Instagram

Instagram

Instagram to sieć mediów społecznościowych, która może stworzyć lub zepsuć firmę. HootSuite informuje, że 80% użytkowników Instagrama opiera swoje decyzje zakupowe na tym, jak wygląda firmowy Instagram.

Klienci często sprawdzają sekcję komentarzy w różnych postach, aby zobaczyć, co inni mówią o biznes i jego produkty. Klienci mają również tendencję do osądzania firm na podstawie tego, czy odpowiadają na komentarze klientów.

Mimo że niektóre firmy mają niskie wskaźniki zaangażowania na Instagramie (średni wskaźnik zaangażowania dla posta na Instagramie dla konta biznesowego wynosi 0,96%), nadal ważne jest, aby posiadały konto na Instagramie i korzystały z niego jak z każdego innego kanału wsparcia. Według badań branżowych 34% klientów korzysta z Instagrama do kontaktowania się z firmami, dlatego ważne jest, aby zaspokoić potrzeby tych odbiorców.

#Instagram

Instagram Twojej firmy wpływa na

80%

decyzji użytkowników Instagrama o zakupie Twojego produktu lub usługi.

HootSuite

80%

#Instagram

Średni wskaźnik zaangażowania dla posta na Instagramie przez konto firmowe to

0.96%

HootSuite

0.96%

#Instagram

34%

klientów używa Instagrama do kontaktowania się z firmami.

Khoros

34%

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo