Inwestowanie w ^oprogramowanie call center^

Inwestowanie w oprogramowanie call center

Każda firma powinna dążyć do stworzenia wyjątkowego call center doświadczenia. Im bardziej pozytywne doświadczenie klienta, tym większe prawdopodobieństwo, że pozostanie on zaangażowany i lojalny. Zaangażowani konsumenci kupują 90% częściej, wydają 60% więcej na transakcję i pięciokrotnie częściej wskazują, że marka, której są lojalni, jest jedyną, od której będą kupować w przyszłości. Co więcej, klienci z dobrą obsługą klienta wydają 140% więcej niż ci, którzy mają słabą obsługę klienta.

Według Temkin Group, promotorzy są 4,2 razy bardziej skłonni do zakupu znowu, 5,6 razy częściej wybacza firmie po błędzie i 7,2 razy częściej wypróbuje nową ofertę niż krytycy. Zaangażowani klienci są również bardziej skłonni do zostania promotorami i wprowadzenia nowych klientów do Twojej firmy. Są również bardziej wyrozumiali, jeśli chodzi o złe doświadczenia klientów.

Jak widać, zaangażowani klienci są cenni. Dlatego w Twoim najlepszym interesie jest tworzenie dla nich pozytywnych doświadczeń i lojalność wobec Twojej marki. Pamiętaj, że zaledwie 5% wzrost retencji klientów może zwiększyć zyski nawet o 95% w perspektywie długoterminowej.

#CustomerRetention
#Profits

5%

wzrost retencji klientów może w dłuższej perspektywie zwiększyć zyski nawet o 95%.

HBS

Meditator graf woman

#CustomerStatistics

Zaangażowani konsumenci kupują

90%

częściej i wydają 60% więcej na transakcję i pięciokrotnie częściej wskazują, że jest to jedyna marka, którą kupiliby w przyszłości. rozpiętość>

Rosetta

#CustomerSupport

Klienci, którzy mają dobrą obsługę klienta, wydają

140%

więcej niż tych, którzy mają złe doświadczenia.

Harvard Business Review

140%

#NPSPromoter

Promotorami są

4.2

razy większe prawdopodobieństwo ponownego zakupu

5.6

razy bardziej prawdopodobne, że wybaczy firmie po błędzie

7.2

razy większe prawdopodobieństwo wypróbowania nowej oferty w porównaniu z krytykami

Temkin Group

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo