Oczekiwania i ^preferencje^

Oczekiwania i preferencje

Klienci mają inne oczekiwania dotyczące każdego kanału pomocy, w tym czatu na żywo. Ponieważ czat na żywo obejmuje wsparcie w czasie rzeczywistym, większość klientów oczekuje odpowiedzi na swoje zapytanie niemal natychmiast po wysłaniu początkowej wiadomości na czacie na żywo. Zgodnie z raportem porównawczym czatu na żywo oczekiwania klientów dotyczące czasu odpowiedzi na czacie są wyższe niż w przypadku poczty e-mail. Zazwyczaj klienci oczekują odpowiedzi na czacie na żywo w ciągu 6–15 sekund. W rzeczywistości jednak średni czas oczekiwania na odpowiedź na czacie wynosi 45 sekund.

Jednak, co ciekawe, 95% klientów ceni dokładne, wysokiej jakości wsparcie bardziej niż szybkość, jeśli chodzi o czat na żywo. Z tego powodu większość klientów (86%) również wolą interakcję między ludźmi niż chatboty, ponieważ ich odpowiedzi mogą być dość ograniczone i często nie zapewniają wsparcia, którego potrzebują klienci. W rezultacie 44% konsumentów online uznaje, że na ich pytania odpowiada osoba na żywo w trakcie zakupu jako jedna z najważniejszych funkcji, jakie może zaoferować strona internetowa.

#ResponseExpectations

Oczekiwania klientów dotyczące czasu odpowiedzi na czacie są wyższe niż w przypadku poczty e-mail — średni czas oczekiwania na czat wynosi

45 sekund

Porównanie czatu na żywo

Raport 2017

#ResponseExpectations

Średni oczekiwany czas pierwszej odpowiedzi dla czatu na żywo waha się między

6 - 15sekund.

Freshworks

6 - 15sekund.

#HighQualitySupport

95%

klientów ceni dokładne, wysokiej jakości wsparcie bardziej niż szybkość, jeśli chodzi o czat na żywo.

Smallbiztrends

Research call center with stars

#Chatbots

86%

konsumentów woli ludzi od chatbotów.

Forbes

Meditator graf standing woman

#RealTimeAssistance

44%

konsumentów online ocenia, że na ich pytania odpowiada osoba na żywo w trakcie zakupu jako jedna z najważniejszych funkcji, jakie może zaoferować strona internetowa. Super Office
Meditator graf woman

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo