Koszt złej obsługi klienta może być bardzo wysoki, ponieważ jedno złe doświadczenie może skłonić klienta do zmiany firmy. Negatywne opinie na temat obsługi oraz brak informacji w sklepie internetowym mogą wpłynąć na decyzję zakupową klientów. Warto zainwestować w dobre oprogramowanie do obsługi klienta, aby zminimalizować ryzyko złej obsługi. Najważniejsze jest utrzymywanie klientów zadowolonych, ponieważ utrata jednego klienta może kosztować firmę wiele pieniędzy.
Czy słyszałeś kiedyś powiedzenie szczęśliwa żona, szczęśliwe życie? Obsługa klienta (szczęśliwi klienci, szczęśliwe życie) nie jest inna. Klienci są podstawą każdej firmy. To one utrzymują ją na powierzchni, więc w Twoim najlepszym interesie jest utrzymanie ich tak długo, jak to możliwe. Aby to zrobić, musisz spełnić, a nawet przekroczyć ich oczekiwania. Jeśli tego nie zrobisz, ryzykujesz zniszczenie swojej reputacji oraz utratę przychodów i długoterminowych klientów.
Jedna trzecia konsumentów twierdzi, że rozważyłaby zmianę firmy po zaledwie jednym złym doświadczeniu w obsłudze klienta. Ponadto większość amerykańskich konsumentów zdecydowała nie finalizować zakupu z powodu słabych doświadczeń z obsługą klienta. W rezultacie amerykańskie firmy ponoszą rocznie ponad 62 miliardy dolarów strat.
Najgorsze jest to, że 91% klientów po prostu odchodzi bez słowa – okrada firmy z szansy na poprawę i naprawienie błędu dzięki innym pozytywnym doświadczeniom. Nie tylko to — 4 na 10 niezadowolonych klientów doradzi innym, aby nie odwiedzali firmy, jeśli mają słabą obsługę klienta.
Czym dokładnie jest złe wrażenia klientów? Do tej kategorii możemy zaliczyć:
Bez odpowiednich narzędzi zapobieganie słabej obsłudze klienta może być niezwykle trudne. Ręczne monitorowanie wszystkich kanałów komunikacji i oferowanie pomocy w czasie rzeczywistym jest prawie niemożliwe. Tutaj przydaje się oprogramowanie do obsługi klienta. Inwestując w solidne, ale proste oprogramowanie, możesz utrzymać satysfakcję klientów na najwyższym poziomie. Nie zapominaj, że uszczęśliwianie lojalnych klientów jest mniej kosztowne i czasochłonne niż pozyskiwanie nowych.
#CustomerService
rocznie z powodu złej obsługi klienta.
NewVoiceMedia
#CustomerService
Większość Amerykanów zdecydowała się nie dokonywać zakupu z powodu złej obsługi klienta.
Americanexpress
#CustomerComplaints
e-maile klientów są ignorowane.
Forbes
#CustomerExperience
konsumentów twierdzi, że rozważyliby zmianę firmy po zaledwie jednym przypadku złej obsługi klienta.
Americanexpress
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach