Preferencje klienta dotyczą preferowanych kanałów komunikacji oraz szybkiej reakcji ze strony firm na zapytania klientów. Według badań CMO Council, klienci preferują kontakt za pośrednictwem e-maila, telefonu oraz stron internetowych z chatem na żywo. Oczekują szybkiej odpowiedzi, na e-maile w ciągu godziny, a na zapytania w mniej niż 4 godziny. Oferowanie proaktywnej obsługi klienta pozytywnie wpływa na ich postrzeganie marki.
Chociaż preferowane są narzędzia samoobsługowe, czasami kontakt z obsługą klienta jest nadal konieczny. Jeśli chodzi o preferencje kanałów wsparcia, CMO Council stwierdza, że 86% klientów preferuje wsparcie e-mail, 65% wsparcie telefoniczne, 53% obsługę stron internetowych, takich jak czat na żywo, 52% obsługa tekstowa, a 48% woli pomoc osobistą.
70% klientów ceni również proaktywne wsparcie i często ma przychylny pogląd na marki, które go oferują. Jeśli chodzi o czas reakcji, klienci są przekonani, że szybciej znaczy lepiej. Oczekują, że firmy odpowiedzą na ich e-maile w ciągu godziny, a prawie połowa (46%) wszystkich klientów oczekuje, że firmy odpowiedzą na ich zapytania w mniej niż 4 godziny.
#CustomerCommunication
Preferowane kanały komunikacji z obsługą klienta:
CMO Council
#EmailPreferences
Klienci oczekują, że firmy odpowiedzą na ich e-maile w ciągu
Toister Performance Solutions
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach