Potrzebujesz niezawodnego oprogramowania telefonicznego?

Masz dość przerywania połączeń, długich kolejek i frustracji klientów? Popraw jakość swoich usług już dziś, wdrażając oprogramowanie telefoniczne!

Oprogramowanie telefonu zapewnia, że wszystkie połączenia przychodzące i wychodzące są rejestrowane, nagrywane i kierowane do odpowiednich agentów z zespołu obsługi klienta.

Zaintrygowany? Powinieneś być! Zapomnij o centrach obsługi telefonicznej, oprogramowanie do telefonii to przyszłość.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Wbudowane profesjonalne oprogramowanie call center

Co to jest oprogramowanie telefoniczne?

Oprogramowanie telefoniczne, znane również jako protokół Voice over Internet Protocol (VoIP), wykorzystuje urządzenia z dostępem do Internetu do wykonywania i odbierania połączeń telefonicznych.

Termin oprogramowanie telefoniczne jest często używany zamiennie z oprogramowaniem call center, ponieważ oba rozwiązania działają przy użyciu tej samej technologii VoIP, która ułatwia prowadzenie rozmów poprzez konwersję głosów na sygnały cyfrowe, które są kompresowane i przesyłane przez Internet.  

Zwykle firmy korzystają z oprogramowania telefonicznego, ponieważ umożliwia im wykonywanie połączeń regionalnych i międzynarodowych bez płacenia wielkich kwot firmom telekomunikacyjnym. Zaintrygowany? Sprawdź naszych partnerów VoIP.

Dlaczego firmy używają oprogramowania telefonicznego?

money icon

Tańsze rozwiązanie

Wykonuj i odbieraj międzynarodowe i regionalne połączenia telefoniczne za rozsądną stawkę. Wszystko, co musisz zrobić, to zapłacić lokalną miesięczną opłatę abonamentową. Bez dodatkowych ukrytych opłat. 

Aplikacje do czatowania na telefon komórkowy

Bez dodatkowego sprzętu

Uwolnij się od ciągłego przywiązania do telefonu stacjonarnego. Dzięki oprogramowaniu do telefonii wszystko, czego potrzebujesz, to połączenie internetowe, aby wykonywać i odbierać połączenia. Zrób to na swoim smartfonie, laptopie, komputerze stacjonarnym, tablecie – gdziekolwiek chcesz!

Wysoki budynek po lewej i mały domek po prawej stronie

Idealne do pracy zdalnej

Ponieważ agenci mogą używać oprogramowania telefonu na praktycznie każdym urządzeniu z połączeniem internetowym, oprogramowanie to jest idealne dla zdalnych zespołów lub agentów pracujących z domu.

customer feedback satisfaction rewards

Bardziej niezawodne

Oprogramowanie telefoniczne zapewnia lepszą obsługę klienta dzięki zaawansowanym funkcjom, takim jak nagrywanie rozmów, opcje oddzwaniania, rejestrowanie połączeń i nie tylko.

Funkcje oprogramowania telefonicznego LiveAgent

Call Center Software Demo LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M279SYoutube video: Call Center Software Demo  LiveAgent
Live Agent

Inteligentne przekierowywanie połączeń

LiveAgent przekierowuje połączenia przychodzące do odpowiednich działów i agentów w sposób losowy lub priorytetowy.

Połączenia są kierowane tylko do agentów, którzy są aktualnie online i mogą odbierać połączenia.

IVR i opcje oddzwaniania

LiveAgent umożliwia tworzenie niestandardowego menu IVR, które zawiera opcję oddzwonienia.

Możesz albo nagrać własne wiadomości IVR bezpośrednio w LiveAgent, albo przesłać ogólne, gotowe powitania IVR i komunikaty menu.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M217SYoutube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO  LiveAgent
Live Agent
Oprogramowanie call center dla połączeń inbound i outbound

Połączenia wewnętrzne między współpracownikami

LiveAgent obsługuje bezpłatne połączenia wewnętrzne (i czaty!) Między wszystkimi agentami. Wszystkie połączenia są oparte na przeglądarce i odbywają się w aplikacji. Nie ma potrzeby pobierania żadnego oprogramowania zewnętrznego ani aplikacji innych firm. 

Spersonalizowana usługa połączeń wideo

Chcesz porozmawiać osobiście, ale jest on za daleko? Rozpocznij rozmowę wideo! LiveAgent umożliwia przeniesienie wszystkich połączeń inicjowanych przez przeglądarkę na rozmowy wideo.

dwie osoby podczas rozmowy wideo
darmowe-narzedzie-zaangazowania-klientow-analiza

Śledzenie połączeń, dzienniki i raporty

Monitoruj liczbę połączeń przychodzących i wychodzących. Sprawdź, który agent odpowiada na większość połączeń, jak długo trwa każde połączenie, i wiele innych wskaźników, które dają Ci wgląd w Twoje statystyki, dzięki czemu możesz poprawić obsługę klienta.

Nieograniczone nagrania rozmów

Oprogramowanie softphone LiveAgent może przechowywać nieograniczoną liczbę nagrań rozmów. Każde połączenie przychodzące i wychodzące, które wykonujesz, będzie nagrywane i przechowywane w LiveAgent.

Jeśli kiedykolwiek będziesz potrzebować dostępu do nagrań w celu zapewnienia jakości, szkolenia agentów, przekazania biletów lub w celach prawnych, możesz to zrobić jednym kliknięciem.

Call Recording Example inside of the ticket
Zachowaj spokój

Dostęp dla wielu klientów softphone

Oprogramowanie telefoniczne LiveAgent obsługuje wiele urządzeń telefonicznych, w tym:

  1. Zestawy słuchawkowe
  2. Przeglądarki
  3. Aplikacje mobilne
  4. Telefony sprzętowe
  5. Telefony programowe softphone

Aplikacja mobilna LiveAgent

Stworzyliśmy natywną aplikację dla systemu Android i iOS, która bezproblemowo integruje się z Twoim klientem internetowym.

Zacznij świadczyć obsługę klienta z dowolnego miejsca dzięki oprogramowaniu do telefonu przenośnego

telefon komórkowy wszystkie iphone liveagent

Dlaczego oprogramowanie softphone LiveAgent jest właściwym wyborem dla Ciebie?

LiveAgent Login

Łatwa w użyciu technologia oparta na chmurze

LiveAgent działa w chmurze i jest łatwy w konfiguracji i obsłudze. Zacznij korzystać z naszego niezawodnego oprogramowania dla call center w ciągu kilku minut, bez angażowania personelu IT.

Definicja zaangażowania klienta

Uniwersalna platforma wielokanałowa

Oprogramowanie softphone jest tylko częścią bardziej złożonego rozwiązania, które umożliwia łatwe zarządzanie zgłoszeniami, emailami, czatami, połączeniami i wiadomościami w mediach społecznościowych.

zainspiruj się

Zaufało nam ponad 21 000 firm

LiveAgent pomaga firmom zapewnić najlepszą możliwą obsługę klienta od 2004 roku. Dołącz do rodziny LiveAgent i dowiedz się, dlaczego zajmujemy pierwsze miejsce w kategorii oprogramowania pomocy technicznej dla małych i średnich firm. 

Dostępne wsparcie w wielu językach

Wielojęzyczne oprogramowanie

Nasze oprogramowanie jest używane na całym świecie i zapewnia pełne lub częściowe wsparcie wielojęzyczne. Oferuje ponad 40 języków i pozwala w pełni znaki diakrytyczne w aplikacji.

Masz dość przełączania się między telefonami, czatami, emailami i innymi narzędziami do komunikacji?

Już nie musisz! LiveAgent to unikalne oprogramowanie integrujące wiele kanałów komunikacji w jednym rozwiązaniu z przystępnymi cenami. Nie płać dodatkowych opłat. Porównaj nasze rozwiązanie wielokanałowe z innymi dostawcami na rynku.

Unhappy man-illustration

Przenieś się na oprogramowanie softphone LiveAgent już dziś

Co mówią o nas nasi klienci?

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… LiveAgent!

Wypróbuj za darmo Nie wymagamy karty płatniczej
Artykuły powiązane zOprogramowanie telefoniczne
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Plany LiveAgent rozpoczynają się od 15$ za agenta miesięcznie i obejmują obsługę zgłoszeń e-mailowych, czat na żywo, bazę wiedzy i więcej. Wszystkie funkcje są dostępne za 69$ za agenta miesięcznie.

Cennik LiveAgent

Cennik LiveAgent – plany od 9$/mies. za agenta. 30 dni za darmo, brak umowy. Wybierz idealne narzędzie do obsługi klienta!

Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.

Słownik oprogramowania dla pomocy technicznej

Poznaj słownik terminologii obsługi klienta i pomocy technicznej! Zrozum kluczowe pojęcia i usprawnij swoją pracę. Sprawdź teraz!

Chcesz dowiedzieć się więcej o LiveAgencie? Poproś o bezpłatną wersję demonstracyjną, aby dowiedzieć się więcej o LiveAgent i o tym, jak może pomóc Ci odnieść sukces.

Umów się na demo

Umów się na demo LiveAgent i odkryj, jak usprawnić obsługę klienta. Zobacz możliwości systemu w praktyce!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x