Szukasz lepszego oprogramowania dla pomocy technicznej?

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenionym jako numer 1 oprogramowaniem w pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2019 roku. Bądź bliżej swoich klientów oraz pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Skup się na potrzebach

Skup sie na potrzebach

Różni klienci mają różne potrzeby i powinieneś móc się skupić na każdym z nich. Dzięki możliwościom jakie daje wielokanałowe oprogramowanie dla pomocy technicznej możesz pozostawać z nimi w kontakcie na różnych platformach – sieciach społecznościowych, telfonicznie, mailowo lub za pomocą czatu na żywo w czasie rzeczywistym. Bez względu na to czego Twoi klienci będą potrzebować, zawsze będziesz mógł im pomóc.

Stwórz bazę wiedzy

Baza wiedzy oraz portal pomocy to pierwsze miejsca do których zagląda większość klientów szukając odpowiedzi. Solidne możliwości LiveAgent zapewniają wystarczająco miejsca do tworzenia FAQ – często zadawanych pytań, pisania artykułów na temat samoobsługi lub tworzenia kilku kategorii w oparciu o Twoją firmę.

Utwórz bazę wiedzy
Zbuduj lejki sprzedażowe

Zbuduj lejki sprzedażowe

Niektórzy z Twoich przyszłych klientów mogą skontaktować się z Tobą za pośrednictwem czatu na żywo, na którym możesz im odpowiedziedź natychmiast i szybko udzielić odpowiedzi. Następnie, mogą skontaktować się z Tobą za pośrednictwem zwykłego e-maila i na końcu zadzwonić. Wszystkie informacje są dla Ciebie dostępne w uniwersalnej skrzynce odbiorczej, dzięki czemu zawsze jesteś na bieżąco z potrzebami i pytaniami swoich klientów. Wszystko uporzątkowane, co o tym myślisz?

Ponad 21.000 biznesów nie może się mylić

Zobacz nasze historie sukcesu (success stories) i referencje oraz odkryj pozytywny wpływ wdrożenia oprogramowania dla pomocy technicznej w przemyśle motoryzacyjnym

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Dokładnie tak… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie wymagana

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.