Rozważasz migrację z OTRS?

Możemy pomóc w migracji danych z dowolnej wersji OTRS i pomóc w instalacji nowego oprogramowania pomocy technicznej LiveAgent. Oszczędzaj czas i pliki dzięki pomocy naszego zespołu pomocy technicznej . Przenieś się do nowego rozwiązania obsługi klienta już dziś lub wypróbuj bezpłatnie przez 14 dni.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Mockup-Agents

Import danych za pomocą wtyczki LiveAgent

Migracja z OTRS jest łatwa dzięki wtyczce migracyjnej LiveAgent. Ta wtyczka jest zawarta w instalacji działu pomocy LiveAgent i zaimportuje wszystkie Twoje zgłoszenia i inne pliki kopii zapasowych ze źródła.

Oto, co zyskujesz pod jednym dachem podczas migracji do LiveAgent

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Bezpłatna migracja z naszą pomocą

Alternatywnie możemy przeprowadzić migrację za Ciebie i przesłać zgłoszenia e-mail oraz inne standardowe pliki. Pozwoli to zaoszczędzić czas podczas zapoznawania się z LiveAgent lub po prostu zrelaksuj się, gdy wszystko przeniesiemy.

Attachment in ticket

Jakie dane możesz migrować?

ticket thread

Zgłoszenia

Przenieś wszystkie rozmowy z klientami do jednej skrzynki odbiorczej

Kontakty

Ludzie

Importuj wszystko z katalogu kontaktów, użytkowników i agentów OTRS

Tagi

Tagi

Kompletna kopia zapasowa tagów, aby zapewnić prawidłowe działanie działu pomocy

rating stars icon

Opinie

Opinie klientów z oddzielnych zgłoszeń obsługiwanych przez Twoich agentów

Zapewnij odpowiednie usługi za pomocą odpowiedniego zestawu narzędzi

Połącz wszystkie swoje konta w mediach społecznościowych w naszym oprogramowaniu do centrum obsługi klienta, aby zwiększyć produktywność agentów i zabezpieczyć dane klientów. Oprogramowanie pomocy technicznej LiveAgent integruje się z serwisami Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger i Viber.

LiveAgent – Oprogramowanie pomocy technicznej oferuje najszybszy widżet czatu na żywo na rynku. Zamień odwiedzających witrynę w klientów w ciągu kilku sekund. Skorzystaj z proaktywnie , zaoferuj spersonalizowaną i kompetentną pomoc i ciesz się większa satysfakcja klientów przy jednoczesnym generowaniu większej sprzedaży.

Uprość wszystkie zapytania klientów do scentralizowanego, wielokanałowego pulpitu agenta dzięki naszemu oprogramowanie do obsługi zgłoszeń. Przypisz zgłoszenia do różnych działów i agentów oraz uporządkuj każde zapytanie według tagów, priorytetu lub daty otrzymania. Zobacz drogę rozwiązywania problemów każdego klienta od początku do końca, w różnych kanałach pomocy oraz w formacie kontekstowym dzięki naszemu hybrydowy strumień zgłoszeń.

Stwórz i stylizuj swoją własną bazę wiedzy używając naszego edytora WYSIWYG (What You See Is What You Get). Twórz własne treści pełne istotnych informacji i zwiększaj satysfakcję klientów, udostępniając im narzędzia samopomocy, takie jak artykuły instruktażowe, często zadawane pytania lub społeczność fora . Możesz także ustawić własny projekt pasujący do Twojej marki.

Merge tickets

Gotowy do migracji do nowego narzędzia obsługi klienta?

Rozpocznij bezpłatny okres próbny i użyj naszej wtyczki migracyjnej, aby przenieść wszystkie swoje dane. W międzyczasie możesz zapoznać się z naszym zestawem narzędzi, podczas gdy proces migracji importuje dane i zgłoszenia.

Gotowy do rozpoczęcia? Kliknij przycisk wersji próbnej i rozpocznij migrację już dziś.

Artykuły powiązane zMigracja OTRS
Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkcje

Poznaj funkcje LiveAgent – zaawansowane narzędzia do zarządzania zgłoszeniami, automatyzacji, czatu na żywo i zwiększania efektywności wsparcia!

Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.

Słownik oprogramowania dla pomocy technicznej

Poznaj słownik terminologii obsługi klienta i pomocy technicznej! Zrozum kluczowe pojęcia i usprawnij swoją pracę. Sprawdź teraz!

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

Akademia LiveAgent

Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!

Plany LiveAgent rozpoczynają się od 15$ za agenta miesięcznie i obejmują obsługę zgłoszeń e-mailowych, czat na żywo, bazę wiedzy i więcej. Wszystkie funkcje są dostępne za 69$ za agenta miesięcznie.

Cennik LiveAgent

Cennik LiveAgent – plany od 9$/mies. za agenta. 30 dni za darmo, brak umowy. Wybierz idealne narzędzie do obsługi klienta!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x