikacyjne w jednym miejscu

  • Eliminuje konieczność przełączania między zakładkami przeglądarki i innymi oprogramowaniami
     
  • Łatwa organizacja komunikacji i rozwiązywanie zgłoszeń
  • Ekonomiczne narzędzie, które może zwiększyć Twój zwrot z inwestycji

Oto co zyskujesz z LiveAgent

Oprogramowanie do obsługi klienta LiveAgent oferuje zróżnicowany, bogaty zestaw narzędzi i funkcji dla wielu przypadków użycia.

System zgłoszeń

Nasz nowoczesny system zgłoszeń obsługuje wszystkie rodzaje komunikacji i przechowuje je w uniwersalnej skrzynce odbiorczej. Może zamienić każdy rodzaj wiadomości w zgłoszenie, zapewniając dobrą organizację.

  • Hybrydowa komunikacja ze wszystkich kanałów w jednym miejscu

  • Łatwe przechowywanie i organizacja komunikacji

Zastępuje
LiveAgent's ticketing system explained
LiveAgent's live chat

Czat na żywo

Czat na żywo od LiveAgent można bardzo łatwo wdrożyć i świetnie sprawdza się na stronach internetowych wszystkich rodzajów. Może pomóc ci odpowiadać na zapytania klientów znacznie szybciej niż konkurencja i jest niezwykle wygodny dla klientów.

  • Łatwe, szybkie wdrażanie na każdej witrynie

  • Wygodny i niezwykle szybki

Zastępuje

Call center

Połączenia telefoniczne nigdzie się nie wybierają – to najlepsza metoda na bardziej osobiste rozmowy. LiveAgent oferuje call center, które można zintegrować z systemem przy użyciu wszystkich popularnych usług VoIP.

  • Rozwiązuj złożone problemy przez telefon

  • Odpowiednie dla obsługi klienta, ale też wielu innych przypadków użycia

Zastępuje
LiveAgent's call center software
LiveAgent - social media help desk software

Media społecznościowe

Media społecznościowe są kluczowe dla promowania Twojej marki. Bądź tam, gdzie spędzają czas Twoi klienci z naszymi integracjami Facebooka, Twittera, Instagrama, Messengera, Vibera i WhatsAppa.

  • Zapewniaj wsparcie przez popularne kanały mediów społecznościowych

  • Bądź bliżej swoich klientów i promuj swoją markę

Integruje

Baza wiedzy

Baza wiedzy może pomóc ci zaoszczędzić czas i zmniejszyć ilość zapytań klientów. Pomoże ci zapewniać wsparcie online i udzielać ważnych informacji.

  • Dziel się ważnymi informacji we własnym portalu

  • Dostępna zewnętrzna i wewnętrzna baza wiedzy oraz multi baza wiedzy

Zastępuje

Profesjonalna obsługa klienta dzięki licznym funkcjom i usługom

LiveAgent oferuje liczne przydatne funkcje usprawniające przepływ pracy dla każdego kanału.

Zarządzania zadaniami

Reguły i automatyzacja

Szukasz sposobu na poprawienie zarządzania zadaniami, żeby móc skupić się na naprawdę ważnych rzeczach? Funkcja reguł LiveAgent może Ci w tym pomóc, ułatwiając organizację i zarządzanie zadaniami. Wykorzystaj ją, żeby automatycznie przenosić i rozwiązywać zgłoszenia, dodawać tagi i znacznie więcej. Oszczędzaj czas i skup się na tym, co ważne.

  • Automatyzuj zadania i przepływy pracy przy pomocy reguł

  • Oszczędzaj czas i skup się na ważniejszych zadaniach

Odkryj automatyzację i reguły

LiveAgent's automation feature
Comprehensive analytics in LiveAgent

Funkcje raportowania

Raporty i analityka

LiveAgent automatycznie monitoruje wszystko, co dzieje się w wirtualnym centrum obsługi klienta, dostarczając ci ważne dane, które mogą pomóc ci usprawnić procesy. Mierz wszystkie ważne wskaźniki, od użycia poszczególnych kanałów po wyniki agentów i liczbę rozwiązanych zgłoszeń, aktywnych czatów oraz ocen agentów.

Odkryj funkcje raportowania

Integracje oprogramowań

CRM i integracje

Jeśli chcesz ujednolicić przepływ pracy i spędzać mniej czasu na przełączaniu aplikacji, LiveAgent pomoże ci w wielu przypadkach. Obsługuje ponad 200 integracji innych programów, w tym oprogramowań CRM. Co więcej, LiveAgent ma wbudowaną funkcję CRM, która zapewnia kluczowe funkcje CRM.

LiveAgent CRM integrations

Zarządzanie relacjami

Obsługa klienta 24/7

Wyjątkowa obsługa klienta LiveAgent zawsze jest do Twojej dyspozycji. Nasz zespół wsparcia jest dostępny 24/7, żeby pomóc ci, kiedy tylko czegoś potrzebujesz. Skontaktuj się z nami przez e-mail, czat na żywo lub zadzwoń do nas, a dołożymy starań, żeby Ci pomóc. Możesz też poszukać informacji w naszej bazie wiedzy.

Łatwe wdrażanie

Najszybsze wdrażanie

LiveAgent otrzymał nagrodę dla oprogramowania o najszybszym wdrażaniu dzięki łatwej instalacji i implementacji w większości scenariuszy biznesowych. Dołożyliśmy starań, by LiveAgent było łatwe w użyciu dla wszystkich, a dowodem są liczne nagrody. Wypróbuj oprogramowanie już dziś i przekonaj się, jak łatwo zacząć pracę z LiveAgent.

LiveAgent has faster setup time than competitors

Ulepsz swoją firmę z LiveAgent

Lepsze wyniki finansowe

Zwiększaj przychody

Udowodniono, że klienci chętniej wydają pieniądze w firmach, które oferują świetną obsługę klienta. Nie oszczędzaj na komunikacji i zdobądź przewagę nad konkurencją dzięki wygodnej, wielokanałowej obsłudze klienta.

Get higher earnings with LiveAgent
Increase resolution rates with LiveAgent

Zarządzanie problemami

Szybciej rozwiązuj problemy

Mniej przełączania między aplikacjami, lepsza organizacja komunikacji, szybkie odpowiedzi i znacznie więcej – to wszystko zyskujesz z LiveAgent. Nasze narzędzia i funkcje pomogą ci wykonywać swoją pracę lepiej i szybciej niż kiedykolwiek wcześniej.

Odkryj uniwersalną skrzynkę odbiorczą

Zadowolenie klientów

Zdobądź powracających klientów

Doświadczenie klienta i satysfakcja klienta idą ramię w ramię. LiveAgent może pomóc ci z jednym i drugim, zdobywając więcej powracających klientów dla Twojej firmy. Kluczem jest szybka i wydajna komunikacja poprzez wszystkie popularne kanały komunikacji.

Odkryj raporty na temat wyników

Get more returning customers with LiveAgent
Save time with LiveAgent

Wydajne rozwiązanie

Oszczędzaj czas

Przestań marnować czas z nieskutecznymi rozwiązaniami i daj sobie więcej czasu. LiveAgent łączy Twoje narzędzia w jednym wygodnym panelu o łatwym dostępie, co pozwala ci szybciej rozwiązywać zapytania klientów.

Ekonomiczne rozwiązanie

Oszczędzaj pieniądze

Płacenie za dedykowane narzędzia do obsługi klienta oddzielnie może być bardzo drogie. Ujednolicony, wielokanałowy zestaw funkcji LiveAgent może dać Ci wszystko, czego potrzebujesz w świetnej cenie, a do tego oferuje szybsze wdrażanie niż w przypadku zakupu kilku rozwiązań.

Save money with LiveAgent
Medal

Zacznij korzystać z LiveAgent już teraz

Zarejestruj się i rozpocznij darmowy, 14-dniowy okres próbny, żeby przekonać się, jak wygląda praca z bogatym w funkcje, wielokanałowym oprogramowaniem do obsługi klienta

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej
  • ✓ Obsługa klienta 24/7
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie

Opinie klientów

Wybierz LiveAgent
i dołącz do 7000 zadowolonych klientów

  • Roman Bosch
    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.
    David Chandler Volterman

Umów się na demo

requestDemo
Czego dowiedz się podczas demo
  • Jak osiągnąć cele biznesowe z LiveAgent – czy to w kwestii poprawy satysfakcji klientów, czy zwiększenia sprzedaży.
  • Jak działa LiveAgent. Zaprezentujemy Ci nasz produkt oraz wyjaśnimy, jak wygląda praca z oprogramowaniem.
  • Odpowiemy na wszelkie ewentualne pytania dotyczące cen, usług, integracji i funkcji.
 

„Do każdego klienta podchodź z chęcią pomocy, rozwiązania problemu lub osiągnięcia celu, nie sprzedaży produktu bądź usługi.” – Brian Tracy

Andrej Saxon
Kierownik sprzedaży

Artykuły powiązane zOprogramowanie do obsługi klienta

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x