research_17_illu

Korzyści z czatu na żywo

Wiadomo, że zwiększenie istniejących działań wsparcia za pomocą czatu na żywo zapewnia wiele korzyści. Po pierwsze, sprawia, że firmy wyglądają na bardziej renomowane i godne zaufania. Na przykład doniesiono, że 63% klientów prawdopodobnie wróci do witryny oferującej czat na żywo. Co więcej, 79% firm stwierdziło, że wdrożenie czatu na żywo zwiększyło lojalność klientów, sprzedaż i przychody.

Po drugie, czat na żywo umożliwia firmom zapewnianie proaktywnego wsparcia. Według Statista 70% klientów ma bardziej przychylny pogląd na marki, które oferują proaktywną obsługę klienta. Co więcej, 60% marek, które zapewniają proaktywną obsługę klienta, zgłasza wzrost sprzedaży. em> Wzrost sprzedaży to bezpośredni efekt wsparcia w czasie rzeczywistym. Odpowiadanie na pytania klientów tuż przed wymeldowaniem może wyeliminować wszelkie wątpliwości lub obawy, które mają, popychając ich prosto przez lejek sprzedaży. W związku z tym czat na żywo prowadzi do 48% wzrostu przychodów na godzinę czatu i 40% wzrostu współczynnika konwersji.

#SupportIncreasesSales
#ProactiveCustomerSupport

60%

marek zgłosiło wzrost sprzedaży dzięki proaktywnej obsłudze klienta.

Super Office

Meditator graf woman

#ChatIncreasesConversions

Czat na żywo prowadzi do

48%

wzrostu przychodów na godzinę czatu i 40% wzrostu współczynnika konwersji.

Super Office

research_17_48percent

#ProactiveCustomerService

70%

przez klientów, którzy mają bardziej przychylny pogląd na marki, które oferują proaktywną obsługę klienta.

Statista

Call center agent on phone with customer

#ChatImproves

79%

firm twierdzi, że wdrożenie czatu na żywo spowodowało zwiększenie lojalności klientów, sprzedaży i przychodów.

Super Office

research_17_79percent

#BrandLoyalty

63%

klientów częściej wracało do witryny oferującej czat na żywo.

Emarketer

Meditator graf man

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo