Miej zawsze oko na swoich klientów
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, oferujące wsparcie techniczne, tłumaczenia, czat na żywo i integrację z Voyced VoIP. Klienci wypowiadają się pozytywnie, zauważając wzrost satysfakcji klientów i szybką reakcję zespołu wsparcia. Oprogramowanie jest łatwe w użyciu i oferuje wiele funkcji, które poprawiają produktywność. Obsługa klienta przez człowieka jest preferowanym rozwiązaniem, a LiveAgent pomaga w osiąganiu celów biznesowych.
Bezstresowe oprogramowanie do obsługi mediów społecznościowych
LiveAgent oferuje rozwiązania dla firm z różnych branż, w tym dla startupów, korporacji, instytucji rządowych, edukacji i organizacji pozarządowych. Program pomaga organizacjom w dowolnym procesie obsługi klienta, od śledzenia całej komunikacji, po zarządzanie profilami w różnych sieciach społecznościowych. LiveAgent jest alternatywą dla bezpośredniego komunikowania się z klientami za pomocą mediów społecznościowych, które mogą być uciążliwe i rozproszone.
Zbuduj dobrobyt dzięki oprogramowaniu do obsługi klientów
Nasza aplikacja obsługuje wiele języków i znaków specjalnych, umożliwiając komunikację w ojczystym języku. LiveAgent oferuje narzędzia do obsługi klienta i integrację mediów społecznościowych.
Pozyskuj więcej potencjalnych klientów dzięki czatowi na żywo
Oprogramowanie do czatu na żywo, takie jak LiveAgent, pozwala zwiększyć współczynniki konwersji, utrzymanie klientów i zaangażowanie. Dzięki funkcjom inteligentnego routingu, proaktywnych zaproszeń i analizy czatu, firma może poprawić obsługę klienta i zwiększyć efektywność.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.