Czat na żywo użycie

Czat na żywo jest popularnym narzędziem pomocy, ponieważ jest łatwo dostępny. Nie wymaga od użytkowników logowania się na różnych platformach ani pobierania żadnego zewnętrznego oprogramowania lub wtyczek. Zamiast tego klienci mogą po prostu kliknąć przycisk czatu na stronie internetowej dostawcy i uzyskać pomoc od agentów w czasie rzeczywistym. Z tego powodu ponad 42% klientów woli e-maile, 23% media społecznościowe, a 16% fora.

Czat na żywo to popularna funkcja we wszystkich grupach wiekowych, przy czym klienci w wieku 18-34 lat zgłaszają, że używają jej „wiele razy”, a osoby w wieku 35+ zgłaszają, że korzystają z niej „kilka razy”. ”.

Firmy B2B i B2C również korzystają z czatu na żywo, głównie do sprzedaży i obsługi klienta. Podobno prawie 85% firm z sektora B2B i 74% z sektora B2C używa czatu na żywo do sprzedaży.

W ten sam sposób, w jaki wszystkie kanały pomocy mają godziny szczytu, agenci pomocy na czacie na żywo otrzymują najwięcej czatów między 11:00 a 15:00.

#ChatForSales

85%

firm z sektora B2B i 74% z sektora B2C wykorzystuje go do sprzedaży. Zoho
Meditator graf man

#LiveChatUsage

Klienci w wieku

18-34

Korzystał z czatu na żywo „wiele razy”, a klienci w wieku

35+

zgłosili, że użyli czatu na żywo „kilka razy” w celu uzyskania wsparcia.

Help Scout

#BusinessChat

B2B&B2C

Firmy używają czatu na żywo głównie do sprzedaży i obsługi klienta.

Zoho

#ChatPeakHours

Godziny szczytu czatu na żywo przypadają od

11.00

-

15.00

Zendesk

#ChatPreferences

42%

klientów woli czat na żywo w porównaniu do zaledwie 23% w przypadku poczty e-mail i 16% w przypadku mediów społecznościowych lub forów. Super biuro
Meditator graf standing woman

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo