LiveAgent to platforma obsługi klienta online, oferująca bogate funkcje takie jak podział klientów, gotowe wiadomości, czat na żywo i monitorowanie interakcji z klientami. Narzędzie self-service oferuje wsparcie dla wielu języków i samoobsługę klienta, obniżając koszty wsparcia. Możliwość integracji z Voyced VoIP i program lojalnościowy to dodatkowe funkcje. Warto zadbać o szkolenie agentów i personalizację rozmów, aby sprostać oczekiwaniom konsumentów.
Stań się osiągalny dzięki oprogramowaniu contact center.
Platforma LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania dla różnych branż i biznesów, zapewniając wsparcie, przenoszenie danych, status systemu i dziennik zmian. Firma oferuje również program lojalnościowy, newsletter oraz bezpieczeństwo danych. Dodatkowo, LiveAgent umożliwia obsługę klienta przez różne kanały komunikacji, co przyczynia się do zwiększenia produktywności zespołu obsługi klienta.
Idź ramię w ramię ze swoimi klientami
LiveAgent to doskonałe narzędzie do obsługi klienta, oferujące integrację z różnymi kanałami komunikacji. Klienci polecają je za szybką reakcję i wzrost satysfakcji klientów oraz sprzedaży.
Firma LiveAgent zajmuje się usługami VoIP. Oferuje program lojalnościowy i partnerów biznesowych. Na stronie można znaleźć blog, słowniczek, szablony i webinary. Firma otrzymała nagrody i certyfikaty. Można się z nią skontaktować poprzez różne numery i umówić na demo. Jest też możliwość subskrypcji newslettera. Firma dba o bezpieczeństwo swoich klientów i stosuje pliki cookie.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.