Inwestowanie w oprogramowanie call center pozwala na utrzymanie klientów i zwiększenie zysków. Dobre doświadczenia klienckie przekładają się na większe wydatki, a zaangażowani klienci są bardziej lojalni. Właściwe oprogramowanie call center może zapewnić wyjątkowe doświadczenia klientów i zwiększyć ich retencję. Dowiedz się więcej o benchmarkach i statystykach obsługi klienta.
Każda firma powinna dążyć do stworzenia wyjątkowego call center doświadczenia. Im bardziej pozytywne doświadczenie klienta, tym większe prawdopodobieństwo, że pozostanie on zaangażowany i lojalny. Zaangażowani konsumenci kupują 90% częściej, wydają 60% więcej na transakcję i pięciokrotnie częściej wskazują, że marka, której są lojalni, jest jedyną, od której będą kupować w przyszłości. Co więcej, klienci z dobrą obsługą klienta wydają 140% więcej niż ci, którzy mają słabą obsługę klienta.
Według Temkin Group, promotorzy są 4,2 razy bardziej skłonni do zakupu znowu, 5,6 razy częściej wybacza firmie po błędzie i 7,2 razy częściej wypróbuje nową ofertę niż krytycy. Zaangażowani klienci są również bardziej skłonni do zostania promotorami i wprowadzenia nowych klientów do Twojej firmy. Są również bardziej wyrozumiali, jeśli chodzi o złe doświadczenia klientów.
Jak widać, zaangażowani klienci są cenni. Dlatego w Twoim najlepszym interesie jest tworzenie dla nich pozytywnych doświadczeń i lojalność wobec Twojej marki. Pamiętaj, że zaledwie 5% wzrost retencji klientów może zwiększyć zyski nawet o 95% w perspektywie długoterminowej.
#CustomerStatistics
Zaangażowani konsumenci kupują
częściej i wydają 60% więcej na transakcję i pięciokrotnie częściej wskazują, że jest to jedyna marka, którą kupiliby w przyszłości. rozpiętość>
Rosetta
#CustomerSupport
Klienci, którzy mają dobrą obsługę klienta, wydają
więcej niż tych, którzy mają złe doświadczenia.
Harvard Business Review
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach