Zmniejsz koszty z portalem klienta

Załóż portal klienta z bazą wiedzy, forum i FAQ. Umożliwiaj swoim klientom samoobsługę z LiveAgent i zmniejsz koszty i czas potrzebne na ich obsługę. Twoi klienci sprawdzą status ich zapytania bez potrzeby kontaktowania się z Twoją firmą. Z LiveAgent to proste!

Wsparcie wszystkich kanałów w jednym miejscu

Oprogramowanie portalu klienta LiveAgent integruje różne kanały komunikacji i oferuje niemal 200 funkcji.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

70% klientów woli poszukać odpowiedzi przed skontaktowaniem się z obsługą klienta

Wystarczy kilka kliknięć, żeby utworzyć portal klienta. Stwórz bazę wiedzy i forum, żeby Twoi klienci mogli samodzielnie odnaleźć rozwiązanie problemów, omówić nowe funkcje i podzielić się swoimi sugestiami.

LiveAgent Customer Portal

LiveAgent Knowledge Base

LiveAgent Forum

LiveAgent Feedback & Suggestions

zdjecia osoba 2

Z LiveAgent obsługa klienta jest o wiele prostsza, a teraz czas odpowiedzi jest nawet o 26% krótszy.

Eva Kianickova, Head of Customer Service
logo martinus czarne

Pozwól klientom samodzielnie rozwiązywać problemy

Twój zespół otrzyma mniej zgłoszeń, dzięki czemu będzie o wiele szybciej odpowiadał klientom.

Twój portal klienta zawiera artykuły z bazy wiedzy, posty z forum oraz opinie i sugestie Twoich klientów. Czytaj dalej…

Zapewnij klientom łatwy dostęp do artykułów bazy wiedzy lub najczęściej zadawanych pytań. Czytaj dalej…

Dzięki forum, Twoi klienci mogą pomagać sobie nawzajem i odpowiadać na swoje pytania. Czytaj dalej…

Pozwól klientom dzielić się z Tobą swoimi opiniami i sugestiami. Stwórz przycisk opinii i umieść go na swojej stronie. Czytaj dalej…

Oprogramowanie strefy klienta w przystępnej cenie

Wykorzystaj funkcje portalu klienta i zapewniaj wsparcie swoim klientom, nawet wtedy, kiedy Twoi pracownicy są offline.

Package Name

Ticket

Dla małych firm i profesjonalnych marketingowców

15 /m-c
Package Name

Ticket+Czat

Dla małych firm i profesjonalnych marketingowców

29 /m-c

Zasypują cię pytania od klientów?

To jasne, że Twoi klienci zawsze będą mieć mnóstwo pytań i próśb. Czas to Twój najcenniejszy zasób i jeśli dobrze go zainwestujesz, Twój biznes może znacznie zyskać. Co roku firmy tracą miliony euro przez złe rozlokowanie środków. Możesz tego uniknąć!

Ponad 30 000 firm nie może się mylić

Zobacz nasze historie sukcesu oraz referencje of zadowolonych klientów. Sprawdź, jak LiveAgent może pomóc podnieść poziom obsługi i zwiększyć zadowolenie klientów i partnerów biznesowych.

Dostosuj interfejs do Twojej marki

Kilka kliknięć wystarczy, żeby uruchomić portal klienta. Stwórz bazę wiedzy i dostosuj ją do stylu Twojej firmy bez zbędnego kodowania. Możesz też w kilku krokach utworzyć forum, na którym Twoi klienci mogą omawiać nowe funkcje, prosić o pomoc oraz dzielić się swoimi sugestiami i pomysłami.

projekty bazy wiedzy w LiveAgent

Pozwól klientom rozwiązywać swoje problemy

Poniżej znajdziesz korzyści, które płyną z używania oprogramowania portalu klienta:

help desk późne odpowiadanie klientom

Niższe koszty obsługi klienta

Płacenie pracownikom może być znacznie droższe niż zapewnienie klientom specjalnego portalu, gdzie znajdą odpowiedzi na pytania.

call center historia połączeń

Oszczędzaj czas zespołu obsługi klienta

Twoi pracownicy spędzą mniej czasu na rozwiązywaniu problemów klientów przez telefon, email i czat.

Obsługa klienta dostępna 24/7

Łatwy dostęp do informacji 24/7

Strefa klienta to prosty i skuteczny sposób na zapewnienie klientom pomocy, kiedy tylko jej potrzebują.

Helpdesk brak informacji o wydajności zaspołu

Otrzymuj cenne opinie

Dowiaduj się na bieżąco, co doceniają Twoi klienci, a co wymaga poprawy, i stale ulepszaj swoją firmę.

FAQ

W portalu klienta Twoi klienci mogą znaleźć odpowiedzi na swoje pytania, bez kontaktowania się z Twoim działem obsługi. Strefa klienta jest dostępna 24/7 i zawiera istotne informacje, takie jak informacje o polityce firmy, rachunkach, dostawie, zamówieniach czy płatnościach online.

Dobry portal klienta ulepsza komunikację między Twoją firmą a klientami przez zapewnienie łatwiejszego dostępu do informacji.

Funkcje portalu klienta zawierają między innymi: samoobsługę 24/7, opcje personalizacji i dostosowania do swojej marki, łatwą instalację na stronie firmy, dostęp do płatności online, opcje czytania/pisania informacji i opcje dostosowywania stylu CSS.

Portal internetowy powinien udostępniać wszystkie istotne informacje, takie jak polityka firmy, płatności i poradniki. Z dobrym portalem internetowym Twoi klienci sami znajdą potrzebne informacje, i to bez kontaktu z działem obsługi klienta!

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.