Dedykowane centrum z oprogramowaniem portalu klienta

Zapewnij klientom dostęp do zasobów i monitorowanie zgłoszeń.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
Wykorzystywane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Customer portal animation
Customer Portal Software

Obniż koszty dzięki oprogramowaniu portalu klienta

Skonfiguruj kompleksowy, dobrze zorganizowany i dobrze zindeksowany portal klienta, który zawiera bazę wiedzy, fora społeczności i często zadawane pytania. Zredukuj czas i koszty komunikacji z klientami oferując wsparcie samoobsługowe i umożliwiając klientom sprawdzanie postępów w ich zapytaniach o pomoc bez konieczności kontaktowania się z Tobą. Z LiveAgent to proste.
  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Co to jest oprogramowanie portalu klienta?

Oprogramowanie portalu obsługi klienta, znane również jako oprogramowanie portalu klienta, umożliwia udostępnianie informacji klientom. Portal internetowy klienta umożliwia również Twoim klientom bezpieczny dostęp do ich statusu lub historii zgłoszeń, szczegółowych informacji o produktach/usługach i nie tylko. Na przykład użytkownik portalu klienta będzie miał dostęp do produktu baza wiedzy artykuły oraz forum społeczności.  Krótko mówiąc, portal klienta oferuje połączenie wiedzy na temat konkretnych produktów, informacji biznesowych i narzędzi samoobsługowych.
Customer portal software - LiveAgent
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Jak działa oprogramowanie portalu klienta?

Bezpieczny portal klienta, taki jak LiveAgent, umożliwia Twoim klientom sprawdzanie statusu ich zapytań po zalogowaniu. Od zapytań klientów zamienione na zgłoszenia, klient znajdzie wszystkie szczegóły w tzw. „bilecie”. Dzięki tej technologii klienci nie muszą sięgać i czekać na pomoc ze strony agentów obsługi klienta. Portal klienta to doskonałe rozwiązanie do obsługi klienta, które zapewnia bezproblemową obsługę online i zwiększa zaangażowanie użytkowników za pośrednictwem forów , formularze opinii oraz interaktywną bazę wiedzy.

Dlaczego warto mieć portal klienta?

Obsługa klienta bardzo się rozwinęła w ciągu ostatnich kilku lat. Nie musisz czekać na powiadomienia e-mail, aby wiedzieć, że problem został rozwiązany. Rozwiązania programowe portalu klienta umożliwiają użytkownikom portalu dostęp do potrzebnych im informacji bez oczekiwania na pomoc techniczną. Te dedykowane portale pomocy technicznej umożliwiają również użytkownikom portalu dostęp do historii zgłoszeń, bazy wiedzy, społeczności , a także zapewnić możliwość przesłania opinii. Portal samoobsługowy online może być dedykowaną przestrzenią, w której Twoi klienci mogą szukać odpowiednich artykułów z bazy wiedzy. Przestań tworzyć Arkusze Google, aby udostępniać dokumenty klientom. Te skomplikowane procesy szkodzą tylko zaangażowaniu klientów. Zasoby samoobsługowe, takie jak bazy wiedzy, fora lub opinie klientów, zwalniają przedstawicieli klientów z często zadawanych pytań i umożliwiają im skupienie się na trudniejszych zapytaniach klientów. Skorzystaj z naszego oprogramowania portalu klienta, aby udostępniać ogłoszenia o funkcjach, informacje o wersji produktu i od razu zwiększyć produktywność agentów.
Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent

Skuteczny portal klienta pasujący do Twojego biznesu

Portal klienta LiveAgent zawiera bazę wiedzy, forum i opinie klientów.

70% klientów woli szukać odpowiedzi przed skontaktowaniem się z obsługą klienta

Skonfiguruj portal klienta i jego elementy wizualne za pomocą kilku kliknięć. Twórz bazy wiedzy i generuj forum, aby Twoi klienci mogli sami pomagać i dyskutować o nowych funkcjonalnościach lub propozycjach usprawnień.
smiling woman with coffee

Z LiveAgent obsługa klienta jest o wiele prostsza, a teraz czas odpowiedzi jest nawet o 26% krótszy.

Eva Kianickova, Head of Customer Service
black Martinus logo

Pozwól klientom samodzielnie rozwiązywać problemy

Twój zespół otrzyma mniej zgłoszeń, dzięki czemu będzie o wiele szybciej odpowiadał klientom.
Portal klienta online zawiera artykuły z bazy wiedzy, posty na forum, a także opinie i sugestie klientów. Czytaj więcej…
Baza wiedzy to jedna z kluczowych funkcji portalu, która zapewnia klientom łatwy i wyłączny dostęp do artykułów z bazy wiedzy lub najczęściej zadawane pytania. Czytaj więcej…
Dzięki forum, Twoi klienci mogą pomagać sobie nawzajem i odpowiadać na swoje pytania. Czytaj dalej…
Pozwól klientom dzielić się z Tobą swoimi opiniami i sugestiami. Stwórz przycisk opinii i umieść go na swojej stronie. Czytaj dalej…

Niedrogie oprogramowanie portalu internetowego dla klientów

Korzystaj ze wszystkich funkcji portalu klienta i wspieraj swoich klientów, nawet gdy przedstawiciele obsługi klienta są w trybie offline, korzystając z naszego przystępnego planu cenowego.

$15 miesiąc

Ticket

  • Nieograniczona historia zgłoszeń
  • Nieograniczone adresy e-mail
  • Zaawansowane raportowanie
  • Portal klienta + forum
$29 miesiąc

Ticket+chat

  • Wszystko co w planie Ticket, plus:
  • Nieograniczone przyciski czatu
  • Zarządzanie informacjami zwrotnymi
  • Monitorowanie odwiedzających w czasie rzeczywistym
$0 miesiąc

Darmowe

  • 7-dniowa historia zgłoszeń
  • 1 przycisk czatu
  • 1 numer telefonu
  • 1 adres e-mail
Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent

Zasypują cię pytania od klientów?

Spójrzmy prawdzie w oczy – Twoi klienci zawsze będą mieli nieskończoną liczbę pytań, zapytań i próśb. Czas to najcenniejszy zasób, jaki posiadasz, a zainwestowanie go w odpowiedni zasób może znacznie przyspieszyć rozwój Twojej firmy. Firmy tracą miliony dolarów każdego roku, przeznaczając fundusze na niewłaściwe aktywa. Nie bądź jednym z nich.

Portal pracowniczy dla agentów obsługi klienta

Oczywistą korzyścią portalu klienta jest zapewnienie skutecznej samoobsługi Twoim klientom. Jednak dedykowane rozwiązanie portalu klienckiego LiveAgent umożliwia również tworzenie wewnętrznego zarządzania wiedzą dla agentów. Jak już wspomniano, portal klienta składa się z bazy wiedzy i forum. Oba mogą być tworzone zarówno dla klientów, jak i agentów. Szczegółowa baza wiedzy może być świetnym sposobem na udostępnianie dokumentów w celu wewnętrznego wsparcia ciągłości wiedzy. Ponadto możesz dzielić się wewnętrzną wiedzą za pośrednictwem forum. Forum wewnętrzne może być pojedynczym miejscem do omawiania określonych tematów zamiast wiadomości w miejscu pracy. Ogólnie rzecz biorąc, tworzy lepsze interakcje w zespole i ułatwia komunikację w miejscu pracy.
Agents in Help desk software - LiveAgent

Ponad 30 000 firm nie może się mylić

LiveAgent to bogata w funkcje, kompleksowa platforma, która zapewnia również portal samoobsługowy. Zobacz nasze historie sukcesu i recenzje użytkowników, aby dowiedzieć się, jak LiveAgent może zwiększyć obsługę klienta i zwiększyć zadowolenie partnerów biznesowych.
knowledge base designs in LiveAgent

Dostosuj interfejs do Twojej marki

Kilka kliknięć wystarczy, żeby uruchomić portal klienta. Stwórz bazę wiedzy i dostosuj ją do stylu Twojej firmy bez zbędnego kodowania. Możesz też w kilku krokach utworzyć forum, na którym Twoi klienci mogą omawiać nowe funkcje, prosić o pomoc oraz dzielić się swoimi sugestiami i pomysłami.

Pozwól klientom skontaktować się z Tobą za pośrednictwem elastycznego formularza zgłoszeniowego

Formularze zgłoszeń LiveAgent umożliwiają klientom kontakt z zespołem pomocy technicznej za pośrednictwem portalu klienta. Jaka jest więc korzyść z korzystania z tej formy przesyłania wiadomości? Cóż, LiveAgent może przechowywać i organizować dane klientów za pośrednictwem systemu CRM. < p>Za każdym razem, gdy klient kontaktuje się za pośrednictwem portalu klienta, agenci mają więcej informacji o klientach. Dzięki temu mogą zapewnić skuteczną pomoc. Ogólnie rzecz biorąc, jest to sprytne rozwiązanie do obsługi klienta, które poprawia komunikację z klientem i wewnętrzne procesy wsparcia.
Customer portal software - submit ticket - LiveAgent

Jak możesz skorzystać z oprogramowania portalu klienta?

Poniżej znajdziesz korzyści, które płyną z używania oprogramowania portalu klienta:
Jak możesz skorzystać z oprogramowania portalu klienta?

Obniż koszty obsługi klienta

Płacenie pracownikowi jest droższe niż umożliwienie klientom znalezienia pomocy w portalu klienta.
Obniż koszty obsługi klienta

Oszczędzaj czas zespołu obsługi klienta

Pozwól swoim agentom spędzać mniej czasu na telefonie, e-mailu i czacie na żywo, rozwiązując problemy klientów.
Oszczędzaj czas zespołu obsługi klienta

Łatwy dostęp do informacji 24/7

Portale internetowe ułatwiają klientom uzyskanie potrzebnej pomocy, gdy jej potrzebują.

Wsparcie wszystkich kanałów w jednym miejscu

Oprogramowanie portalu klienta LiveAgent integruje różne kanały komunikacji i oferuje niemal 200 funkcji.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

FAQ

Co to jest portal obsługi klienta?

Portal obsługi klienta umożliwia klientom znalezienie odpowiedzi na ich pytania w czasie rzeczywistym bez konieczności kontaktowania się z zespołem obsługi klienta. Portal obsługi klienta jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i zawiera istotne informacje, takie jak polisy, faktury, dostawy, zamówienia i płatności online.

Co sprawia, że portal dla klientów jest dobry?

Dobry portal klienta poprawia jakość interakcji między Twoją marką a klientami, oferując łatwiejszy dostęp do informacji.

Jakie są wspólne cechy portalu klienta?

Funkcje portalu klienta obejmują między innymi samoobsługę 24/7, możliwość dostosowania i dodania własnego brandingu firmy, łatwe osadzenie na stronach firmowych, dostęp do wyciągów i płatności online, możliwość czytania/ pisać informacje i niestandardowe opcje stylu CSS.

Jaki jest cel oprogramowania portalu internetowego klienta?

Celem portalu internetowego jest zapewnienie pojedynczego punktu dostępu do istotnych informacji, takich jak polisy, faktury, płatności lub artykuły instruktażowe. Dobry portal internetowy umożliwi Twoim klientom samodzielne odnalezienie żądanych informacji, bez konieczności kontaktowania się z Tobą w celu uzyskania pomocy.

Jak korzystasz z oprogramowania portalu klienta?

Portal klienta jest używany do artykułów z bazy wiedzy, forów, sugestii i tablic opinii. Ponadto wyświetla historię poprzednich zgłoszeń klienta. W rezultacie klienci mogą sprawdzić swoje wcześniejsze zapytania klientów i rozpocząć czat w razie potrzeby.

Jakie są zalety oprogramowania portalu klienta?

W dzisiejszych czasach klienci oczekują, że strony internetowe będą miały opcję samoobsługi. Samoobsługa jest teraz pierwszym wyborem do wyszukiwania potrzebnych informacji. Jeśli nie masz portalu klienta/bazy wiedzy, możesz przegrać z konkurencja w ciągu kilku sekund. Najważniejsze zalety portalu dla klientów to całodobowa obsługa klienta, zwiększona sprzedaż i wyższa satysfakcja klienta.

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent - bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz Nie wymagamy karty kredytowej

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo