Wykorzystaj oprogramowanie FAQ, żeby umożliwić klientom prostą samoobsługę

Samoobsługa szybko staje się pierwszym wyborem klientów, którzy szukają pomocy. Badania wskazują, że 2 na 3 klientów woli samodzielnie poszukać odpowiedzi niż kontaktować się z pracownikiem obsługi. Sekcja najczęściej zadawanych pytań to najczęściej używane rozwiązanie dla samoobsługi.

Oprogramowanie obsługi klienta z FAQ od LiveAgent umożliwi Twoim klientom łatwe i wygodne znalezienie odpowiedzi na swoje pytania.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
questions illustration

Czym jest oprogramowanie FAQ?

Kiedy klienci ciągle zadają te same pytania Twojemu działowi obsługi, Twój zespół ma mniej czasu na rozwiązywanie innych problemów i staje się mniej produktywny. Oprogramowanie FAQ (najczęściej zadawane pytania) to narzędzie, dzięki któremu odpowiesz na najczęstsze pytania klientów o produkty i usługi. Dzięki temu twój dział obsługi klienta będzie miał mniej pracy. FAQ zazwyczaj jest częścią bardziej kompleksowego centrum obsługi klienta.

Dlaczego FAQ to skuteczne narzędzie do obsługi klienta?

Oprogramowanie FAQ oferuje wiele sposobów na organizację, przechowywanie i prezentowanie informacji klientom. Skorzystają na tym zarówno klienci, jak i pracownicy. Zobacz, w jaki sposób:

question - icon

Mniejsza liczba powtarzających się pytań

FAQ to efektywny dodatek do Twojego centrum samoobsługi, który zmniejsza liczbę powtarzających się pytań od klientów i tym samym oszczędza czas Twojego zespołu, który może skupić się na bardziej skomplikowanych problemach.

colorful review - icon

Większa satysfakcja klientów

Ponad 70% klientów woli samodzielnie poszukać odpowiedzi na Twojej stronie, zamiast kontaktować się z działem obsługi. Sekcja FAQ im to umożliwia i zwiększa ich satysfakcję.

SEO and web - icon

Większa produktywność zespołu

Oprogramowanie FAQ zwiększa produktywność Twojego zespołu. Zbuduj wewnętrzną bazę wiedzy dla Twojego działu obsługi klienta i przechowuj ważne informacje w jednym, łatwo dostępnym miejscu.

Aktówka

Zyskaj pozycję eksperta

Wyczerpująca baza wiedzy z najczęściej zadawanymi pytaniami daje klientom poczucie profesjonalizmu. Zyskaj ich zaufanie z niezawodnym źródłem odpowiedzi na ich pytania.

Pozwól klientom rozwiązywać swoje problemy z oprogramowaniem FAQ i bazy wiedzy od LiveAgent

Stwórz wyczerpującą bazę wiedzy z FAQ w 4 prostych krokach i odpowiedz na najczęściej zadawane pytania swoich klientów. Zapewnij wsparcie 24/7 i umożliwiaj klientom znalezienie niezbędnych informacji.

baza wiedzy zaprojektowana w liveagent

Z łatwością twórz treści w edytorze WYSIWYG

Dzięki prostemu, ale skutecznemu, wbudowanemu edytorowi WYSIWYG możesz łatwo tworzyć i formatować treści oraz organizować je w artykuły według konkretnych kategorii. Dodaj obrazy i inne materiały, żeby przyciągnąć uwagę i uatrakcyjnić swoje teksty.

Dołącz załączniki do artykułów

Chcesz, żeby Twoja baza wiedzy była jeszcze bardziej skuteczna i pomocna? Dołącz załączniki do ściągnięcia, które Twoi klienci mogą przechowywać na swoim dysku i zawsze mieć pod ręką.

kobieta rozpisuje proces na trzech plakatach
group hangout - illustration

Stwórz osobne treści dla klientów i pracowników

Podczas tworzenia artykułów i kategorii do Twojej bazy wiedzy i FAQ, możesz wybrać, czy będą dostępne publicznie dla Twoich klientów, czy jedynie wewnętrznie, w panelu pracowniczym Twojego zespołu obsługi.

Stwórz kilka baz wiedzy i FAQ

Stwórz nieograniczoną liczbę baz wiedzy i FAQ dla różnych grup docelowych w ramach jednego konta LiveAgent. Każda z nich może mieć własny design, ustawienia i treści. To bardzo przydatne, jeśli zarządzasz kilkoma firmami, produktami, usługami czy markami.

woman taking notes - illustration
szukaj sugestii

Dołącz widget wyszukiwania z inteligentnymi podpowiedziami

Umożliwiaj klientom łatwe i szybkie wyszukiwanie informacji z widgetem wyszukiwania, który na bieżąco wyświetla propozycje. Widget zasugeruje treści z Twojej bazy wiedzy w oparci o słowa klucze.

Zamień bazę wiedzy i FAQ w część swojej marki

Upewnij się, że Twoje centrum samoobsługi jest spójne z wizją Twojej marki. Z łatwością dostosuj bazę wiedzy z szablonem, który najbardziej pasuje do Twojej firmy, logo, kolorów. Zmieniaj nagłówki i stopki, dostosuj CSS i wykorzystaj jeszcze więcej możliwości.

add color to design - illustration

Co jeszcze oferuje LiveAgent?

Oprogramowanie bazy wiedzy i FAQ to tylko część naszego kompleksowego, wielokanałowego rozwiązania, które zawiera ponad 180 funkcji. Ulepsz swoją strategię obsługi klienta i zwiększ satysfakcję klientów z zaawansowanymi funkcjami, oferowanymi przez LiveAgent.

panel liveagent na monitorze

Niezawodny system obsługi zgłoszeń

Ciesz się zaawansowanym systemem ticketowym, który zawiera inteligentne kolejkowanie zgłoszeń, zasady automatyzacji, funkcje SLA, zarządzanie odpowiedzialnością, szablony wiadomości, narzędzia do współpracy, funkcje raportowania i wiele więcej. Z łatwością zarządzaj wiadomościami z wielu kanałów dzięki uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Czat na żywo

63% klientów chętniej wraca do stron internetowych, które obsługują czat na żywo. Narzędzie czatu na żywo LiveAgent oferuje zarówno podstawowe, jak i zaawansowane funkcje — między innymi opcje dystrybucji czatu, zaproszenia do czatu, monitoring odwiedzających, historię czatu, czat wewnętrzny i podgląd czatu na żywo.

szybka obsługa klienta przez czat na żywo
dwie osoby podczas rozmowy wideo

Rozmowy i wideo rozmowy

Stwórz wirtualne call center w chmurze i zintegruj je z wybranym dostawcą VoIP. Odbieraj telefony stacjonarnie lub bezpośrednio przez swoją stronę (dotyczy rozmów i wideo rozmów) bez dodatkowych kosztów za połączenie. Zaprojektuj kompleksowe i dostosowane menu głosowe, nagrywaj rozmowy bez ograniczeń i więcej!

Obsługa mediów społecznościowych

LiveAgent z łatwością integruje najpopularniejsze kanały social media, takie jak Facebook, Twitter czy Instagram. Bądź na bieżąco z wiadomościami, komentarzami i oznaczeniami oraz zarządzaj nimi w jednym panelu, bez konieczności monitorowania wielu kont czy dzielenia się danymi do logowania.

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent
LiveAgent forum mockup

Portal samoobsługi

90% klientów oczekuje od firm zapewnienia portalu online do samoobsługi. Oprócz bazy wiedzy i FAQ, możesz rozwinąć swoje centrum obsługi klienta poprzez forum dla użytkowników, gdzie klienci łatwo wyślą zapytania do zespołu i sprawdzą ich status w portalu klienta.

Wybierz odpowiedni plan i ciesz się najlepszym stosunkiem jakości do ceny

LiveAgent oferuje 4 różne plany – bez umów i z przejrzystymi, przystępnymi cenami. Nasze funkcje dla samoobsługi, wliczając bazę wiedzy i FAQ, są dostępne w każdym z płatnych planów. Wybierz ten, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom i podnieś poziom swojej obsługi klienta.

Package Name

Zgłoszenie

Dla małych firm i profesjonalnych marketingowców

15 /m-c
Package Name

Ticket+Czat

Dla małych firm i profesjonalnych marketingowców

29 /m-c

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz! Nie wymagamy karty kredytowej
Related Articles to Oprogramowanie FAQ
Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Załączniki w artykułach

Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.

LiveAgent zapewnia bezpłatne oprogramowanie do obsługi zgłoszeń, które usprawnia komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej, czatu na żywo, centrum obsługi telefonicznej oraz bazy wiedzy w jednej ujednoliconej skrzynce odbiorczej.

Darmowe oprogramowanie do obsługi zgłoszeń

Klienci narzekają na słabą obsługę, brak przejrzystości i frustrację, która może prowadzić do zmiany dostawcy usług. Według Dimensional Research i American Express, konieczność wielokrotnego wyjaśniania problemu jest oznaką złej obsługi klienta, a 72% konsumentów oczekuje, że agent będzie znał ich historię. LiveAgent proponuje oprogramowanie pomocy technicznej dla małych i średnich firm, które rozwiązuje te problemy.

Jeśli chcesz uniknąć wpisywania tej samej odpowiedzi na powtarzający się problem, skorzystaj z opcji Predefiniowane odpowiedzi. Twórz własne i używaj ich, kiedy tylko tego potrzebujesz.

Predefiniowane odpowiedzi

Posiadanie ustrukturyzowanych wiadomości e-mail, wstępnie zdefiniowanych odpowiedzi w centrach obsługi klienta oraz artykułów w bazie wiedzy firmy są niezbędne dla efektywnego marketingu. Szablony sprzedaży, szablony call center, szablony mediów społecznościowych oraz makra LiveAgent umożliwiają szybkie reagowanie na zapytania klientów oraz zwiększenie skuteczności pracy zespołu obsługi klienta. Zarządzanie zgłoszeniami to także ważna funkcja, umożliwiająca lepszą organizację pracy i skuteczniejszą pomoc klientom.

Szybsze przygotowywanie odpowiedzi na czacie na żywo dzięki widokowi pisania w czasie rzeczywistym. Widok pisania w czasie rzeczywistym pozwala zobaczyć, co pisze klient, zanim ostatecznie wyśle wiadomość.

Widok pisania w czasie rzeczywistym

Funkcja "widok pisania w czasie rzeczywistym" to narzędzie umożliwiające agentom podgląd tekstu wpisywanego przez klientów w danej chwili. Ta opcja może przyspieszyć czas reakcji i zwiększyć wydajność pracowników, co z kolei przekłada się na zadowolenie klientów. Funkcję można aktywować poprzez ustawienia czatu w konfiguracji i włączyć opcję "Pokaż tekst wpisywany przez klienta". Ostatecznie, wykorzystanie "widoku pisania w czasie rzeczywistym" może pozyskać nowych klientów, zwiększyć ich lojalność i poprawić jakość obsługi.

Szybsze przygotowywanie odpowiedzi na czacie na żywo dzięki widokowi pisania w czasie rzeczywistym. Widok pisania w czasie rzeczywistym pozwala zobaczyć, co pisze klient, zanim ostatecznie wyśle wiadomość.

Widok pisania w czasie rzeczywistym

W tekście omówiono funkcję widoku pisania w czasie rzeczywistym, która pozwala agentom od razu zobaczyć to, co pisze klient. Dzięki temu mogą szybciej i skuteczniej udzielać odpowiedzi. Funkcja ta zwiększa wydajność pracy agentów, co przekłada się bezpośrednio na lepsze doświadczenia klientów i zwiększenie sprzedaży. Opcja ta może być aktywowana i dezaktywowana w ustawieniach czatu, co czyni ją opcjonalną. LiveAgent oferuje darmowy test pisania na czacie na żywo, aby pomóc agentom w szybszym pisaniu odpowiedzi.

Najlepsze alternatywy dla czatu na żywo zawierają określony zestaw funkcji, które zapewnią Ci sukces. Dowiedz się, na jakie funkcje zwrócić uwagę!

Porównaj LiveAgent z innymi platformami

LiveAgent to firma oferująca narzędzia do zarządzania relacjami z klientami i zwiększania konwersji. Oferuje ona funkcje takie jak czat na żywo, widżet wyszukiwania z sugestiami, baza wiedzy i dokumentacja, a także możliwość dostosowania dokumentacji do stylu marki. LiveAgent ma ponad 30 000 zadowolonych klientów i otrzymuje pozytywne opinie od firm różnych branż. Oferuje też bezpłatny 14-dniowy okres próbny dla swoich narzędzi.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo