research_12_illu

Preferencje klienta

Chociaż preferowane są narzędzia samoobsługowe, czasami kontakt z obsługą klienta jest nadal konieczny. Jeśli chodzi o preferencje kanałów wsparcia, CMO Council stwierdza, że 86% klientów preferuje wsparcie e-mail, 65% wsparcie telefoniczne, 53% obsługę stron internetowych, takich jak czat na żywo, 52% obsługa tekstowa, a 48% woli pomoc osobistą.

70% klientów ceni również proaktywne wsparcie i często ma przychylny pogląd na marki, które go oferują. Jeśli chodzi o czas reakcji, klienci są przekonani, że szybciej znaczy lepiej. Oczekują, że firmy odpowiedzą na ich e-maile w ciągu godziny, a prawie połowa (46%) wszystkich klientów oczekuje, że firmy odpowiedzą na ich zapytania w mniej niż 4 godziny.

#ResponsePreferences
#FastRespond

46%

klientów oczekuje, że firmy odpowiedzą szybciej niż 4 godziny.

Super Office

Meditator graf woman

#CustomerCommunication

Preferowane kanały komunikacji z obsługą klienta:

CMO Council

#EmailPreferences

Klienci oczekują, że firmy odpowiedzą na ich e-maile w ciągu

na godzinę

Toister Performance Solutions

research_12_an_hour

#BrandPerception

70%

klienci mają bardziej przychylny pogląd na marki, które oferują proaktywną obsługę klienta.

Statista

research_12_70%

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo