Facebook

Facebook

Przez lata Facebook stał się podstawowym kanałem obsługi klienta. Facebook informuje, że co miesiąc przez Facebook Messenger między ludźmi i firmami jest wysyłanych ponad 20 miliardów wiadomości.

Według badań branżowych 59% klientów używa Facebooka do kontaktowania się z firmami, a 33% klientów skontaktowało się z firmą za pomocą Facebooka i podobnych kanałów społecznościowych.

Ponieważ konsumenci komunikują się już z rodziną i znajomymi na Facebooku, jest to atrakcyjny kanał obsługi klienta. Co więcej, klienci uważają, że firmy oferujące wsparcie dla Facebooka są bardziej renomowane i godne zaufania, a prawie 69% amerykańskich konsumentów twierdzi, że dzięki temu czują się bardziej pewni marki.

#Facebook

33%

klientów skontaktowało się z firmą za pomocą Facebooka i podobnych kanałów społecznościowych.

Forrester

#Facebook

59%

klientów używa Facebooka do kontaktowania się z firmami.

Khoros

59%

#Facebook

20miliardów

wiadomości jest wysyłanych między ludźmi i firmami co miesiąc na Facebook Messengerze.

Mixpanel

#Facebook

69%

użytkowników Facebooka w USA, którzy wysyłają wiadomości do firm, twierdzi, że dzięki temu czują się pewniej co do marki. HootSuite
Meditator graf man

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo