Potrzebujesz niezawodnego oprogramowania telefonicznego?

Masz dość przerywania połączeń, długich kolejek i frustracji klientów? Popraw jakość swoich usług już dziś, wdrażając oprogramowanie telefoniczne!

Oprogramowanie telefonu zapewnia, że wszystkie połączenia przychodzące i wychodzące są rejestrowane, nagrywane i kierowane do odpowiednich agentów z zespołu obsługi klienta.

Zaintrygowany? Powinieneś być! Zapomnij o centrach obsługi telefonicznej, oprogramowanie do telefonii to przyszłość.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Professional built-in call center software

Co to jest oprogramowanie telefoniczne?

Oprogramowanie telefoniczne, znane również jako protokół Voice over Internet Protocol (VoIP), wykorzystuje urządzenia z dostępem do Internetu do wykonywania i odbierania połączeń telefonicznych.

Termin oprogramowanie telefoniczne jest często używany zamiennie z oprogramowaniem call center, ponieważ oba rozwiązania działają przy użyciu tej samej technologii VoIP, która ułatwia prowadzenie rozmów poprzez konwersję głosów na sygnały cyfrowe, które są kompresowane i przesyłane przez Internet.

Zwykle firmy korzystają z oprogramowania telefonicznego, ponieważ umożliwia im wykonywanie połączeń regionalnych i międzynarodowych bez płacenia wielkich kwot firmom telekomunikacyjnym. Zaintrygowany? Sprawdź naszych partnerów VoIP.

Dlaczego firmy używają oprogramowania telefonicznego?

money icon

Tańsze rozwiązanie

Wykonuj i odbieraj międzynarodowe i regionalne połączenia telefoniczne za rozsądną stawkę. Wszystko, co musisz zrobić, to zapłacić lokalną miesięczną opłatę abonamentową. Bez dodatkowych ukrytych opłat. 

Mobile phone chatting apps

Bez dodatkowego sprzętu

Uwolnij się od ciągłego przywiązania do telefonu stacjonarnego. Dzięki oprogramowaniu do telefonii wszystko, czego potrzebujesz, to połączenie internetowe, aby wykonywać i odbierać połączenia. Zrób to na swoim smartfonie, laptopie, komputerze stacjonarnym, tablecie – gdziekolwiek chcesz!

Tall building on the left and small house on the right side

Idealne do pracy zdalnej

Ponieważ agenci mogą używać oprogramowania telefonu na praktycznie każdym urządzeniu z połączeniem internetowym, oprogramowanie to jest idealne dla zdalnych zespołów lub agentów pracujących z domu.

customer feedback satisfaction rewards

Bardziej niezawodne

Oprogramowanie telefoniczne zapewnia lepszą obsługę klienta dzięki zaawansowanym funkcjom, takim jak nagrywanie rozmów, opcje oddzwaniania, rejestrowanie połączeń i nie tylko.

Funkcje oprogramowania telefonicznego LiveAgent

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Inteligentne przekierowywanie połączeń

LiveAgent przekierowuje połączenia przychodzące do odpowiednich działów i agentów w sposób losowy lub priorytetowy.

Połączenia są kierowane tylko do agentów, którzy są aktualnie online i mogą odbierać połączenia.

IVR i opcje oddzwaniania

LiveAgent umożliwia tworzenie niestandardowego menu IVR, które zawiera opcję oddzwonienia.

Możesz albo nagrać własne wiadomości IVR bezpośrednio w LiveAgent, albo przesłać ogólne, gotowe powitania IVR i komunikaty menu.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Połączenia wewnętrzne między współpracownikami

LiveAgent obsługuje bezpłatne połączenia wewnętrzne (i czaty!) Między wszystkimi agentami. Wszystkie połączenia są oparte na przeglądarce i odbywają się w aplikacji. Nie ma potrzeby pobierania żadnego oprogramowania zewnętrznego ani aplikacji innych firm. 

Spersonalizowana usługa połączeń wideo

Chcesz porozmawiać osobiście, ale jest on za daleko? Rozpocznij rozmowę wideo! LiveAgent umożliwia przeniesienie wszystkich połączeń inicjowanych przez przeglądarkę na rozmowy wideo.

two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Śledzenie połączeń, dzienniki i raporty

Monitoruj liczbę połączeń przychodzących i wychodzących. Sprawdź, który agent odpowiada na większość połączeń, jak długo trwa każde połączenie, i wiele innych wskaźników, które dają Ci wgląd w Twoje statystyki, dzięki czemu możesz poprawić obsługę klienta.

Nieograniczone nagrania rozmów

Oprogramowanie softphone LiveAgent może przechowywać nieograniczoną liczbę nagrań rozmów. Każde połączenie przychodzące i wychodzące, które wykonujesz, będzie nagrywane i przechowywane w LiveAgent.

Jeśli kiedykolwiek będziesz potrzebować dostępu do nagrań w celu zapewnienia jakości, szkolenia agentów, przekazania biletów lub w celach prawnych, możesz to zrobić jednym kliknięciem.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
liveagent tools

Dostęp dla wielu klientów softphone

Oprogramowanie telefoniczne LiveAgent obsługuje wiele urządzeń telefonicznych, w tym:

  1. Zestawy słuchawkowe
  2. Przeglądarki
  3. Aplikacje mobilne
  4. Telefony sprzętowe
  5. Telefony programowe softphone

Aplikacja mobilna LiveAgent

Stworzyliśmy natywną aplikację dla systemu Android i iOS, która bezproblemowo integruje się z Twoim klientem internetowym.

Zacznij świadczyć obsługę klienta z dowolnego miejsca dzięki oprogramowaniu do telefonu przenośnego

google play badge
app store badge
LiveAgent logo on phone screen

Dlaczego oprogramowanie softphone LiveAgent jest właściwym wyborem dla Ciebie?

LiveAgent Login

Łatwa w użyciu technologia oparta na chmurze

LiveAgent działa w chmurze i jest łatwy w konfiguracji i obsłudze. Zacznij korzystać z naszego niezawodnego oprogramowania dla call center w ciągu kilku minut, bez angażowania personelu IT.

Definition of customer engagement

Uniwersalna platforma wielokanałowa

Oprogramowanie softphone jest tylko częścią bardziej złożonego rozwiązania, które umożliwia łatwe zarządzanie zgłoszeniami, emailami, czatami, połączeniami i wiadomościami w mediach społecznościowych.

get inspired

Zaufało nam ponad 21 000 firm

LiveAgent pomaga firmom zapewnić najlepszą możliwą obsługę klienta od 2004 roku. Dołącz do rodziny LiveAgent i dowiedz się, dlaczego zajmujemy pierwsze miejsce w kategorii oprogramowania pomocy technicznej dla małych i średnich firm. 

Multilingual support in LiveAgent

Wielojęzyczne oprogramowanie

Nasze oprogramowanie jest używane na całym świecie i zapewnia pełne lub częściowe wsparcie wielojęzyczne. Oferuje ponad 40 języków i pozwala w pełni znaki diakrytyczne w aplikacji.

Masz dość przełączania się między telefonami, czatami, emailami i innymi narzędziami do komunikacji?

Już nie musisz! LiveAgent to unikalne oprogramowanie integrujące wiele kanałów komunikacji w jednym rozwiązaniu z przystępnymi cenami. Nie płać dodatkowych opłat. Porównaj nasze rozwiązanie wielokanałowe z innymi dostawcami na rynku.

Upset man-illustration

Przenieś się na oprogramowanie softphone LiveAgent już dziś

    Co mówią o nas nasi klienci?

    Będziesz w dobrych rękach!

    Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… LiveAgent!

    Wypróbuj za darmo Nie wymagamy karty płatniczej
    G2 Crowd
    Trustpilot
    GetApp
    Artykuły powiązane zOprogramowanie telefoniczne
    Czy masz zgłoszenie dotyczące wielu problemów? Podziel zgłoszenie na dwa lub więcej i pozwól różnym agentom zajmować się oddzielnymi problemami klientów.

    Zgłoszenia dzielone

    LiveAgent to platforma obsługi klienta online, oferująca bogate funkcje takie jak podział klientów, gotowe wiadomości, czat na żywo i monitorowanie interakcji z klientami. Narzędzie self-service oferuje wsparcie dla wielu języków i samoobsługę klienta, obniżając koszty wsparcia. Możliwość integracji z Voyced VoIP i program lojalnościowy to dodatkowe funkcje. Warto zadbać o szkolenie agentów i personalizację rozmów, aby sprostać oczekiwaniom konsumentów.

    Oprogramowanie contact center od LiveAgent organizuje interakcje z klientami z różnych kanałów w jednej, uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

    Stań się osiągalny dzięki oprogramowaniu contact center.

    Platforma LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania dla różnych branż i biznesów, zapewniając wsparcie, przenoszenie danych, status systemu i dziennik zmian. Firma oferuje również program lojalnościowy, newsletter oraz bezpieczeństwo danych. Dodatkowo, LiveAgent umożliwia obsługę klienta przez różne kanały komunikacji, co przyczynia się do zwiększenia produktywności zespołu obsługi klienta.

    Już dziś zdobądź przewagę dzięki oprogramowaniu do interakcji z klientami. Bądź na bieżąco ze wszystkimi żądaniami klientów i popraw jakość obsługi klienta we wszystkich kanałach.

    Idź ramię w ramię ze swoimi klientami

    LiveAgent to doskonałe narzędzie do obsługi klienta, oferujące integrację z różnymi kanałami komunikacji. Klienci polecają je za szybką reakcję i wzrost satysfakcji klientów oraz sprzedaży.

    Pętla pocztowa to niechciana reakcja łańcuchowa, która może wystąpić podczas komunikacji pocztowej. Mail loop to automatyczne potwierdzanie wiadomości e-mail

    Pętla poczty e-mail

    Pętle mailowe szkodzą efektywności komunikacji firmy poprzez marnowanie zasobów, nadmierną ilość poczty i wysyłanie raportów NDR. LiveAgent oferuje rozwiązania techniczne i szablony e-mail, aby uniknąć problemów z pętlami pocztowymi.

    Samoobsługa ma miejsce wtedy, gdy próbujesz znaleźć rozwiązania problemów samodzielnie, zamiast kontaktować się z obsługą klienta. To bardzo bezproblemowy sposób na znalezienie rozwiązań.

    Samoobsługa

    LiveAgent to narzędzie samoobsługowe oferujące wsparcie dla wielu języków, dostęp do bazy wiedzy i satysfakcję klientów. Może integrować się z Voyced VoIP i oferuje łatwy w obsłudze interfejs do czatu na żywo.

    Choć kampania Black Friday już za nami, nasi klienci nadal otrzymują korzystne oferty! Wypróbuj LiveAgent i zdobądź przewagę nad Twoją konkurencją z inteligentnym narzędziem do wielokanałowej obsługi klienta.

    Black Friday - LiveAgent

    Firma LiveAgent zajmuje się usługami VoIP. Oferuje program lojalnościowy i partnerów biznesowych. Na stronie można znaleźć blog, słowniczek, szablony i webinary. Firma otrzymała nagrody i certyfikaty. Można się z nią skontaktować poprzez różne numery i umówić na demo. Jest też możliwość subskrypcji newslettera. Firma dba o bezpieczeństwo swoich klientów i stosuje pliki cookie.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x