Wykorzystaj oprogramowanie FAQ, żeby umożliwić klientom prostą samoobsługę

Samoobsługa szybko staje się pierwszym wyborem klientów, którzy szukają pomocy. Badania wskazują, że 2 na 3 klientów woli samodzielnie poszukać odpowiedzi niż kontaktować się z pracownikiem obsługi. Najczęściej zadawane pytania to najczęściej używane rozwiązanie dla samoobsługi.

Oprogramowanie obsługi klienta z FAQ od LiveAgent umożliwi twoim klientom łatwe i wygodne znalezienie odpowiedzi na swoje pytania. 

pytania

Czym jest oprogramowanie FAQ?

Kiedy klienci ciągle zadają te same pytania twojemu działowi obsługi, twój zespół ma mniej czasu na rozwiązywanie innych problemów i staje się mniej produktywny. Oprogramowanie FAQ (najczęściej zadawane pytania) to narzędzie, dzięki któremu odpowiesz na najczęstsze pytania klientów o produkty i usługi. Dzięki temu twój dział obsługi klienta będzie miał mniej pracy. FAQ zazwyczaj jest częścią bardziej kompleksowego centrum obsługi klienta.

Dlaczego FAQ to skuteczne narzędzie do obsługi klienta?

Oprogramowanie FAQ oferuje wiele sposobów na organizację, przechowywanie i prezentowanie informacji klientom. Skorzystają na tym zarówno klienci, jak i pracownicy. Oto jak:

008 pytanie

Mniejsza ilość powtarzających się pytań

FAQ to efektywny dodatek do twojego centrum samoobsługi, który zmniejsza ilość powtarzających się pytań od klientów i tym samym oszczędza czas twojego zespołu, który może skupić się na bardziej skomplikowanych problemach.

recenzja

Większa satysfakcja klientów

Ponad 70% klientów woli samodzielnie poszukać odpowiedzi na twojej stronie, zamiast kontaktować się z działem obsługi. Sekcja FAQ im to umożliwia i zwiększa ich satysfakcję.

seo i siec

Większa produktywność zespołu

Oprogramowanie FAQ zwiększa produktywność twojego zespołu. Zbuduj wewnętrzną bazę wiedzy dla twojego działu obsługi klienta i przechowuj ważne informacje w jednym, łatwo dostępnym miejscu.

Aktówka

Zyskaj pozycję eksperta

Wyczerpująca baza wiedzy z najczęściej zadawanymi pytaniami daje klientom poczucie profesjonalizmu. Zyskaj ich zaufanie z niezawodnym źródłem odpowiedzi na ich pytania.

Pozwól klientom rozwiązywać swoje problemy z oprogramowaniem FAQ i bazy wiedzy od LiveAgent

Stwórz wyczerpującą bazę wiedzy z FAQ w 4 prostych krokach i odpowiedz na najczęściej zadawane pytania swoich klientów. Zapewnij wsparcie 24/7 i umożliwiaj klientom znalezienie niezbędnych informacji.

baza wiedzy zaprojektowana w liveagent

Z łatwością twórz treści w edytorze WYSIWYG

Dzięki prostemu, ale potężnemu wbudowanemu edytorowi WYSIWYG możesz łatwo tworzyć i formatować treści oraz organizować je w artykuły według konkretnych kategorii. Dodaj obrazy i inne materiały, żeby przyciągnąć uwagę i uatrakcyjnić swoje teksty.

Dołącz załączniki do artykułów

Chcesz, żeby twoja baza wiedzy była jeszcze bardziej skuteczna i pomocna? Dołącz załączniki do ściągnięcia, które twoi klienci mogą przechowywać na swoim dysku i zawsze mieć pod ręką.

Kobieta analizuje proces na trzech plakatach
rozmowa online 5gmq

Stwórz osobne treści dla klientów i pracowników

Podczas tworzenia artykułów i kategorii do twojej bazy wiedzy i FAQ, możesz wybrać, czy będą dostępne publicznie dla twoich klientów, czy jedynie wewnętrznie, w panelu pracowniczym twojego zespołu obsługi.

Stwórz kilka baz wiedzy i FAQ

Stwórz nieograniczoną ilość baz wiedzy i FAQ dla różnych grup docelowych w ramach jednego konta LiveAgent. Każda z nich może mieć własny design, ustawienia i treści. To bardzo przydatne, jeśli zarządzasz kilkoma firmami, produktami, usługami czy markami.

notatki 1 cf55
szukaj sugestii

Dołącz widget wyszukiwania z inteligentnymi podpowiedziami

Umożliwiaj klientom łatwe i szybkie wyszukiwanie informacji z widgetem wyszukiwania, który na bieżąco wyświetla propozycje. Widget zasugeruje treści z twojej bazy wiedzy w oparci o słowa klucze.

Zamień bazę wiedzy i FAQ w część swojej marki

Upewnij się, że twoje centrum samoobsługi jest spójne z wizją twojej marki. Z łatwością dostosuj bazę wiedzy z szablonem, który najbardziej pasuje do twojej firmy, logo, kolorów. Zmieniaj nagłówki i stopki, dostosuj CSS i więcej.

kolor reklamy 19gv

Co jeszcze oferuje LiveAgent?

Oprogramowanie bazy wiedzy i FAQ to tylko część naszego kompleksowego, wielokanałowego rozwiązania, które zawiera ponad 180 funkcji. Ulepsz swoją strategię obsługi klienta i zwiększ satysfakcję klientów z zaawansowanymi funkcjami, oferowanymi przez LiveAgent.

kokpit liveagent na monitorze

Niezawodny system ticketowy

Ciesz się zaawansowanym systemem ticketowym, który zawiera inteligentne kolejkowanie ticketów, zasady automatyzacji, funkcje SLA, zarządzanie odpowiedzialnością, szablony wiadomości, narzędzia do współpracy, funkcje raportowania i wiele więcej. Z łatwością zarządzaj wiadomościami z wielu kanałów dzięki uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Czat na żywo

63% klientów chętniej wraca do stron internetowych, które obsługują czat na żywo. Narzędzie czatu na żywo LiveAgent oferuje zarówno podstawowe, jak i zaawansowane funkcje — między innymi opcje dystrybucji czatu, zaproszenia do czatu, monitoring odwiedzających, historię czatu, czat wewnętrzny i podgląd czatu na żywo.

szybka obsługa klienta za pośrednictwem czatu na żywo
voz+videollamada

Rozmowy i wideo rozmowy

Stwórz wirtualne call center w chmurze i zintegruj je z wybranym dostawcą VoIP. Odbieraj telefony stacjonarnie lub bezpośrednio przez swoją stronę (dotyczy rozmów i wideo rozmów) bez dodatkowych kosztów za połączenie. Zaprojektuj kompleksowe i dostosowane menu głosowe, nagrywaj rozmowy bez ograniczeń i więcej!

Obsługa mediów społecznościowych

LiveAgent z łatwością integruje najpopularniejsze kanały social media, takie jak Facebook, Twitter czy Instagram. Bądź na bieżąco z wiadomościami, komentarzami i oznaczeniami oraz zarządzaj nimi w jednym panelu, bez konieczności monitorowania wielu kont czy dzielenia się danymi do logowania.

forum

Portal samoobsługi

90% klientów oczekuje od firm zapewnienia portalu online do samoobsługi. Oprócz bazy wiedzy i FAQ, możesz rozwinąć swoje centrum obsługi klienta poprzez forum dla użytkowników, gdzie klienci łatwo wyślą zapytania do zespołu i sprawdzą ich status w portalu klienta.

Wybierz odpowiedni plan i ciesz się najlepszym stosunkiem jakości do ceny

LiveAgent oferuje 4 różne plany – bez umów i z przejrzystymi, przystępnymi cenami. Nasze funkcje dla samoobsługi, wliczając bazę wiedzy i FAQ, są dostępne w każdym z płatnych planów. Wybierz ten, który najbardziej odpowiada twoim potrzebom i podnieś poziom swojej obsługi klienta.

Package Name

Ticket

Dla małych firm i profesjonalnych marketingowców

15 /m-c
Package Name

Ticket+Czat

Dla małych firm i profesjonalnych marketingowców

29 /m-c

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.