Chcesz wiedzieć, co robią i mówią Twoi klienci w internecie? Chcesz śledzić wszystkie ich żądania za pomocą jednego narzędzia?
Oprogramowanie do śledzenia klientów LiveAgent to narzędzie dla Ciebie! Zacznij już dziś poprawiać zadowolenie klienta i Twoją sprzedaż.
Śledź wszystkie ruchy klientów za pomocą jednego narzędzia do śledzenia klienta.
Zobacz, która witryna odesłała ich do Ciebie, jak długo przeglądają Twoją witrynę, jakie produkty ich interesują, w jakiej strefie czasowej się znajdują lub z jakiego kraju pochodzą.
Oferujemy wielokanałowe oprogramowanie do śledzenia klientów, które łączy się zTwitterem, Instagramem, Facebookiem, and Viberem.
Można go również zintegrować z nieograniczoną liczbą plików adresów e-mail i numerów telefonów, jak również czatem na żywo i portalem klienta aby upewnić się, że wszystkie zapytania są uwzględniane i pod jednym dachem.
Nasze oprogramowanie do śledzenia klientów umożliwia śledzenie unikalnych słów kluczowych na Twitterze.
Z łatwością odpowiadaj na pytania lub wątpliwości klientów, nawet jeśli nie jesteś wyraźnie / oznaczony tagami wymienionymi w tweetach.
Zapewnij lepszą obsługę swoim klientom, rejestrując wszystkie spostrzeżenia klientów w wbudowanym CRM .
Twórz pola niestandardowe, aby rejestrować wszelkie informacje istotne dla Twojej firmy i ciesz się wyższym wskaźnikiem satysfakcji klientów.
Skorzystaj z zaawansowanych funkcji oprogramowania do śledzenia klientów, takich jak wstępnie zdefiniowane odpowiedzi i gotowe odpowiedzi i udziel odpowiedzi na często zadawane pytania w ciągu kilku sekund.
Połącz nasze oprogramowanie do śledzenia klientów z ponad 130 integracjami aby usprawnić przepływ pracy.
Dowiedz się, ile czasu zajmuje Ci odpowiadanie na zapytania klientów, które kanały komunikacji są najczęściej używane i które są najbardziej efektywne w konwersji klientów.
Ucz się na podstawie ocen agentów i popraw obsługę klienta dzięki oprogramowaniu do śledzenia klientów już dziś.
Oprogramowanie do śledzenia klientów pomaga podzielić klientów na grupy zgodnie z ich zainteresowaniami i pochodzeniem.
Skorzystaj z tej funkcji i popraw komunikaty marketingowe , zadowolenie klientów, retencję i przychody.
Za pomocą oprogramowania do śledzenia klientów możesz zbudować portal dla klientów, za pośrednictwem którego klienci mogą śledzić postępy w rozwiązywaniu ich zgłoszeń.
Nie musisz! LiveAgent to wyjątkowe oprogramowanie integrujące wiele kanałów komunikacji pod jednym dachem z przystępnymi i przejrzystymi cenami.
Nie płać dodatkowych opłat za narzędzia do śledzenia wielu klientów. LiveAgent to wszystko, czego potrzebujesz.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Czy zauważyłeś, że nasze oprogramowanie do śledzenia klientów jest najtańszą i jednocześnie najbardziej zaawansowaną opcją na rynku?
Zgadza się. Sprawdź wszystko, co mamy do zaoferowania na naszej stronie z cenami.
Funkcje obsługi zgłoszeń i czatu na żywo obsługiwane przez automatyzację.
Czat na żywo, call center, media społecznościowe, portal klienta i obsługę zgłoszeń.
Obsługiwaliśmy ponad 150 milionów użytkowników końcowych, ponad 30 000 firm i mamy prawie 17 lat doświadczenia jako wiodące oprogramowanie do śledzenia klientów.
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.