Zmniejsz koszty z oprogramowaniem strefy klienta

Załóż strefę klienta z bazą wiedzy, forum i FAQ. Umożliwiaj swoim klientom samoobsługę z LiveAgent i zmniejsz koszty i czas potrzebne na ich obsługę. Twoi klienci sprawdzą status ich zapytania bez potrzeby kontaktowania się z twoją firmą. Z LiveAgent to proste.

Wsparcie wszystkich kanałów w jednym miejscu

Oprogramowanie strefy klienta LiveAgent integruje różne kanały komunikacji i oferuje niemal 200 funkcji.

Pozwól klientom rozwiązywać swoje problemy

Poniżej znajdziesz korzyści, które płyną z używania oprogramowania strefy klienta:

help desk późne odpowiadanie klientom

Niższe koszty obsługi klienta

Płacenie pracownikom jest znacznie droższe od zapewnienia klientom specjalnego portalu, gdzie znajdą odpowiedzi na pytania.

call center historia połączeń

Oszczędzaj czas zespołu obsługi klienta

Twoi pracownicy spędzą mniej czasu na rozwiązywaniu problemów klientów przez telefon, email i czat.

Obsługa klienta dostępna 24/7

Łatwy dostęp do informacji 24/7

Strefa klienta to łatwy sposób na zapewnienie klientom pomocy, kiedy tylko jej potrzebują.

Helpdesk brak informacji o wydajności zaspołu

Otrzymuj cenne opinie

Dowiedz się, co doceniają twoi klienci, a co im się nie podoba i ulepszaj swoją firmę.

70% klientów woli poszukać odpowiedzi na swoje pytania niż kontaktować się z obsługą

Wystarczy kilka kliknięć, żeby utworzyć strefę klienta. Stwórz bazę wiedzy i forum, żeby twoi klienci mogli obsłużyć się sami, omówić nowe funkcje i podzielić się swoimi sugestiami.

LiveAgent Customer Portal

LiveAgent Knowledge Base

LiveAgent Forum

LiveAgent Feedback & Suggestions

zdjecia osoba 2

Z LiveAgent obsługa klienta jest milion razy prostsza. Teraz odpowiadamy o 26% szybciej.

Eva Kianickova, Head of Customer Service
logo martinus czarne

Naucz klientów samodzielnie rozwiązywać problemy

Twój zespół otrzyma mniej ticketów, dzięki czemu będzie o wiele szybciej odpowiadał klientom.

Twoja strefa klienta zawiera artykuły z bazy wiedzy, posty z forum oraz opinie i sugestie twoich klientów. Czytaj dalej…

Zapewnij klientom łatwy dostęp do artykułów bazy wiedzy lub najczęściej zadawanych pytań. Czytaj dalej…

Dzięki forum twoi klienci mogą pomagać sobie nawzajem i odpowiadać na swoje pytania. Czytaj dalej…

Pozwól klientom dzielić się z tobą swoimi opiniami i sugestiami. Stwórz przycisk opinii i umieść go na swojej stronie. Czytaj dalej…

Oprogramowanie strefy klienta w przystępnej cenie

Wykorzystaj funkcje strefy klienta i zapewniaj wsparcie swoim klientom, nawet jeśli twoi pracownicy są offline.

Package Name

Ticket

Dla małych firm i profesjonalnych marketingowców

15 /m-c
Package Name

Ticket+Czat

Dla małych firm i profesjonalnych marketingowców

29 /m-c

Zasypują cię pytania od klientów?

Spójrzmy prawdzie w oczy — twoi klienci zawsze będą mieć mnóstwo pytań i próśb. Czas to twój najcenniejszy zasób i jeśli dobrze go zainwestujesz, twój biznes może znacznie zyskać. Co roku firmy tracą miliony dolarów przez złe rozlokowanie środków. Postaraj się tego uniknąć. 

Ponad 30000 firm nie może się mylić

Zobacz nasze osiągnięcia oraz opinie zadowolonych klientów i sprawdź, jak LiveAgent może pomóc ci podnieść poziom obsługi i zwiększyć zadowolenie klientów i wspólników.

Dostosuj interfejs do twojej marki

Kilka kliknięć wystarczy, żeby uruchomić strefę klienta. Stwórz bazę wiedzy i dostosuj ją do designu twojej firmy bez kodowania. Możesz też w kilku krokach wygenerować forum, na którym twoi klienci mogą omawiać nowe funkcje, prosić o pomoc oraz dzielić się swoimi sugestiami i pomysłami.

strefa klienta 2

FAQ

W strefie klienta twoi klienci mogą znaleźć odpowiedzi na swoje pytania, bez kontaktowania się z twoim działem obsługi. Strefa klienta jest dostępna 24/7 i zawiera istotne informacje, takie jak informacje o polityce firmy, rachunkach, dostawie, zamówieniach i płatnościach online.

Dobra strefa klienta ulepsza komunikację między twoją firmą a klientami przez zapewnienie łatwiejszego dostępu do informacji.

Funkcje strefy klienta zawierają między innymi: samoobsługę 24/7, opcje personalizacji i dostosowania do swojej marki, łatwą instalację na stronie firmy, dostęp do płatności online, opcje czytania/pisania informacji i opcje dostosowywania stylu CSS.

Portal internetowy powinien udostępniać wszystkie istotne informacje, takie jak polityka firmy, płatności i poradniki. Z dobrym portalem internetowym twoi klienci sami znajdą potrzebne informacje, bez kontaktowania się z twoją firmą.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.